Balogh Jani és a malac
Interjú és belső felvételek a félidő után
2013-08-05
interjú és videó • RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
509706599
Napi oldal:
6973
Jelenleg:
355
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
az első futam,
Miskolc Rally után
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
110
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
92
3. Martin Márkó
Ford Fiesta R5
84
4. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
81
5. Szabó Zoltán
Volkswagen Golf GTi R5
70
6.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
65
7. Sándor Zoltán
Volkswagen Golf GTi R5
61
8. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
57
9. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
53
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a második futam,
Rallye Sweden után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
42
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
42
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
37
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
30
5. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
24
6.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
20
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
11
8. Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
8
9. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris WRC
6
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
141
2. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
132
3.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
116
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
52
6. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5 Evo
39
6. Nasser Al-Attiyah
Volkswagen Polo GTi R5
39
9. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
végeredmény
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
211
2. A. Bakkerud
Audi S1
211
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
199
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
186
5. T.Timerzyanov
Hyundai i20
142
6. Janis Baumanis
Ford Fiesta
137
7. Anton Marklund
Renault Megane RS
119
8. Liam Doran
Audi S1
114
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
109
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
175
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
125
3. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
125
4.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
114
5.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
61
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
59
8. Bodolai László
Skoda Fabia R5
43
9. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
végeredmény
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
164
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
148
3. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
129
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
105
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
78
7. Berki Gábor
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
8. Tajmel Tibor
BMW
30,5
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
végeredmény
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
67
2.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
47
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
4.
Márta János
Peugeot 208 R2
30
5.
Hibján József
Peugeot 208 R2
22
6.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
20,5
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
19
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
11,5
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
1,5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat

Balogh Janiék nagyon készültek az év egyetlen egy murvás versenyére, és a felkészülés meghozta a gyümölcsét, a bajnoki értékelésben a versenyt a harmadik helyen zárták, így már elmondhatják, az év első fele remekül sikerült számukra. Janival beszélgettünk a veszprémi futamról és a jövőbeli terveikről.

 balogh_jani_es_a_malac_1

Hogyan sikerült a Veszprém Rallye?
A verseny során a negyedikek lettünk, de mivel a dél-afrikai srácot a S2000-essel (aki előttünk végzett) nem értékelték a bajnokságban - mivel az európaiak számára lett kiírva - így a harmadik helyért járó pontokkal gazdagodtunk, ami a kategóriánkban is a 3. helyet jelentette.

Milyen volt újra a jó öreg lőtéri pályán menni?
Visszatért a régi feeling, a maga szépségével, viszontagságaival és csapdáival együtt. Nagyon-nagyon komoly odafigyelést igényelt, de úgy érzem, jól elkaptuk az ütemet. Picit megzavart a rég nem használt pályának a jellege és a második körre elő is jött, hogy helyenként elég sziklás volt, bár ettől mi még nem igazán szenvedtünk szerencsére. Nagyon elől rajtoltunk ezen a versenyen, ez nekem még elég furcsa, főképp murván érezhető ennek a hátránya. Egészen más, amikor az ember a 10. pozíció környékén rajtol, de ettől függetlenül tényleg jól helytálltunk, az első gyors felétől már egész jól összekaptam magam és a második már hibátlan volt. Jól mentünk, összpontosítani kellett végig. A második nap, ha nem is nagyságrendekkel, de azért valamivel nehezebb volt, és sokkal hosszabb is, nagyobb összpontosítást igényelt. Maximális teljesítményt kellett nyújtani és belőni a jó ritmust.

balogh_jani_es_a_malac_4

Hogyan alakult a második napotok?
Jól kezdtünk a versenyen és szerencsére a második nap is ugyanott folytattuk, ahol előző este abbahagytuk. A pozíciónk környékén versenyeztünk végig, a gumitaktikán sem változtattunk olyan sokat, bár emiatt egy pici hátrányba is kerültünk. A második körnél - a vigántpetendinél - váltottunk a gumistratégiánkon, ott belülről érezve sokkal lassabbnak tűnt, amit csinálunk, és közel sem volt annyira rallye-s, de mégis jelentősen jobb volt az időeredmény, így ez elgondolkoztató a jövőre nézve.

