Bajnoknéző - Tárnok Tamás - A7
Tárnok Tamás
2005-03-09
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
807964784
Napi oldal:
338909
Jelenleg:
1068
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Tárnok Tamás
Herr Matyival az oldalán 2004-ben másodszor sikerült megnyernie az A7-es bajnokságot.

Mi a motiváció?
Gyakran mondják az A7es kategóriára, hogy vérszegény.
Én ezt kicsit túlzásnak tartom. Valóban nem a legerõsebb kategória, plusz olyan autók versenyeznek benne, amikben már nem nagyon vannak fejlesztések, mégis úgy érzem, hogy jó kis csaták szoktak lenni.

Én magam is örülnék több ütõképes autónak, mert azzal nyílván fejlõdik az ember.
Gyengült például a kategória, mikor Ábrahám Zoliék eladták a másik Megane-t Szelepnek, Õ pedig inkább csak pályán meg vele, de például Pálinkás Zsoltival nagyon komolyakat szoktunk vívni, ami elõre viszi az embert.

Továbbra is Renault Megane?
Idén még mindenképp marad a Megane.
Nem titkolt vágyam egy Super1600-os Clio.

Sajnos az autón már sok mindent nem lehet fejleszteni.
Van ugyan hozzá egy erõsebb motor, ami közel 300 lóerõs, de nagyon nagy a szerviz igénye és ezt inkább nem vállalnánk be. Van még egy két finomság, de ezeknek az ár-érték aránya nem reális.

Nagyon megbízhatóan mûködik a kocsi, ami ugye egyértelmûen a szervizcsapatnak köszönhetõ. Léhi Sanyi bácsi csinálja továbbra is, Ferjáncz mûhelyében. Nagyon nagy szakértelemmel bánnak vele. Ez is nagyban hozzájárult az év végi jó eredményhez.

Mit gondolsz a sok WRC-rõl?
Nem nagyon látok jövõt a WRC-ben.
Nyilván nagyon jó vele menni és messze a legnagyobb fillinget adja mint vezetésben, mint a pálya mellöl.
Úgy érzem, hogy az Autósport Szövetségnek elõbb utóbb lépnie kell. Akármennyire is nézõcsalogató a WRC, magam sem örülnék neki, ha nézõként nem láthatnám, de lássuk be, ahány WRC indul a mezõnyben, annyi a potenciális abszolút gyõztesek száma plussz még Asi Mitsubishije. És más autóval nem lehet odaférni az elejébe.

Ez miért baj?
Ha lenne 20-25 olyan autó, amivel lehetne nyerni, akkor reálisabb lenne a verseny.
Az is jó lenne, ha lenne 25 WRC, de azért ennek az esélye igen kicsi. Bár ahogy hallom, Octaviát már lehet kapni Super1600os autó árában, kérdés, hogy egy lábon elhozott WRCt hogy lehet normálisan üzemeltetni.
Nagyjából még egy autót hozzá kell szerintem vásárolni, hogy üzembiztosan fenntartható legyen egy ilyen autó.

Egy Super1600-os autó sem olcsó, de talán a fenntartási költségei messze alatta vannak egy WRC hasonló költségeihez.

Úgy érzem, hogy a mi esetünkben nincs esélye egy WRC-nek.

Nem gondolkoztatok négykerekes autóban?
Van egy EvoVI-om utcára, de igazából én nem nagyon szeretnék egy ilyen "taxi"-val versenyezni :)
A viccet félretéve: természetesen vannak nagyon jó N-es autók, de nekem az A-s autó az igazi versenyautó.

A csapatról mit lehet tudni?
Marad minden a régiben. Herr Matyi navigál.
Még nem derült ki, de talán lesz egy új szponzorunk, akinek a segítségével egy anyagi szempontból nyugodt év elé tudnánk nézni, jelen pillanatban még van egy-két lyuk, amit be kell tömni.

Külföldi verseny?
Tavaly úgy nézett ki, hogy lesz olyan támogatónk, akinek a külföldi érdekeltségei miatt egy teljes horvát bajnokság lehetõsége is felröppent, de aztán sajnos ez nem jött össze.
Idén is elsõdleges cél a magyar bajnokság, ha év végén lenne rá lehetõségünk, természetesen szívesen mennénk valahol a környezõ országokban.

Cél a bajnoki cím megvédése?
Igen, mindenképpen!
Szerencse és véletlen is kell ahhoz, hogy az ember háromszor egymás után tudjon bajnoki címet nyerni, mi mindenképpen megpróbáljuk!

Ez a hír most jelenik meg 4448. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k