Jonathan Moore, a SPEEDHUNTER újságírója talált rá erre a raktárra az angliai Bristol mellett található Rye nevű településen, amikor a Sumo Power tuningcég főnökével találkozott...
Azt gondolom ezek a képek minden rallyongónak azt jutatják eszébe: Istenem, de jó lenne megkapni a garázs kulcsát...
Ezt a kulcsot sajnos leadták a recepción, pontosabban elkérte a recesszió...
A rövid történet annyi, hogy a 2008-ban az ADR Motorsport és a Mitsubishi UK kitalálta, hogy újra feltámasztják a BTCC bajnokságban a három gyémántos márkát. James Kaye épített is egy ilyen 400 lóerős, négykerekes, 2 literes turbós autót, amivel azóta is köröz a 24 órás bajnokságban és láthattuk Budapesten is a 12 órás versenyen.
Aztán James Ramsey vezette JR Motorsport vette át a projektet az ADR-től. A tervek szerint az autókat a Ramsey-ék és a Sumo Power szerelte volna össze. A komplett kitt a gyárból jött, az meg is érkezett ebbe a csarnokba. Itt rakták volna be a bukócsöveket és itt kapott volna meg mindent, ami ahhoz kell, hogy az autó valóban versenyautó legyen: titán kardántengelyek, AP fékek, verseny féktárcsák, kipufogók, coolerek, ventillátorok, (amik meg is érkeztek a képek tanulsága szerint).
Aztán a recesszió Angliába is elért és a kupasorozat becsődölt még mielőtt elkezdődött volna. Sajnos nem tudtak megfelelő számú fizető versenyzőt összeszedni... És azóta ott állnak ezek a gyönyörségek a raktárban...



Itt van minden, ami ahhoz kell, hogy versenyautók legyenek ezekből a "vasárnapi kocsizásra" (is) alkalmas autókból...





Mindenkitől elnézést kérünk a nyugalma megzavarása miatt...
forrás: Speedhunter, Erős Jani