KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Az elmaradt verseny margójára
A Budapest Rallye rendezőjével beszéltünk
2017-08-30
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
686525030
Napi oldal:
19770
Jelenleg:
2099
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

az_elmaradt_verseny_margojara_1
Adamovits Márk összeállított egy levelet, melyet itt teszünk nyilvánossá:

Tisztelt Tagszervezetek, Versenyzők, Kedves Nézők!

A hétfői napon sajnálattal értesülhettetek arról, hogy az Budapest Rallye elnevezésű rendezvényünk a szeptember 1-2-i időpontban elmarad, később kerül megrendezésre. A pontos időpont még előttünk sem ismert, de vagy november 3-5-e, esetleg egy héttel később, 10-12-e között jöhet létre a futam pótlása. A megfelelő információk megszerzése után, erről minél hamarabb tájékoztatni fogunk benneteket. Akinek egyéb elfoglaltsága miatt az új időpont nem megfelelő, annak a befizetett nevezési díját 100 százalékban visszatérítjük. Arra kérünk benneteket, hogy arra az e-mail címre, ahová a nevezési lapot elküldtétek (keletautosport@gmail.com) jelezzétek mindezt, és a visszafizetés 72 órán belül megtörténik.


Amennyiben a záró futamon részt szeretnétek venni, más dolgotok nincs. A leadott nevezési lapok és a befizetett nevezési díjak automatikusan érvényben maradnak arra az időpontra is. Ha olyan jellegű problémátok merül fel, amely ebből a közleményből nem derül ki, kérlek, vegyétek fel velem a kapcsolatot, hogy az egyedi nehézségeket orvosolni tudjuk.

A háttérről

Egy ilyen esemény bekövetkezése óhatatlanul sok pletykára és félreértésre adhat okot. Nem tudok minden kérdést tisztázni, mert vannak olyan dolgok, amelyek nem az én hatáskörömbe tartoznak. Ettől függetlenül egy pár rövid részlettel hagy untassalak benneteket a versenyrendezéssel kapcsolatban.

Elindult egy hadjárat, amiben a lemondásnak az okát néhányan az én késői engedélyeztetésemben látják.

A kormányhivatal a beérkezett kérelem kapcsán véleményezésre elküldi a Nemzeti Parknak és az Erdészetnek az anyagot. Én először – és ezt így csinálom minden versenyemen – a két szakhatóságot kerestem fel és tőlük – többszöri egyeztetés után – kérem ki a szakvéleményt. Amennyiben ez pozitív, benyújtom a kormányhivatal felé a komplex anyagot, így biztosítva, hogy nem lehet probléma a két szakhatóságnál az engedély kiadásával.

Az Erdészettel külön szerződést is kötöttem az erdészeti utakra vonatkozóan, a Nemzeti Parkkal pedig minden részletben megegyeztem. Több, mint egy hete ott van az anyag a Kormányhivatalban, de nem kaptunk semmilyen választ.

Nem szerettem volna, hogy ennél nagyobb kárt szenvedjenek a versenyzők, nem mertem tovább várni, ezért kértem meg az MNASZ elnökét, hogy adjunk ki egy közös közleményt, amelyben bejelentjük a Budapest Rallye elhalasztását. Lehet ebből egy óriási lufit fújni, és elővenni mindenkinek a személyes sértettségét bizonyos emberekkel kapcsolatban, mutogatni a másikra, hogy ő tehet róla. Nem ez a jó út…

A verseny elmaradása kizárólag az én, a mi kudarcunk, felétek, versenyzők felé. Az én kudarcom, mert szerettem volna egy jó Budapest Rallye-t csinálni olyan pályákon, amelynek van sportértéke, illetve végre valami más, mint amit korábban megszokhattatok. Kudarca továbbá annak a 350 sportbírónak, kisegítő személyzetnek, akik szabadságot vettek ki, hogy el tudjanak jönni segíteni a rendezvénynek. Kudarca Fischer Dani barátomnak, aki egy hete éjjel. nappal munkagépekkel csináltatja a szervizparkot, hogy minél szebb helyen, kényelmesen elférjetek. Kudarca 70 éves Pacher Péter barátomnak, aki több napig a Pilist járva, majd napi 24 órát a számítógép előtt ülve rakta össze az Itinert és a Biztonsági Tervet, olyan érzésekkel, mintha a saját kisgyermekét babusgatná. Kudarca annak az erdészeti brigádnak, akik 3 napon keresztül vágták és telepítették a fát (75 pontra) a Pilisben, mert ezt találtuk megfelelően a Nemzeti Park munkatársaival, hogy ne vigyünk be használt gumit tájvédelmi körzetbe. De kudarca annak a nyomdának, amely nyolc emberrel, egész hétvégén, éjjel-nappal nyomta a rajtszámpanelt, itinert, passokat. Amikor a Historicnál jártak, akkor kapták az infót, hogy nem lesz verseny. Szintén kudarca annak a többszáz szállás – és vendéglátóhelynek, ahol már megtörténtek a foglalások, és most csalódottan vakarják az állukat.

A csalódás a TIÉTEK, versenyzőké, csapatoké, nézőké…
Szeretném megköszönni azoknak a sporttársaimnak, akik pénzt, időt és energiát nem sajnálva, kapcsolatrendszerüket felhasználva, mindent megtettek, hogy ez a rendezvény megvalósuljon. Szeretném megköszönni az MNASZ Elnökének, hogy az utolsó percig harcolt értünk. És annak a két „idóta” barátomnak különösen, akik 0-24 órában, mindenben segítségemre voltak az elmúlt hónapokban.

De szeretném megköszönni azoknak a „sporttársaimnak” is, akik szintúgy pénzt, időt, és kapcsolatokat felhasználva mindent megtettek azért, hogy ez a rendezvény NE valósuljon meg. Külön meg szeretném köszönni annak a „sporttársamnak”, aki hat hónapja semmi mást nem csinál, csak hívogatja a versenyzőket, hogy márpedig Budapest Rallye nem lesz. Az az igazság, ha belülről jön a támadás, azt nagyon nehéz kivédeni, mert minden rendszernek van gyenge pontja.

Ha még kapunk bizalmat a rendezvényeinkkel kapcsolatban, azon leszünk, hogy valamennyire elfeledtessük veletek ezt a csalódást. Bár tudjuk, hogy teljesen úgysem lehet.
 
Sporttársi üdvözlettel:
Adamovits Márk, a rendezőbizottság elnöke
 
Miskolc, 2017. augusztus 29.
 

 

Ez a hír most jelenik meg 8738. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k