LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Aszfaltozás
Matics Misiék Mitsubishije Mecsekre már menetkész...
2012-05-29
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
770159340
Napi oldal:
106731
Jelenleg:
1056
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 
kalandok_es_gyorsulas_9

Matics Misiék nem sokat vártak a következő versenyzésre, murva után újra aszfalt következett, a helyszínt pedig az ózdi futam szolgáltatta hozzá. Nem az eredmény volt az elsődleges, mégis az M csoport első helyén zártak.

aszfaltozas_1

Milyen céllal vágtatok neki az ózdi RTE futamnak?
Mivel legutóbb a Bükfürdő Rallye-n indultunk, ahol murvás pályákon versenyeztünk, így most kerestünk egy aszfaltos futamot, ahol visszaszokhatunk ismét ezekre a pályákra, hiszen nagyon kevés már az idő, és itt a Mecsek Rallye.

Mennyire sikerült?
Visszaépítettük aszfaltra az autót, megpróbáltunk különböző beállításokat. Tekergettünk ide-oda a kocsin, és arra kellett rájönnöm, hogy többnyire inkább rossz irányba mentünk el. Beigazolódott az elméletem, miszerint nem kell itt tekergetni sehová, kell egy „nagyjából jó” beállítás, azon kell hagyni, azt kell megszokni, és azzal kell versenyezni.

aszfaltozas_4

Milyen volt maga a verseny?
Rossznak semmiképp nem mondhatom! :-) Egyrészt az időjárás nagyon kegyes volt hozzánk, ettől jobbat nem is lehetett volna kívánni. Másrészt a gyorsasági kilométerek és az etap kilométerek aránya szintén nagyon jó volt, alig kellett kocsizni a gyorsasági szakaszok és a különböző helyszínek között. Nem aludtunk be az etapon a következő gyorsig, nem zökkentünk ki a ritmusból, versenyzésből, és ilyen szempontból nagyon pörgős volt. Csúszások voltak a verseny során, néhány sajnálatos baleset miatt, de ettől eltekintve azt mondhatom, hogy egy jó hangulatú, jól szervezett verseny volt ez az Ózd Rali!

aszfaltozas_2

Nektek a körgyorson nem okozott problémát, hogy utolértetek valakit?
Dehogynem! Értünk utol mi is, de mivel nem versenyben voltunk, ezért nem volt ez zavaró, vagy bosszantó dolog számunkra. Szerintem a srácot, akit utolértünk jobban idegesítette, mint engem. Nem győzött elnézést kérni, pedig mondtam neki, hogy ez nem „tétmeccs”, ne idegeskedjen rajta.

Lazán a versenyen, elégedetten utána?
Valahogy így! Mi ezen a versenyen nem magára a versenyzésre helyeztük a fő hangsúlyt, hanem inkább arra, hogy az autót megszokjuk. Ezek nagyon-nagyon dobálós pályák voltak, a kocsiba más stabilizátor kellett volna, de már az volt benn, ami a Mecsek Rallye-n is lesz, hiszen nekünk most ehhez kellett hozzászokni. Elégedett vagyok, mert a célt elértük, visszarázódtunk, Mecseken pedig majd meglátjuk!

Más jellegűek voltak ezek a pályák, mint a pécsiek, emiatt teszteltek még a verseny előtt?
Ez volt maga a teszt! :-) És mindenképp úgy érzem, hogy nagyon hasznos volt, kifejezetten a körgyors tetszett, ahol bizonyos részeken háromszor mentünk, és ott lehetett hasonlítgatni, hogy az ember hogyan kanyarodjon, többféle verziót is ki lehetett próbálni ugyanarra a kanyarra egy gyorsaságin belül.

aszfaltozas_3

A napokban beszélgettem Bertalan Zsolttal, aki a Pannónia Ringen a Lada Kupát rendezi... (információk hamarosan!)
Igen, engem is megkeresett, hogy vegyek részt ezen, de sajnos ígérni nem tudok semmit, mert nagyon sűrű a programunk mostanában. Beszéltünk róla, és ha az idő is engedi, és az autót is fel tudom készíteni addigra, akkor elképzelhető, hogy ott leszünk. Jó ötletnek tartom, nézőcsalogató dolog ez mindenképp… de még jobban nézőcsalogató lenne, ha újra a ralipályákon lenne több Lada! :-)

Végezetül?
Ismét megköszönném mindenkinek, aki segítette azt, hogy újra versenyezhessünk: a partnereinknek, a csapatnak, és a szurkolóknak is szeretnék köszönetet mondani, akik szép számmal álltak a pályák szélén! Mecseken találkozunk!

csapat támogatói

 

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter

  kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15
Ez a hír most jelenik meg 2250. alkalommal
Share |
Young&Partners Rali-Túra Bajnokság 2012
X. Suzuki-Kaiser Ózd Rali
Ózd
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k