|
h i r d e t é s
Összes oldal:
797976207
Napi oldal:
59256
Jelenleg:
816
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1324 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Rási László |
|
1003 |
| 4. |
Csáki Ottó |
|
969 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
884 |
| 6. |
Varga Zalán |
|
874 |
| 7. |
Halmai Péter |
|
868 |
| 8. |
Kárai Károly |
|
864 |
| 9. |
Misik Attila |
|
860 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
Simone Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Asi is vált 2008-ban. Az idei terveiről kérdeztem őt is.
- Idén teljesen új irány van előttünk. 4 évig versenyeztünk A-s autóval, és most újra N-es autóval megyünk majd, úgy, ahogy 2001-2002-ben is tettük. Reméljük, hogy hasonló sikereket fogunk tudni elérni most is, úgyhogy egy N-es EVO IX-essel jövünk idén.
- Miért váltottál? - Azt gondolom, hogy az A kategória nagyon-nagyon hálás, nagyon jó volt, abszolútban is jó helyen lehetett menni, és ráadásul A/8-ban is nagy volt az esélyünk mindig a jó eredményre. Az N-es autó egy kicsikét lassabb, ezeket az Evo IX-eseket már egy picit talán könnyebb vezetni az aktív hajtás miatt, ami egy kicsit talán ellensúlyozza a motorerőben lévő különbségeket.
- Nem érzed visszalépésnek? - Feltételezem, hogy az A-s autó sokkal gyorsabb volt, de a jövő az N csoportról szól. Az A-s autókat egyre jobban tiltják, egyre jobban szűntetik meg, a WRC-kel együtt, úgyhogy előbb-utóbb be fog jönni, hogy mindenki N-es, vagy hasonló kategóriájú autóval fog menni. Ennek próbáltunk most elémenni.
- Az utóbbi években, ha mentél, valljuk be, nem kellett nagyon küzdened, sőt, még a WRC-knek is veszélyt jelentettél. Az N csoportban viszont népesebb a mezőny. Hogy készülsz a nagyobb csatákra?
- Azt gondolom, hogy egy célom lehet, ami eddig volt: a leggyorsabbnak lenni. Ha a leggyorsabb vagyok, akkor lényegtelen mennyien vannak mögöttem. :) De lényegesen nehezebb lesz a dolgom, mint az A csoportban volt, bár küzdelem azért ott is volt, lévén nagyon jó pilóták vannak ott is. Ott azért többnyire szerencsénk volt, kivéve talán 2005-2006-ot. De nagyon várom éppen ezért az idei évet, én alapvetően szeretek versenyezni. Egy olyan bajnoki cím, amikor 20-30 versenyzővel kell versenyezni érte, az szerintem sokkal értékesebb, mint ha mondjuk csak 10-15-tel. De nem fogok búslakodni, ha valaki, vagy valakik gyorsabbak lesznek nálam, de nem titkolt célom, hogy az első helyért versenyezzek. Úgyhogy győzzön a jobbik!
- Ki diktál majd neked? - Pikó Zsuzsa, aki a tavaly is az utolsó öt versenyen navigált nekem.
- Ez az N-es autó jelenti azt is akár, hogy megfordult a fejedben a Super-2000 is? - Megfordult, de ez azon is múlik, hogy ha majd elkezdünk versenyezni az N-es autóval, akkor derül ki, hogy mekkora különbség van az N-es, meg a szuper-2000-res között. Bár jelen pillanatban csak abból a tapasztalatból tudunk meríteni, amit kívülről, például a világbajnokságról hallunk, látunk: azok alapján úgy tűnik, hogy a szuper-2000 gyorsabb. Ami biztos, hogy anyagilag nagy különbség van: a szuper-2000 az háromszor, négyszer drágább. Meglátjuk, hogy mire képes az N-es autó..
- Nyakunkon az Eger Rallye: az autó hogy áll?
- Még a gátlók nem jöttek meg hozzá, és egy-két apróság hiányzik, és még tesztelnünk kell. És talán ez a legfontosabb, hogy a gátlók és a hajtás beállításai jól legyenek. Remélem, megleszünk Eger előtt mindennel, és nem az autón múlik majd a verseny.
Ez a hír most jelenik meg 8329. alkalommal
|