|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
![]()
A közelmúltban megbeszélést tartottak az autocrossozók, versenyzők, csapatvezetők, rendezők, ahol részt vettek a szakágvezetés képviselői is. A kötetlen beszélgetés lényege az volt, hogy ki-ki elmondta, milyen lehetőségeket lát arra, hogy akár már a következő szezonban gyarapodjon a versenyzői létszám, melyek azok az ötletek, amelyek rövidtávon megvalósíthatók. Mindemellett a jövő évi versenynaptár is szóba került, ami gyakorlatilag már kész, és ugyan úgy, mint az idén hét futamot tartalmaz. Ehhez kapcsolódna szervesen a 2014-es bajnokságban életre hívott autocross másodosztály, amely a jelenlévők egyetértésében megfelelő előkészítés és hírverés után a soron következő bajnokságban kivitelezhető.
Fontos, hogy karosszériás autókat és buggykat is várnak a másodosztályba, de mivel kasznis autóból lényegesen több fut a hazai versenyeken, elképzelhető, hogy ennek a kategóriának lesz nagyobb keletje. A szakágvezetés elkészítette azt a javaslatot, ami a másodosztályban indulókra vonatkozik. Ezek a következők: - Kötelező minimum lejárt homológ tűzálló overáll, maszk és kesztyű viselése
- Kötelező minimum "E" betűs, vagy lejárt homológ sisak viselése
- Kötelező minimum zárt magasszárú cipő viselése
- Ha a versenyző nem visel tűzálló alsóruházatot, kötelező hosszúujjú pamutpóló viselése az overál alatt
- Kötelező minimum 4 pontos (vállpántok külön rögzítési ponton) jelenlegi homológizációnak megfelelő, minimum lejárt érvényességű biztonsági öv használata
- Turbószűkítő max. 45mm
- Elfogadott 30 liternél kisebb egyedi gyártású üzemanyagtartály
- Kötelező minimum 2kg-os kézi tűzoltókészülék beszerelése
- Ajánlott homológ ülés használata, de elfogadott versenycélra gyártott ülés használata, amennyiben a gépátvételkor azt megfelelőnek találják
- Ajánlott minimum ASN homológizált bukóketrec használata, de elfogadott régebbi (1992- ) FIA szabályok szerint épített bukóketrec
A szakágvezetés elkötelezett a másodosztályú kupa bevezetésével kapcsolatosan. A rendezvények időtervébe egyenrangú kategóriaként kerül be a sorozat, és a média megjelenést is arányosan megkapja minden futamon ez a mezőny. A cél az, hogy több kategóriát írjunk ki a másodosztály számára, de erről csak később, a jelentkezések összesítése alapján tudunk majd dönteni. Az autocross másodosztály iránt érdeklődők leveleit, észrevételeit a következő email címen várjuk: autocross2014@gmail.com
Ez a hír most jelenik meg 2445. alkalommal
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2025.12.19-23.
![]() részletes infóink ![]() 2025.12.20.
![]() részletes infóink ![]() 2025.12.27-28.
![]() részletes infóink ![]() 2025.12.27-29.
![]() részletes infóink ![]() 2025.12.30.
![]() részletes infóink ![]() 2025.12.30.
![]() részletes infóink ![]() 2026.01.02-04.
![]() részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |
||























Ez tetszik, megosztom

























