h i r d e t é s
Összes oldal:
770134190
Napi oldal:
81581
Jelenleg:
1388
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Tisztelt Versenyzők!
Mint ismeretes, a StartAuto Eger Rallye 2011 rendezvényünkön gyorshajtások miatt pénzbüntetések kerültek kiszabásra. Ezzel a döntéssel kapcsolatban szeretnénk az alábbi információkat közzétenni:
A sebességmérést a Heves Megyei RFK állománya végezte, és a mérési eredményeket hivatalosan eljutatta a verseny rendezője részére. A mérési eredmények átadásakor a rendőri biztosítást vezetője nyomatékosan kérte a verseny vezetőségét a szabálysértések megfelelő szankcióinak sportszabályok szerinti kiszabására, mivel a mérési helyszínek lakossági bejelentések alapján lettek kiválasztva. A StartAuto Eger Rallye 2011 Rendezőbizottsága és a Heves Megyei RFK között fennálló együttműködés és jó kapcsolat megőrzése érdekében kerültek az alapkiírásban meghatározott büntetések kiszabásra.
A verseny rendezőjének az adminisztratív átvétel megkezdése után nincs befolyása a döntéshozási jogköre, nem vesz részt a döntéshozatalban. A verseny irányítását a versenyigazgató, és a verseny Felügyelő Testülete végzi.
A rendőrségi adatok alapján, a közúti szabálysértések büntetésével kapcsolatosan két lehetőség áll rendelkezésre az 2011. évi Rallye Alapkiírás szerint. Az Alapkiírás I. fejezete szerint, mely az FIA regionális rallye bajnokságokra vonatkozó szabályait tartalmazza:
„15.3. A MEGENGEDETTNÉL NAGYOBB SEBESSÉG A VERSENY ALATT
15.3.1. A rallye alatti gyorshajtás esetén a versenyigazgató büntetést szab ki az
alábbiak szerint:
km/óránként a megengedett sebességhatár fölött
A prioritású vezetők 25 €
B prioritású vezetők 15 €
Nem prioritásos vezetők 10 €
15.3.2. Ennek a büntetésnek a nagyságát a rendőrség által kiszabott esetleges
büntetés nem befolyásolja.”
Az alapkiírás II. fejezete szerint (mely a magyarországi rally versenyek FIA regionális szabályoktól eltérő szabályait, kiegészítéseit tartalmazza) lehetőség van közlekedési szabálysértés (pl. gyorshajtás) esetén az alábbi szabályt alkalmazni:
„6.6. Közlekedés a verseny ideje alatt
Kiegészítés a Regionális Rallye Bajnokságok szabályai 15.4 pontjához.
A rallye alatti közlekedési szabálysértés esetén a versenyigazgató büntetést
szabhat ki a vétkes versenyzőpárosra az alábbiakban részletezettek szerint. A
büntetés nagyságát a rendőrség által kiszabott esetleges büntetés nem
befolyásolja.
Az első szabálysértésnél: 1 perc időbüntetés
A második szabálysértésnél: 5 perc időbüntetés
A harmadik szabálysértésnél: kizárás a Felügyelők által”
Mivel a StartAuto Eger Rallye 2011 rendezvény résztvevői, valamint a szabálysértést elkövetők között is számos szlovák, vagy közös értékelésben résztvevő versenyző szerepelt, figyelembe kellett venni a versenyigazgatónak, hogy a szlovák alapkiírás nem ad lehetőséget az időbüntetés kiszabására. Ezt figyelembe véve a két alkalmazható szabály közül csak az FIA előírás szerinti pénzbüntetés volt kiszabható.
A büntetést nem a rendező szabta ki, hanem a versenyigazgató, az ide vonatkozó szabály szerint, mely alapján mérlegelési lehetősége sincs. A büntetéseket az MNASZ alkalmazottja szedte be, az összeg pedig az MNASZ kasszájába folyik be, nem a rendező bevétele!
Felhívjuk a figyelmet a fent idézett FIA szabály 15.3.2 pontjára, mely deklarálja, hogy a versenyen kiszabott büntetést nem befolyásolja egy esetleges másik rendőrségi eljárás megindítása az adott szabálysértéssel kapcsolatban.
Kérjük a versenyzőket, hogy fordítsanak fokozott figyelmet a verseny szabályainak betartása mellett a közúti közlekedés szabályainak tiszteletben tartására is, hiszen ez közös érdekünk a sport megítélése, jövője szempontjából!
Köszönettel:
A StartAuto Eger Rallye 2011 rendezőbizottsága
Ez a hír most jelenik meg 7112. alkalommal
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|