h i r d e t é s
Összes oldal:
774089464
Napi oldal:
10378
Jelenleg:
955
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Böngészve a pécsi nevezési listát, végre feltűnik újra Balázs Öcsi neve, de az autó nem az, amivel az évet kezdték, de talán mégsem idegen: Lada 21074.
Mi ez az autóváltás? Nem elég gyors a Mitsubishi?? :) :) :)
A miskolci fiaskó után már ugyan kész az autó, de felesleges lenne elkölteni annyi pénzt, amibe azzal van egy verseny. De mivel elvonási tüneteink vannak, így erre a versenyre Fock Lajos és Fock Dávid segítségével visszakaptuk az autónkat és így fogunk tudni elindulni a pécsi futamon.
A Mitsubishivel lett baj Miskolcon, ugye? Hát igen. Ahogy mondani szokták: az anyagi kár jelentős. A legfőbb probléma az volt, hogy a motor is összetört, kellett vennünk bele egy új motort.
Idén Pécsen kívül még hol láthatnak a rajongóid? Szeretnénk a Mitsubishivel év végén még menni egyet, Zemplénben. Csak úgy óvatosan… Nem úgy, mint ahogy Miskolcon tettük, ész nélkül, nagy sunggal… Egerben még tudtam ésszel menni, de a második versenyre már azt hittem, hogy ezt én már nagyon tudom vezetni, de aztán kiderült, hogy nem…
Az az esés a Te hibád volt? Persze! Irreálisan gyorsan érkeztünk abba a kanyarba. Ha nem lett volna rajtunk a HANS, nagyobb baj is lehetett volna belőle, az biztos.
Külföldi verseny ebben az évben? Ááá, nem, nem! Inkább a következő évet próbáljuk építeni, ezért is nem nagyon erőltetjük már ezt az évet, 2008-ra próbálunk összpontosítani.
Azért nem rossz kocsi ez a Mitsubishi, ugye? Nekem irtóra tetszik! Lehet, hogy nem olyan látványos kívülről, de bent olyan gyorsan történik minden… Gyorsan jönnek a dolgok. Elindulsz és pillanatok alatt már 5. sebességi fokozatban vagy. A Zsigulival ott még a harmadikat keresed… Nagy különbség. De azért tudjuk: a Zsigulinak is meg van a maga fillingje!
Annyira, hogy most újra beülsz a régi autódba… Igen, ez ugyanaz az autó, amivel régen mentünk.
Azért még emlékszel rá, nem? Tudood, egyes jobbra fent! :) Szerintem azt még megtalálom… Szépen ment nekem a váltás mindig…
Ahogy emlékszem, az autózás sem ment vele olyan rosszul… Remélem, most majd felfrissíted az emlékeinket...
Azért az első két gyorson majd szerintem csak visszaszokunk, de utána biztos megérezzük hamar. A prológra pedig már be van készítve a buszba a téligumi, ott nagy baj nem lehet, vagy ha mégis megcsípnénk egy-két padkát, este megcsináljuk, de nem szokásom… A prológot nagyon nem szeretnénk elspórolni! :)
Ez a hír most jelenik meg 12602. alkalommal
|