Asi a kórházból...
Asi a kórházból
2006-05-29
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765547924
Napi oldal:
151161
Jelenleg:
952
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Az első gyors etap lett a Duna Rallye-n.
Asi esett egy hatalmasat, a navigátorával együtt kórházba kerültek.
A pilótát még mindig a kórházban sikerült telefonon elérnem, beszéltünk, de meg kellett szakítanunk a felvételt, mert a kérlelhetetlen nővérke épp injekciót adott Gyurinak...

Eltört egy bordám, fáj az oldalam és a gerincem….
Meg mindenem…

Úgy tudom, tetőzve a bajt, a kórházban is történt Veled valami baleset.
Igen. Elájultam, elestem és bevertem a fejem, össze kellett varrni…

Mit mondott az orvos?
Nincsen törés, csak zúzódások. Holnap még MRI vizsgálatot végeznek, hogy nincs e valami repedés. Hasi ultrahangon már voltam.

Nándi sem volt jól a baleset után… helikopter vitte a kórházba…
Szerencsére jobban megúszta, már saját felelősségére hazament a kórházból.

Azon a gyorson fotóztam, ahol a baleset történt, előttem már egészen közel, 10másodpercre voltál Angyalfi Karcsitól, akinek beragadhatott a váltója valamelyik alacsonyabb fokozatban, mert tiltáson ment, de nagyon lassan…
Már korábban észleltem, hogy Karcsi lelassult és közeledek hozzá. Már nem is diktáltam száz százalékos tempót, hiszen a fotóművünket nem sikerült jól beállítani és elrugózott a háta a kocsinak, de tudtam, hogy utolérem.

Amikor közel értem hozzá, és mentem mögötte, akkor hatalmas köveket vert fel rám, nagyon féltem, hogy kiveri valamelyik kő a szélvédőmet és ismerve a technikai bizottságot, biztos voltam benne, hogy kizárnának, ha repedt szélvédővel mennék ki a szervizparkból…
Nem volt más választásom, mint minél hamarabb kikerülni. Melléértem, pont egy dobálós résznél, ahol versenykörülmények között kétszázzal mentem volna, így csak 140-150el mehettünk. A kocsi bal első kereke beleugrott egy lövészárok, vagy bombatölcsér szélébe… Felpattant az autó és négyet-ötöt repült a levegőben.

Kikerülhető lett volna a baleset?
Ha láttam volna a gödröt, akkor persze, minden további nélkül. De nem láttam, nem tudtam, hogy ott van.

Mi volt az első gondolatod?
Amikor megláttam Karcsit, akkor arra gondoltam, hogy már megint megszívattak…
Már három éve kapom és most ismét… Amikor pedig a levegőben repültünk, akkor már esküszöm, hogy sírhatnékom volt, hogy már megint ilyen történik velünk…

És csak azért mert kértük és minden versenyző aláírta, hogy életveszélyes 1 percre indulni… És ez főleg rám volt érvényes, hiszen az elmúlt évek versenyein általában a leggyorsabb voltam, beleértve a legutolsó Fehérvár Rallye-t is, ahol a legtöbb pályán én voltam a leggyorsabb… Könnyelműség volt N-es autók után elindítani, és még csak nem is ezen a gyorson, hanem a hosszabb gyorsokon…

Ha két percre indulunk, az lett volna a megoldás és nem az, hogy másnak a porába kell menni és kilós kövek után kell kocsizni. Nem lehet valakinek a versenyzői pályafutását tönkretenni… Illetve lehet…

Karcsit hibásnak érzed?
Neem! Ha nagyon szar lett volna a kocsija, gondolom félreállt volna, de nem feltételezek semmilyen rosszindulatot.

Nagy volt a sebességkülönbség ahol utolértem és mondom, az villant be nekem, hogy kiveri a szélvédőmet egy kavics és a következő gyorsnál a szeretett technikai bizottságunk kihúzza a talajt a lábam alól… Vannak, akik lökhárító nélkül mehetnek gyorsaságikat, köröket. Vannak akik a navigátorra borult szélvédővel versenyezhetnek, de tudom, hogy én ezt nem tehetem meg.

Az autó nagyon csúnyán néz ki… Szerinted lehet belőle még valamit csinálni?
A srácok majd megnézik és eldöntik, hogy lehet e belőle még valamit… nem érdekel az autó…

Mik a további terveid?
Nincsen tervem… Az nincs…
Süket fülekre találok mindig. Mindig megszívatnak, azért nem kapok arany licenszet sem, hogy megszívathassanak. Nincs szükségem erre… ennek nincs értelme.
Év elején megígérték a versenyzőknek, hogy minden murvaversenyen két percre lesz a rajt. Aláírtuk, versenyzők, hogy ezt szeretnénk, de úgy tűnik, hogy az nem számít, hogy mi mit akarunk…

Ha majd internet közelbe kerülsz, akkor láthatod, hogy mindenki sajnálja, ami Veletek történt és mindenki jobbulást kíván! Én is!

 

Ez a hír most jelenik meg 8071. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k