SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Bajnokok vagyunk!
Herczig Norbert Komló előtt
2009-09-23
interjú • RallyRacing - Grátz Kata
h i r d e t é s
Összes oldal:
773358960
Napi oldal:
115050
Jelenleg:
1092
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Komló már csak jutalomjáték, hiszen csak el kell indulnia a versenyen, a Herczig Norbert - Baranyai László párosnak, hogy feltegyék a koronát az idei szereplésükre. Kiss Ferenc - Büki Ernő 1999-es bajnoki címe óta, ők az elsők, akik Subaru Impreza WRC-vel tudtak bajnokságot nyerni.
 
Gratulálok! Bajnokok vagytok! '99 óta az első Subaru-val nyerő csapat. Milyen érzés?
Köszönjük szépen! Nagyon megtisztelő, és Laci volt az, aki felhívta rá a figyelmet, hogy ezelőtt 10 évvel Kiss Feri volt az aki utoljára Subaru WRC-vel tudott abszolút magyar bajnoki címet szerezni. Őszinte leszek, nagyon-nagyon jó érzés! Számunkra szakmailag megtisztelő. Felkerültünk a főtáblára, nagyon jó dolog olvasni a nevünket olyan nagy nevek között, mint Ferjáncz Attila, Ranga László, ifj. Tóth János, Selmeczi Gyuri, Benik Balázs, Turi Tomi, Spitzmüller és még sorolhatnám. Tényleg nagyon-nagy élmény. 

Bár az utolsó futam még visszavan, de kérlek értékeld ezt az évet.
Nagyon tudatos év áll mögöttünk. Azt hiszem soha eddig az autósportos pályafutásom alatt nem voltam ennyire tudatos, mint ebben az évben. Jó múltkor olvasgattam vissza a hírleveleinket, amik kint vannak a www.srt.hu honlapunkon. A februári, márciusi híreinket, az elsőt, ahol bejelentjük, hogy változás van a csapatban, bejelentjük, hogy kivel, mivel fogunk versenyezni, hogy Lacival együtt fogunk együtt menni. Jó volt ezeket az írásokat visszaolvasni, amik ugyan mellőzik az érzelmeket - pedig az autósportot ezért csináljuk - de nagyon jólesett, az élet minket igazolt. Minden sikerült! Mondhatom azt, hogy szerencsénk is volt nagyon sok esetben, de nagyon sok mindent összeraktunk azért, hogy versenyezni tudjunk. Helyenként sikerült jól mennünk, amit bizonyítanak a gyorsasági eredmények és a különböző versenyeredményeink, és hogy minden egyes versenyt be tudtunk fejezni, mindig a dobogón tudtunk állni.

Nyírség Rallye nektek nagyon fontos verseny volt, és nem is volt olyan egyszerű. Gondolok arra, hogy slick-kel kellett mennetek szakadó esőben, majd aznap az utolsó gyorsot korom sötétben teljesítettétek, ami nem túl szokványos mostanában.
Ez számomra a RALLYE! Persze az ember a szépre emlékezik csak. Ennek a versenynek egyetlen egy hátulütője volt, a nagyon hosszú etapok, ami kivett belőlünk egy picit. Ezen kívül minden más nagyon szervezett volt. Az első nap az, hogy slick gumikkal mentünk az ömlő, szakadó esőben és úgy mentünk, ahogy mentünk, ez nekem nagyon tetszett. Mosolyogtam rajta, mert úgy éreztem, hogy a jó Isten fogja a kezünket. Leesett az eső, és sem Laci sem én nem pánikoltunk, egyszerűen mentünk, és tudtuk, hogy ez megvan, pedig volt hogy ötödik-hatodik sebességfokozatban felúszkált az autó, de tudtuk hogy mi fog ránk várni, és fel voltunk rá készülve. Ebben közrejátszik az, hogy az elmúlt hat évben már mentem WRC-vel, és volt már ilyen esős gyorsaságink. A sötét pedig önmagáért beszél, nekem nagyon tetszett, annak is megvolt a szépsége, főleg úgy, hogy felkészültünk rá. Úgy álltam neki ennek a versenynek, hogy megpróbálok gyorsan autózni, ennek ellenére az első gyorsasági legelső féktávjánál azt éreztem, hogy bizony túl sokat gondolkodom, ez nem én vagyok. Azt éreztem, hogy túlságosan nagy a tét, ahhoz, hogy ezt elhibázzam, és hogy Komlóra maradjon a döntés, úgyhogy picit óvatosabban mentünk a kelleténél. Elképzelhető, hogy a helyünkben más is ezt tette volna.

Komló Rallye?
Megyünk a WRC-vel és ott szeretnénk a csapatunkkal megünnepelni, azt hogy bajnokok lettünk! Nyírség Rallye-n nem tudtunk ünnepelni, mert haza kellett sietnie a csapatnak, és akkor megbeszéltük, hogy Komlón fogjuk megünnepelni ezt a csodás évet, a nagyszerű teljesítményt az ő részükről, és itt szeretném megköszönni nekik ezt az évet. Számunkra a Komló Rallye egy jutalomjáték.

Jövő évi tervek?
Hála az égnek úgy tűnik, hogy egy támogató kivételével az összes cég mellettünk áll a jövő évben is, és vannak szándéknyilatkozataink is. Jó eséllyel pályázunk arra, hogy sikerül két új céget bevonni. Ami számunkra beárnyékolja az örömöt, az az, hogy a mai napig a szövetség határozatlansága miatt nem tudjuk az irányt.
Mindenképpen jövőre is az abszolút eredményre kell törekednünk, nincs más cél, minthogy megpróbáljuk megvédeni az idei éves bajnoki címünket. Nagy baj, hogy nem tudjuk milyen autóval, milyen kategóriában lehet majd indulni. Elhangzott, hogy a WRC-ket nem fogják értékelni az abszolútban, amivel mi nem akarunk foglalkozni, mi versenyezni szeretnénk. Ha nem lehet WRC-vel versenyezni, megértettük és elfogadjuk. Viszont akkor ezt írásba kéne közölni! Ez nonszensz dolog, hogy komoly emberek felelősségtudattal nem tudnak egy megfelelő döntést hozni, hanem arra várunk, hogy kiadunk egy hírt és megnézzük, hogy ki mit lép rá, melyik csapat hogy reagál és majd aszerint, majd az intézőbizottság meghozza ezt végleges döntésbe. Ezt egyszerűen nem tudom elfogadni!

Nem értem, hogy miért nem tudunk hozni egy döntést és miért politizálunk egy ilyen döntésben! A lényeg, hogy jövőre egy olyan autóval szeretnénk menni, egy olyan kategóriában, amiben lehet versenyezni az abszolút első helyért! Ha ez WRC, akkor WRC-vel, ha ez Super2000-es, akkor azzal fogunk menni.

Ez a hír most jelenik meg 6642. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k