Bajnoki cím, másodszor
Kazárék a pécsi Széchenyi téren ünnepelhettek
2013-11-15
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763341886
Napi oldal:
79343
Jelenleg:
914
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Bajnoki_cim_masodszor_1

A Magyor Országos Rallye Bajnokság utolsó futamán 9 pont előnnyel indult a Kazár-Szőke páros. A tavalyi bajnok beosztotta az előnyét és Kazár Miki és csapata a Széchenyi téren a második bajnoki címének örülhetett. A verseny után volt miről beszélnünk:

Gratulálok a bajnoki címetekhez!
Ahogy korábban is mondtad: nagyon sok minden kell a bajnoki címhez.
Minden meg volt hozzá, ugye?
Igen!
2011-ben elvesztettem a quad és a rali bajnoki címet és ott megfogadtam, hogy sokkal több észt kell a versenyzésembe vinni és nem szabad tervek nélkül odaállni egy versenyhez, mint ahogy pont a Mecsek Rallye előtt tettük anno.

Rengetegen gratuláltak. Akik már idősebbek és be van nőve a fejük lágya, azok azt mondták: így kell ezt csinálni. Persze a fiatalabbak nem nagyon értették.
Most például az utolsó két gyorson zuhogó esőben slick gumikkal mentünk. Az maga volt a lutri. De remélem nem ezt veszi senki alapnak. Itt csak bedobni lehetett volna, amiben gondolom sokan reménykedtek, hiszen nem volt közöttünk akkora különbség, hogy más módon be tudjanak hozni.

bajnoki_cim_masodszor_1

Egész évben ez a taktikus versenyzés jellemezte a csapatotokat.
Az év eleje, az első két verseny nagyon szépen kezdődött. Aztán Veszprémben kaptunk egy nagy pofont. Egy ilyen után nagyon sok mindent át kell értékelni. Ott lecsökkent az előnyünk egy pontra, mintha újra indítottuk volna az évet.
Ami biztos volt, hogy a fele lement és ha egyet is hibázunk, akkor vége van.

Aztán estünk egy nagyot a Baranya Kupán, ami nem használt, se anyagilag, se mentálisan.
Ezt ki kellett mozognunk.
És közben idekerült egy öt évvel fiatalabb autó egy olyan ember kezei közé, aki tud vezetni.

Kassán egy kicsit el voltam keseredve és még a Budapest Rallye-n is. Aztán mikor megnéztem a belső felvételüket, akkor megnyugodtam. Amikor ugyanolyan kocsival mentünk és tavaly is, akkor minden versenyen megvertem őt, nem történt nagy csoda. A mi autónk tökéletes autó, de ez a Ford jobb.

Mi jön ezután? El kezdtél már gondolkozni, vagy még folyik az ünneplés?
Dehogy! Most szombaton van a Quad bajnokság utolsó fordulója az ARK prológ előtt a miskolci Népkertben. Második vagyok a bajnokságban, meg kellene még azt is nyerni. Azon vagyunk.

Idén lesz még raliversenyed? Szoktad szeretni a Mikulást, a Szilvesztert...
Szeretnénk indulni,de most egy nagyon nagy feladatom van, arra kell koncentrálnom: december közepén fog megszületni a második fiam. Nagyon jó lenne indulni ezeken a futamokon, ha lőtávolon belül lennének, valahol itt Miskolc környékén, akkor biztosan rajthoz állnék, de azt figyelembe kell vennem, hogy ilyen 'távoli' versenyekre most nem mehetek. A párom egyre nehezebben bírja, hiszen van egy két és féléves örökmozgó gyerekünk, aki az anyja hasán kívül semmire nem figyel.

bajnoki_cim_masodszor_3

Az olasz csapat is nagyon örült a győzelmünknek. Azon túl még jól is jártak, hiszen a Citroen első Kelet-Európai sikere és kedvezményeket is kapnak így a gyártól. Meghívtak minket a Citroen Sporthoz, küldtek VIP jegyeket a Monza Rally Show-ra is.
A csapatból akik el tudnak menni, azok valószínűleg elmennek, de nekem most itthon a helyem.
Pécsre még elengedtek, de nem akarom kísérteni a kisördögöt...

Pécs nagyon jó volt. Szeretném megköszönni a csapat minden tagjának az egész éves munkáját.

Csodálom az olasz csapatot. Rengeteget dolgoznak és emellett hogy tudnak ennyire lelkesedni, nem is értem. Láttam a videódat a szervizparkból, azon is jól kivehető, hogy ők is milyen boldogok voltak velünk együtt.

Egyre megkértük őket: csak a rajtdobogón pezsgőzzünk és örüljünk. Kassán már láttunk olyat, hogy Melichareket lelocsolták a szervizparkba, aztán mégsem ő nyerte a versenyt mire a céldobogóhoz ért. Megvártuk a legutolsó pillanatot is, és utána jöhetett az önfeledt öröm.
Nagyon fontos volt a bajnoki cím, hiszen tudjuk, hogy mindig az a fontos az évkönyvekben, hogy ki volt a bajnok.


Gondolom van még egy olyan kérdésed, hogy mi lesz jövőre...
Erre majd akkor fogok tudni válaszolni, ha már tudjuk, hogy milyen autókkal, milyen szabályok szerint, milyen feltételrendszeren belül, milyen versenyek lesznek a Magyar Bajnokságban. Majd akkor fogok tudni erről nyilatkozni.

Gratulálunk a bajnoki címhez!


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a 47. Mecsek Rallye-n <<

9_pont_elonnyel_6

Ez a hír most jelenik meg 3253. alkalommal
Share |
2013.11.08-09.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
47. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k