Bajnoknéző - Tárnok Tamás - A7
Tárnok Tamás
2005-03-09
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
795444625
Napi oldal:
334979
Jelenleg:
1107
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Tárnok Tamás
Herr Matyival az oldalán 2004-ben másodszor sikerült megnyernie az A7-es bajnokságot.

Mi a motiváció?
Gyakran mondják az A7es kategóriára, hogy vérszegény.
Én ezt kicsit túlzásnak tartom. Valóban nem a legerõsebb kategória, plusz olyan autók versenyeznek benne, amikben már nem nagyon vannak fejlesztések, mégis úgy érzem, hogy jó kis csaták szoktak lenni.

Én magam is örülnék több ütõképes autónak, mert azzal nyílván fejlõdik az ember.
Gyengült például a kategória, mikor Ábrahám Zoliék eladták a másik Megane-t Szelepnek, Õ pedig inkább csak pályán meg vele, de például Pálinkás Zsoltival nagyon komolyakat szoktunk vívni, ami elõre viszi az embert.

Továbbra is Renault Megane?
Idén még mindenképp marad a Megane.
Nem titkolt vágyam egy Super1600-os Clio.

Sajnos az autón már sok mindent nem lehet fejleszteni.
Van ugyan hozzá egy erõsebb motor, ami közel 300 lóerõs, de nagyon nagy a szerviz igénye és ezt inkább nem vállalnánk be. Van még egy két finomság, de ezeknek az ár-érték aránya nem reális.

Nagyon megbízhatóan mûködik a kocsi, ami ugye egyértelmûen a szervizcsapatnak köszönhetõ. Léhi Sanyi bácsi csinálja továbbra is, Ferjáncz mûhelyében. Nagyon nagy szakértelemmel bánnak vele. Ez is nagyban hozzájárult az év végi jó eredményhez.

Mit gondolsz a sok WRC-rõl?
Nem nagyon látok jövõt a WRC-ben.
Nyilván nagyon jó vele menni és messze a legnagyobb fillinget adja mint vezetésben, mint a pálya mellöl.
Úgy érzem, hogy az Autósport Szövetségnek elõbb utóbb lépnie kell. Akármennyire is nézõcsalogató a WRC, magam sem örülnék neki, ha nézõként nem láthatnám, de lássuk be, ahány WRC indul a mezõnyben, annyi a potenciális abszolút gyõztesek száma plussz még Asi Mitsubishije. És más autóval nem lehet odaférni az elejébe.

Ez miért baj?
Ha lenne 20-25 olyan autó, amivel lehetne nyerni, akkor reálisabb lenne a verseny.
Az is jó lenne, ha lenne 25 WRC, de azért ennek az esélye igen kicsi. Bár ahogy hallom, Octaviát már lehet kapni Super1600os autó árában, kérdés, hogy egy lábon elhozott WRCt hogy lehet normálisan üzemeltetni.
Nagyjából még egy autót hozzá kell szerintem vásárolni, hogy üzembiztosan fenntartható legyen egy ilyen autó.

Egy Super1600-os autó sem olcsó, de talán a fenntartási költségei messze alatta vannak egy WRC hasonló költségeihez.

Úgy érzem, hogy a mi esetünkben nincs esélye egy WRC-nek.

Nem gondolkoztatok négykerekes autóban?
Van egy EvoVI-om utcára, de igazából én nem nagyon szeretnék egy ilyen "taxi"-val versenyezni :)
A viccet félretéve: természetesen vannak nagyon jó N-es autók, de nekem az A-s autó az igazi versenyautó.

A csapatról mit lehet tudni?
Marad minden a régiben. Herr Matyi navigál.
Még nem derült ki, de talán lesz egy új szponzorunk, akinek a segítségével egy anyagi szempontból nyugodt év elé tudnánk nézni, jelen pillanatban még van egy-két lyuk, amit be kell tömni.

Külföldi verseny?
Tavaly úgy nézett ki, hogy lesz olyan támogatónk, akinek a külföldi érdekeltségei miatt egy teljes horvát bajnokság lehetõsége is felröppent, de aztán sajnos ez nem jött össze.
Idén is elsõdleges cél a magyar bajnokság, ha év végén lenne rá lehetõségünk, természetesen szívesen mennénk valahol a környezõ országokban.

Cél a bajnoki cím megvédése?
Igen, mindenképpen!
Szerencse és véletlen is kell ahhoz, hogy az ember háromszor egymás után tudjon bajnoki címet nyerni, mi mindenképpen megpróbáljuk!

Ez a hír most jelenik meg 4436. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k