Az ózdi futam előtt mondták
interjúk a versenyzőkkel
2009-04-10
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
687059007
Napi oldal:
211284
Jelenleg:
1048
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Lassan a túrások évada is elindul - körülnéztünk, mi a helyzet a házuk táján...

Bedő Imre: "Az év eleje egy kis hóautózással kezdődött, és terveztünk még két teszt-versenyt a szezon előtt. A második elmaradt, és az első is félresikerült, ugyanis az első gyorsaságiján egy tempósabb kanyarban megúszott a még nem tökéletesen beállított autó, és egy partoldalba csapódtunk. Sajnos elvesztettem az eszméletemet, és a szekszárdi kórházban tértem magamhoz. Pár napig ott voltam, ijesztgettek, de szerencsére kiderült, hogy semmi maradandó bajunk nem lett, így a héten el tudtuk kezdeni a felkészülést. Az utóbbi fél évben ez már a második nagyobb esésem volt - igyekszem túltenni magam rajta, és azt érzem, nem maradt bennem. Próbálok sokat menni a kocsival, hogy kiautózzam magamból ezeket az élményeket. Már Nándi is jobban van, bár néha még fájlalja a nyakát.
Az autót is rendbe tudtuk tenni, a törött alkatrészeket lecseréltük, és tegnap teszteltünk Asival, és eleinte nem nagyon tudtuk beállítani, de a végére már egész jó lett. Még egy-két dolgot kell tökéletesíteni, és teljesen készen leszünk Ózdra. Az ózdi versenyeket nagyon szeretem, tetszenek a pályák, és a szervezéssel sem szokott gond lenni, bár vannak kellemes és fájó emlékek is - tavaly például egy kuplung hiba miatt a második helyről kellett kiállnunk. Nehezen dolgoztuk fel, de remélem idén nem lesz ilyen. Vannak titkos vágyaink idei bajnokságban, de ezeket majd nagyban befolyásolják az anyagiak - mint mindenkinek. Szeretnénk minden versenyen menni, de ez is csak az év közben dől majd el. Minden évben egyre keményebb a bajnokság a rali-túrában, biztos, hogy idén is így lesz, főleg, hogy hallottam, lesznek új technikák, új srácok... Majd meglátjuk, mi lesz a realitás és hol a helyünk ebben a mezőnyben."

Kicsák Attila: "Jövünk - bár sokáig úgy nézett ki, hogy nem fog összejönni, de ezt nem lehet kihagyni. Nem, nem a kedvem ment el, hanem a világválság okozta volna, de szerencsére összejött. Ugyanúgy a tavalyi M3-mal jövünk, de pontosan ugyanazzal. Többen kérdezték, mit fejlesztek idén: semmit. Talán annyi, hogy most egy Subaruval megyünk pályát felírni - már, ha ez fejlesztésnek számít.:) Az ózdi pályákat nagyon szeretem, már kétszer sikerült jól - egyedül az időjárásnak drukkolok, hogy jó idő legyen. A navigátorom és a jókedvünk is megmaradt tavalyról - remélem az eredményünk is csak felfelé változik majd. És idén is az autókozmetikában kezdjük a versenyhétvégét: most mindenki teszteli az autót, én most vittem a dekoroshoz, és egy kicsit renoválják, hogy hétvégére meglegyen - mi majd a pályán tesztelünk!:)
Szórakozni tudjunk, ez lesz a lényeg idén is."

