Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Asi - Happy End
Maxx SHOT! 17. MISKOLC Rally
2010-04-30
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
684306029
Napi oldal:
68818
Jelenleg:
920
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Látványos prológ-autózás, sikeres versenyzés, óriási csaták, tizedmásodpercekért folyó küzdelem, majd végül az abszolút győzelem jellemezte az Asi - Pikó Zsuzsa páros miskolci "futását". A versenyről, az eseményekről és a rallycross-os kitérőjéről kérdeztem Asit.

Mesélj a Miskolc Rally-ról!
Szenzációs verseny volt! A hagyományos, régi bükki pályák fantasztikusak voltak! Nagyon tetszett a Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt, a sátai és a királdi gyorsasági szakasz is, hiszen ezek valóban nagyon-nagyon jó pályák. A minőségük is jobb volt, mint az egrieknek, és voltak ugyan felhordásos részek a második körben, mégis jó maradt a minőségük. Nem voltak gödrösek, defektveszélyesek. Azt azért sajnálom, hogy több gyorsasági szakasz is elmaradt…
Összefoglalva is azt mondhatom, hogy minden jól sikerült számunkra ezen a futamon.
A versenyt megelőzően a felkészülés megfelelő volt, jók voltak a teszteredmények, jónak tűnt az autó is, jól eltaláltuk a beállításokat. Az első körünket valóban nagyon jó időkkel zártuk - és ez egy lélektani előnyt is jelentett számunkra - de itt talán egy kicsit ráültem az eredményre, ami majdnem megbosszulta magát, hiszen nagyon közel kerültek hozzánk az ellenfelek. Egy kis szerencsével sikerült megtartanunk az előnyünkből egy nagyon minimálist, ami azért elég volt az első helyezéshez. Az autónk tökéletes volt az egész futam alatt, a pályák jó minősége miatt a futóművünk is bírta a futam teljes ideje alatt…

Térjünk vissza kicsit a pénteki napra.
A prológon is szenzációsat autóztál!
Valóban nagyon jól sikerült számunkra. Pár éve már elkezdtem látványosabban menni a prológokon - hogy ne érje szó a ház elejét - mert rengetegszer mondták, hogy nem tudok látványosan menni, csak gyorsan. Én viszont azt gondolom, hogy ha valaki tud versenyezni, akkor keresztben menni sokkal könnyebb, mint íven menni. Aki látta a mutatványunkat, valóban azt mondta, hogy szenzációs volt, látványosan és keresztben mentünk, és ennek ellenére még az időnk is jó volt!

Az egész verseny egy "happy end" volt számunkra, rajt-cél győzelmet arattunk, hiszen a prológon is első időt mentünk, és végül a versenyt is ezzel az eredménnyel zártuk a célban. Most minden sikerült nekünk, aminek nagyon örülünk!

Milyen volt éjjel autózni?
Nagyon vártam és így a futam után is csak azt mondhatom, hogy nagyon tetszett, annak ellenére is, hogy nem sikerült 100 %-os teljesítményt nyújtanunk a sötétben. Nem tudnám megmondani, hogy mi volt ennek az oka... nem éreztem tökéletesnek a lámpánkat sem, pedig állítgattuk menetközben is. Igazán fáradt sem voltam, hiszen majdnem frissebb voltam az utolsó gyorsasági után is, mint az "első nap" végén, amikor a sok etap miatt fáradtunk el.

Éjjel a S2000-esek nagyon támadtak...
Nem csak éjjel, már a második körben is nagyon közel kerültek hozzánk. Sőt, többször jobb időt is futottak az N-es autóknál.

Beszéljünk egy kicsit a másik szakágról, amibe belevágtál…
Pár hete indultál egy rallycross futamon is...
Régi álmom volt, hogy rallycrosson is elindulhassak egyszer. Nem titok, hogy a nagy vágyam az, hogy EB futamon indulhassak nagyon komoly autók között, de ehhez el kellett kezdeni valahol, nem lehet rögtön a mélyvízbe ugrani, hiszen ehhez azért én teljesen rutintalan vagyok. Kaptam egy felkérést Rabócsi Tibitől, hogy mi lenne, ha indulnék ezen a futamon. Egyúttal talán kicsit népszerűsíteni is tudnánk az ő versenyét, és a rallycrosst... Én meg persze kapva kaptam az alkalmon, és a húsvét hétvégéjén elindultam rajta. Az autó fantasztikus volt, és a versenyt is megnyertük!

Lesz ennek folytatása is?
Bízunk benne! Jelenleg tárgyalás alatt állnak a dolgok... Nagyon szeretnénk a nyirádi rallycross EB-n rajthoz állni. Pár héten belül ez ki fog derülni, hogy lesz-e belőle valami…

Folytatás a rallyeban?
Salgó Rallye - természetesen. Nagyon örülök neki, hogy a kisterenyei körgyorsasági is bekerült az útvonaltervbe, bár én még soha életemben nem mentem ezen. Nézőként már rengetegszer voltam itt, a pálya nyomvonalát nem igazán ismerem, de régebben szerették ezt nagyon a versenyzők, úgyhogy gondolom ez egy jó pálya!

A miskolci futam most egy mintaszerű verseny volt számunkra, ilyen versenyt, ilyen versenyautót és versenyzést kívánunk mindenkinek! Egy ilyen autóval élmény volt menni, és ami még nagyon-nagyon tetszett, hogy komoly csata alakult ki, hiszen olyan minimális különbségek voltak, hogy majdnem egálban voltunk a célban. Ilyen a magyar autósportban vagy a magyar rallye történetében már nagyon régen volt... sőt, amire én emlékszem, talán nem is volt!

Ez a hír most jelenik meg 10052. alkalommal
címkék: Asi, Miskolc, N4
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
Maxx SHOT 17. Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k