KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Asi nem tud kicsit esni...
HELL Salgó-Gemer rally
2009-05-19
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
685743138
Napi oldal:
303178
Jelenleg:
1587
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Asiék nagyot estek a HELL Energy Drink Salgó-Gemer Rally negyedik szakaszán az elmúlt hétvégén. Ahogy a közhely mondja: az anyagi kár nagy, de a legfontosabb: Asi és navigátora, Pikó Zsuzsi is karcolás nélkül úszták meg az esetet.

- Hogy vagytok?
- Jól, köszönjük, szerencsére nem történt egyikünknek sem semmi baja. Az autóról ezt már kevésbé mondhatjuk el...

- Képeket már láttunk róla: van olyan, ami épen maradt az autón, vagy benne?
- Szerintem ilyen karosszéria-elem nincs... Viszont szerencsére akkora ütést nem kapott semmi, hogy belül nagy baj volna. A karosszérián pörgött az autó, és a tetőn átfordult - így kívül mindent cserélni kell sajnos.

- A versenyzés okoz gondot a következőkben?
- Nem, semmiképpen. Van ugyan egy másik autóm, de azt szerintem nem volna jó pont egy murvás versenyen felavatni.

- Mikor lesz a töröttből újra üzemkész versenyautó?
- Azt gondolom, hogy maximum három-négy hét múlva ezt már kész lehet - legalábbis ezen dolgozunk most.

- Hogy történt a baleset, mire emlékszel belőle?
- Tulajdonképpen mindenre. Az a helyzet, hogy azokat a pályákat nem tudtam annyira, mint az itthoniakat tudom. A szlovák rendező a pályabejárásra csinált egy karózást, hogy ne lehessen levágni a belső íveket - aminek egyébként nem nagyon látom még mindig az értelmét. De én sem voltam túl körültekintő, és nem számoltam azzal, hogy a kanyarokban igenis kiviszik a karókat és tele lesz felhordással a pálya, és úgy írtam a kanyarokat, hogy azok majd teljesen tiszták lesznek, és simán el lehet majd fordulni. Ebben hibáztunk, és majdnem padlógázon akartam elfordulni abban a kanyarban, ahol nagyon murvás volt az út, és mind a négy kerékkel csak murvát tudott fogni a kocsi - kisebb tempóval is nagy esélyünk lett volna elesni.

- A légzsákok kinyíltak?:)
- Nem...:)
De ha lettek volna sem nyíltak volna ki, mert nem elöl kapta az ütést az autó, hanem inkább az oldalán pörgött. Ha oldallégzsák lett volna a kocsiban, na az kinyílt volna...:)

- Te nem nagyon szoktad elaprózni: ha esel, igazán látványosat esel. Hogy dolgozod fel? Mennyire hátráltathat ez a törés a későbbiekben?
- Nagyon remélem, hogy semennyire - de persze ezt nem lehet előre megmondani. Lesz majd egy következő autóba-ülés, amikor ez elválik, de eddig sem volt nagy gondom ezzel, bízom benne, hogy ezután sem lesz, és ott tudjuk folytatni, ahol abbahagytuk. Hiszen a verseny nagyon jó volt, a pályák nagyon tetszettek, és abszolút nem jöttünk el rossz szájízzel. Ez a rali, ez benne van. De amíg mentünk, szerintem jobban mentünk, mint amire számítottam. A pályák ismeretlenek voltak, és nagyon különbözőek, igyekeztem mindegyikre másképp is tréningezni. Ez fontos most, mert nagyon szeretnék egy VB futamon is rajthoz állni, és erre minden téren készülni kell.

Az utolsó képünk az autóról, néhány száz méterrel a bukás előtt...


Ez a hír most jelenik meg 8944. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k