Az EURONICS a bajnok mellett
új támogató, új navigátor
2008-03-13
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
783830106
Napi oldal:
151600
Jelenleg:
1031
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Benik Balázs autóján új támogató és új navigátor neve is olvasható lesz a 2008-as idényben. Erről faggattuk a bajnokot:

Varga Pisti már 2006 év végén is jelezte, ha találnék olyan navigátort, aki számomra szimpatikus, akkor Ő visszavonulna. Aztán ezt a döntését az év végén nyomatékosította, hiszen az üzleti élete nem teszi lehetővé, hogy végigautózzon egy újabb szezont, tudva, hogy a versenyhétvégéken kívül a pályabejárások és az egyéb kötelezettségek is rengeteg idő elvesznek. Nem tehettem mást, mint elfogadtam a döntését és csak köszönettel tartozom Varga Istvánnak, hiszen vele együtt szereztem meg a második és a harmadik bajnoki címet.

Pistivel egyébként a mai napig is nagyon jó kapcsolatban vagyunk, napi szinten találkozunk, beszélünk. Kértem Őt, hogy amennyiben a versenyhétvégékre időt tud szakítani, jöjjön el velünk, legyen ott a csapatban, segítsen, ha már az autóban nem is ül bent. Remélem, hogy sokat lesz mellettünk és a vidámságával, tapasztalatával.

Az OMV 2007 év végén a technikai sportokból nemzetközi szinten kivonult. Ezt a döntést el kellett fogadnunk, nem volt mit tenni.
Az elmúlt 7 esztendőben nagyon biztos hátteret adott nekünk a cég, ami köré kellett felépítenünk a többi támogatóval közösen a csapatot. Könnyebb dolgunk volt, mint jelen pillanatban. Kis túlzással mondhatom, hogy az idei évet szinte nulláról kellett újraépítenünk, hiszen kiszállt a Bomba! és az OMV.
Ugyanakkor vannak támogatók, akik néhány versenyen láthatóak lesznek az autón, de lehet, hogy nem a teljes szezonban.

Ezek után jött egy olyan elismerés, ami egy megkeresés keretében érkezett, hiszen Lukács József személyében az EURONICS jelentkezett és azt mondták, hogy szeretnék a bajnok csapatot támogatni. Amely felkérésnek nem lehetett nemet mondani, hiszen azt gondolom aki próbált már támogatókat keresni a rallyban, a rallyra, az tudja, hogy nem az a jellemző, hogy partneri ajánlatot kap egy neves cégtől. Ezt egy elismerésnek fogom fel és ezúton is köszönöm az EURONICSnek és Lukács Józsefnek is.

És a szerződés aláíródott, ami azt jelenti, hogy az EURONICS kiemelt támogatója lesz a 2008-as esztendőben a Benik Motorsportnak. Ennek tudatában picit könnyebben látni már a 2008-as idényt. Természetesen vannak még kérdőjelek, vannak még függőben lévő tárgyalások, de a szerződés megkötésével lélegzetvételhez jutottunk.

Nemcsak az EURONICS lesz új a támogatók között, hanem új lesz a navigátorod is…
Lukács Józsit nem régóta ismerem, de nagyon kellemes embert ismertem meg a személyében. Neki és az EURONICS-nek köszönhető, hogy egyben a navigátori ülés is betöltésre került. Azt gondolom nagyon jól fogunk tudni együtt dolgozni. Nagyon várom a szezonkezdetét és várom, hogy újból bizonyíthassunk. Büszkén fogjuk vinni az EURONICS nevét és büszkén fogja a csapat is képviselni a céget 2008-ban.

 

Lukács Józsefet, az új navigátort kérdeztük a tervekről:

Az EURONICS mint cégcsoport a saját szakterületén borzasztóan sikeres és az utolsó WRC-s évben feljebb tették a mércét és úgy gondolom, hogy a lehetőségek figyelembevételével a Benik Motorsportnál találjuk meg azt, amivel többet szeretnénk.
Nagyon büszke vagyok, hogy reményeim szerint sikerült egy olyan megállapodást kötni, ami mindkét fél számára kedvező lehetőségeket rejt.
Ugyanakkor kíváncsian várom is a szezont, szeretnék mint navigátor is jól helyt állni, nehogy én legyek a leggyengébb láncszem.

Biztos vagyok benne, hogy nem, hiszen ültél Te már gyors autókban…
Való igaz, hiszen a sokak által lenézett túraversenyeken a Mazda is már egy borzasztóan erős autó volt, a Corolla WRC is tudott gyorsan menni, csakúgy, mint az Octavia WRC. Az utóbbi időben felgyorsultak az autók körülöttem, szerencsésnek mondhatom magam.
Szeretnék köszönetet mondani mindazoknak akik segítettek abban, hogy idáig eljussak, remélem hogy a mindenkitől tanultak kamatoztatásával meg tudom azt csinálni, amit megszeretnék.

Ha jól tudom nem Balázs keresett meg Téged és az EURONICS-ot, hanem fordítva történt a megkeresés…
Ezt szeretném is kiemelni, hiszen különböző fórumokon előszeretettel csámcsognak ezen többen.
Szeretnék egy félreértést eloszlatni: az EURONICS vezetése bízott meg engem azzal, hogy egy bajnokesélyes párost keressünk. Nyilván Ők biztosították ehhez a pénzügyi hátteret, de természetesen vannak kéréseik is. Minden paramétert figyelembe véve ez a csapat volt az egyetlen, ami komolyan számításba jöhetett.
Már korábban megkezdődtek a tárgyalások, a hetek alatt mindenkinek kifinomítva és átbeszélve a saját elképzelését egy gyümölcsöző kapcsolatrendszert sikerült összeállítanunk egy már korábban is jól strukturáltan működő csapattal, amelynek a háromszoros bajnoki címe eleve is önmagáért beszél.

Ezek szerint van elvárása is a csapattal szemben az EURONICS-nak…
A technikai sportok szeszélyességét figyelembe véve vannak reális célok, amik azt gondolom nem is túlzóak. Ismerve Balázs, az autó és a csapat képességeit, senki nem mondja ezt ki, de szeretnénk minél feljebb végezni. Mivel a 2008-as év lesz az utolsó, amikor a WRC-k az abszolút értékelésben is mennek, szeretnénk ezt emlékezetessé tenni és nem lennénk nagyon elkeseredve, ha valahol nagyon az elejébe végeznénk.


 

Ez a hír most jelenik meg 8572. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k