Bajnoknéző - Nagy Krisztián (junior)
Nagy Krisztián, Junior bajnok
2005-03-30
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
796368591
Napi oldal:
222775
Jelenleg:
727
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Nagy Krisztián 2004-ben a Junior Rallye-ban abszolút bajnoki címet nyert Veres Gábor navigálásával és egy Citroen Saxoval.

Úgy tudom idén volt szó talán egy C4-es versenyautóról is…
2004-ben még mindenképpen a Saxoval szerettünk volna menni, és ettől függően lehetett volna autót váltani, amit aztán az ismert Citroenes visszavonulás már eleve keresztülhúzott. Mindenféle fejlesztés gátolva van. Jövőre változtatni fogunk, de még nem tudom milyen irányba. Már most akadozik a szállítás, nehéz alkatrészeket beszerezni még úgy is, hogy előre elutaljuk a pénzt…

Azt vettem észre, hogy aki nem mindig a maximumon autózik, hanem biztosan célbaér, azzal a kategóriánkban több eredményt tud elérni. Van két három nap, amikor mész és be kell osztani az autót.
Juniorban van négy-öt gyorsasági, ahol ami kifér a csövön, mert ott nyomni kell, nincs sok kilométer.

Ilyen szempontból az elsőosztály nyugodtabbnak tűnik. Annak ellenére, hogy sokkal többet kell menni és sokkal komolyabbak a pályák.

Milyen lesz a mezőny N2-ben?
A nagyrészét ismerem az ellenfeleknek. Nagy előnyük, hogy szinte minden pályát ismernek, nekünk nagyon sok újdonság lesz.

Mi az az eredmény, amivel elégedett tudsz lenni?
Mindenféleképp elsődleges, hogy az összes versenyen célbaérjünk. És jó lenne az első felébe lenni.
Minden évben kitűzök magamnak egy célt, hogy hova szeretnék érkezni.
Tavaly az első tízet céloztuk meg másodosztályban, idén megelégszem abszolútban az első 50-el, kategóriában szeretnénk az első 5-ben végezni.

A Citroen Nagy feliraton kívül még milyen feliratok díszítik a versenyautótokat?
A Budapest Autófinanszírozási Rt, az Alcar Agrogumi Kft-től, illetve úgy néz ki, hogy a TOTAL-tól kapunk jelentős támogatást.

A fekete Saxo mellett feltűnt egy sárga is Nálatok…
Igen. A feketével megyünk elsőosztályban, a tréningautónkat felhúztuk és ezzel túrában szeretnénk minél többet menni. A minél több versenykilométer legyőzése a cél. Csak akkor lehet itt a későbbiekben bármilyen autócseréről beszélni, ha van valamilyen eredmény, ehhez pedig kellenek a kilométerek.

Igazából ez az egész hobby.
Nagyon könnyen el lehet rugaszkodni a földtől, ami aztán rengeteg pénzbe tud kerülni.
Innentől kezdve nagyon sokba kerülnek a lóerők.
Amíg tudunk fejlődni, addig van értelme tervezgetni, amint megállunk egy ponton, akkor abba kell hagyni.
Én úgy vagyok vele, hogy nem szeretnék a kategória hátsó felében kullogni egy olyan autóval, ami szerintem ütőképes a kategóriában.
Ugyanakkor vannak a kategóriában jó pilóták, akikkel lehet jókat meccselni.

Úgy tudom komoly mentor segíti a munkátokat…
Igen. Bútor Robinak köszönhetően folyamatosan érzem a fejlődést. Rengeteget segít és foglalkozik velünk. Nélküle nehezebben menne. Egy-egy közös teszt alkalmával éveket tudok javulni. Beül mellém, elmagyarázza, hogy szerinte hogyan és azt hiszem Nála jobb mestert nehezen találnék… Üti a lábamat, ha el merem venni olyan helyen, ahol korábban azt mondta, hogy elfér… Szinte a saját autómban, vezetés közben félek, ahogy közlekedünk vele a tanácsai alapján.

képek az utolsó tesztről

Ez a hír most jelenik meg 4130. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k