LCH Tavaszi LADA találkozó
Balogh Jani már vezette az új autóját... Otthon!
VLOG bejegyzéssel és az új autó dekorjával jelentkezik a miskolci versenyző
2020-04-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684904581
Napi oldal:
5245
Jelenleg:
1333
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_6

Balogh Janival beszélgettünk, aki büszkén vette elő a 10 éves szimulátor szettjét és az idei év tervezgetése mellett felevenítette a régi mozdulatokat és egy új programmal Ő is beszáll a bajnokságunkba!

A tavalyi éveteket nem feltétlenül a 'NAGYSIKEREIM' oldalon szerepelnek a karrieredben... Mi volt a baj? Ennél több van Bennetek...
Nem érzem kudarcosnak, inkább félbemaradt... Volt egy mérhető hátrányunk, azon próbáltunk faragni, ezt inkább aszfaltra értem. Fehérvár után kellett volna faragni ezen. Majd az Ózd előtti teszten taknyoltunk egy nagyot... Szóval nagyon rendezetten, fegyelmezetten csináltuk, és kicsit hiányzott ez a "versenyezzünk már végre".
A veszprémi murván jött ez elő igazán, ott jót tudtunk versenyezni. Az ottani 3. helyezés számomra értékesebb volt az aszfaltos eredményeinkhez képest. 2. helyen álltunk a bajnokságban és nem tudtunk végül 5. helynél lejjebb csúszni. De abban igazad van, hogy ettől sokkal több volt ebben benne. Aztán azon agyaltam a szünet alatt, hogy mit kellene ezen változtatni, mert kissé görcsös és fogcsikorgatós ez a sztori a Mitsubishi váltás óta...
 
Skodával mentetek, idén új autót kerestetek. Jobb lesz a Ford?
Ezt így nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy melyik lesz a jobb. Van az autó és a csapat akitől kapod. Hiszen a versenyautó egy "üzem". És itt fáradtam el ebben a történetben.
Az autó fejlesztésére a tesztekre mindig elfogytak a tartalékaink. Versenyen meg nem lehet már próbálkozni. Oda kész koncepcióval kell odamenni.

Szerintem az "N"-es menetelünkben ez volt az erősségünk. Ismertük a kocsit, tudtuk a rezdüléseit, sőt talán még azt is értettem mikor mit csinál, hiszen a hajtást magamnak írtam... Abban pl. nagyon sok volt....
Szóval az R5-nél ez nagyon hiányzik. Az új modellek megjelentek mind a két márkánál. Ez a versenyfutás folytatódik tovább, és vagy ha nem akarsz a régivel menni, ami hozzáteszem nem biztos hogy rossz döntés, akkor valami olyanba kell belevágni, ahol az autó beállítása és fejlesztgetésében nem maradsz egyedül.
És itt jött képbe Hadik Andris...
 
Hadik Andris és Ford. És ez már az új Fiesta.
Sikerült menned már az autóval?
Úgy még nem mentem vele, hogy a kormány előttem lett volna. :) Viszont sokat ültem benne a teszteken... Bandival jóban vagyunk és kíváncsi a véleményemre, meg teszteken jól tudunk együtt dolgozni.
Ebben érzem a "vitamint"... Szerintem tudunk olyan autót csinálni, ami ütőképes tud lenni. Skodánál meg megvenni tudod... Aztán vagy megkapod vagy nem... ügyfélsztorival itthon már nagyon nehéz... de lehet én gondolom túl...
 
Amíg ez nincs, addig Te is 'visszaültél' a szimulátorba...
Elkezdtél egy tök jó dolgot, egy VLOG-ot, amit remélem majd több is fog követni! Mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg!

 
Szóval szimulátor. Várunk a bajnokságunkba!
Ígérem, ráfekszem!

balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_2
 
És ha már szimulátor, ebben terveztétek meg az új autó dekorját, amit bárki, aki PC-n játszik, le tud tölteni
Úgy indult, hogy csak megnézem milyen, vannak régi cuccok aztán hátha...

balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_4
 balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_3

balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_5


Időben nehéz, mert a riport írásakor is vár az angol óra... Donát elsős, az anyagok jönnek minden nap, hol Edit, hol én tartjuk az órát... És frankón becsengetnek nálunk, mert ezt kérte karácsonyra... Ugyanúgy szól mint a sulijukban... És mivel egyedül még nem tud, vkinek ott kell ülni mellette.
40 perc 14 db nagy O betű.... szerinted mennyire vagyunk ki néha... :)
 
Mindent értek... kell a szimulátor! :)
Megyünk bringázni, a kicsit most tanítjuk, a futóedzés is megvan...
Matics Zsolti küldött listát mi kell otthonra, futár már ideért vele, úgyhogy az online edzést is elkezdtük...
és kell a szimulátor, jól látod....
Ez a hír most jelenik meg 4068. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k