|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Baumgartner Balázzsal küldött pár képet az új autójukról, aztán később kiderült, ezek a grafikai tervek, mind 'csak' számítógépes grafika... De van autó is! Mindjárt kiderül a beszélgetésből: Egy kicsit eltüntetek mostanában… Tavaly nagyon sok munkánk volt, ez volt az egyik oka, hogy keveset versenyeztünk 2015-ben. A másik, hogy az autónk sem volt már igazán ütőképes, így csak azokon a versenyeken indultunk, amiken kedvünk volt elindulni.
Idén próbálunk egy kicsit felfejlődni. Ennek az első lépése volt, hogy eladtuk a korábbi autónkat.
A korábbi autótok, ha jól emlékszem, anno még a Béres Józsikáé volt, majd a Zsiros Gabié és végül így került Hozzátok… Volt kék, katonai zöld és különböző színű…
Így van. Próbáltuk mindig a partnereinknek megfelelő színvilágot kitalálni rá. A dekor mindig jól nézett ki rajta, de soha sem tudtuk elővarázsolni belőle azt az erőt, ami Béres Józsikáéknál jól működött. Folyamat újítani kellett rajta, folyamat gondjaink voltak vele. Soha nem állt össze annyira, hogy egy ütőképes autó legyen. Megbízható autó volt, kényelmesen lehetett vele versenyezgetni, a P csoportban tudtunk vele autózni. Úgy gondoltuk, hogy el kell adnunk, lassan egy historic autó lesz belőle.
![]() Mi a jövő, milyen autóval folytatjátok?
Rengeteg R5-ös autó lesz a mezőnyben. Mi azt nem tudjuk finanszírozni és ezért is esett a választásunk egy N-es Subarura. Bodolai Laci autójával fogunk idén versenyezni. Ezt az autó a Hadik Andrisék készítik fel. Korábban A-s volt a kocsi, de át lett alakítva N-esre.
Akkor már miért nem R4?
Egerben még biztosan N-es specifikációval fogunk menni vele, de Bandinak meg van a R4-es kitt hozzá. Meglátjuk milyen lesz vele szériásan menni, mennyire lesz ütőképes. Lehet, hogy R4-es lesz, de úgy gondolom mégis inkább N-es marad.
![]() Mind a két kategória nagyon kemény…
Igen, nagyon felfejlődött a bajnokság. Remélem, hogy a versenyek is ilyen színvonalasak lesznek.
Orfűn indultok?
Igen, tesztelni fogunk. Majd még az egri futam hetében is és Egerben már remélem, ki tudjuk hozni magunkból a maximumot.
Navigátor kérdésben van változás?
Igen, ha mondhatjuk változásnak. A Tesómmal fogok menni, eldöntöttük, hogy az a jó, ha együtt versenyzünk :)
Akkor még jobban megnehezítitek mindenki dolgát. Eddig legalább meg lehetett különböztetni az ikertestvéredtől a versenyeken: ő szakácskodott, Te overállban… Nem lesz könnyű dolgunk… :)
Lehet cserélünk… Kinek van nagyobb kedve… :)
Van már látványterv az autótokról, sőt már a DiRT Rally játékban is lehet vele játszani...
Igen, közös barátunknak, Mesának köszönhetjük a terveket.
Ez a hír most jelenik meg 4043. alkalommal
![]() 2016.04.01-03.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |