Bajnoki interjú Trencsényi Vincével
Egy futammal a vége előtt már bajnokként ünnepelhetettek a Rallye2-ben
2019-09-20
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776335686
Napi oldal:
34145
Jelenleg:
965
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A Rallye2 bajnokság 2019-es bajnoka a Trencsényi Vince - Pannuska Dávid - Fordt Fiesta R2T trió. A pilótával beszélgettünk:

Gratulálok a bajnoki címetekhez!
Köszönjük szépen !
 
Milyen hosszú út vezet egy Rallye2 bajnoki címhez? Mikor, mivel kezdtél el versenyezni? 
A Rally világába 2013 év végén cseppentem bele úgy igazán. A mikulás rally keretei közt navigáltam apának. Ekkor már egy ideje bontogattam a szárnyaimat a Drift szakágban egy Nissannal. A Mikulás rallytól kezdve azonban fordult a kocka. Tavasszal már MARB-on futottam elő a drift autóval, aztán fokozatosan alakítgattuk a kocsit Rally autó irányban. 2014, 2015-ben MARB mezőnyben versenyeztem a Nissannal, voltak kalandok, de sikerekből is jutott, sokszor összkerekes autókkal is fel tudtuk venni a versenyt. Nagy segítség volt, hogy keresztapámmal, egy tapasztalt navigátorral tudtam kezdeni a pályafutásom.

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_2

2016-ban már kipróbáltam több R2-es autót is, az első éles bevetésünkön Dáviddal az Ózd rallyn meg is nyertük a kategóriát, valamint absz. harmadikok lettünk.
Jól alakult a tempónk 2017-ben is, de a veszprémi zakó egy kicsit nagyra sikeredett, így sajnos ezt az évet el kellett engednem. Az utolsó versenyeket már a Forddal teljesítettük teszt jelleggel. Ezzel az autóval lettünk abszolút másodikak és kategória bajnokok 2018-ban. Egy kicsit csalódott voltam, mert mind a futam győzelmekről mind az abszolút bajnoki címről nagyon kicsivel maradtunk le.

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_3

2019-nek is hasonló felállásban vágtunk neki, de sajnos az Eger rallyn a technika ördöge egyből kibabrált velünk. A Miskolc Rallyn pedig egy defekt miatt maradtam le a futamgyőzelemről ismét. A Székesfehérvár Rally után tartottunk egy kupaktanácsot a csapattal, hogy hol lehet az a pici, ami mindig hibádzik a győzelemhez. Változtattunk több területen is, taktikát váltottam. Ezzel egy időben sikerült egyet lépni, és lecseréltük a Fordunkat a 2019-es fejlesztésre. A hátralévő futamokat magabiztosan nyertük, habár a kalandok és izgalmak nem maradtak el még így sem. :D
 
Kemény volt az idei mezőny, talán az utóbbi évek legkeményebb mezőnye... Min múlott a győzelmetek?
Részben a fent említett megbeszélés és taktika újragondolás, de az autó csere is hozzájárult. Az új autó viselkedése jobban fekszik az én vezetési stílusomhoz, valamint a megbeszélt dolgokat jobban meg tudom valósítani. Valóban erős a mezőny, és fontos megemlíteni, hogy változatosan is alakult a szezon. A változatos időjárási viszonyoknak, valamint az ügyes pilótáknak köszönhetően a kisebb kategóriás autókra is nagyon oda kell figyelni, nem lehet lazsálni sosem. 

 bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_4
 
Ez a győzelem igazi csapatmunka volt, talán most értünk meg a feladatra Dáviddal. Fontos szerepe volt a szerelő csapatunknak is, hisz mindig jól felkészített autót kaptunk, valamint hasznos tanácsokkal tudtak szolgálni. Természetesen édesapám, valamint Verba Gabi is sokat tudott nekünk segíteni tanácsokkal. Itt is köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult! Az egész csapaté ez a bajnoki cím!

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_1
 
Autót váltottatok, upgradeltétek a Fiestat. Mennyivel másabb az új?
Teljesen új autó, az emblémán és a 998 köbcentin kívül minden más. Teljesen más a motor karakterisztikája, agresszívabban kell vele autózni. A futóműve is teljesen más, hátulra okosabb lengéscsillapítókat kapott az autó. Más lett a kocsi viselkedése is, agresszívabb lett ilyen téren is. Sokkal izgágább az autó fara. Talán ez az egyik kulcsfontosságú dolog, ami miatt gyorsabb tudok lenni ezzel a Fiestával, fekszik nekem az a stílus, amit a gép igénye. :)
 
A Steam-en latom, hogy sokszor egymás ellen szimulátoroztok Dáviddal... Ezek szerint ez több, mint "munkakapcsolat", ugye?
Igen, a rally-s sporttársi kapcsolat folyamán alakult ki barátság is. Amikor nekünk épp nincs verseny, szoktunk járni nézni a nagyokat, valamint gyakran megy az adok-kapok a Dirt Rallyban is :D Fontos az összhang a kabinban, ehhez pedig ez is hozzájárul.
 
Pécsen már a Rallye1 mezőnyében, a Peugeot Kupások ellen versenyeztek majd. Hova várod Magatokat?
Valóban tervben van a Mecsek Rallye, a licensz kérelmem már jóváhagyásra került. Mivel édesapámmal egy mezőnyben indulnánk, és egymáshoz közel, valamint mivel az ORB jóval több időt igényel, így még a logisztikán kell dolgozni, de mindenképpen ott szeretnénk lenni. Elsősorban teszt jelleggel vágunk neki a futamnak, mert hosszabb futamon még sosem indultam. Ettől függetlenül reálisnak látom a dobogót, ha jól keverjük a lapjainkat! Mindenképpen sietni fogok.

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_5
 
Rally Hungary és a következő szezon... Mik a tervek?
Nyílt titok, a Mecsek Rally-t elsősorban a Rally Hungary-ra való felkészülésnek szánom. Az ERC mezőnyében fogunk indulni. Remélem el fognak majd jönni az ERC3-as versenyzők, szeretném megmérettetni magam nemzetközi mezőnyben. Szerintem nagy húzó ereje van egy ilyen mezőnynek, sokat lehet tanulni, gyorsulni. Mivel a belvárosi gyorson kívül nem nagyon van még pályaismeretem, így nem igazán lesz előnyöm a külföldi versenyzőkkel szemben, nagyon kíváncsi vagyok mire lesz elég a tempónk ilyen formában! Nagy kihívás lesz a 70km-es futamok után 220 verseny kilométert teljesíteni, de állunk elébe.
 
A 2020-as szezon még nyitott kérdés. A terv a feljebb lépés, de még nem dőlt el, hogy ez milyen formában valósulhat meg.
 

 

Ez a hír most jelenik meg 2716. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k