h i r d e t é s
Összes oldal:
770150544
Napi oldal:
97935
Jelenleg:
1052
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Rongits Attiláéknak nincs szerencséje. Kedvenc versenyükön az élen álltak a harmadik kategóriában, de nem tudták befejezni a versenyt. A pilótával beszélgettünk.
Nagyon jól mentetek az első napon, és látszott, hogy szereted ezeket a pályákat.
Így van, és ezért különösen sajnáltuk, hogy egy féktávot elnéztem. Illetve később fékeztem a kelleténél egy picit, és már éreztem, hogy nem fogunk tudni elfordulni a kanyarban. Beleestünk egy elég mély árokba, ott ugyan tudtunk még menni körülbelül egy harminc métert, de végül egy betonáteresztő az utunkat állta. Sajnos nem az út felé dobott ki, hanem pont be az erdőbe, és a csökökön fennakadt az autó. Az alját elég jól leborotválta, megsérült a karosszéria, a futómű, és a kipufogó is. Fel kellett adnunk a versenyt, de szerencsére mi nem sérültünk meg.
Vasárnap, elég nehéz szívvel álltunk a pálya mellett, különösen annak tükrében, hogy a másnapi gyorsok nekem sokkal jobban tetszettek, mint az előző napiak. Azt gondoltam, hogy a tegnapi formát átmentve, talán még előrébb is tudtunk volna lépni az abszolútban, így nehéz volt mindezt megélni.
Vezettétek a kategóriát…
Igen, és annak nagyon örültünk. A legfőbb célnak azt tartottuk, hogy a kategóriát már jó lenne megnyerni idén egyszer, és erre reális esélyünk is lehetett volna. De nem az történt, hogy mi most ész nélkül elkezdtünk az abszolút helyek után rohanni. Bár azt gondolom, hogy egy jó autózással akár nekünk is meglehetett volna, mint a Balogh Janinak is összejött az abszolút harmadik hely. De a ralira érvényes, hogy utólag ezen most már nem morfondírozunk, megpróbáljuk ezt a dolgot először is kiértékelni, majd utána valahogy lezárni magunkban, és előrefelé tekinteni. Egész pontosan másfél hét múlva itt van a Veszprém Rallye, ezért remélem, hogy nem hagy bennünk semmiféle nyomot ez az esés, és tudjuk ugyanolyan elánnal folytatni a versenyzést.
Az autód addigra el fog készülni?
Muszáj neki, már szedik szét a fiúk. Remélem, hogy a kasznis műhelyben is helyre tudják rántani a dolgokat, és akkor mindenképpen elkészül a versenyre.
Váltsunk pár szót a Veszprémről, azokat a pályákat kevésbé szereted, amik jobban bántják az autót. De azt gondolom, ahhoz, hogy elérd a célod az év végén, ehhez nyomni kell majd ott is a gázt.
Így van, valahogy ezeket a dolgokat is helyre kell rakni a fejemben. Érdekes ez a Veszprém Rallye, mert nagyon-nagyon jó gyorsasági szakaszok vannak rajta, amiket én nagyon szeretek. Gondolok itt a Szőcre vagy a Kislődre, ezek tényleg jó minőségűek, és jó nyomvonal vezetésűek. Viszont ami egy picit tőlem távol áll, az a lőtéri sziklás murva, ott a köveken autózás valahogy nekem eddig nem jött össze. De viszont, ahogy mondod, ha nyerni szeretnénk - márpedig az a célunk- akkor ezeken a szakaszokon is gyorsan kéne átmenni. Persze nem így, hogy a végén a pálya széléről nézzük a többieket, tehát vigyázni is kell az autóra. Megpróbáljuk ezt a feladatot jól összerakni, és remélem, hogy ott nagyobb szerencsénk lesz!
Ez a hír most jelenik meg 3325. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|