Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Az új autóval is dobogón!
Vincze Feri Bazsó Attilával Miskolcon a harmadik helyen végzett
2017-04-11
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684401586
Napi oldal:
61585
Jelenleg:
1225
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

az_uj_autoval_is_dobogon_2

Két héttel a szezonnyitó előtt mutatkozott be az új csapat új párosa. Vincze Feri nagyon tehetsége fiatal versenyző és az S-motorsport pilótájaként a 2017-es szezonban egy Skoda Fabia R5-ös versenyautóval szállhat be a küzdelmekbe. Tavaly egy Mitsubishivel végzett a dobogó harmadik fokán, az idei, besűrűsödött hazai mezőnyben az első versenyen is tudta hozni ezt az eredményt, ami nem kis dolog!
A szécsényi pilótával beszélgettünk a Hell 23. Miskolc Rally után:

Új autóval, új navigátorral… Nem egy könnyű évkezdet a Mitsubishis szezonok után…
Hát tényleg nem volt könnyű! Fel voltam készülve, jóra, rosszra. Nem tudtuk magunkat hova tenni, nem tudtuk, hogy mennyit várhatunk magunktól, mennyire megy a közös munka…

az_uj_autoval_is_dobogon_1

Szerencsére Attilával tényleg az első perctől kezdve jól egymásra találtunk, már az első találkozások után kiderült, hogy nem lesz gond a közös munkával, hiszen mindkettőnknek közösek a céljaink és ez a pályabejárás során is csak megerősödött és a futam alatt végig hibátlan munkát végzett!
Az autóval kapcsolatban sem volt viszonyítási alapunk a beállítások terén. Próbáltuk úgy beállítani, hogy komfortosan érezzem magam benne, kicsit testre szabtuk, de ezen még lehet majd finomítani.

az_uj_autoval_is_dobogon_3
 
Milyen volt a futam? Az első körben egyből az élre álltatok. Szerintem ezzel megleptetek minden kétkedőt…
Egy viszonylag húzósat akartam menni az elején. Sajnos a pályával annyira nem voltam képbe, még nem mentem sokszor itt. Van benne jó pár hasonló kanyar van ezen a bükkszenti szakaszon, a navigációban bíztam. Attila tökéletesen elmondta ami le volt írva és mi is meglepődtünk az időn. Úgy éreztük, hogy semmi extrát nem csináltunk és mégis kifejezetten jó lett az eredményünk. Utólag azt gondolom, hogy bealudtak egy kicsit a többiek. Még mindenki téli álmát aludta…
 
Aztán próbáltuk tartani a tempót.
A harmadik gyorson volt egy meleg helyzetünk, egy kisebb kalandunk.


Nem volt veszélyes, de megbeszéltük, hogy egy kicsit mérsékeljünk a tempón és akár a harmadik hely is egy szép eredmény lenne így elsőre, az sem baj, ha Norbi és Frici előttünk végeznek.

 az_uj_autoval_is_dobogon_7
 
Próbáltunk egy jó, biztonságosnak mondható tempót autózni és különleges túlvállalás nélkül a harmadik helyen fejeztük be a versenyt. A végén még próbáltuk behozni Fricit, hiszen nem volt messze az utolsó gyorsasági előtt. A verseny azért verseny, hogy tegyünk meg érte mindent… Az utolsó gyorson megpróbáltam behozni a 4.2 másodperces hátrányunkat, de sajnos egy kis hibával indítottunk és így elúszott a második hely. Még így is megnyertük azt a szakaszt és begyűjtöttük a PowerStage pontokat. Nagyon boldogok voltunk.

az_uj_autoval_is_dobogon_6
 
Mindenki azt mondta, hogy a mályinkai szakasz lesz a vízválasztó. Több, mint 18 kilométer és oda-vissza elég sokat autóztatok rajta… Sok miskolci versenyző volt, akik nagyon ismerik ezt a szakaszt, de végén nem tudott előttetek lenni egy helyi páros sem…
Ezen meg is lepődtem, nem tudom mi történt. Hadik Bandi nyilatkozta, hogy az autó nem volt megfelelő. Ahogy nézegettem az időket és kijelölgettem a szakaszokat és csak a Mályinkát vettem ki, akkor Norbiék előtt végeztünk volna. De ugye ez a szakasz benne volt a programban és gyorsabban kellett volna ott mennünk! :) Az első körben még jót mentünk. Sokat tanultunk arról a pályáról is, legközelebb még gyorsabban megyünk majd.
 
Igen, sokszor szoktam használni, a versenyek után jó dolgokat lehet itt elemezgetni.

az_uj_autoval_is_dobogon_5

Jön a következő futam. Mennyire vagy jóban az ózdi és a salgói szakaszokkal?
A pályákat átnéztem, hogy mire lehet pontosan számítani. Nagyjából képbe vagyok ezekkel a szakaszokkal. Tavaly nem mentünk a tempós, lobogós részeken olyan jókat a Mitsubishivel, mint ahogy azt vártam magunktól. A tarjáni részt, Ceredet nagyon várom! Igaz, Sámsonházán még sosem jártam, azt sem tudom milyen az az út, de a Ceredre és Kazárra nagyon kíváncsi leszek.
 
Mi a programotok? Lesz teszt a futam előtt?
Igen, tervben vagy egy kisebb teszt a futam hetében valahol. A jó minőségű aszfaltra akarjuk jól beállítani az autót. Úgy érzem, hogy a dobálósra már egy viszonylag jó beállításunk van, azt csak finomítani kell még. A tarján környéki utakra kell kitalálnunk valami odavaló setup-ot. Ha jól sikerülnek a beállításaink, akkor lehetünk bizakodóak… Egy kicsit előrébb várnám magunkat, előrébb szeretnénk keveredni. De ha hozzuk ezt az eredményt, akkor sem leszünk szomorúak!
 
Mindenképp szurkolunk!

 

Ez a hír most jelenik meg 2737. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k