|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Benik Balázs autójának a dekorját készítettük el és közben a tesz élményekről beszélgettünk a visszatérő pilótával: Mindenki nagyon örül, hogy visszatérsz. Akikkel beszéltem versenyzők és a rallyongók is.
Te mennyire örülsz? Milyen volt a teszt?
Bátran mondhatom, hogy azóta a fellegekben járok!
Nagyon jó érzéssel töltött el a teszt. Hatalmas adrenalin fröccsöt kaptam és ez nagyon jó.
Azóta is mind a mentális, mind a fizikális felkészülésre összpontosítok és nagyon várom a versenyt.
Nem akarok közhelyeket mondani és túl diplomatikusnak tűnni, de tényleg nem arról szól a dolog, hogy megbolygassuk a helyezéseket. Hozzánk képest a lehető legtöbbet szeretnénk kihozni magunkból és az autóból. Hogy ez mire lesz elég… Nyilván jó lenne, ha az elejében tudnánk menni, de ha nem, akkor sem leszünk elkeseredve. A hat és fél év kihagyás után mit felejtettünk, ez majd a versenyen kiderül.
Sokat tudtam menni az autóval, sok barátot tudtam autókáztatni. Hamar visszajött az egész filling és a murván való meneteléshez kellő mozdulatok. Körről körre jobban élveztem az autózást.
Természetesen a két és fél kilométeres tesztpálya szűk keretei magában hordozták, hogy még nagyon sok szituációt majd élesben kell újra megélni, de ami a lényeg: élveztük! Mindenki jól érezte magát!
A WRC-hez képest mennyiben másabb ez az autó? Hiányzott valami, vagy esetleg vannak olyan pillanatok, amikor ez az autó jobb?
Vezetési élményre ugyanolyan! Nyilván a WRC nyomatékosabb volt a nagyobb motor miatt. Egy sebességi fokozattal többet lehetett használni, kormányon volt a váltó. Itt botváltó van és emiatt nehezebb kezelni, mint amikor egy kis kart pöcögtetsz fel-le. Kicsit butább az autó, ugyanakkor élvezetre, vezetési élményre adja ugyanazt, mint a Focus WRC adott.
Ugyan sokkal kevesebb beállítási lehetőség van a hajtás terén, ott ugye az első, a hátsó és a középső differenciálművet külön lehetett kezelni, itt erre nincs lehetőség, viszont itt mechanikus módon lehet állítgatni több mindent. Sajnos ezeket még nem sikerült mind kitapasztalnom, sok még az ismeretlen, de még ezt is élvezem!
Kihozzuk magunkból a maximumot, de azért nem rugaszkodunk el a földtől: ezt a sok kihagyást nem lehet egy ilyen teszttel behozni.
Találkoztunk a teszten, aztán a Halott Pénz koncerten, hol találkozunk legközelebb? :)
Csütörtökön a hivatalos teszten megyünk még az autóval, remélem oda is eljössz! :)
Akkor jön meg az autó, megyünk vele még, aztán pénteken pályabejárás és jöhet a verseny.
Beszéltem több pilótával, Herczig Norbival, Turán Fricivel. Mindenki pozitívan vár vissza és azon szorít mindenki, hogy a rali visszakapja a régi elismertségét. Minden esélye megvan ennek, hiszen komoly pilóták, komoly autókkal komoly csatákat vívnak. A magyar mezőny a nemzetközi porondokon is megállná a helyét!
Jó lesz! Nagyon várjuk már!
Ez a hír most jelenik meg 8190. alkalommal
![]() 22.Veszprém Rallye • videó
2015-06-24
22.Veszprém Rallye • ajánló
2015-06-19
22.Veszprém Rallye • interjú
2015-05-31
![]() ![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |