h i r d e t é s
Összes oldal:
684279176
Napi oldal:
41965
Jelenleg:
728
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
48 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
45 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
29 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
24 |
5. |
Ott Tanak |
|
21 |
6. |
Esapekka Lappi |
|
19 |
7. |
T. Katsuma |
|
12 |
8. |
Kalle Rovanpera |
|
11 |
9. |
Oliver Solberg |
|
8 |
1. |
Hayden Paddon |
|
163 |
2. |
Martin Seks |
|
134 |
3. |
Mads Ostberg |
|
115 |
4. |
Efrén Llarena |
|
88 |
5. |
Yoann Bonato |
|
84 |
6. |
M. Franceschi |
|
81 |
7. |
Filip Mares |
|
71 |
8. |
Simon Wagner |
|
64 |
9. |
Csomós Mixi |
|
49 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
130 |
2. |
Turán Frigyes |
|
89 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
65 |
4. |
Ranga Péter |
|
62 |
5. |
Német Gábor |
|
60 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
56 |
7. |
Tóth Tibor |
|
45 |
8. |
László Martin |
|
44 |
9. |
Csomós Miklós |
|
44 |
1. |
Bacsa Tamás |
|
74,5 |
2. |
Szilágyi Patrik |
|
62 |
3. |
Kovács Zoltán |
|
58 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
48,5 |
5. |
Helembai Zsolt |
|
45 |
6. |
Galgóczi Norbert |
|
41 |
7. |
Balla Tamás |
|
35 |
8. |
Matics Mihály |
|
34 |
9. |
Hevesi István |
|
34 |
1. |
Bertalan Márton |
|
45 |
2. |
Berta László |
|
40 |
3. |
Határ Attila |
|
23 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
19 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19 |
6. |
Németh 8V Péter |
|
19 |
7. |
Ifj.Kanyik Antal |
|
10 |
8. |
Trencsényi Vince |
|
9 |
9. |
Tóth-Gili Tamás |
|
5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
125 |
2. |
Kocsis Imre |
|
104 |
3. |
Lakatos Tamás |
|
102 |
4. |
Zoltán Kevin |
|
100 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
98 |
6. |
Strider Zoltán |
|
91 |
7. |
Szetei Norbert |
|
80 |
8. |
Baksai László |
|
55 |
9. |
Jóna Gábor |
|
47 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Év elején egy nagy eséssel indítottak, ezt vitték magukkal versenyeken keresztül. A tempón még lehet javítani, de idén a balszerencse is beült utasként Velenczei Ádám és Igor Bacigál közé a Gulf Racing Hungary párosához. A szécsényi pilóta nincs elkeseredve, a hibákból tanulva már a jövő évet tervezgeti.
Nagy reményekkel és jó előjelekkel kezdte Velenczei Ádám és Igor Bacigál a szezonzáró versenyt, ami egyben a magyar Európa-bajnoki futam is volt. „Már a kvalifikáción is jól szerepeltünk, a máriapócsi superspeciálon a legjobb időt értük el a világbajnok párossal tizedre azonosat. Az első körben is jó volt a tempónk, nem hibáztunk egyszer sem, a defekt is elkerült minket, próbáltunk óvatosan, de tempósan közlekedni. Az abszolút hatodik helyen álltunk, a magyar értékelésben is a dobogón.” – emlékszik vissza Ádám.
„A szombati utolsó szakasz, a mádi gyorsasági a szőlők között kerül megrendezésre, nagyon defektveszélyes ez a pálya. Az első tíz autóból hat páros kapott defektet. A balszerencse itt is mellénk állt… Egy levágban, egy gödörben nem csak defektünk lett, hanem a felni is azonnal eltört. Három kilométer volt még hátra, úgy voltunk vele, ha megállunk kicserélni, akkor vége a versenyünknek. Próbáltunk lejönni a szakaszról, de sajnos így is vége lett a további szereplésünknek. A futómű annyira megsérült, hogy amikor a szakasz végén lecseréltük a defektes kereket, akkor már láttuk, hogy nem fogja kibírni a szervizig… 50 méter után kifordult a kerék és be kellett fejeznünk a szezont már szombaton…”
„Nagyon sajnáltuk, hiszen rengeteg energiát fektettünk a versenybe, nagyon készültünk rá, a tesztek és az első napi eredmények is azt mutatták, hogy a tempónkkal nincs baj. De sajnos ez volt egész évben is. Talán elmondhatom, hogy a Rally1 osztályban eddig ez volt a legbalszerencsésebb szezonom.”
"Elszomorodtunk, de nyilván nem adjuk fel, nagyon szeretünk versenyezni és szeretnénk jövőre is menni. Tudom, hogy mik voltak azok a gondok, amiket a jövőben máshogy kell kezelnünk. Mindennek meg van a miértje. Ezeket kiküszöbölve sokkal előrébb tudunk végezni a bajnokságban. "
"Évről évre nehezebb összerakni a versenyképes hátteret, ez rengeteg energiánkat leköti. A szezon első versenyén nagyon megtört a boldogkői esés az utolsó gyorsaságin. Azt vittük magunkkal versenyeken át, éreztem, hogy bennem van még és ez a tempón is meglátszott és természetesen anyagilag is nehéz volt újra felállni belőle. Azt gondolom és remélem, hogy még sok szezon áll előttem, nem adom fel, szeretnék jövőre is az élmezőnyben autózni, ahogy tavaly, vagy tavalyelőtt!”
A csapat terveiben idén még a megszokott szezonzáró jamboree verseny, a Szilveszter Rallye szerepel, de a Gulf Racing Hungary színeit és partnereit még láthatjuk november utolsó hétvégéjén is, Vánsza Zsolt és Szedő Csaba a SKODA Fabia R5-el nevezett a Mikulás Rallye-ra.
A csapat partnerei:
Betonútépítő, Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, Tiszta Víz Üzletház, Confidenza, FLOW FUEL, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., CARDEX, Green Grass, VPT Caravan, Fit Müsli, MIG 21, Tatai és Társa, GASZTRANSZ Kft., Vodafone, KUHN Rakodógép Kft., HRT Spedition, GEOteam, RAPID-BETON, Lehoczki Vagyonvédelem, Laczkó Péter erdész
Ez a hír most jelenik meg 1694. alkalommal
|