h i r d e t é s
Összes oldal:
772700666
Napi oldal:
64389
Jelenleg:
731
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
81 |
2. |
Mads Ostberg |
|
65 |
3. |
Roope Korhonen |
|
60 |
4. |
Isak Reiersen |
|
60 |
5. |
Andrea Mabellini |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
46 |
7. |
Mile Johansson |
|
41 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Jonathan Moore, a SPEEDHUNTER újságírója talált rá erre a raktárra az angliai Bristol mellett található Rye nevű településen, amikor a Sumo Power tuningcég főnökével találkozott...
Azt gondolom ezek a képek minden rallyongónak azt jutatják eszébe: Istenem, de jó lenne megkapni a garázs kulcsát...
Ezt a kulcsot sajnos leadták a recepción, pontosabban elkérte a recesszió...
A rövid történet annyi, hogy a 2008-ban az ADR Motorsport és a Mitsubishi UK kitalálta, hogy újra feltámasztják a BTCC bajnokságban a három gyémántos márkát. James Kaye épített is egy ilyen 400 lóerős, négykerekes, 2 literes turbós autót, amivel azóta is köröz a 24 órás bajnokságban és láthattuk Budapesten is a 12 órás versenyen.
Aztán James Ramsey vezette JR Motorsport vette át a projektet az ADR-től. A tervek szerint az autókat a Ramsey-ék és a Sumo Power szerelte volna össze. A komplett kitt a gyárból jött, az meg is érkezett ebbe a csarnokba. Itt rakták volna be a bukócsöveket és itt kapott volna meg mindent, ami ahhoz kell, hogy az autó valóban versenyautó legyen: titán kardántengelyek, AP fékek, verseny féktárcsák, kipufogók, coolerek, ventillátorok, (amik meg is érkeztek a képek tanulsága szerint).
Aztán a recesszió Angliába is elért és a kupasorozat becsődölt még mielőtt elkezdődött volna. Sajnos nem tudtak megfelelő számú fizető versenyzőt összeszedni... És azóta ott állnak ezek a gyönyörségek a raktárban...



Itt van minden, ami ahhoz kell, hogy versenyautók legyenek ezekből a "vasárnapi kocsizásra" (is) alkalmas autókból...





Mindenkitől elnézést kérünk a nyugalma megzavarása miatt...
forrás: Speedhunter, Erős Jani
Ez a hír most jelenik meg 11974. alkalommal
|