h i r d e t é s
Összes oldal:
765698856
Napi oldal:
7804
Jelenleg:
951
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Hétvégén itt a Rali-Túra Bajnokság második futama. A VI. Suzuki-Kaiser Ózd Rali rendezőjével, Dr. Ádám Antallal beszélgettünk.
- Mekkora lesz a mezőny Ózdon? - 125 körül van a túra mezőnye, a H3-asok 20 körül jönnek.
- Milyen szakaszok lesznek? - Gyakorlatilag a tavalyi pályák, de egy lassítóval kevesebb lesz a sátai gyorson. A királdi körgyors versenyzőknek, nézőknek egyaránt nagyon bejött, ezért ez lesz a másik.
- Miért kellett kivenni azt az egy lassítót?
- A sátai rajt után hál'Istennek ki tudtuk venni, mert már olyan a mezőny és ismerik a pályákat, hogy úgy éreztük, nem szükséges, arról nem is beszélve, hogy a nézők felé terelte volna az autókat, és szerintem abban a szituációban több volt a balesetveszély, mint így, hogy nincs ott.
- Minőségük változott tavaly óta a pályáknak? - Nem, nem volt annyira kemény a tél, hogy ez változtatott volna rajta, de ennek ellenére kikátyúztuk a szakaszokat, ahol erre szükség volt.
- A prológ viszont új helyen lesz…
- Igen, bent a stadionban, a salakoválon lesz. Rali-Túra mezőnye még sosem ment salakpályán, de szerintem nagyon jó lesz. Nézni is sokkal kényelmesebben lehet majd, hiszen bőven jut hely mindenkinek a lelátókon. Minden versenyző kap majd két belépőjegyet a szerelőinek például, mert a kerékcserékre ott rögtön lesz lehetőségük, de persze ez nem kötelező, hisz a gyorsok előtt is lesz egy szerviz, ott is meg lehet csinálni. Egyébként 10 év felettieknek 500 forint a belépő összege.
- A prológon lesz egy gyűjtés is, mesélnél erről?
- Igen, lesz. Gál Öcsi 20 éve jó barátom volt, nagyon régi versenyzőtársunk, és az ő családjának szerveztünk egy gyűjtést. Az adminisztratív átvételen lesz egy gyűjtődoboz, ahová mindenki annyit, amennyit gondol, és amennyit a pénztárcája megenged, betehet, és amit a prológ előtt szeretnénk átadni a családnak. Ehhez kapcsolódik még, hogy Pénzes Zsolti felajánlotta, hogy a rajtszám fölötti területen egy matricával megemlékezzünk róla, ezt a matricát az adminisztratív idején kapják meg a versenyzők.
- A verseny fő helyszínei egyébként ugyanazok, mint korábban voltak? - Igen, minden változatlan. Ezzel kapcsolatosan egy kérésem lenne, hogy a versenyirodát, az technikai gépátvétel helyét ne trélerrel közelítsék meg a versenyzők, mert különben dugó lesz, éppen ezért lesz kijelölt trélerparkoló kint a stadionban, zárt helyen.
Itt külön felhívnám a figyelmet, hogy a lakott területeken főleg, de mindenhol, még a pályabejárás alatt is tartsák be a versenyzők a közlekedési szabályokat, hiszen egészen biztos, hogy radarral és videóval kint lesznek a rend őrei, és ellenőrzik a KRESZ betartását. Ezt az Önkormányzatok külön kérték, mert tavaly is és a többi raliversenyen is már voltak, akik kissé megfeledkeztek erről… Nincs is oka senkinek sietni a versenyen sem, mert az időterv és a gyors-etap arány annyira jó, hogy senkinek nem okozhat gondot eljutni A-ból B-be. Nagyon bízom benne, hogy a nézők is figyelmesek lesznek, nem szemetelnek, lévén elég közel vannak a természetvédelmi területek hozzánk, és nem gyújtják fel az erdőt, mint tavaly…
Ez a hír most jelenik meg 3607. alkalommal
|