h i r d e t é s
Összes oldal:
773971422
Napi oldal:
22082
Jelenleg:
1178
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Bakó Lászlóék hatalmas készülődésben voltak az elmúlt időszakban. Versenyeztek hegyen-völgyön, sprinteken, hogy szokták a légkört, és kilométert gyűjtögettek. Nem ok nélkül persze: IRC-ben indulnak néhány futamon a jövőben. Kezdésnek a Barumon, de Csehország után akad még néhány ország, amit még idén be akarnak venni…
- Hogy álltok a Barum-os készülődéssel? - A váltó most volt revízión, úgyhogy azt még fel kell tenni a kocsira, de tulajdonképpen már csak ennyi híja van a dolognak. Már össze is vagyunk pakolva!
- A nevezési listát böngészgetted már? - Igen, most jöttem haza a nyaralásból, és kaptunk tőlük egy levelet, abban benne volt. És ami érdekesség, hogy küldtek egy belső kamerás felvételt a pályákról. Az idei versenyről, ahogy egy utcai autóval végigmennek az összes szakaszon, úgyhogy rajta van minden a rajttól a célig.
- Ez milyen jófejség…! - Ilyet még én sem tapasztaltam sosem. Először azt hittem, hogy a tavalyiról kaptunk egyet, de nem, hanem az idei pályák, úgyhogy talán lehet egy picit előre gyakorolni…
- Ezt eddig senki nem mesélte nekem. Te mennyire tartod a kapcsolatot a többiekkel? - Tartjuk, sőt, egy helyen fogunk szervizelni, együtt utazunk ki, a pályabejárásra is együtt megyünk a Subiékkal, és a Bútor Robiékkal. Majdnemhogy napi kapcsolatban vagyunk.
- Miért pont a Barum az, ahová ki szerettél volna menni?
- Aszfaltot szerettünk volna mindenképpen és mivel itt már voltunk nézni, úgy gondoltuk, hogy ezzel elsőre megbirkózunk. A többi aszfaltost meg majd meglátjuk, de idén még szeretnénk a San Remo Rallye-t, és a svájci versenyen elindulni.
- Függenek ezek a Barum-on elért eredményetektől? - Nem, illetve annyiban, hogy ha nem törjük össze nagyon, tehát ha pluszköltséget nem csinálunk magunknak, akkor nem.
- Korábban indultál már külföldi futamon? - Csak a kassai versenyen, ami a magyar bajnokság része volt.
- Mivel most jöttél haza a nyaralásból, gondolom még nem nagyon tudtad tanulmányozni a belsőt. Szerinted egy ilyen felvétel elég lehet a felkészüléshez? - Elég. Mi mindig is úgy tréningeztünk, hogy háromnál többet nem mentünk soha a pályákon. Megpróbáltunk ennyiből pontos itinert írni. Szerintem ez arra jó volt, hogy most talán könnyebben birkózunk meg a gyorsokkal.
- A sajtóanyagotok, amit a Barum előtt kiadtatok, hogy is fogalmazzak… Nem volt túl optimista a magyar futamokkal és az itthoni helyzettel kapcsolatban…
- Nem, valóban nem, jól látod. Az egyik az, hogy mivel egyesületet is vezetek, a Szajky Rallye Team-et, és ráadásul évek óta elég nagy létszámmal vagyunk jelen a versenyeken, és a közgyűléseken is mindig ott vagyunk, eleve nem is értem, miért működik még az Autósport Szövetség? Egy csomó dolog van, ami miatt nem szabadna már régen működnie. Emberek jönnek-mennek, ezekről mindig kapok egy hivatalos értesítést, de szerintem úgy nem nehéz csinálni valamit, hogy ha elrontottam valamit, gyorsan lelépek, vagy menekülök a süllyedő hajóról. A másik negatív dolog, hogy a kategóriánkban, az N2-ben, a Suzukikon kívül mással nem nagyon foglalkoznak. Kevesen is vagyunk, a Suzukit meg nagyon nyomják, és az kicsit fájó, hogy akinek adunk 6 percet a verseny végére, azzal csinálnak egy tíz perces interjút, velünk meg annyit sem, hogy gratulálunk…
- Jelenti ez azt, hogy soha többet nem jössz Magyarországon? - A szponzorok miatt muszáj menni, de az elképzelhető, hogy nem rali OB-n fogok indulni. Egerben és Miskolcon mondjuk, szeretnék menni, mert debreceni vagyok, és ezek elég közel esnek hozzánk, de a murvát biztos kihagyom jövőre. Pedig imádom, de értelmetlennek tartom. Valószínűleg kisebb versenyeken megyünk majd - ahogy eddig is.
Ez a hír most jelenik meg 2348. alkalommal
|