Az egri rendező közleménye
A sebességmérés
2011-04-04
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763372872
Napi oldal:
110329
Jelenleg:
857
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 

az_egri_rendezo_kozlemenye_1

 Tisztelt Versenyzők!

Mint ismeretes, a StartAuto Eger Rallye 2011 rendezvényünkön gyorshajtások miatt pénzbüntetések kerültek kiszabásra. Ezzel a döntéssel kapcsolatban szeretnénk az alábbi információkat közzétenni:

A sebességmérést a Heves Megyei RFK állománya végezte, és a mérési eredményeket hivatalosan eljutatta a verseny rendezője részére. A mérési eredmények átadásakor a rendőri biztosítást vezetője nyomatékosan kérte a verseny vezetőségét a szabálysértések megfelelő szankcióinak sportszabályok szerinti kiszabására, mivel a mérési helyszínek lakossági bejelentések alapján lettek kiválasztva. A StartAuto Eger Rallye 2011 Rendezőbizottsága és a Heves Megyei RFK között fennálló együttműködés és jó kapcsolat megőrzése érdekében kerültek az alapkiírásban meghatározott büntetések kiszabásra.

A verseny rendezőjének az adminisztratív átvétel megkezdése után nincs befolyása a döntéshozási jogköre, nem vesz részt a döntéshozatalban. A verseny irányítását a versenyigazgató, és a verseny Felügyelő Testülete végzi.

A rendőrségi adatok alapján, a közúti szabálysértések büntetésével kapcsolatosan két lehetőség áll rendelkezésre az 2011. évi Rallye Alapkiírás szerint. Az Alapkiírás I. fejezete szerint, mely az FIA regionális rallye bajnokságokra vonatkozó szabályait tartalmazza:

„15.3. A MEGENGEDETTNÉL NAGYOBB SEBESSÉG A VERSENY ALATT
15.3.1. A rallye alatti gyorshajtás esetén a versenyigazgató büntetést szab ki az
alábbiak szerint:
km/óránként a megengedett sebességhatár fölött
A prioritású vezetők  25 €
B prioritású vezetők  15 €
Nem prioritásos vezetők 10 €
15.3.2. Ennek a büntetésnek a nagyságát a rendőrség által kiszabott esetleges
büntetés nem befolyásolja.”

Az alapkiírás II. fejezete szerint (mely a magyarországi rally versenyek FIA regionális szabályoktól eltérő szabályait, kiegészítéseit tartalmazza) lehetőség van közlekedési szabálysértés (pl. gyorshajtás) esetén az alábbi szabályt alkalmazni:

„6.6. Közlekedés a verseny ideje alatt
Kiegészítés a Regionális Rallye Bajnokságok szabályai 15.4 pontjához.
A rallye alatti közlekedési szabálysértés esetén a versenyigazgató büntetést
szabhat ki a vétkes versenyzőpárosra az alábbiakban részletezettek szerint. A
büntetés nagyságát a rendőrség által kiszabott esetleges büntetés nem
befolyásolja.
Az első szabálysértésnél: 1 perc időbüntetés
A második szabálysértésnél: 5 perc időbüntetés
A harmadik szabálysértésnél: kizárás a Felügyelők által”



Mivel a StartAuto Eger Rallye 2011 rendezvény résztvevői, valamint a szabálysértést elkövetők között is számos szlovák, vagy közös értékelésben résztvevő versenyző szerepelt, figyelembe kellett venni a versenyigazgatónak, hogy  a szlovák alapkiírás nem ad lehetőséget az időbüntetés kiszabására. Ezt figyelembe véve a két alkalmazható szabály közül csak az FIA előírás szerinti pénzbüntetés volt kiszabható.

A büntetést nem a rendező szabta ki, hanem a versenyigazgató, az ide  vonatkozó szabály szerint, mely alapján mérlegelési lehetősége sincs. A büntetéseket az MNASZ alkalmazottja szedte be, az összeg pedig az MNASZ kasszájába folyik be, nem a rendező bevétele!

Felhívjuk a figyelmet a fent idézett FIA szabály 15.3.2 pontjára, mely deklarálja, hogy a versenyen kiszabott büntetést nem befolyásolja egy esetleges másik rendőrségi eljárás megindítása az adott szabálysértéssel kapcsolatban.

Kérjük a versenyzőket, hogy fordítsanak fokozott figyelmet a verseny szabályainak betartása mellett a közúti közlekedés szabályainak tiszteletben tartására is, hiszen ez közös érdekünk a sport megítélése, jövője szempontjából!

Köszönettel:

A StartAuto Eger Rallye 2011 rendezőbizottsága

Ez a hír most jelenik meg 7104. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k