Krizsán Péter: "Maradunk a túrában, ahogy elterveztük. Csapatban semmi változás, a tesóm navigál majd. Az autót kicsit átépítettük és felújítottuk. Leginkább új fényezést, szerintem szebb lett, de például kijavítottuk a lyukas lemezeket, új lengéscsillapítókat kapott, amivel bízom benne, hogy jobb lesz, de perpillanat nem állunk túl jól. A motorunk még nincsen készen, szállást még nem találunk, úgyhogy képlékeny még a dolog… Megyünk mindenképpen, ha más nem, biciklivel…:) Á, nem, biztosan készen leszünk. A motorhoz várunk most az alkatrészeket, de szerintem megleszünk időre. A nevezésünket is éppen ezért mertük leadni.
Szeretnénk minden versenyen elindulni - ez már egy jó célkitűzés ma már szerintem. Mi mondjuk eddig is saját zsebből mentünk, úgyhogy nem mondhatom, hogy elment vagy jött szponzorunk, mert szó sincs erről. A visszaesés érződik persze a mi pénztárcánkon is, aztán ennek függvénye, hogy milyen is lesz a versenyzésünk. De elvégre nem muszáj ezt csinálnunk… Persze, hiányozna is, ha nem csinálhatnánk. Az idei versenynaptár nagyon tetszik, jó, hogy lesznek új versenyek, új pályák - már itt Ózdon is, bár azt hiszem, egyszer már négy vagy öt éve mentem ezen a szakaszon még Rallye2-ben.  Az ózdi futamok egyébként vegyesen sikerültek eddig. Tavaly harmadikak vagy negyedikek lettünk kategóriában, és estünk is már itt ki. Szóval felemás, mert azért szeretjük ezt a versenyt. Reméljük az idei lesz a vízválasztó…:)

Lovász Pali: "Nálunk marad minden marad a régiben. Az autót felújítottuk, de megépítettük és már ki is próbálhattam. Képzeld, egyet melléváltottam…:) Jó, sok volt a téli pihenő…:) De komolyan minden rendben van. Felújítottuk az autót, de technikai előrelépés nem történt, nem lett erősebb a kocsi. Ugyanolyan profi módon szeretnénk összerakni az idei évet, mint a tavalyit. A szponzor-háttér úgy néz ki összeállt, sőt új támogatónk is lett - úgy tűnik, számít, hogy már van egy kis múltunk… A csapatban Ákos marad a navigátor, Attila a főszervizes, Miki a segéd, Tamás a csapatkapitány, úgyhogy minden marad a régi. És nagyon várjuk már az ózdi versenyt. Télen tulajdonképpen semmit nem csináltunk az autóval, csak néha nézegettem, mert leponyvázva állt a műhelyben. Nagyon sokat dolgoztunk, úgyhogy leginkább csak pihentünk. Egy hónapja kezdtünk bele csak a felújításba, felkészíteni. Úgy hallottam, Mezriczky Zoli nagyon szeretne megelőzni, aminek nagyon örülök, és vele ellentétben a három gyorsoknak is.:) De nem csak a Zoli akar minket megverni, hanem mások is, de ennek örülök. Készülünk rá, és megpróbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy izgalmas versenyeink legyenek az idén. A három gyorsokat is nagyon jónak tartom, mert szerintem erről szól a rali, hogy minél több szakasz legyen, minél többet improvizáljunk, a navigátorral együtt dolgozhassunk. És aki aggódik, hogy nem lesz elég ideje bejárni mindet, annak mondok valamit, név nélkül. Szerintem Magyarországon nincsenek igazán profi autóversenyzők - tisztelet a kivételnek. Kicsit másban látom a lényegét annak, hogy hogy lehet a rali-túrában, vagy máshol eredményesen versenyezni. Szerintem együtt kell lennie mindennek. Technikai sport lévén technikailag is felkészültnek kell lenni, de ezt nem csak én nyerem meg, vagy a Mezriczky Zoli nyer meg vagy veszít el egy versenyt. Hanem a többi tényező is legalább olyan fontos. A sikereinket ugyanúgy a szervizünknek, az átgondolt versenyzésnek és autóépítésnek ugyanúgy betudom, mint a mi ügyességünknek.
Az autózásunkra lehet, hogy néha azt mondják, hogy unalmas, mert mi nem esünk be az árokba minden kanyarba, de azt hiszem, az eredmények minket igazolnak. És továbbra is azt gondolom, hogy ugyan nyertünk két bajnokságot, de mi még nem nőttünk fel ahhoz, hogy olyan szinten versenyezzünk, úgy és olyan autókkal közlekedjünk, mint például egy első osztályú top-pilóta. Persze, odafigyelünk azért, hogy ők mit csinálnak, próbálunk tanulni vagy másolni tőlük. De keveset autóztunk mi még ehhez. Zolinak is mindig elmondom ezt. A technika nem minden ez a lényeg, de Ózd után többet tud majd mindenki. Mi például éppen ezért nem is csináltunk idénre A-s autót. Az a stratégia, hogy egyenletes teljesítményt próbálunk nyújtani minden területen, és ha nagyon szomorú leszek Ózd után, akkor majd elgondolkodunk, hogy kell-e egyáltalán A-s motor. Inkább tesztelünk, legyen az autó egyben, legyen jól beállítva, és próbáljuk a pályákat úgy feldolgozni, hogy minél gyorsabban tudjunk rajtuk végigmenni. Úgy érzem, hogy tavaly az év második felében már a verseny elején is eléggé be tudtunk kezdeni, pedig még az is elég gyenge volt. Most azért tapasztaltabbnak érzem magam, mint tavaly ilyenkor. De még mindig nagyon sokat kell figyelnünk egymásra, a kocsira és a pályákra. Szépen lassan kell kiautóznunk a kocsit, és nem az a megoldás, hogy építünk egy 100 lóerővel erősebb motort - mert már ez is sok néha. Az első verseny előtt éppen ezért mindenképp tesztelünk még és legalább kétszer: egy állítgatósat és egy kicsit gyorsabbat, ahol már a vezetéstechnika lesz előtérben. Igazán igyekszünk vigyázni magunkra, mert a tavalyi esztergomi esés még mindig bennem van, érzem, zavar még. De bízom benne, hogy fogunk tudni gyorsan menni."

Mezriczky Zoli: "Minden marad a régiben. A tavalyi új autónkkal jövünk, a navigátorom is a régi és én is az vagyok. Az autó kapott egy-két új alkatrészt, főleg a fék terén javítottunk rajta. De nagyjából ugyanaz az autó, csak kicsit rendbe szedtük. A Mikulás Ralin indultunk utoljára, bár akkor nem a saját autónkkal, azóta nem voltunk sehol. Illetve Dani, a navigátorom Orfűn rajthoz állt egy bérelt Clioval, de sajnos az autó az utolsó pillanatban felmondta a szolgálatot és a versenyre sem ért oda. Igazság szerint az autóba az alkatrészeket most, két héttel a verseny előtt sikerült beszerezni, úgyhogy még nem vagyunk teljesen készen, de igyekszünk, hogy Ózdon teljes harci készültségben lehessünk. Lehet, hogy szerénytelennek tűnik, de az elsődleges cél, hogy meg tudjuk nyerni a bajnokságot. Nem tudom még, mennyire változik a mezőny a tavalyihoz képest, de szeretnénk nyerni, és ezért megteszünk majd mindent. A másodlagos cél, hogy ha nem is sikerül megnyerni, akkor legalább a Paliék ne legyenek ennyire sűrűn elől - igyekszünk majd megszorongatni őket. Szeretnénk a tavalyi egynél többször nyerni…
Egyébként a versenyekkel kapcsolatban, és, hogy lesznek idén olyanok, ahol három gyors lesz, vegyesek az érzelmeim. Egyrészt persze, jó, de nyilván ahol három gyors lesz, ott csak két kör, és nekem fordítva sokkal szimpatikusabb. Sokkal fárasztóbb három gyorsot egyben végigkoncentrálni, mint kettőt, másrészt a szombati időbeosztásunk szerintem nem ad lehetőséget, hogy az átvételek után nyugodtan, rohanás nélkül bejárjuk a pályákat. Ilyen szempontos alapján nekem jobban tetszik a két gyors háromszor - de mindenkinek más a szájíze: lehet, hogy mások pedig éppen ezekért fogják szeretni. Azt gondolom, hogy három pályát nem lehet olyan rövid etapokon megoldani, és jóval nagyobb köröket kell megtenni. Ez időben és anyagilag is több, mint a két gyors esetén. Egyébként elterveztük tavaly, hogy idén legalább versenyenként négy új gumit szeretnénk szerezni, de ez megint kimarad. Sok helyen kell meghúzni a nadrágszíjat, így a versenyzésen is. Maradnak a használt gumik, de a lelkesedésünk is a régi és nagyon várjuk az ózdi futamot."

