h i r d e t é s
Összes oldal:
770238859
Napi oldal:
17539
Jelenleg:
732
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Öt pontos hátránnyal, az ERC2 kategória második helyén utazott a Botka Rally Team az Acropolis Rally-ra. A görög futam a European Rally Championship sorozatának egyik legnehezebb versenye. A köves, sziklás pályákon kell minél több pontot gyűjtenie Botka Dávidnak és navigátorának, Szeles Péternek, hogy az idei álmukat valóra válthassák.
A csapat versenyautója nem utazott haza a ciprusi futam után, hanem egy teljes napos átvizsgálást követően áthajózott Athénba, majd a csapat a Loutrakiban felállított szervizparkban a görög futam hetében szerdán és csütörtökön teljesen átnézte és felkészítette a nehéz versenyre.
’Az Acropolis Rally pályái teljesen mások, mint a ciprusi szakaszok voltak.’ - nyilatkozta a pilóta a pályabejárások után - ’Nem olyan gyorsak és nagyon defekt veszélyesek. 5 különböző pályát kellett feldolgoznunk. Abból kettő nagyon tetszik és remélem jól fogunk tudni rajta menni. Két olyan szakasz van, ahol nagyon okosan kell versenyezni, vannak részek, ahol kerülgetni kell majd a nagy köveket.
A futam szombati, legelső szakasza pedig életem leghosszabb gyorsaságija lesz a maga 43 kilométerével. Nem gyors pálya, de nagyon technikás és változatos.
Úgy érzem mindegyik pályát sikerült jól felírnunk a pályabejárás alatt.’
Kell, hogy jól szerepeljen a páros, hiszen a bajnoki pontokért folyik a küzdelem.
’Sajnos Cipruson elvesztettünk pontokat a második hellyel. Itt most nyernünk kell, hogy a bajnokságban vezető cseh pilóta elé kerüljünk és az utolsó futamon is gyorsabbnak kell lennünk nála, hogy bajnokként ünnepelhessünk a szezon végén.’ - latolgatta az esélyeket Botka Dávid.
’Próbálok nem figyelni a kategóriánkra, szeretném a legtöbbet kihozni magunkból és az autóból. Szeretnénk minél előbb végezni az abszolút értékelésben és remélem, hogy ez majd hozza a jó kategória eredményt is magával. Butvilas nagyon jól ment eddig is murván, de megpróbálkozunk elé kerülni. Nagyon nehéz, mert néhol lassan kell menni, hogy az autó túlélje a szakaszt. Nem is gondoltam, hogy ilyen minőségű pályák várnak majd itt minket. Ez van, ezen kell versenyeznünk. Úgy írtuk fel a pályákat, hogy megpróbáltunk beírni minden veszélyes helyet és részt. Bízom benne, hogy minden kő ott marad majd a helyén, ahogy felírtuk és akkor nem lesz gond, hiszen ki tudjuk kerülni őket… :)’
A verseny szombaton délelőtt kezdődik a free practice-al, majd a kvalifikációs szakasszal Loutraki mellett. A rajthelyválasztás után a komplett mezőny felautózik az Acropolis lábához, ahol az ünnepélyes rajtceremóniát követően kezdődik a száguldás a 43 kilométeres gyorsaságival, ami szintén a versenyközpont közelében található. A második gyorsaságin az első szakasz felét kell újra teljesíteni, de már sötétben. Vasárnap aztán 6 gyorson kell hibamentesen keresztül autózni a versenyzőknek, hogy a 202 gyorsasági kilométert követően felállhassanak a céldobogóra.
Ez a hír most jelenik meg 1610. alkalommal
European Rally Championship 2015
hírek • videók • fotóalbumok • fórumok
|