Kőváry Barna az A7 bajnoka 2009-ben.
Mi lesz Veled 2010-ben?
Megyünk előre!
Meg kell védenünk a bajnoki címet, miközben még keményebb lesz a kategóriánk.
Az új autó megérkezett! Egy újabb fejlődési pont az életünkben, hogy ezt a 2009-es specifikációjú autót hogyan tudjuk majd beállítani és hogyan tudjuk maximálisan kiautózni. Kíváncsi vagyok, hogy mi a különbség a két autó között.
Még sosem vágtunk úgy neki egy szezonnak, hogy bajnoki címmel büszkélkedhetünk a tarsolyunkban…
Könnyebb volt az év összerakása?
Hozott valamit a konyhára a bajnokság megnyerése?
Majd Eger Rallye rajtjánál fog kiderülni, hogy mennyi újdonságot hozott a konyhára. Sajnos a mostani gazdasági helyzetben nem az számít, hogy van e bajnoki cím a tarsolyunkban, vagy nincs.
Igazából a saját magunk harcának volt egy komoly lépcsőfoka, hogy sikerült megnyernünk a bajnokságot. Ugyanakkor nagyon szeretnénk kamatoztatni ezt a címet, a körülöttem lévő emberkékkel együtt próbáljuk ezt összerakni, de nem egyszerű.
Akik már biztosan mellettünk tették le a voksot és ezúton is köszönjük nekik a támogatást: B!omba, Adler, AKH, PIRELLI, SRTeam, GoPro, SBS, SYBASE, GigaMad, Oakley, Renault Budapest.
Remélem, hogy az idei évben is sikerül egy jó meccset vívni a kategóriatársakkal, kemény meccsek lesznek. Szerintem egy nagyon jó kis kategória kerekedik tovább ebből az A7-ből.
Marad Thóth Zsolt a navigátor, ugye?
Igen, természetesen! Szenzációsan jól tudunk együtt dolgozni. Zsolti is maximálisan készül az évadra, a csapat is nagyon egyben van.
Takács Motorsport?
Egyértelmű! Attila már nem egyszer bizonyított! A körülöttünk lévő helyzet adott, nekünk kell tudni ezzel a lehetőséggel élnünk, hogy ezt tudjuk tovább csinálni.
Takács Attila
A Takács Motorsport felkészült 2010-re?
Négy darab Renault Clio R3 van a csapatnál. Az egyik autónk az osztrák bajnokságban indul majd és néhány magyar futamon egy osztrák pilótával. Van két új, 2009-es specifikációjú autónk. Ebből évjárat szerint az egyik 2010-es, annyira új, hogy még ragad rajta a festék. Ezek az autók minden tekintetben megegyeznek a VB-s kocsikkal. Az ORECA csinálja hozzájuk a motort, mi szereljük össze Renault Sport alkatrészekkel. És van még egy 2008-as autónk, ebben nem az új 250 lóerős motor, hanem "csak" egy 230 pacis erőforrás dolgozik. Igazából ez az autó várja még a bérlőjét. Előrehaladott tárgyalások folynak már erre is, de ha valaki R3-al szeretne menni, annak is tudunk még autót építeni…
Bejött Nektek a Renault…
Azt gondolom átláthatóbb, mint a kategóriatársak, gondolok itt a Hondára. Ezt mégis csak egy gyár építi, és több, mint kétszáz autót értékesítettek már belõle, csak nem lehet olyan rossz ez… Megbízható autók ezek és olcsóak.
Az autók üzemeltetése egyszerű, hiszen a Renault Sport kiad egy certifikátot, amiből kiderül, hogy melyik alkatrészt mennyi ideig lehet használni. Ha ezeket összeadjuk, akkor gyakorlatilag olyan számok jönnek ki, mint bármelyik R-es autónál. Mondhatnám a C2R2MAX-ot is, de talán még annál is olcsóbbak vagyunk, legalábbis mi ezeket itthon Magyarországon még olcsóbban tudjuk üzemeltetni.
|
B!arna! Van egy új autós projekted is...
Igen. Ez az Ázsia-Túra. A terepjárósokkal szeretnénk összeakasztani a bajszunkat, természetesen a dolog jó értelmében. Május végén indulunk egy terepjárós túrára a Bajkonúrba. Hasonló lesz, mint a Bamakó, ugye más az irány és ez csak terepjáróval teljesíthető, nem a 7-es busszal. Kicsit Kelet felé nézünk, meghallgatjuk az ottani sivatag hangját és elmegyünk Kazahsztánba és megnézzük, hogy Farkas Bercit harminc évvel ezelőtt honnan lőtték ki. Persze megállunk Csernobilban is, ahova a valamilyen baptista szeretetszolgálat keretében adományokat is viszünk.
És nem elhanyagolandó, hogy 10 ezer kilométert kell majd vezetni.
Egy nagyon jó kis túrának ígérkezik. Két hetes történet, három ismert ember viszi majd a prímet: Ganxta Zolee, Bárdosi Sanyi és jómagam. Kb 50 autóval vágunk majd neki az őrületnek.
Közvetlenül a Salgó Rallye utáni hétfőn indulunk, bízom benne, hogy addigra már három győzelemmel tartjuk a pozíciónkat a bajnokságban. Az elvi lehetőségek adottak hozzá, az autót már be tudjuk állítani. Egészséges önbizalom kell hozzá, bár szokták azt is mondani, hogy a nagy önbizalom az orra bukás előtti pillanat érzése.