Belső ellenzék?!
Holczer Dániel - RSB tag
2008-02-14
interjú • 
h i r d e t é s
Összes oldal:
783796228
Napi oldal:
117722
Jelenleg:
1367
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Folytatjuk a sorozatot, amivel az új RSB tagjainak gondolatait, elképzeléseit próbáljuk megmutatni:
Holczer Dániel (RSB Média munkacsoport vezetője)

Mindenekelőtt szeretném leszögezni, hogy az autósport jelenlegi helyzete számomra rendkívül elszomorító. Sajnálatos az autósport társadalom két részre szakadása, hisz akár definiálhatóan is 80-80 szavazattal rendelkezett a Ferjáncz Attila vezette egyik -, és a Szamos Miklós vezette másik oldal. Ahogyan én láttam, nem feltétlenül az emberek józan ítélőképessége és szabad akarata nyilvánult meg a közgyűlésen, ez úttal sem. Ez az én véleményem. Döbbenetes volt átélni azt, hogy barátok és versenyzőtársak, sportvezetők és kívülállók, mennyire nem vállalták a véleményüket egymás előtt. Hihetetlen, hogy a tagok személyes érdekeik által történő befolyásoltság alatt mi mindenre képesek. De ha egy szóval kellene mind azt jellemezni, hogy mit is gondolok, talán a legjobb definíció az, hogy szomorú vagyok!

Visszamehetnénk a tyúkhoz, meg a tojáshoz, de ennek szerintem ma már túl nagy jelentősége nincs. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség egy demokratikus rendszerben működő szervezet. Itt mindenkinek önálló véleménye lehet, és ezt mindenkinek tiszteletben is kell tartania. A döntések meghozatala során szintén egy demokratikus rendszer alkotta alapszabály kell, hogy érvényesüljön, ettől eltérni rendkívül kockázatos lenne. A már - már becsületsértésig fajuló viták, nyílván való módon sehova sem vezetnek, csak tovább mélyítik a szembenállást. Nem fajulhat tovább ez a küzdelem, mert ez már direkt módon kihat a támogatókra és az autósport általános megítélésére. Véleményem szerint ennek sürgősen véget kell vetni!

Kassai András megkeresett, hogy "pártállásomtól" függetlenül vállaljak munkát az új RSB-ben.
Az ezzel kapcsolatos döntés persze nem volt egyszerű. Végig kellett gondolnom az elmúlt éveket, hiszen dolgoztam én már anno az RSB médiafelelőseként az "előző rendszerben", így tudtam, hogy mire vállalkozom. Végig éltem tavaly, ahogyan több RSB tag is,- ilyen vagy olyan okkal -, lemondott tagságáról. Át kellett gondolnom, hogy valóban tudok -e érdemben dolgozni és tenni a Rallyesportért a "jelenlegi rendszerben". - Rájöttem, ez utóbbit most félre kell tennem! Ettől persze nekem lehet az autósport vezér alakja az a Ferjáncz Attila, aki Szamos Miklóssal anno, egy - egy millió forinttal indította útjára a MAGYAR NEMZETI AUTÓSPORT SZÖVETSÉGET, - így, csupa nagybetűvel! Akkor az Ő összefogásuk eredménye képen lett önálló a Magyar Autósport, az az autósport, amely meggyőződésem szerint megint csak egy hasonló összefogás által lehet népszerű és eredményesen működő ismét.

Egy évvel ez előtt azt mondtam, - és ezt ma is hiszem -, hogy a Rallyesport Örökös Bajnokának nem ilyen módon kell távoznia az MNASZ éléről, és annak a szakágvezetőnek, aki az elmúlt években a Rallye-ért élt, nem ilyen búcsú jár. Ezek az emberek tettek annyit a sportért, hogy ne kelljen érdemtelenül szégyenkezniük. Mondtam még azt is, hogy az én Rallyemat nem tudom elképzelni egy Szántó László, egy Büki Ernő és egy Lakatos Robi nélkül. Most ők újra itt vannak, itt vannak az autósport vezetésében ismét, bizonyára nem véletlenül! Az idő, azt gondolom engem igazolt, mert nélkülük szerintem nincs igazi Rallye ma Magyarországon, legalábbis érdemi munka nincs!

A megbeszélések alkalmával, az RSB-ben való munkámmal kapcsolatosan megkaptam azokat a garanciákat, amelyre szükségem volt ahhoz, hogy érdemi -, és akár eredményes munkát tudjak végezni, elsősorban a média, a PR és a marketing területén. Ezek után mérlegre kellett tennem, hogy mi is a fontos számomra, az autósport fejlődése, vagy ragaszkodni a végsőkig az elveimhez. Nehéz és felelősségteljes döntés volt ez, és nem biztos, hogy mindenki számára érthető és elfogadható. Azokat az embereket, akik nem tudják félretenni elveiket, persze megértem, hisz nyílván valóan jó okuk van arra, hogy ragaszkodjanak azokhoz. Azokat viszont, akik nem tudják elfogadni és tiszteletben tartani az én döntésemet, nem vagyok hajlandó megérteni, hisz ez a döntés nem rólam, hanem mindannyiunkról -, és ha úgy tetszik az autósportról szól! Lehet ez persze jó, és lehet ez rossz döntés is, ezt majd az idő eldönti. Egy biztos, a média területén haladéktalanul változásokra van szükség az autósportban, és bízom benne, hogy tudok segíteni.
 

Ez a hír most jelenik meg 7398. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k