|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Két héttel a szezonnyitó előtt mutatkozott be az új csapat új párosa. Vincze Feri nagyon tehetsége fiatal versenyző és az S-motorsport pilótájaként a 2017-es szezonban egy Skoda Fabia R5-ös versenyautóval szállhat be a küzdelmekbe. Tavaly egy Mitsubishivel végzett a dobogó harmadik fokán, az idei, besűrűsödött hazai mezőnyben az első versenyen is tudta hozni ezt az eredményt, ami nem kis dolog! A szécsényi pilótával beszélgettünk a Hell 23. Miskolc Rally után: Új autóval, új navigátorral… Nem egy könnyű évkezdet a Mitsubishis szezonok után… Hát tényleg nem volt könnyű! Fel voltam készülve, jóra, rosszra. Nem tudtuk magunkat hova tenni, nem tudtuk, hogy mennyit várhatunk magunktól, mennyire megy a közös munka…
Szerencsére Attilával tényleg az első perctől kezdve jól egymásra találtunk, már az első találkozások után kiderült, hogy nem lesz gond a közös munkával, hiszen mindkettőnknek közösek a céljaink és ez a pályabejárás során is csak megerősödött és a futam alatt végig hibátlan munkát végzett! Az autóval kapcsolatban sem volt viszonyítási alapunk a beállítások terén. Próbáltuk úgy beállítani, hogy komfortosan érezzem magam benne, kicsit testre szabtuk, de ezen még lehet majd finomítani.
Milyen volt a futam? Az első körben egyből az élre álltatok. Szerintem ezzel megleptetek minden kétkedőt…
Egy viszonylag húzósat akartam menni az elején. Sajnos a pályával annyira nem voltam képbe, még nem mentem sokszor itt. Van benne jó pár hasonló kanyar van ezen a bükkszenti szakaszon, a navigációban bíztam. Attila tökéletesen elmondta ami le volt írva és mi is meglepődtünk az időn. Úgy éreztük, hogy semmi extrát nem csináltunk és mégis kifejezetten jó lett az eredményünk. Utólag azt gondolom, hogy bealudtak egy kicsit a többiek. Még mindenki téli álmát aludta…
Aztán próbáltuk tartani a tempót.
A harmadik gyorson volt egy meleg helyzetünk, egy kisebb kalandunk.
Nem volt veszélyes, de megbeszéltük, hogy egy kicsit mérsékeljünk a tempón és akár a harmadik hely is egy szép eredmény lenne így elsőre, az sem baj, ha Norbi és Frici előttünk végeznek. Próbáltunk egy jó, biztonságosnak mondható tempót autózni és különleges túlvállalás nélkül a harmadik helyen fejeztük be a versenyt. A végén még próbáltuk behozni Fricit, hiszen nem volt messze az utolsó gyorsasági előtt. A verseny azért verseny, hogy tegyünk meg érte mindent… Az utolsó gyorson megpróbáltam behozni a 4.2 másodperces hátrányunkat, de sajnos egy kis hibával indítottunk és így elúszott a második hely. Még így is megnyertük azt a szakaszt és begyűjtöttük a PowerStage pontokat. Nagyon boldogok voltunk.
Mindenki azt mondta, hogy a mályinkai szakasz lesz a vízválasztó. Több, mint 18 kilométer és oda-vissza elég sokat autóztatok rajta… Sok miskolci versenyző volt, akik nagyon ismerik ezt a szakaszt, de végén nem tudott előttetek lenni egy helyi páros sem…
Ezen meg is lepődtem, nem tudom mi történt. Hadik Bandi nyilatkozta, hogy az autó nem volt megfelelő. Ahogy nézegettem az időket és kijelölgettem a szakaszokat és csak a Mályinkát vettem ki, akkor Norbiék előtt végeztünk volna. De ugye ez a szakasz benne volt a programban és gyorsabban kellett volna ott mennünk! :) Az első körben még jót mentünk. Sokat tanultunk arról a pályáról is, legközelebb még gyorsabban megyünk majd.
Igen, sokszor szoktam használni, a versenyek után jó dolgokat lehet itt elemezgetni.
Jön a következő futam. Mennyire vagy jóban az ózdi és a salgói szakaszokkal? A pályákat átnéztem, hogy mire lehet pontosan számítani. Nagyjából képbe vagyok ezekkel a szakaszokkal. Tavaly nem mentünk a tempós, lobogós részeken olyan jókat a Mitsubishivel, mint ahogy azt vártam magunktól. A tarjáni részt, Ceredet nagyon várom! Igaz, Sámsonházán még sosem jártam, azt sem tudom milyen az az út, de a Ceredre és Kazárra nagyon kíváncsi leszek.
Mi a programotok? Lesz teszt a futam előtt?
Igen, tervben vagy egy kisebb teszt a futam hetében valahol. A jó minőségű aszfaltra akarjuk jól beállítani az autót. Úgy érzem, hogy a dobálósra már egy viszonylag jó beállításunk van, azt csak finomítani kell még. A tarján környéki utakra kell kitalálnunk valami odavaló setup-ot. Ha jól sikerülnek a beállításaink, akkor lehetünk bizakodóak… Egy kicsit előrébb várnám magunkat, előrébb szeretnénk keveredni. De ha hozzuk ezt az eredményt, akkor sem leszünk szomorúak!
Mindenképp szurkolunk!
Ez a hír most jelenik meg 2821. alkalommal
2017.03.31-04.02.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2025.01.31-02.01.
részletes infóink 2025.02.08.
részletes infóink 2025.02.09.
részletes infóink 2025.02.15-16.
részletes infóink 2025.02.22.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |