LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
B!arna meg szeretné védeni!
Kőváry B!arna interjú
2010-02-10
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
770212427
Napi oldal:
159818
Jelenleg:
969
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Kőváry Barna az A7 bajnoka 2009-ben.

Mi lesz Veled 2010-ben?
Megyünk előre!
Meg kell védenünk a bajnoki címet, miközben még keményebb lesz a kategóriánk.

Az új autó megérkezett! Egy újabb fejlődési pont az életünkben, hogy ezt a 2009-es specifikációjú autót hogyan tudjuk majd beállítani és hogyan tudjuk maximálisan kiautózni. Kíváncsi vagyok, hogy mi a különbség a két autó között.

Még sosem vágtunk úgy neki egy szezonnak, hogy bajnoki címmel büszkélkedhetünk a tarsolyunkban…

Könnyebb volt az év összerakása?
Hozott valamit a konyhára a bajnokság megnyerése?

Majd Eger Rallye rajtjánál fog kiderülni, hogy mennyi újdonságot hozott a konyhára. Sajnos a mostani gazdasági helyzetben nem az számít, hogy van e bajnoki cím a tarsolyunkban, vagy nincs.

Igazából a saját magunk harcának volt egy komoly lépcsőfoka, hogy sikerült megnyernünk a bajnokságot. Ugyanakkor nagyon szeretnénk kamatoztatni ezt a címet, a körülöttem lévő emberkékkel együtt próbáljuk ezt összerakni, de nem egyszerű.

Akik már biztosan mellettünk tették le a voksot és ezúton is köszönjük nekik a támogatást: B!omba, Adler, AKH, PIRELLI, SRTeam, GoPro, SBS, SYBASE, GigaMad, Oakley, Renault Budapest.

Remélem, hogy az idei évben is sikerül egy jó meccset vívni a kategóriatársakkal, kemény meccsek lesznek. Szerintem egy nagyon jó kis kategória kerekedik tovább ebből az A7-ből.

Marad Thóth Zsolt a navigátor, ugye?

Igen, természetesen! Szenzációsan jól tudunk együtt dolgozni. Zsolti is maximálisan készül az évadra, a csapat is nagyon egyben van.

Takács Motorsport?
Egyértelmű! Attila már nem egyszer bizonyított! A körülöttünk lévő helyzet adott, nekünk kell tudni ezzel a lehetőséggel élnünk, hogy ezt tudjuk tovább csinálni.

Takács Attila

A Takács Motorsport felkészült 2010-re?
Négy darab Renault Clio R3 van a csapatnál. Az egyik autónk az osztrák bajnokságban indul majd és néhány magyar futamon egy osztrák pilótával. Van két új, 2009-es specifikációjú autónk. Ebből évjárat szerint az egyik 2010-es, annyira új, hogy még ragad rajta a festék. Ezek az autók minden tekintetben megegyeznek a VB-s kocsikkal. Az ORECA csinálja hozzájuk a motort, mi szereljük össze Renault Sport alkatrészekkel. És van még egy 2008-as autónk, ebben nem az új 250 lóerős motor, hanem "csak" egy 230 pacis erőforrás dolgozik. Igazából ez az autó várja még a bérlőjét. Előrehaladott tárgyalások folynak már erre is, de ha valaki R3-al szeretne menni, annak is tudunk még autót építeni…

Bejött Nektek a Renault…
Azt gondolom átláthatóbb, mint a kategóriatársak, gondolok itt a Hondára. Ezt mégis csak egy gyár építi, és több, mint kétszáz autót értékesítettek már belõle, csak nem lehet olyan rossz ez… Megbízható autók ezek és olcsóak.

Az autók üzemeltetése egyszerű, hiszen a Renault Sport kiad egy certifikátot, amiből kiderül, hogy melyik alkatrészt mennyi ideig lehet használni. Ha ezeket összeadjuk, akkor gyakorlatilag olyan számok jönnek ki, mint bármelyik R-es autónál. Mondhatnám a C2R2MAX-ot is, de talán még annál is olcsóbbak vagyunk, legalábbis mi ezeket itthon Magyarországon még olcsóbban tudjuk üzemeltetni.

B!arna! Van egy új autós projekted is...
Igen. Ez az Ázsia-Túra. A terepjárósokkal szeretnénk összeakasztani a bajszunkat, természetesen a dolog jó értelmében. Május végén indulunk egy terepjárós túrára a Bajkonúrba. Hasonló lesz, mint a Bamakó, ugye más az irány és ez csak terepjáróval teljesíthető, nem a 7-es busszal. Kicsit Kelet felé nézünk, meghallgatjuk az ottani sivatag hangját és elmegyünk Kazahsztánba és megnézzük, hogy Farkas Bercit harminc évvel ezelőtt honnan lőtték ki. Persze megállunk Csernobilban is, ahova a valamilyen baptista szeretetszolgálat keretében adományokat is viszünk.

És nem elhanyagolandó, hogy 10 ezer kilométert kell majd vezetni.
Egy nagyon jó kis túrának ígérkezik. Két hetes történet, három ismert ember viszi majd a prímet: Ganxta Zolee, Bárdosi Sanyi és jómagam. Kb 50 autóval vágunk majd neki az őrületnek.

Közvetlenül a Salgó Rallye utáni hétfőn indulunk, bízom benne, hogy addigra már három győzelemmel tartjuk a pozíciónkat a bajnokságban. Az elvi lehetőségek adottak hozzá, az autót már be tudjuk állítani. Egészséges önbizalom kell hozzá, bár szokták azt is mondani, hogy a nagy önbizalom az orra bukás előtti pillanat érzése.

Ez a hír most jelenik meg 10240. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Rally TV - AutoGrill Klub
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k