|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Jó hírrel szolgálunk az autósport szerelmeseinek: az ATECH versenyfelszerelés gyártó cég együttműködési megállapodást kötött az SRTeam-mel Erről kérdeztük Földesi Csabát, az SRTeam értékesítési vezetőjét.
Mit tudhatunk az ATECH-ről?
Az ATECH egy 2000-ben alapított olasz vállalkozás, ami versenyfelszerelésre specializálódott. A terméktervezés során a legfontosabb szempontnak a versenyző-központúságot tartják. Az ATECH neve mára jól cseng a WRC-k és R5-ösök világában is, hiszen több gyári autóban ez a márka a beszállító.
Mik a főbb termékeik?
Jellemzően az ülés-öv-kormány vonal volt az erősségük, amit újabban kiegészítettek a versenyzőknek szánt ruházattal is.
Az ülések vonatkozásában sikerült egy könnyebb ülést eredményező technológiát kidolgozniuk. A könnyítést egy gél-bevonattal tudják elérni, és ráadásul ergonomikusabb is a héj kialakítása. A többi gyártótól eltérően, szinte pionírként, egy másik méretezési skálát alkalmaznak: az üléseket a versenyző magasságának besorolásával gyártják. Három kategória létezik: 180 cm alatti, 185 cm-ig, 185 cm feletti versenyzőkre szánt ülések.
A biztonsági övek tekintetében nincs akkora spektrum, mint a piaci vetélytársaknál, de épp ez volt a cél. A legjobb minőséget, a legnagyobb biztonságot átadni a versenyzőknek. Az övek megfelelnek a sokkal szigorúbb WRC/R5 szabályzatoknak is.
A versenykormányok típusait is a gyakorlati tapasztalatokhoz igazítva, letisztázott mérettáblával gyártják. A manapság divatossá vált bérléskor jellemző probléma az üléspozíció beállítása, majd ahhoz képest a kormánytávolság beállítása. Három féle kormányagy süllyesztéssel operálhatnak a bérbeadók: sima kormány (a felfogatás egy vonalba esik a kormány felületével), a 60 mm-es és a 90 mm-es süllyesztés. A „lapos” kormányt 330 mm átmérővel is lehet rendelni.
A versenyruházat vonalán az olaszos dizájn kedvelők fognak leginkább meglepődni, de itt hadd maradjon titok is a részemről.
Mikor láthatjuk az ATECH termékeit, illetve rendelhetők-e már?
A termékek a napokban érkeznek meg bemutatótermünkbe, ahol megtekinthetők, kipróbálhatók. Webshopunkban már meg is rendelhetők. Saját véleményem szerint nem dönt rosszul az, aki az ATECH-et választja. Végül, de nem utolsósorban megjegyezném, hogy az árfekvés is barátságos lesz.
![]() Ez a hír most jelenik meg 2633. alkalommal
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |