h i r d e t é s
Összes oldal:
733573287
Napi oldal:
80062
Jelenleg:
1119
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
207 |
2. |
Ott Tanak |
|
178 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
161 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
140 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Mindenki csak arról zeng, hogy csökkent a rallye népszerűsége. Az év eleji pletykákat, találgatásokat és híráradatot elnézve, viszont a szurkolókat még mindig érdekli, hogy mi lesz a rallye-ban az idei évben, hiszen épp úgy, mint évekkel ezelőtt, még a februárt sem értük el, máris megkezdődtek a „ki-mivel” kérdések és tippelések… Felröppent a hír, hogy Bathó Zoli EVO X-est épít, amivel majd Benik Balázs visszatérését láthatjuk. Hogy mi igaz az év eleji híresztelésből, arról az első számú illetékest faggattam, így íme a Bathó Zolival folytatott beszélgetés.
Úgy hírlik, hogy egy EVO X-es épülget nálad…
Igen, a hír igaz, vettem egy Mitsubishi EVO X-est, most van éppen szétrobbantva, aztán majd építgetjük. Az elsődleges cél, hogy egy R4-es versenyautó legyen belőle, de egyelőre nincs semmi konkrétum, várakozó állásmódban vagyunk éppen. Attól is függ persze, hogy majd milyen bérlő akad az autóra, és ettől függően lehet N-es marad, vagy épp R4-es válik belőle.
Ezek szerint még nincs konkrét bérlő az autóra?
Jelenleg több bérlővel vagyok tárgyalásban, van olyan is, aki lekötné Gr.N-re világbajnoki futamokra, de olyannal is tárgyalok, aki a hazai bajnokságban R4-ben indulna vele. Van külföldi és magyar érdeklődő is, nagyjából 2 hét múlva tudok erre konkrét választ adni. Addig a karosszéria munkálatok folynak a kocsin, bukócsövezés, aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle. Aki leköti, annak fog készülni az autó, és ha elsőre nem is R4-es lesz, a távlati cél mindenképpen egy ilyen versenyjármű megépítése lesz.
Több ilyen autó építését is tervezed?
A jelenlegi gazdasági helyzetben egyelőre az a cél, hogy ez a már meglévő kocsi elkészüljön. Kicsit olyan 22-es csapdája ez az egész, hiszen amíg nincs autó, addig egy bérlő sem fog idejönni, aztán majd meglátjuk. Ebbe most belecsapok, az a cél, hogy ez működjön, menjen a vállalkozás. A tartalék alkatrészek miatt valószínűleg egy másik ilyen autót is megfogok vásárolni, aztán menetközben majd meglátjuk, még az is lehet, hogy abból is versenyautót fogunk építeni.
Szervizháttérrel együtt kerül bérbeadásra az autó?
Igen, mindenképpen kompletten lesz kiadó, csak az autót nem adnám bérbe, de azt hiszem, hogy más sem szívesen engedné ki a keze közül. Külföldön sem működik ez másként, és már itthon sem. Vannak persze olyan versenyzők, akik szeretnék, ha a saját szerelőik is ott lennének, és természetesen ez megoldható, hogy az irányításom alatt az ő egy-két szervizese is jelen legyen, részt vegyen a munkában.
Most is a maximumot nyújtod?
A legmaximálisabban lesz felkészítve az autó, nem lesz kispórolva belőle semmi. Az autó súlya nehéz, így nagyon fontos, hogy az építés során odafigyeljünk erre, és a lehető legkönnyebb versenyautót építsük meg ebből. Ülést vehetnénk pár 10 ezer forintért is bele, de ha spórolni akarunk a kilókkal, akkor nekünk muszáj megvenni másfél millióért a 6 kg-osat, hogy ezáltal is könnyebb legyen az autó. Mindig is a maximumra törekedtem, most is fontos számomra, hogy tökéletes autót adjak bérbe. A legkönnyebb és leggyorsabb autó lesz ez! Olyan pilótát szeretnénk találni rá, aki képes vele magyar bajnoki címet nyerni, aki tényleg jól tud autózni, mert fontos, hogy az eddig megszerzett jóhírnevemet továbbra is fenntartsa. A csapatunk évek óta tevékenykedik a rallye-ban, és mi vagyunk az egyetlen olyan magyar csapat, akik WRC-vel képesek voltak bajnokságot nyerni.
Hány EVO X-es fog a hazai pályákon száguldozni?
Tudomásom szerint két ilyen autó épül. Aztán amikor majd ott állunk a rajtban, akkor kiderül. Mindig vannak akik meglepetést okoznak, és előhúznak ilyen-olyan autót. Ilyet is lehet készen venni, tehát előfordulhat, hogy akár több ilyet is láthatunk majd a hazai mezőnyben is.
Ha N-es marad, milyen lesz a S2000-esekkel szemben?
Úgy gondolom, hogy az N/4-es kategóriában ütőképes az autó, legalább is a hazai versenyeket, pályákat tekintve, hiszen a S2000-esekkel szemben nagyobb a végsebessége, így a tempósabb pályákon előnyben lesz. Az EVO IX-esekhez kell hasonlítani, és azzal 2010-ben Asi bajnokságot nyert. Az EVO X-es nyomatékosabb, jobb a futóműve, de egyúttal nehezebb is, ezért is fontos, hogy az építésnél erre nagyon odafigyeljünk.
Az a hír járja, hogy Benik Balázst láthatjuk ezzel az autóval…
Ahogy már említettem, több bérlővel vagyok tárgyalásban, és egyelőre az a kérésük, hogy maradjon titokban, hogy kik is ők. Benik Balázs nevét – nyilván a korábbi közös múltunk miatt – igen sokszor kötik hozzánk. Ennek az autónak az építése nem arra lett alapozva, hogy Benik Balázs visszatér a rallye-ba, de persze nem kizárt az sem, hogy ő fogja terelgetni. Szeretném, ha Balázzsal a jövőben dolgoznánk még együtt. Nekem viszont most jelenleg az a fontos, hogy működjön ez a dolog! Osztok-szorzok, tárgyalok, és majd meglátjuk, hogy 2011-ben kivel és milyen kategóriás autóval fogunk együttdolgozni!
Ez a hír most jelenik meg 9753. alkalommal
|