Aszfaltozás
Matics Misiék Mitsubishije Mecsekre már menetkész...
2012-05-29
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
785540305
Napi oldal:
13870
Jelenleg:
1892
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 
kalandok_es_gyorsulas_9

Matics Misiék nem sokat vártak a következő versenyzésre, murva után újra aszfalt következett, a helyszínt pedig az ózdi futam szolgáltatta hozzá. Nem az eredmény volt az elsődleges, mégis az M csoport első helyén zártak.

aszfaltozas_1

Milyen céllal vágtatok neki az ózdi RTE futamnak?
Mivel legutóbb a Bükfürdő Rallye-n indultunk, ahol murvás pályákon versenyeztünk, így most kerestünk egy aszfaltos futamot, ahol visszaszokhatunk ismét ezekre a pályákra, hiszen nagyon kevés már az idő, és itt a Mecsek Rallye.

Mennyire sikerült?
Visszaépítettük aszfaltra az autót, megpróbáltunk különböző beállításokat. Tekergettünk ide-oda a kocsin, és arra kellett rájönnöm, hogy többnyire inkább rossz irányba mentünk el. Beigazolódott az elméletem, miszerint nem kell itt tekergetni sehová, kell egy „nagyjából jó” beállítás, azon kell hagyni, azt kell megszokni, és azzal kell versenyezni.

aszfaltozas_4

Milyen volt maga a verseny?
Rossznak semmiképp nem mondhatom! :-) Egyrészt az időjárás nagyon kegyes volt hozzánk, ettől jobbat nem is lehetett volna kívánni. Másrészt a gyorsasági kilométerek és az etap kilométerek aránya szintén nagyon jó volt, alig kellett kocsizni a gyorsasági szakaszok és a különböző helyszínek között. Nem aludtunk be az etapon a következő gyorsig, nem zökkentünk ki a ritmusból, versenyzésből, és ilyen szempontból nagyon pörgős volt. Csúszások voltak a verseny során, néhány sajnálatos baleset miatt, de ettől eltekintve azt mondhatom, hogy egy jó hangulatú, jól szervezett verseny volt ez az Ózd Rali!

aszfaltozas_2

Nektek a körgyorson nem okozott problémát, hogy utolértetek valakit?
Dehogynem! Értünk utol mi is, de mivel nem versenyben voltunk, ezért nem volt ez zavaró, vagy bosszantó dolog számunkra. Szerintem a srácot, akit utolértünk jobban idegesítette, mint engem. Nem győzött elnézést kérni, pedig mondtam neki, hogy ez nem „tétmeccs”, ne idegeskedjen rajta.

Lazán a versenyen, elégedetten utána?
Valahogy így! Mi ezen a versenyen nem magára a versenyzésre helyeztük a fő hangsúlyt, hanem inkább arra, hogy az autót megszokjuk. Ezek nagyon-nagyon dobálós pályák voltak, a kocsiba más stabilizátor kellett volna, de már az volt benn, ami a Mecsek Rallye-n is lesz, hiszen nekünk most ehhez kellett hozzászokni. Elégedett vagyok, mert a célt elértük, visszarázódtunk, Mecseken pedig majd meglátjuk!

Más jellegűek voltak ezek a pályák, mint a pécsiek, emiatt teszteltek még a verseny előtt?
Ez volt maga a teszt! :-) És mindenképp úgy érzem, hogy nagyon hasznos volt, kifejezetten a körgyors tetszett, ahol bizonyos részeken háromszor mentünk, és ott lehetett hasonlítgatni, hogy az ember hogyan kanyarodjon, többféle verziót is ki lehetett próbálni ugyanarra a kanyarra egy gyorsaságin belül.

aszfaltozas_3

A napokban beszélgettem Bertalan Zsolttal, aki a Pannónia Ringen a Lada Kupát rendezi... (információk hamarosan!)
Igen, engem is megkeresett, hogy vegyek részt ezen, de sajnos ígérni nem tudok semmit, mert nagyon sűrű a programunk mostanában. Beszéltünk róla, és ha az idő is engedi, és az autót is fel tudom készíteni addigra, akkor elképzelhető, hogy ott leszünk. Jó ötletnek tartom, nézőcsalogató dolog ez mindenképp… de még jobban nézőcsalogató lenne, ha újra a ralipályákon lenne több Lada! :-)

Végezetül?
Ismét megköszönném mindenkinek, aki segítette azt, hogy újra versenyezhessünk: a partnereinknek, a csapatnak, és a szurkolóknak is szeretnék köszönetet mondani, akik szép számmal álltak a pályák szélén! Mecseken találkozunk!

csapat támogatói

 

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter

  kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15
Ez a hír most jelenik meg 2285. alkalommal
Share |
Young&Partners Rali-Túra Bajnokság 2012
X. Suzuki-Kaiser Ózd Rali
Ózd
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k