LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Asi - Happy End
Maxx SHOT! 17. MISKOLC Rally
2010-04-30
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770059547
Napi oldal:
6938
Jelenleg:
1615
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Látványos prológ-autózás, sikeres versenyzés, óriási csaták, tizedmásodpercekért folyó küzdelem, majd végül az abszolút győzelem jellemezte az Asi - Pikó Zsuzsa páros miskolci "futását". A versenyről, az eseményekről és a rallycross-os kitérőjéről kérdeztem Asit.

Mesélj a Miskolc Rally-ról!
Szenzációs verseny volt! A hagyományos, régi bükki pályák fantasztikusak voltak! Nagyon tetszett a Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt, a sátai és a királdi gyorsasági szakasz is, hiszen ezek valóban nagyon-nagyon jó pályák. A minőségük is jobb volt, mint az egrieknek, és voltak ugyan felhordásos részek a második körben, mégis jó maradt a minőségük. Nem voltak gödrösek, defektveszélyesek. Azt azért sajnálom, hogy több gyorsasági szakasz is elmaradt…
Összefoglalva is azt mondhatom, hogy minden jól sikerült számunkra ezen a futamon.
A versenyt megelőzően a felkészülés megfelelő volt, jók voltak a teszteredmények, jónak tűnt az autó is, jól eltaláltuk a beállításokat. Az első körünket valóban nagyon jó időkkel zártuk - és ez egy lélektani előnyt is jelentett számunkra - de itt talán egy kicsit ráültem az eredményre, ami majdnem megbosszulta magát, hiszen nagyon közel kerültek hozzánk az ellenfelek. Egy kis szerencsével sikerült megtartanunk az előnyünkből egy nagyon minimálist, ami azért elég volt az első helyezéshez. Az autónk tökéletes volt az egész futam alatt, a pályák jó minősége miatt a futóművünk is bírta a futam teljes ideje alatt…

Térjünk vissza kicsit a pénteki napra.
A prológon is szenzációsat autóztál!
Valóban nagyon jól sikerült számunkra. Pár éve már elkezdtem látványosabban menni a prológokon - hogy ne érje szó a ház elejét - mert rengetegszer mondták, hogy nem tudok látványosan menni, csak gyorsan. Én viszont azt gondolom, hogy ha valaki tud versenyezni, akkor keresztben menni sokkal könnyebb, mint íven menni. Aki látta a mutatványunkat, valóban azt mondta, hogy szenzációs volt, látványosan és keresztben mentünk, és ennek ellenére még az időnk is jó volt!

Az egész verseny egy "happy end" volt számunkra, rajt-cél győzelmet arattunk, hiszen a prológon is első időt mentünk, és végül a versenyt is ezzel az eredménnyel zártuk a célban. Most minden sikerült nekünk, aminek nagyon örülünk!

Milyen volt éjjel autózni?
Nagyon vártam és így a futam után is csak azt mondhatom, hogy nagyon tetszett, annak ellenére is, hogy nem sikerült 100 %-os teljesítményt nyújtanunk a sötétben. Nem tudnám megmondani, hogy mi volt ennek az oka... nem éreztem tökéletesnek a lámpánkat sem, pedig állítgattuk menetközben is. Igazán fáradt sem voltam, hiszen majdnem frissebb voltam az utolsó gyorsasági után is, mint az "első nap" végén, amikor a sok etap miatt fáradtunk el.

Éjjel a S2000-esek nagyon támadtak...
Nem csak éjjel, már a második körben is nagyon közel kerültek hozzánk. Sőt, többször jobb időt is futottak az N-es autóknál.

Beszéljünk egy kicsit a másik szakágról, amibe belevágtál…
Pár hete indultál egy rallycross futamon is...
Régi álmom volt, hogy rallycrosson is elindulhassak egyszer. Nem titok, hogy a nagy vágyam az, hogy EB futamon indulhassak nagyon komoly autók között, de ehhez el kellett kezdeni valahol, nem lehet rögtön a mélyvízbe ugrani, hiszen ehhez azért én teljesen rutintalan vagyok. Kaptam egy felkérést Rabócsi Tibitől, hogy mi lenne, ha indulnék ezen a futamon. Egyúttal talán kicsit népszerűsíteni is tudnánk az ő versenyét, és a rallycrosst... Én meg persze kapva kaptam az alkalmon, és a húsvét hétvégéjén elindultam rajta. Az autó fantasztikus volt, és a versenyt is megnyertük!

Lesz ennek folytatása is?
Bízunk benne! Jelenleg tárgyalás alatt állnak a dolgok... Nagyon szeretnénk a nyirádi rallycross EB-n rajthoz állni. Pár héten belül ez ki fog derülni, hogy lesz-e belőle valami…

Folytatás a rallyeban?
Salgó Rallye - természetesen. Nagyon örülök neki, hogy a kisterenyei körgyorsasági is bekerült az útvonaltervbe, bár én még soha életemben nem mentem ezen. Nézőként már rengetegszer voltam itt, a pálya nyomvonalát nem igazán ismerem, de régebben szerették ezt nagyon a versenyzők, úgyhogy gondolom ez egy jó pálya!

A miskolci futam most egy mintaszerű verseny volt számunkra, ilyen versenyt, ilyen versenyautót és versenyzést kívánunk mindenkinek! Egy ilyen autóval élmény volt menni, és ami még nagyon-nagyon tetszett, hogy komoly csata alakult ki, hiszen olyan minimális különbségek voltak, hogy majdnem egálban voltunk a célban. Ilyen a magyar autósportban vagy a magyar rallye történetében már nagyon régen volt... sőt, amire én emlékszem, talán nem is volt!

Ez a hír most jelenik meg 10349. alkalommal
címkék: Asi, Miskolc, N4
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
Maxx SHOT 17. Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k