24.Országos LADA Találkozó - 2025.08.21-24 - Soltvadkert
RS-EVENT - 2025.08.23. - MVM Dome, Budapest
Balogh Jani már vezette az új autóját... Otthon!
VLOG bejegyzéssel és az új autó dekorjával jelentkezik a miskolci versenyző
2020-04-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
780002997
Napi oldal:
124489
Jelenleg:
1016
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
az 5.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
883
2. Balassa Balázs
806
3. Gönczi Dániel
746
4. Rási László
710
5. Csáki Ottó
605
6. Kasza Kristóf
599
7. Somogyi Máté
597
8. Suborits Péter
586
9.
Nagy Balázs
583
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 9.futam,
a Rally Finnland után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
176
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
173
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
163
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
163
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
125
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
87
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
48
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_6

Balogh Janival beszélgettünk, aki büszkén vette elő a 10 éves szimulátor szettjét és az idei év tervezgetése mellett felevenítette a régi mozdulatokat és egy új programmal Ő is beszáll a bajnokságunkba!

A tavalyi éveteket nem feltétlenül a 'NAGYSIKEREIM' oldalon szerepelnek a karrieredben... Mi volt a baj? Ennél több van Bennetek...
Nem érzem kudarcosnak, inkább félbemaradt... Volt egy mérhető hátrányunk, azon próbáltunk faragni, ezt inkább aszfaltra értem. Fehérvár után kellett volna faragni ezen. Majd az Ózd előtti teszten taknyoltunk egy nagyot... Szóval nagyon rendezetten, fegyelmezetten csináltuk, és kicsit hiányzott ez a "versenyezzünk már végre".
A veszprémi murván jött ez elő igazán, ott jót tudtunk versenyezni. Az ottani 3. helyezés számomra értékesebb volt az aszfaltos eredményeinkhez képest. 2. helyen álltunk a bajnokságban és nem tudtunk végül 5. helynél lejjebb csúszni. De abban igazad van, hogy ettől sokkal több volt ebben benne. Aztán azon agyaltam a szünet alatt, hogy mit kellene ezen változtatni, mert kissé görcsös és fogcsikorgatós ez a sztori a Mitsubishi váltás óta...
 
Skodával mentetek, idén új autót kerestetek. Jobb lesz a Ford?
Ezt így nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy melyik lesz a jobb. Van az autó és a csapat akitől kapod. Hiszen a versenyautó egy "üzem". És itt fáradtam el ebben a történetben.
Az autó fejlesztésére a tesztekre mindig elfogytak a tartalékaink. Versenyen meg nem lehet már próbálkozni. Oda kész koncepcióval kell odamenni.

Szerintem az "N"-es menetelünkben ez volt az erősségünk. Ismertük a kocsit, tudtuk a rezdüléseit, sőt talán még azt is értettem mikor mit csinál, hiszen a hajtást magamnak írtam... Abban pl. nagyon sok volt....
Szóval az R5-nél ez nagyon hiányzik. Az új modellek megjelentek mind a két márkánál. Ez a versenyfutás folytatódik tovább, és vagy ha nem akarsz a régivel menni, ami hozzáteszem nem biztos hogy rossz döntés, akkor valami olyanba kell belevágni, ahol az autó beállítása és fejlesztgetésében nem maradsz egyedül.
És itt jött képbe Hadik Andris...
 
Hadik Andris és Ford. És ez már az új Fiesta.
Sikerült menned már az autóval?
Úgy még nem mentem vele, hogy a kormány előttem lett volna. :) Viszont sokat ültem benne a teszteken... Bandival jóban vagyunk és kíváncsi a véleményemre, meg teszteken jól tudunk együtt dolgozni.
Ebben érzem a "vitamint"... Szerintem tudunk olyan autót csinálni, ami ütőképes tud lenni. Skodánál meg megvenni tudod... Aztán vagy megkapod vagy nem... ügyfélsztorival itthon már nagyon nehéz... de lehet én gondolom túl...
 
Amíg ez nincs, addig Te is 'visszaültél' a szimulátorba...
Elkezdtél egy tök jó dolgot, egy VLOG-ot, amit remélem majd több is fog követni! Mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg!

 
Szóval szimulátor. Várunk a bajnokságunkba!
Ígérem, ráfekszem!

balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_2
 
És ha már szimulátor, ebben terveztétek meg az új autó dekorját, amit bárki, aki PC-n játszik, le tud tölteni
Úgy indult, hogy csak megnézem milyen, vannak régi cuccok aztán hátha...

balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_4
 balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_3

balogh_jani_mar_vezette_az_uj_autojat_otthon_5


Időben nehéz, mert a riport írásakor is vár az angol óra... Donát elsős, az anyagok jönnek minden nap, hol Edit, hol én tartjuk az órát... És frankón becsengetnek nálunk, mert ezt kérte karácsonyra... Ugyanúgy szól mint a sulijukban... És mivel egyedül még nem tud, vkinek ott kell ülni mellette.
40 perc 14 db nagy O betű.... szerinted mennyire vagyunk ki néha... :)
 
Mindent értek... kell a szimulátor! :)
Megyünk bringázni, a kicsit most tanítjuk, a futóedzés is megvan...
Matics Zsolti küldött listát mi kell otthonra, futár már ideért vele, úgyhogy az online edzést is elkezdtük...
és kell a szimulátor, jól látod....
Ez a hír most jelenik meg 4249. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
11 12 13 14151617
18 19 20 21222324
252627 28293031
010203 04050607
08 09 10 11121314

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k