Belső ellenzék?!
Holczer Dániel - RSB tag
2008-02-14
interjú • 
h i r d e t é s
Összes oldal:
765743668
Napi oldal:
52616
Jelenleg:
870
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Folytatjuk a sorozatot, amivel az új RSB tagjainak gondolatait, elképzeléseit próbáljuk megmutatni:
Holczer Dániel (RSB Média munkacsoport vezetője)

Mindenekelőtt szeretném leszögezni, hogy az autósport jelenlegi helyzete számomra rendkívül elszomorító. Sajnálatos az autósport társadalom két részre szakadása, hisz akár definiálhatóan is 80-80 szavazattal rendelkezett a Ferjáncz Attila vezette egyik -, és a Szamos Miklós vezette másik oldal. Ahogyan én láttam, nem feltétlenül az emberek józan ítélőképessége és szabad akarata nyilvánult meg a közgyűlésen, ez úttal sem. Ez az én véleményem. Döbbenetes volt átélni azt, hogy barátok és versenyzőtársak, sportvezetők és kívülállók, mennyire nem vállalták a véleményüket egymás előtt. Hihetetlen, hogy a tagok személyes érdekeik által történő befolyásoltság alatt mi mindenre képesek. De ha egy szóval kellene mind azt jellemezni, hogy mit is gondolok, talán a legjobb definíció az, hogy szomorú vagyok!

Visszamehetnénk a tyúkhoz, meg a tojáshoz, de ennek szerintem ma már túl nagy jelentősége nincs. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség egy demokratikus rendszerben működő szervezet. Itt mindenkinek önálló véleménye lehet, és ezt mindenkinek tiszteletben is kell tartania. A döntések meghozatala során szintén egy demokratikus rendszer alkotta alapszabály kell, hogy érvényesüljön, ettől eltérni rendkívül kockázatos lenne. A már - már becsületsértésig fajuló viták, nyílván való módon sehova sem vezetnek, csak tovább mélyítik a szembenállást. Nem fajulhat tovább ez a küzdelem, mert ez már direkt módon kihat a támogatókra és az autósport általános megítélésére. Véleményem szerint ennek sürgősen véget kell vetni!

Kassai András megkeresett, hogy "pártállásomtól" függetlenül vállaljak munkát az új RSB-ben.
Az ezzel kapcsolatos döntés persze nem volt egyszerű. Végig kellett gondolnom az elmúlt éveket, hiszen dolgoztam én már anno az RSB médiafelelőseként az "előző rendszerben", így tudtam, hogy mire vállalkozom. Végig éltem tavaly, ahogyan több RSB tag is,- ilyen vagy olyan okkal -, lemondott tagságáról. Át kellett gondolnom, hogy valóban tudok -e érdemben dolgozni és tenni a Rallyesportért a "jelenlegi rendszerben". - Rájöttem, ez utóbbit most félre kell tennem! Ettől persze nekem lehet az autósport vezér alakja az a Ferjáncz Attila, aki Szamos Miklóssal anno, egy - egy millió forinttal indította útjára a MAGYAR NEMZETI AUTÓSPORT SZÖVETSÉGET, - így, csupa nagybetűvel! Akkor az Ő összefogásuk eredménye képen lett önálló a Magyar Autósport, az az autósport, amely meggyőződésem szerint megint csak egy hasonló összefogás által lehet népszerű és eredményesen működő ismét.

Egy évvel ez előtt azt mondtam, - és ezt ma is hiszem -, hogy a Rallyesport Örökös Bajnokának nem ilyen módon kell távoznia az MNASZ éléről, és annak a szakágvezetőnek, aki az elmúlt években a Rallye-ért élt, nem ilyen búcsú jár. Ezek az emberek tettek annyit a sportért, hogy ne kelljen érdemtelenül szégyenkezniük. Mondtam még azt is, hogy az én Rallyemat nem tudom elképzelni egy Szántó László, egy Büki Ernő és egy Lakatos Robi nélkül. Most ők újra itt vannak, itt vannak az autósport vezetésében ismét, bizonyára nem véletlenül! Az idő, azt gondolom engem igazolt, mert nélkülük szerintem nincs igazi Rallye ma Magyarországon, legalábbis érdemi munka nincs!

A megbeszélések alkalmával, az RSB-ben való munkámmal kapcsolatosan megkaptam azokat a garanciákat, amelyre szükségem volt ahhoz, hogy érdemi -, és akár eredményes munkát tudjak végezni, elsősorban a média, a PR és a marketing területén. Ezek után mérlegre kellett tennem, hogy mi is a fontos számomra, az autósport fejlődése, vagy ragaszkodni a végsőkig az elveimhez. Nehéz és felelősségteljes döntés volt ez, és nem biztos, hogy mindenki számára érthető és elfogadható. Azokat az embereket, akik nem tudják félretenni elveiket, persze megértem, hisz nyílván valóan jó okuk van arra, hogy ragaszkodjanak azokhoz. Azokat viszont, akik nem tudják elfogadni és tiszteletben tartani az én döntésemet, nem vagyok hajlandó megérteni, hisz ez a döntés nem rólam, hanem mindannyiunkról -, és ha úgy tetszik az autósportról szól! Lehet ez persze jó, és lehet ez rossz döntés is, ezt majd az idő eldönti. Egy biztos, a média területén haladéktalanul változásokra van szükség az autósportban, és bízom benne, hogy tudok segíteni.
 

Ez a hír most jelenik meg 7378. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k