Benik Balázs autója
Egy rövid interjú és a grafikai tervek az autóról
2015-07-06
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
536252404
Napi oldal:
116294
Jelenleg:
1083
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a hatodik futam,
Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
111
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
97
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
4.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
83
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
70
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
7. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
38
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
26
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a negyedik futam,
a Rally Hungary után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
116
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
83
4. E. Llarena
Citroen C3 R5
50
5. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
6. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
36
7. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
36
8. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
35
9. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
World Rallycross Championship
8 futam után
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
103
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
92
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
92
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
91
5.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
7. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
42
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
37
9. Balogh János
Ford Fiesta MkII R5
32
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
134
2. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
3. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
95
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
43
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
28
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Pálháza Rally után
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
94
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
5. Péter Pál
Honda Civic Type-R
41
6. Berta József
Honda Civic Type-R
35
7. Baksai László
Lada 2107
32
8. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
32
9. Mészáros Zsolt
Peugeot 208 R2
29
teljes táblázat

Benik Balázs autójának a dekorját készítettük el és közben a tesz élményekről beszélgettünk a visszatérő pilótával:

Mindenki nagyon örül, hogy visszatérsz. Akikkel beszéltem versenyzők és a rallyongók is.
Te mennyire örülsz? Milyen volt a teszt?
Bátran mondhatom, hogy azóta a fellegekben járok!
Nagyon jó érzéssel töltött el a teszt. Hatalmas adrenalin fröccsöt kaptam és ez nagyon jó.
Azóta is mind a mentális, mind a fizikális felkészülésre összpontosítok és nagyon várom a versenyt.
 
Nem akarok közhelyeket mondani és túl diplomatikusnak tűnni, de tényleg nem arról szól a dolog, hogy megbolygassuk a helyezéseket. Hozzánk képest a lehető legtöbbet szeretnénk kihozni magunkból és az autóból. Hogy ez mire lesz elég… Nyilván jó lenne, ha az elejében tudnánk menni, de ha nem, akkor sem leszünk elkeseredve. A hat és fél év kihagyás után mit felejtettünk, ez majd a versenyen kiderül.

benik_balazs_autoja_2   benik_balazs_autoja_3   benik_balazs_autoja_4
 
Sokat tudtam menni az autóval, sok barátot tudtam autókáztatni. Hamar visszajött az egész filling és a murván való meneteléshez kellő mozdulatok. Körről körre jobban élveztem az autózást.
 
Természetesen a két és fél kilométeres tesztpálya szűk keretei magában hordozták, hogy még nagyon sok szituációt majd élesben kell újra megélni, de ami a lényeg: élveztük! Mindenki jól érezte magát!
 
A WRC-hez képest mennyiben másabb ez az autó? Hiányzott valami, vagy esetleg vannak olyan pillanatok, amikor ez az autó jobb?
Vezetési élményre ugyanolyan! Nyilván a WRC nyomatékosabb volt a nagyobb motor miatt. Egy sebességi fokozattal többet lehetett használni, kormányon volt a váltó. Itt botváltó van és emiatt nehezebb kezelni, mint amikor egy kis kart pöcögtetsz fel-le. Kicsit butább az autó, ugyanakkor élvezetre, vezetési élményre adja ugyanazt, mint a Focus WRC adott.

benik_balazs_autoja_5   benik_balazs_autoja_6   benik_balazs_autoja_7
 
Ugyan sokkal kevesebb beállítási lehetőség van a hajtás terén, ott ugye az első, a hátsó és a középső differenciálművet külön lehetett kezelni, itt erre nincs lehetőség, viszont itt mechanikus módon lehet állítgatni több mindent. Sajnos ezeket még nem sikerült mind kitapasztalnom, sok még az ismeretlen, de még ezt is élvezem!
Kihozzuk magunkból a maximumot, de azért nem rugaszkodunk el a földtől: ezt a sok kihagyást nem lehet egy ilyen teszttel behozni.
 
Találkoztunk a teszten, aztán a Halott Pénz koncerten, hol találkozunk legközelebb? :)
Csütörtökön a hivatalos teszten megyünk még az autóval, remélem oda is eljössz! :)
Akkor jön meg az autó, megyünk vele még, aztán pénteken pályabejárás és jöhet a verseny.

benik_balazs_autoja_8   benik_balazs_autoja_9   benik_balazs_autoja_10
 
Beszéltem több pilótával, Herczig Norbival, Turán Fricivel. Mindenki pozitívan vár vissza és azon szorít mindenki, hogy a rali visszakapja a régi elismertségét. Minden esélye megvan ennek, hiszen komoly pilóták, komoly autókkal komoly csatákat vívnak. A magyar mezőny a nemzetközi porondokon is megállná a helyét!
Jó lesz! Nagyon várjuk már!

a renderelt képekért köszönet: atiwrc


a csapat partnerei:


nem_felejtette_el_4
Ez a hír most jelenik meg 6899. alkalommal
címkék: Benik Balázs, R5, Josy
Share |
Sólyi erdő • teszt
2015.07.10-12.
Országos Rallye Bajnokság 2015
22.Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1617 18 19 202122
2324 25 26272829
30 01 02 03 040506
0708 09 10 111213
1415 16 17181920
2020.11.28.

részletes infóink

2020.12.05-06.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k