duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Balogh Jani és a malac
Interjú és belső felvételek a félidő után
2013-08-05
interjú és videó • RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
805178724
Napi oldal:
268462
Jelenleg:
1606
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Balogh Janiék nagyon készültek az év egyetlen egy murvás versenyére, és a felkészülés meghozta a gyümölcsét, a bajnoki értékelésben a versenyt a harmadik helyen zárták, így már elmondhatják, az év első fele remekül sikerült számukra. Janival beszélgettünk a veszprémi futamról és a jövőbeli terveikről.

 balogh_jani_es_a_malac_1

Hogyan sikerült a Veszprém Rallye?
A verseny során a negyedikek lettünk, de mivel a dél-afrikai srácot a S2000-essel (aki előttünk végzett) nem értékelték a bajnokságban - mivel az európaiak számára lett kiírva - így a harmadik helyért járó pontokkal gazdagodtunk, ami a kategóriánkban is a 3. helyet jelentette.

Milyen volt újra a jó öreg lőtéri pályán menni?
Visszatért a régi feeling, a maga szépségével, viszontagságaival és csapdáival együtt. Nagyon-nagyon komoly odafigyelést igényelt, de úgy érzem, jól elkaptuk az ütemet. Picit megzavart a rég nem használt pályának a jellege és a második körre elő is jött, hogy helyenként elég sziklás volt, bár ettől mi még nem igazán szenvedtünk szerencsére. Nagyon elől rajtoltunk ezen a versenyen, ez nekem még elég furcsa, főképp murván érezhető ennek a hátránya. Egészen más, amikor az ember a 10. pozíció környékén rajtol, de ettől függetlenül tényleg jól helytálltunk, az első gyors felétől már egész jól összekaptam magam és a második már hibátlan volt. Jól mentünk, összpontosítani kellett végig. A második nap, ha nem is nagyságrendekkel, de azért valamivel nehezebb volt, és sokkal hosszabb is, nagyobb összpontosítást igényelt. Maximális teljesítményt kellett nyújtani és belőni a jó ritmust.

balogh_jani_es_a_malac_4

Hogyan alakult a második napotok?
Jól kezdtünk a versenyen és szerencsére a második nap is ugyanott folytattuk, ahol előző este abbahagytuk. A pozíciónk környékén versenyeztünk végig, a gumitaktikán sem változtattunk olyan sokat, bár emiatt egy pici hátrányba is kerültünk. A második körnél - a vigántpetendinél - váltottunk a gumistratégiánkon, ott belülről érezve sokkal lassabbnak tűnt, amit csinálunk, és közel sem volt annyira rallye-s, de mégis jelentősen jobb volt az időeredmény, így ez elgondolkoztató a jövőre nézve.

Bár a harmadik hely nagyon szép eredmény, nem próbáltatok még jobb helyezésért küzdeni?
Mivel az első körben lemaradtunk Dudu és Herczig mögött, az ő párbajukba már nem tudtunk beleszólni, így igazából a pozíciónk megtartása volt a cél, és tudtuk, hogy a 3. körben (az utolsó két gyorsaságin) a tavalyi eset óvatosságra int minket, itt gyakorlatilag már csak a defekt elkerülése volt a cél.

balogh_jani_es_a_malac_3

A verseny előtt azt mondtad, reméled a szerencse is mellettetek áll majd…
Szerencsénk is volt ezen a versenyen, ez nagyon fontos volt számunkra, mert kaphattunk volna defektet, Vigántpetenden el is tudtunk volna esni, de valahogy csak sikerült visszajönni az útra. Az egyik balos kanyarban kipucoltuk az árkot, és még a tölgyfából is hoztunk egy pár levelet, szedtem Daninak virágot, ismét az ő oldalán. :-) Szerencsénk volt!


SS5 - Vigántpetend
Amikor a malac...

Jó volt újra Veszprémben versenyezni?
Igen, de nagyon elfáradtunk! Ismét egy jól összerakott Veszprém Rallye-n vehettünk részt, maximálisan elégedettek vagyunk, amit akartunk azt tényleg teljesítettük ezen a futamon. Abszolút csak jót tudok mondani, a csapat is maximálisan teljesített, az autó is rendben volt, és szerintem mi is jók voltunk. Most már a több év munkája is hozza a gyümölcsét. Murván még fejlődnünk kell ezzel az autóval, klasszikus körülmények között versenyképesek vagyunk, de amikor már elindul ez a gumiháború, akkor ott még nincsenek tapasztalataink.
Nagyon fontos volt, hogy ezt a versenyt pontszerzéssel zárjuk és jó helyen is végeztünk, a szerencse is mellénk állt, így ezeket az adatokat jól elrakjuk és majd legközelebb tovább fogjuk finomítani a dolgainkat. Abszolút pozitív az első tapasztalat az R4-essel a murván. Egy sikeres és eredményes hétvégét zártunk!


SS3 - Kislőd

Most viszont újra visszatértek az aszfaltra. Teszt lesz előtte?
Tesztelnünk kell, van még pár ötlet, amit Kassa előtt ki kellene próbálnunk, hogy tényleg ütőképesek legyünk. A bajnokság most jól kezdődött számunkra, most értünk a félidőhöz, a tavalyi évben ezt nem tudtuk elmondani, de most szeretnénk ezt a szériát valamilyen szinten életben tartani és minél értékesebb helyezéseket elérni a következő futamokon. A Kassa Rallye egy nehéz verseny lesz, bár egyik sem könnyű! Aszfalton folytatjuk tovább, szeretnénk futni egy tesztversenyt, picit visszarázódásképpen, mert megmondom őszintén ez a másfél hónapos kihagyás Miskolc Rallye után azért egy picit éreztette nálam a hatását. Nem az autóval kapcsolatosan, mert ha a verseny előtt az ember tesztel, akkor a kocsival tud kapcsolatba kerülni, hanem maga a verseny, a versenyüzemmód, ami az első perctől igényli, hogy ebben a szoros mezőnyben, hogy tényleg maximálisan menjen, az kőkeményen befolyásolja a teljesítményt. Ez a terv!

balogh_jani_es_a_malac_5

Ez a hír most jelenik meg 4575. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
2013.07.12-14.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Veszprém Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k