Nemerey Ádám: "Kérlek szépen, az autó és a navigátor változatlan. Minden jó és szép, az autó még egy kis felújítást is kapott: motorrevízión és esztétikai javításokon esett át. A Fiat, amit az előző évben beígértem, még sajnos mindig nem készült el, ugyanis a karosszériamunkából restaurálás lett egy homokszórást követően… De bízom benne, hogy év közben elkészül, bár nagyobb esélyt látok, hogy csak év végére, így csak jövőre tudunk majd azzal menni. Így idén marad a VFTS - majd meglátjuk, milyen eredményekkel… Voltunk már egy tesztverseny-szerűségen, egy amatőr sprinten. Már viszketett a talpam és a tenyerem, úgyhogy menni kellett…:) Egy alkalmi navigátorral mentem, és nagyon jól szórakoztunk, sőt, még másodikak is lettünk. Jó évkezdet volt. :) Ózdon csak részben lesznek újak a pályák, Sátán már mentem, de a másikról fogalmam sincs, hogy milyen lesz. De ez nem is baj, én szeretem az új pályákat: minél újabb, annál jobb. Éppen ezért örülök idén az új versenyeknek és a három gyorsaságis versenyeknek is. Szeretem a hosszú szakaszokat, és szeretem, ha többrétű egy verseny. Ez egy kőkemény sport, nem pedig sakk. Fizikailag és technikailag is maximumot kíván - bár ez utóbbi nem mindig rajtunk múlik. Mindebből kiindulva remélem, hogy jó évadunk lesz. Úgy néz ki, hogy minden versenyen el tudunk indulni majd, le is kopogom… Volt egy korábbi szponzorunk, aki megszűnt, de szerencsére találtunk egy másik céget, aki biztosítja, hogy versenyezhessünk az idén."

Révész Tamás: "Megvettem Pethő Tyutyu autóját a tél folyamán, és ezzel fogok reményeink szerint egész évben a túrában indulni. Korábban rallycrossban versenyeztem, de azt a vállalkozásom miatt abbahagytam, és úgy éreztem, hogy van annyi tartalékom és támogatóm, hogy egy kicsit mehessek. Rallycross is lehetett volna, de az embertelen mennyi pénzbe került volna, így jött, hogy rali lesz és túra. Két versenyen indultam eddig életemben, de egyik sem ózdi futam volt, úgyhogy nagyon új lesz számomra itt minden. Pethő Tyutyunak és az édesapámnak a rallycrossban ugyanaz a brigád szerel, így alakult ki a kapcsolat közöttünk, és ezért vettem meg az ő autóját. Darabokra szedtük, átfestettük, futóműveztük és átépítettük motorikusan - de már teljesen rajtra kész az autó. Azóta folyamatosan tesztelgetem - remélem minden rendben lesz az első futamon."

