h i r d e t é s
Összes oldal:
770391890
Napi oldal:
170570
Jelenleg:
771
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
 Nagy Krisztián 2004-ben a Junior Rallye-ban abszolút bajnoki címet nyert Veres Gábor navigálásával és egy Citroen Saxoval.
Úgy tudom idén volt szó talán egy C4-es versenyautóról is… 2004-ben még mindenképpen a Saxoval szerettünk volna menni, és ettől függően lehetett volna autót váltani, amit aztán az ismert Citroenes visszavonulás már eleve keresztülhúzott. Mindenféle fejlesztés gátolva van. Jövőre változtatni fogunk, de még nem tudom milyen irányba. Már most akadozik a szállítás, nehéz alkatrészeket beszerezni még úgy is, hogy előre elutaljuk a pénzt…
Azt vettem észre, hogy aki nem mindig a maximumon autózik, hanem biztosan célbaér, azzal a kategóriánkban több eredményt tud elérni. Van két három nap, amikor mész és be kell osztani az autót. Juniorban van négy-öt gyorsasági, ahol ami kifér a csövön, mert ott nyomni kell, nincs sok kilométer.
Ilyen szempontból az elsőosztály nyugodtabbnak tűnik. Annak ellenére, hogy sokkal többet kell menni és sokkal komolyabbak a pályák.
Milyen lesz a mezőny N2-ben? A nagyrészét ismerem az ellenfeleknek. Nagy előnyük, hogy szinte minden pályát ismernek, nekünk nagyon sok újdonság lesz.
Mi az az eredmény, amivel elégedett tudsz lenni?
Mindenféleképp elsődleges, hogy az összes versenyen célbaérjünk. És jó lenne az első felébe lenni. Minden évben kitűzök magamnak egy célt, hogy hova szeretnék érkezni. Tavaly az első tízet céloztuk meg másodosztályban, idén megelégszem abszolútban az első 50-el, kategóriában szeretnénk az első 5-ben végezni.
A Citroen Nagy feliraton kívül még milyen feliratok díszítik a versenyautótokat? A Budapest Autófinanszírozási Rt, az Alcar Agrogumi Kft-től, illetve úgy néz ki, hogy a TOTAL-tól kapunk jelentős támogatást.
A fekete Saxo mellett feltűnt egy sárga is Nálatok…
Igen. A feketével megyünk elsőosztályban, a tréningautónkat felhúztuk és ezzel túrában szeretnénk minél többet menni. A minél több versenykilométer legyőzése a cél. Csak akkor lehet itt a későbbiekben bármilyen autócseréről beszélni, ha van valamilyen eredmény, ehhez pedig kellenek a kilométerek.
Igazából ez az egész hobby. Nagyon könnyen el lehet rugaszkodni a földtől, ami aztán rengeteg pénzbe tud kerülni. Innentől kezdve nagyon sokba kerülnek a lóerők. Amíg tudunk fejlődni, addig van értelme tervezgetni, amint megállunk egy ponton, akkor abba kell hagyni. Én úgy vagyok vele, hogy nem szeretnék a kategória hátsó felében kullogni egy olyan autóval, ami szerintem ütőképes a kategóriában. Ugyanakkor vannak a kategóriában jó pilóták, akikkel lehet jókat meccselni.
Úgy tudom komoly mentor segíti a munkátokat… Igen. Bútor Robinak köszönhetően folyamatosan érzem a fejlődést. Rengeteget segít és foglalkozik velünk. Nélküle nehezebben menne. Egy-egy közös teszt alkalmával éveket tudok javulni. Beül mellém, elmagyarázza, hogy szerinte hogyan és azt hiszem Nála jobb mestert nehezen találnék… Üti a lábamat, ha el merem venni olyan helyen, ahol korábban azt mondta, hogy elfér… Szinte a saját autómban, vezetés közben félek, ahogy közlekedünk vele a tanácsai alapján.
képek az utolsó tesztről
Ez a hír most jelenik meg 4110. alkalommal
|