LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Balogh Jani és a malac
Interjú és belső felvételek a félidő után
2013-08-05
interjú és videó • RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770059470
Napi oldal:
6861
Jelenleg:
1633
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Balogh Janiék nagyon készültek az év egyetlen egy murvás versenyére, és a felkészülés meghozta a gyümölcsét, a bajnoki értékelésben a versenyt a harmadik helyen zárták, így már elmondhatják, az év első fele remekül sikerült számukra. Janival beszélgettünk a veszprémi futamról és a jövőbeli terveikről.

 balogh_jani_es_a_malac_1

Hogyan sikerült a Veszprém Rallye?
A verseny során a negyedikek lettünk, de mivel a dél-afrikai srácot a S2000-essel (aki előttünk végzett) nem értékelték a bajnokságban - mivel az európaiak számára lett kiírva - így a harmadik helyért járó pontokkal gazdagodtunk, ami a kategóriánkban is a 3. helyet jelentette.

Milyen volt újra a jó öreg lőtéri pályán menni?
Visszatért a régi feeling, a maga szépségével, viszontagságaival és csapdáival együtt. Nagyon-nagyon komoly odafigyelést igényelt, de úgy érzem, jól elkaptuk az ütemet. Picit megzavart a rég nem használt pályának a jellege és a második körre elő is jött, hogy helyenként elég sziklás volt, bár ettől mi még nem igazán szenvedtünk szerencsére. Nagyon elől rajtoltunk ezen a versenyen, ez nekem még elég furcsa, főképp murván érezhető ennek a hátránya. Egészen más, amikor az ember a 10. pozíció környékén rajtol, de ettől függetlenül tényleg jól helytálltunk, az első gyors felétől már egész jól összekaptam magam és a második már hibátlan volt. Jól mentünk, összpontosítani kellett végig. A második nap, ha nem is nagyságrendekkel, de azért valamivel nehezebb volt, és sokkal hosszabb is, nagyobb összpontosítást igényelt. Maximális teljesítményt kellett nyújtani és belőni a jó ritmust.

balogh_jani_es_a_malac_4

Hogyan alakult a második napotok?
Jól kezdtünk a versenyen és szerencsére a második nap is ugyanott folytattuk, ahol előző este abbahagytuk. A pozíciónk környékén versenyeztünk végig, a gumitaktikán sem változtattunk olyan sokat, bár emiatt egy pici hátrányba is kerültünk. A második körnél - a vigántpetendinél - váltottunk a gumistratégiánkon, ott belülről érezve sokkal lassabbnak tűnt, amit csinálunk, és közel sem volt annyira rallye-s, de mégis jelentősen jobb volt az időeredmény, így ez elgondolkoztató a jövőre nézve.

Bár a harmadik hely nagyon szép eredmény, nem próbáltatok még jobb helyezésért küzdeni?
Mivel az első körben lemaradtunk Dudu és Herczig mögött, az ő párbajukba már nem tudtunk beleszólni, így igazából a pozíciónk megtartása volt a cél, és tudtuk, hogy a 3. körben (az utolsó két gyorsaságin) a tavalyi eset óvatosságra int minket, itt gyakorlatilag már csak a defekt elkerülése volt a cél.

balogh_jani_es_a_malac_3

A verseny előtt azt mondtad, reméled a szerencse is mellettetek áll majd…
Szerencsénk is volt ezen a versenyen, ez nagyon fontos volt számunkra, mert kaphattunk volna defektet, Vigántpetenden el is tudtunk volna esni, de valahogy csak sikerült visszajönni az útra. Az egyik balos kanyarban kipucoltuk az árkot, és még a tölgyfából is hoztunk egy pár levelet, szedtem Daninak virágot, ismét az ő oldalán. :-) Szerencsénk volt!


SS5 - Vigántpetend
Amikor a malac...

Jó volt újra Veszprémben versenyezni?
Igen, de nagyon elfáradtunk! Ismét egy jól összerakott Veszprém Rallye-n vehettünk részt, maximálisan elégedettek vagyunk, amit akartunk azt tényleg teljesítettük ezen a futamon. Abszolút csak jót tudok mondani, a csapat is maximálisan teljesített, az autó is rendben volt, és szerintem mi is jók voltunk. Most már a több év munkája is hozza a gyümölcsét. Murván még fejlődnünk kell ezzel az autóval, klasszikus körülmények között versenyképesek vagyunk, de amikor már elindul ez a gumiháború, akkor ott még nincsenek tapasztalataink.
Nagyon fontos volt, hogy ezt a versenyt pontszerzéssel zárjuk és jó helyen is végeztünk, a szerencse is mellénk állt, így ezeket az adatokat jól elrakjuk és majd legközelebb tovább fogjuk finomítani a dolgainkat. Abszolút pozitív az első tapasztalat az R4-essel a murván. Egy sikeres és eredményes hétvégét zártunk!


SS3 - Kislőd

Most viszont újra visszatértek az aszfaltra. Teszt lesz előtte?
Tesztelnünk kell, van még pár ötlet, amit Kassa előtt ki kellene próbálnunk, hogy tényleg ütőképesek legyünk. A bajnokság most jól kezdődött számunkra, most értünk a félidőhöz, a tavalyi évben ezt nem tudtuk elmondani, de most szeretnénk ezt a szériát valamilyen szinten életben tartani és minél értékesebb helyezéseket elérni a következő futamokon. A Kassa Rallye egy nehéz verseny lesz, bár egyik sem könnyű! Aszfalton folytatjuk tovább, szeretnénk futni egy tesztversenyt, picit visszarázódásképpen, mert megmondom őszintén ez a másfél hónapos kihagyás Miskolc Rallye után azért egy picit éreztette nálam a hatását. Nem az autóval kapcsolatosan, mert ha a verseny előtt az ember tesztel, akkor a kocsival tud kapcsolatba kerülni, hanem maga a verseny, a versenyüzemmód, ami az első perctől igényli, hogy ebben a szoros mezőnyben, hogy tényleg maximálisan menjen, az kőkeményen befolyásolja a teljesítményt. Ez a terv!

balogh_jani_es_a_malac_5

Ez a hír most jelenik meg 4435. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
2013.07.12-14.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Veszprém Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k