Benik Balázs apa szerepre készül
csak néhány versenyen láthatjuk 2009-ben
2009-02-23
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
687490410
Napi oldal:
272305
Jelenleg:
2323
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Benik Balázs már év végén is többször azt nyilatkozta, hogy úgy tűnik, nem fog összeállni az idei évad, bármennyit is dolgozik érte. Aztán ma felhívott a háromszoros bajnok pilóta:


A tavalyi éved nem úgy sikerült, ahogy azt vártad Magadtól, ahogy várták a szurkolóid Tőled. Az ok azt hiszem mindenki számára egyértelmű: rengeteg technikai probléma hátráltatott.
A versenyző mindig nehezen emészti ha rajta kívülálló okok miatt kell pontokat veszítenie egy nagyon szoros bajnokságban. És nagyon büszke vagyok, hogy mindezen körülmények között is sikerült a dobogóra felállnunk év végén a magyar bajnokságban Lukács József navigátorommal. A technika folyamatosan megtréfált minket..

Miből adódtak ezek a műszaki hibák?
Már az év is balszerencsésen kezdődött, hiszen az egri futam előtt megállt a motorunk. Nem hibázott senki, az olajban lévő fémszilánkok miatt kidobós lett egy motor, még mielőtt nekivágtunk volna a bajnokságnak. Kaptunk egy új motort az M-Sport-tól, amivel sikerült is megnyernünk az első versenyt. Miskolcon néhány gyorsaságival a vége előtt az új motorunk is megállt… Két verseny, két motor.
A költségvetésünkre ez rányomta a bélyegét, hiszen ekkora többletköltségekkel nem számoltunk, nagyon szoros volt a büdzsé, és ezt meg is éreztük.
Innentől egy pech-sorozat részeseivé váltunk, az autót maximálisan jól felkészítve indultunk neki minden versenynek. Amíg a korábbi években a teszteken előkerült hibákat a versenyre tudtuk orvosolni, addig 2008-ban szinte mindig a versenyen jöttek elő a gondok.
Ez sorsdöntő volt az év végén.
Nehéz volt ezt megélni, csakúgy, mint azt, hogy az utolsó versenyeken már nem tudtam javítani a helyezésünkön.

Azt gondolom, mindent figyelembe véve, ismerve a körülményeket, nagy eredmény volt a tavalyi harmadik helyezésünk.

Tudom Rólad, hogy nagyon sokat dolgozol azért, hogy összeálljon az éves költségvetése a versenyzésednek. Ezt a munkát sohasem januárban, hanem már jóval korábban kezded.
Hogy állsz most a 2009-es esztendővel?
Vannak függőben megbeszéléseim, de a realitás talaján maradva úgy tűnik, hogy idén nem tudok teljes szezonban részt venni a Magyar Rallybajnokságban.
Egy-két versenyen szeretnék elindulni, hiszen ezt nem lehet és nem is áll szándékomban abbahagyni, viszont a mostani helyzet azt mutatja, hogy nem fogok tudni teljes évadot versenyezni.
Még nem tudom, hogy milyen versenyeken tudok majd elindulni, de természetesen szeretnék minél több futamon részt venni.

Ezért is kértem, hogy beszéljünk, hiszen szeretném, ha a szurkolóim és a rallyongók is első kézből értesülhessenek erről.
Nem szeretnék senkit hitegetni, sajnos ez most a realitás.

Év végén sok vita volt arról, hogy maradjanak e a WRC-k…
Ha nem említed, akkor is beszéltem volna erről a témáról.
Tavaly év végén folyamatosan kérdezgettek a támogatóim, hogy kiderült-e már, hogy lehet e WRC-vel menni. Nem könnyítette meg ez a helyzetemet. De gondolom ezzel a többi versenyzőtársam is így volt.
Számomra nem az a kérdés már egy ideje, hogy ki ül az MNASZ élén. A kérdés az, hogy a vezetőségekben vannak e olyan emberek, akik a rallysport érdekeit nézik. Minden tiszteletem az Övék! Ugyanakkor sajnos lehet, hogy többségben vannak azok, akik a rallysportot negatív irányba terelik. Észre kellene venni, hogy a versenyzők érdekei lennének a legfontosabbak…
Az elmúlt időszakban több hozzászólást is olvashattunk, mint például a Varga C. Zoltánnal készült interjút. Nem szeretnék részrehajló lenni. Sajnos amíg a vezetőség a házon belüli támadásokra összpontosít, ez a annyira elfoglalja őket, hogy nem biztos, hogy minden esetben a rallysport érdekeit tudják előtérbe helyezni.

Ezt érzik a versenyzők is. A támogatók elbizonytalanodtak. Februárra dőlt csak el, hogy mi várható idén, alig másfél hónap maradt az első versenyig, ahol majd rajthoz tudnak állni a WRC-k, vagy sem. Sajnos így nagyon nehéz támogatókat szerezni, megtartani…

Beszéljünk egy kicsit vidámabb dolgokról:
Már decemberben, a Rally-Partyn is látszott, hogy 2009-ben új szerepkör vár Rád…
Jó szemed van… Május elejére várjuk kedves feleségemmel a kisfiamat! Még nem tudom ez mivel jár, de nagy várakozással és kíváncsisággal várom, hogy apaként hogyan fogok majd tudni helyt állni.
Ez nagy büszkeséggel tölt el és minden negatívumot felejtet, ami most az autósporttal összekapcsolódott az utóbbi időben.
Nem titok, hogy nyilván az ember eljut néha olyan döntési helyzetekbe, amikor átértékelődnek dolgok és a korábbi "mindenáron" már nem annyira fontos.
Nagy hangsúlyt szeretnék fektetni a vállalkozásaimra is és biztos vagyok benne, hogy rengeteg időt szeretnék a családommal tölteni.

A típusát már tudjuk… és mi lesz a keresztneve a kis Benik srácnak?
A nemét már igen, de a nevét még nem tudjuk mi sem :)

Valld be őszintén: voltak már olyan álmaid, hogy a pálya szélén, a beíróban állsz és várod, ahogy az utódot megérkezzen a célba valamilyen versenyautó volánja mögött?!
Nem is egyszer!!

Kívánom, hogy minden álmod valóra váljon és egészséget Anettnek és a kisemberkének!

Azt gondolom, mindenki nevében mondhatom, hogy minden nevezési listán az lesz az első, hogy reménykedve próbáljuk megtalálni Benik Balázs nevét!

Ez a hír most jelenik meg 9525. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k