RALLYCROSS CEZ/OB - 2025.09.06-07. - Nyirád Racing Center
Asi a kórházból...
Asi a kórházból
2006-05-29
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
783479115
Napi oldal:
137544
Jelenleg:
1024
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Az első gyors etap lett a Duna Rallye-n.
Asi esett egy hatalmasat, a navigátorával együtt kórházba kerültek.
A pilótát még mindig a kórházban sikerült telefonon elérnem, beszéltünk, de meg kellett szakítanunk a felvételt, mert a kérlelhetetlen nővérke épp injekciót adott Gyurinak...

Eltört egy bordám, fáj az oldalam és a gerincem….
Meg mindenem…

Úgy tudom, tetőzve a bajt, a kórházban is történt Veled valami baleset.
Igen. Elájultam, elestem és bevertem a fejem, össze kellett varrni…

Mit mondott az orvos?
Nincsen törés, csak zúzódások. Holnap még MRI vizsgálatot végeznek, hogy nincs e valami repedés. Hasi ultrahangon már voltam.

Nándi sem volt jól a baleset után… helikopter vitte a kórházba…
Szerencsére jobban megúszta, már saját felelősségére hazament a kórházból.

Azon a gyorson fotóztam, ahol a baleset történt, előttem már egészen közel, 10másodpercre voltál Angyalfi Karcsitól, akinek beragadhatott a váltója valamelyik alacsonyabb fokozatban, mert tiltáson ment, de nagyon lassan…
Már korábban észleltem, hogy Karcsi lelassult és közeledek hozzá. Már nem is diktáltam száz százalékos tempót, hiszen a fotóművünket nem sikerült jól beállítani és elrugózott a háta a kocsinak, de tudtam, hogy utolérem.

Amikor közel értem hozzá, és mentem mögötte, akkor hatalmas köveket vert fel rám, nagyon féltem, hogy kiveri valamelyik kő a szélvédőmet és ismerve a technikai bizottságot, biztos voltam benne, hogy kizárnának, ha repedt szélvédővel mennék ki a szervizparkból…
Nem volt más választásom, mint minél hamarabb kikerülni. Melléértem, pont egy dobálós résznél, ahol versenykörülmények között kétszázzal mentem volna, így csak 140-150el mehettünk. A kocsi bal első kereke beleugrott egy lövészárok, vagy bombatölcsér szélébe… Felpattant az autó és négyet-ötöt repült a levegőben.

Kikerülhető lett volna a baleset?
Ha láttam volna a gödröt, akkor persze, minden további nélkül. De nem láttam, nem tudtam, hogy ott van.

Mi volt az első gondolatod?
Amikor megláttam Karcsit, akkor arra gondoltam, hogy már megint megszívattak…
Már három éve kapom és most ismét… Amikor pedig a levegőben repültünk, akkor már esküszöm, hogy sírhatnékom volt, hogy már megint ilyen történik velünk…

És csak azért mert kértük és minden versenyző aláírta, hogy életveszélyes 1 percre indulni… És ez főleg rám volt érvényes, hiszen az elmúlt évek versenyein általában a leggyorsabb voltam, beleértve a legutolsó Fehérvár Rallye-t is, ahol a legtöbb pályán én voltam a leggyorsabb… Könnyelműség volt N-es autók után elindítani, és még csak nem is ezen a gyorson, hanem a hosszabb gyorsokon…

Ha két percre indulunk, az lett volna a megoldás és nem az, hogy másnak a porába kell menni és kilós kövek után kell kocsizni. Nem lehet valakinek a versenyzői pályafutását tönkretenni… Illetve lehet…

Karcsit hibásnak érzed?
Neem! Ha nagyon szar lett volna a kocsija, gondolom félreállt volna, de nem feltételezek semmilyen rosszindulatot.

Nagy volt a sebességkülönbség ahol utolértem és mondom, az villant be nekem, hogy kiveri a szélvédőmet egy kavics és a következő gyorsnál a szeretett technikai bizottságunk kihúzza a talajt a lábam alól… Vannak, akik lökhárító nélkül mehetnek gyorsaságikat, köröket. Vannak akik a navigátorra borult szélvédővel versenyezhetnek, de tudom, hogy én ezt nem tehetem meg.

Az autó nagyon csúnyán néz ki… Szerinted lehet belőle még valamit csinálni?
A srácok majd megnézik és eldöntik, hogy lehet e belőle még valamit… nem érdekel az autó…

Mik a további terveid?
Nincsen tervem… Az nincs…
Süket fülekre találok mindig. Mindig megszívatnak, azért nem kapok arany licenszet sem, hogy megszívathassanak. Nincs szükségem erre… ennek nincs értelme.
Év elején megígérték a versenyzőknek, hogy minden murvaversenyen két percre lesz a rajt. Aláírtuk, versenyzők, hogy ezt szeretnénk, de úgy tűnik, hogy az nem számít, hogy mi mit akarunk…

Ha majd internet közelbe kerülsz, akkor láthatod, hogy mindenki sajnálja, ami Veletek történt és mindenki jobbulást kíván! Én is!

 

Ez a hír most jelenik meg 8085. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
252627 28293031
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k