Az egri rendező közleménye
A sebességmérés
2011-04-04
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
772781327
Napi oldal:
31772
Jelenleg:
1011
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 

az_egri_rendezo_kozlemenye_1

 Tisztelt Versenyzők!

Mint ismeretes, a StartAuto Eger Rallye 2011 rendezvényünkön gyorshajtások miatt pénzbüntetések kerültek kiszabásra. Ezzel a döntéssel kapcsolatban szeretnénk az alábbi információkat közzétenni:

A sebességmérést a Heves Megyei RFK állománya végezte, és a mérési eredményeket hivatalosan eljutatta a verseny rendezője részére. A mérési eredmények átadásakor a rendőri biztosítást vezetője nyomatékosan kérte a verseny vezetőségét a szabálysértések megfelelő szankcióinak sportszabályok szerinti kiszabására, mivel a mérési helyszínek lakossági bejelentések alapján lettek kiválasztva. A StartAuto Eger Rallye 2011 Rendezőbizottsága és a Heves Megyei RFK között fennálló együttműködés és jó kapcsolat megőrzése érdekében kerültek az alapkiírásban meghatározott büntetések kiszabásra.

A verseny rendezőjének az adminisztratív átvétel megkezdése után nincs befolyása a döntéshozási jogköre, nem vesz részt a döntéshozatalban. A verseny irányítását a versenyigazgató, és a verseny Felügyelő Testülete végzi.

A rendőrségi adatok alapján, a közúti szabálysértések büntetésével kapcsolatosan két lehetőség áll rendelkezésre az 2011. évi Rallye Alapkiírás szerint. Az Alapkiírás I. fejezete szerint, mely az FIA regionális rallye bajnokságokra vonatkozó szabályait tartalmazza:

„15.3. A MEGENGEDETTNÉL NAGYOBB SEBESSÉG A VERSENY ALATT
15.3.1. A rallye alatti gyorshajtás esetén a versenyigazgató büntetést szab ki az
alábbiak szerint:
km/óránként a megengedett sebességhatár fölött
A prioritású vezetők  25 €
B prioritású vezetők  15 €
Nem prioritásos vezetők 10 €
15.3.2. Ennek a büntetésnek a nagyságát a rendőrség által kiszabott esetleges
büntetés nem befolyásolja.”

Az alapkiírás II. fejezete szerint (mely a magyarországi rally versenyek FIA regionális szabályoktól eltérő szabályait, kiegészítéseit tartalmazza) lehetőség van közlekedési szabálysértés (pl. gyorshajtás) esetén az alábbi szabályt alkalmazni:

„6.6. Közlekedés a verseny ideje alatt
Kiegészítés a Regionális Rallye Bajnokságok szabályai 15.4 pontjához.
A rallye alatti közlekedési szabálysértés esetén a versenyigazgató büntetést
szabhat ki a vétkes versenyzőpárosra az alábbiakban részletezettek szerint. A
büntetés nagyságát a rendőrség által kiszabott esetleges büntetés nem
befolyásolja.
Az első szabálysértésnél: 1 perc időbüntetés
A második szabálysértésnél: 5 perc időbüntetés
A harmadik szabálysértésnél: kizárás a Felügyelők által”



Mivel a StartAuto Eger Rallye 2011 rendezvény résztvevői, valamint a szabálysértést elkövetők között is számos szlovák, vagy közös értékelésben résztvevő versenyző szerepelt, figyelembe kellett venni a versenyigazgatónak, hogy  a szlovák alapkiírás nem ad lehetőséget az időbüntetés kiszabására. Ezt figyelembe véve a két alkalmazható szabály közül csak az FIA előírás szerinti pénzbüntetés volt kiszabható.

A büntetést nem a rendező szabta ki, hanem a versenyigazgató, az ide  vonatkozó szabály szerint, mely alapján mérlegelési lehetősége sincs. A büntetéseket az MNASZ alkalmazottja szedte be, az összeg pedig az MNASZ kasszájába folyik be, nem a rendező bevétele!

Felhívjuk a figyelmet a fent idézett FIA szabály 15.3.2 pontjára, mely deklarálja, hogy a versenyen kiszabott büntetést nem befolyásolja egy esetleges másik rendőrségi eljárás megindítása az adott szabálysértéssel kapcsolatban.

Kérjük a versenyzőket, hogy fordítsanak fokozott figyelmet a verseny szabályainak betartása mellett a közúti közlekedés szabályainak tiszteletben tartására is, hiszen ez közös érdekünk a sport megítélése, jövője szempontjából!

Köszönettel:

A StartAuto Eger Rallye 2011 rendezőbizottsága

Ez a hír most jelenik meg 7121. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k