Az egyik Honda a háromból
IRC-re mennek a srácok
2009-11-08
interjú • Etele
h i r d e t é s
Összes oldal:
784015700
Napi oldal:
173625
Jelenleg:
1392
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Az idei évadról, jelenről és jövőről kérdeztük Lévai Ferkót.

- Értékelnéd az idei évadot röviden?
Röviden? Pocsék! Kicsit bővebben elmondható, hogy sajnos a gazdasági problémák hozzánk is begyűrűztek, és a vérmes év eleji reményeink hamar szertefoszlottak. Igazából rengeteg apró hibának is köszönhető a gyenge idei szereplés, és ebben az egyre erősödő R3-as mezőnyben már nem szabad hibázni.

- A komlói versenyt kihagytátok, mi volt ennek az oka?
Úgy döntöttünk, hogy Komló helyett inkább egy külföldi versenyen indulunk, számunkra a hazai bajnokság már úgyis eldőlt.
Eleinte kétesélyes volt, hogy a Waldviertelen, vagy pedig a Skót IRC futamon indulunk, de aztán szerencsére sikerült előteremteni a forrást az IRC-re.

- Mesélnél az IRC-s versenyetekről, hogy jött a lehetőség?
Marcel Piepers, egy holland hondás navigátora Erik hívott fel, hogy a Honda gyár csapatokat keres a Skót IRC futamra. Mivel szeretnék megszerezni a 2WD bajnokság második helyét, ezért hajlandók átvállalni a verseny nevezési díját. Először úgy volt, hogy ők is indulnak, de sajnos nekik nem sikerült a megfelelő hátteret előteremteni, a Honda viszont csak akkor támogatja a csapatokat, ha legalább három R3-as Honda indul. Ezt közben jelezték a J.A.S. Motorsport felé is, akik szintén Magyarországon kezdtek el érdeklődni, így először Puskádiék, később pedig Vizin Laci bácsiék is úgy döntöttek, hogy velünk tartanak. A három magyar csapaton kívül még egy észt srác is indul, róla annyit tudni, hogy Urmo Aava tanítványa, úgyhogy biztos komoly ellenfél lesz murván.

- Hogy áll össze a csapat, ki fog navigálni?
Csapatunk egy kicsit nagyobb lesz mint szükséges lenne, bár úgy gondolom ebből baj nem lehet. Mivel egy nagyon összeszokott csapatról van szó, akik ráadásul évek óta töretlen lendülettel, időt és energiát nem kímélve segítették a versenyzésünket, senkit nem volt szívem itthon hagyni pusztán azért, mert ezzel spórolnék egy kis pénzt. A navigátori teendőket Táborszki Attila fogja ellátni, hiszen sokszoros külföldi tapasztalata és nyelvtudása fontos tényező lehet számunkra. Schweighardt Gabi a szervizcsapatot erősíti majd, Agnecz Zoli pedig egy „sárgaruhás” idegenlégiós :) barátunkkal a koordinációs feladatokat látja majd el. Természetesen velünk tart a csapat fotósa is, mert egy ilyen eseményt muszáj megfelelően dokumentálni. Végül pedig meg kell említeni azt a három szerelőt, akik bevállalták a több mint 2500km-es utat a szervizautóval és a trélerrel… nem irigylem őket 

- Mit vársz a versenytől, mit vártok magatoktól?
Szeretnénk tisztességgel helyt állni, ami azt jelenti, hogy a négy Honda közül nem az utolsóként célba érni.  A hangsúly persze ez utóbbin van, hiszen a legfontosabb számunkra, hogy megláthassuk a céldobogót. Ez nem lesz egyszerű feladat, de megpróbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ez sikerüljön. Ilyen például, hogy a skót bajnokságban már komoly tapasztalatokkal rendelkező Hankook cég abroncsait fogjuk használni, akik komoly mérnöki hátteret is biztosítanak majd számunkra, illetve Laci bácsiéknak is, hiszen ők is ezt a márkát választották.

- A jövő évi terveitekről lehet már tudni valamit?
Még sok konkrétumot nem tudok mondani, de a dolgok jelen állása szerint szeretnék minél több időt itthon a családommal tölteni, hiszen ha minden jól alakul, akkor április környékén megszületik első gyermekünk. Ez nem jelenti azt, hogy teljesen kihagyom a jövő évet, de elképzelhető, hogy csak néhány külföldi versenyen indulunk el.

- Kik teszik számotokra lehetővé ezt a megmérettetést?
Szerencsére az év végére sikerült egy kicsit javítani az anyagi helyzetünkön, bár az lehet, hogy az IRC költségei téli felújításkor hiányozni fognak majd.
Partnereink: Arzenál Szerszámáruház, Cepsa Kenőanyagok, Rózsa Művek, Somló Trans Sped, Domak György Szállítmányozás, Suzuki Barta, Agruniver Holding, Parts Attik Kft., Autotal, Audatex, Rétimajor ökoturisztikai központ, valamint a Honda Alba márkakereskedés

 

Ez a hír most jelenik meg 2775. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k