Bár a harmadik hely nagyon szép eredmény, nem próbáltatok még jobb helyezésért küzdeni?
Mivel az első körben lemaradtunk Dudu és Herczig mögött, az ő párbajukba már nem tudtunk beleszólni, így igazából a pozíciónk megtartása volt a cél, és tudtuk, hogy a 3. körben (az utolsó két gyorsaságin) a tavalyi eset óvatosságra int minket, itt gyakorlatilag már csak a defekt elkerülése volt a cél.

balogh_jani_es_a_malac_3

A verseny előtt azt mondtad, reméled a szerencse is mellettetek áll majd…
Szerencsénk is volt ezen a versenyen, ez nagyon fontos volt számunkra, mert kaphattunk volna defektet, Vigántpetenden el is tudtunk volna esni, de valahogy csak sikerült visszajönni az útra. Az egyik balos kanyarban kipucoltuk az árkot, és még a tölgyfából is hoztunk egy pár levelet, szedtem Daninak virágot, ismét az ő oldalán. :-) Szerencsénk volt!


SS5 - Vigántpetend
Amikor a malac...

Jó volt újra Veszprémben versenyezni?
Igen, de nagyon elfáradtunk! Ismét egy jól összerakott Veszprém Rallye-n vehettünk részt, maximálisan elégedettek vagyunk, amit akartunk azt tényleg teljesítettük ezen a futamon. Abszolút csak jót tudok mondani, a csapat is maximálisan teljesített, az autó is rendben volt, és szerintem mi is jók voltunk. Most már a több év munkája is hozza a gyümölcsét. Murván még fejlődnünk kell ezzel az autóval, klasszikus körülmények között versenyképesek vagyunk, de amikor már elindul ez a gumiháború, akkor ott még nincsenek tapasztalataink.
Nagyon fontos volt, hogy ezt a versenyt pontszerzéssel zárjuk és jó helyen is végeztünk, a szerencse is mellénk állt, így ezeket az adatokat jól elrakjuk és majd legközelebb tovább fogjuk finomítani a dolgainkat. Abszolút pozitív az első tapasztalat az R4-essel a murván. Egy sikeres és eredményes hétvégét zártunk!


SS3 - Kislőd

Most viszont újra visszatértek az aszfaltra. Teszt lesz előtte?
Tesztelnünk kell, van még pár ötlet, amit Kassa előtt ki kellene próbálnunk, hogy tényleg ütőképesek legyünk. A bajnokság most jól kezdődött számunkra, most értünk a félidőhöz, a tavalyi évben ezt nem tudtuk elmondani, de most szeretnénk ezt a szériát valamilyen szinten életben tartani és minél értékesebb helyezéseket elérni a következő futamokon. A Kassa Rallye egy nehéz verseny lesz, bár egyik sem könnyű! Aszfalton folytatjuk tovább, szeretnénk futni egy tesztversenyt, picit visszarázódásképpen, mert megmondom őszintén ez a másfél hónapos kihagyás Miskolc Rallye után azért egy picit éreztette nálam a hatását. Nem az autóval kapcsolatosan, mert ha a verseny előtt az ember tesztel, akkor a kocsival tud kapcsolatba kerülni, hanem maga a verseny, a versenyüzemmód, ami az első perctől igényli, hogy ebben a szoros mezőnyben, hogy tényleg maximálisan menjen, az kőkeményen befolyásolja a teljesítményt. Ez a terv!

balogh_jani_es_a_malac_5

Ez a hír most jelenik meg 3113. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
2013.07.12-14.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Veszprém Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
18 19 20 21222324
2526 27 28 29 3031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 1314
15 16 17 18 192021
2020.05.22-25.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

2020.06.13-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k