|
h i r d e t é s
Összes oldal:
805501982
Napi oldal:
246851
Jelenleg:
987
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Jonathan Moore, a SPEEDHUNTER újságírója talált rá erre a raktárra az angliai Bristol mellett található Rye nevű településen, amikor a Sumo Power tuningcég főnökével találkozott...
Azt gondolom ezek a képek minden rallyongónak azt jutatják eszébe: Istenem, de jó lenne megkapni a garázs kulcsát...
Ezt a kulcsot sajnos leadták a recepción, pontosabban elkérte a recesszió...
A rövid történet annyi, hogy a 2008-ban az ADR Motorsport és a Mitsubishi UK kitalálta, hogy újra feltámasztják a BTCC bajnokságban a három gyémántos márkát. James Kaye épített is egy ilyen 400 lóerős, négykerekes, 2 literes turbós autót, amivel azóta is köröz a 24 órás bajnokságban és láthattuk Budapesten is a 12 órás versenyen.
Aztán James Ramsey vezette JR Motorsport vette át a projektet az ADR-től. A tervek szerint az autókat a Ramsey-ék és a Sumo Power szerelte volna össze. A komplett kitt a gyárból jött, az meg is érkezett ebbe a csarnokba. Itt rakták volna be a bukócsöveket és itt kapott volna meg mindent, ami ahhoz kell, hogy az autó valóban versenyautó legyen: titán kardántengelyek, AP fékek, verseny féktárcsák, kipufogók, coolerek, ventillátorok, (amik meg is érkeztek a képek tanulsága szerint).
Aztán a recesszió Angliába is elért és a kupasorozat becsődölt még mielőtt elkezdődött volna. Sajnos nem tudtak megfelelő számú fizető versenyzőt összeszedni... És azóta ott állnak ezek a gyönyörségek a raktárban...



Itt van minden, ami ahhoz kell, hogy versenyautók legyenek ezekből a "vasárnapi kocsizásra" (is) alkalmas autókból...





Mindenkitől elnézést kérünk a nyugalma megzavarása miatt...
forrás: Speedhunter, Erős Jani
Ez a hír most jelenik meg 12063. alkalommal
|