Széplaki Dávid: "A tavalyi év minden várakozást felülmúlt. Az volt ugye az első évünk. és amikor belevágtunk, úgy terveztük, hogy tesztelünk, gyakorlunk, tanulunk, de az év közepétől úgy alakultak, hogy komoly esélyünk volt a bajnoki címre, amit sikerült is megszereznünk. Nem is gondoltam volna, de nagyon jó érzés volt, főleg ebben az erős N1íes mezőnyben látni és tapasztalni a folyamatos fejlődést. Idén ugyanez lesz a felállás: öcsém navigál majd, és az autó is ugyanaz lesz, mint tavaly. Kicsit mondjuk felújítottuk, a komplett féket kicseréltük, és volt egy kis karosszériamunka is, de ennél komolyabb beavatkozás nem történt. A Szilveszter Rallye-n indultunk utoljára, és az is nagyon jól sikerült, mert abszolút 21. helyen zártuk, úgyhogy szerintem jól alapoztuk meg az évet. Azóta nem ültünk autóban, csak feküdtünk alatta...:) A válság minket sem került el: perpillanat úgy néz ki, hogy két versenyünk biztos az évben. Folyamatosan dolgozunk rajta, és keressük a támogatókat, mert jó lenne egész évben menni, és megvédeni a bajnoki címünket. Jelen állás szerint néhány kisebb támogatónk lesz idén, de sok kicsi sokra megy... A tavalyi főtámogatónk, a Hostline Kft. idén is két versenyt biztosít számunkra, a többi a mi dolgunk - remélem, összejön. Az idei ózdi és az esztergomi pályák különösen tetszenek, ezért örülök, hogy legalább ezeken biztosan versenyezhetünk. Az Ózd-Sáta szakaszon tavaly nagyon elkaptuk a ritmust, a királdi körgyorssal viszont nagyon nem tudtam megbarátkozni - kicsit örülök is, hogy nem lesz idén, csak egy része. Remélem, az idő is jó lesz, mert a tavalyi sárdagasztás a prológon nem esett túl jól: még az év végén is jött ki salak a kocsiból... Sajnáltam, hogy az így sikerült. Ezt leszámítva szeretek ott versenyezni, mert jó minőségűek és technikásak Ózd környékén a gyorsok."

Tajmel Tibi: "Az első versenyt mindenképpen kihagyjuk, mert nem készült az új kocsi, és az Ascona sem bevethető. Megvásároltam a Szontágh Sanyi 190-es Mercijét, azzal szeretnék menni, de amíg az nem készül el, majd megyünk az Asconával - ha azzal megleszünk. De jelenleg a válság begyűrűzött hozzánk is: nem nagyon haladunk semmivel. Mindkettőből a motor hiányzik. Ózd nem jön össze, Esztergomban már mindenképpen szeretnék menni - teljesen mindegy, milyen autóval. Az utolsó pillanatig reménykedtem, hogy hátha… de nem jött össze. Az autóváltásnak nagyon egyszerű oka van: a Mercire nagyobb kereket lehet feltenni, és a gumi-kérdés most nagyon központi nálunk. 70 ezer egy új 15"-ös gumi, használtan viszont 18"-as már kapunk olcsóbban. De ez csak az egyik oka, a másik, hogy azért a Merciben csak erősebb motor van, mint az Asconában volt - bízom benne, hogy ezzel közelebb tudunk majd kerülni az elejéhez. Két bajnokság semmiképpen nem lesz, lévén az egy is nagyon képlékeny még. Továbbra is sajnos egyetlen támogatónk van a Prototyp 7690 Kft., amit túrában azért megpróbált elvenni tőlünk egy más versenyző... A nevét nem akarom mondani, de idén indul először összkerekes autóval - nagyon fájt a foga a navigátoromra is, mert ezt az egyetlen támogatót is ő hozta. Ez nekem nem tetszik annyira, de együtt kell élni vele, ez a nagy magyar valóság."

Toma Zoltán: "Jövünk idén túrában, bár az első futamon nem megyünk majd, most kaptuk meg az új autónkat. Szponzorok segítségével sikerült hozzájutnunk egy Honda VTi-hez, úgyhogy A3-ra váltunk majd a második futamtól. Nagyon boldogok vagyunk az autó miatt, elvégre egy nagyon jó állapotút sikerült venni: a karosszériája rendben van, és a futóművet és a váltót is csak én szeretném átnézni, hogy minden rendben legyen, és egy kicsit megismerjük műszakilag. Kicsit szokatlan lesz a Suzuki után, mert a próba alatt is éreztem, hogy azért ez keményebb autó és nagyobb kihívás lesz - fényévekre van a Suzukitól. Hogy Lacika marad-e mellettem diktálni, az még viszont képlékeny, mert a mai gazdasági helyzet mindenkinél okozott problémákat - én mindenképpen szeretném. Lehet, hogy csak egy-két futamra ül be mellém, és a többit mással kell megcsinálnom."

 

Ez a hír most jelenik meg 6821. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k