LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Bajnoknéző - Tárnok Tamás - A7
Tárnok Tamás
2005-03-09
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
770248887
Napi oldal:
27567
Jelenleg:
985
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Tárnok Tamás
Herr Matyival az oldalán 2004-ben másodszor sikerült megnyernie az A7-es bajnokságot.

Mi a motiváció?
Gyakran mondják az A7es kategóriára, hogy vérszegény.
Én ezt kicsit túlzásnak tartom. Valóban nem a legerõsebb kategória, plusz olyan autók versenyeznek benne, amikben már nem nagyon vannak fejlesztések, mégis úgy érzem, hogy jó kis csaták szoktak lenni.

Én magam is örülnék több ütõképes autónak, mert azzal nyílván fejlõdik az ember.
Gyengült például a kategória, mikor Ábrahám Zoliék eladták a másik Megane-t Szelepnek, Õ pedig inkább csak pályán meg vele, de például Pálinkás Zsoltival nagyon komolyakat szoktunk vívni, ami elõre viszi az embert.

Továbbra is Renault Megane?
Idén még mindenképp marad a Megane.
Nem titkolt vágyam egy Super1600-os Clio.

Sajnos az autón már sok mindent nem lehet fejleszteni.
Van ugyan hozzá egy erõsebb motor, ami közel 300 lóerõs, de nagyon nagy a szerviz igénye és ezt inkább nem vállalnánk be. Van még egy két finomság, de ezeknek az ár-érték aránya nem reális.

Nagyon megbízhatóan mûködik a kocsi, ami ugye egyértelmûen a szervizcsapatnak köszönhetõ. Léhi Sanyi bácsi csinálja továbbra is, Ferjáncz mûhelyében. Nagyon nagy szakértelemmel bánnak vele. Ez is nagyban hozzájárult az év végi jó eredményhez.

Mit gondolsz a sok WRC-rõl?
Nem nagyon látok jövõt a WRC-ben.
Nyilván nagyon jó vele menni és messze a legnagyobb fillinget adja mint vezetésben, mint a pálya mellöl.
Úgy érzem, hogy az Autósport Szövetségnek elõbb utóbb lépnie kell. Akármennyire is nézõcsalogató a WRC, magam sem örülnék neki, ha nézõként nem láthatnám, de lássuk be, ahány WRC indul a mezõnyben, annyi a potenciális abszolút gyõztesek száma plussz még Asi Mitsubishije. És más autóval nem lehet odaférni az elejébe.

Ez miért baj?
Ha lenne 20-25 olyan autó, amivel lehetne nyerni, akkor reálisabb lenne a verseny.
Az is jó lenne, ha lenne 25 WRC, de azért ennek az esélye igen kicsi. Bár ahogy hallom, Octaviát már lehet kapni Super1600os autó árában, kérdés, hogy egy lábon elhozott WRCt hogy lehet normálisan üzemeltetni.
Nagyjából még egy autót hozzá kell szerintem vásárolni, hogy üzembiztosan fenntartható legyen egy ilyen autó.

Egy Super1600-os autó sem olcsó, de talán a fenntartási költségei messze alatta vannak egy WRC hasonló költségeihez.

Úgy érzem, hogy a mi esetünkben nincs esélye egy WRC-nek.

Nem gondolkoztatok négykerekes autóban?
Van egy EvoVI-om utcára, de igazából én nem nagyon szeretnék egy ilyen "taxi"-val versenyezni :)
A viccet félretéve: természetesen vannak nagyon jó N-es autók, de nekem az A-s autó az igazi versenyautó.

A csapatról mit lehet tudni?
Marad minden a régiben. Herr Matyi navigál.
Még nem derült ki, de talán lesz egy új szponzorunk, akinek a segítségével egy anyagi szempontból nyugodt év elé tudnánk nézni, jelen pillanatban még van egy-két lyuk, amit be kell tömni.

Külföldi verseny?
Tavaly úgy nézett ki, hogy lesz olyan támogatónk, akinek a külföldi érdekeltségei miatt egy teljes horvát bajnokság lehetõsége is felröppent, de aztán sajnos ez nem jött össze.
Idén is elsõdleges cél a magyar bajnokság, ha év végén lenne rá lehetõségünk, természetesen szívesen mennénk valahol a környezõ országokban.

Cél a bajnoki cím megvédése?
Igen, mindenképpen!
Szerencse és véletlen is kell ahhoz, hogy az ember háromszor egymás után tudjon bajnoki címet nyerni, mi mindenképpen megpróbáljuk!

Ez a hír most jelenik meg 4410. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k