h i r d e t é s
Összes oldal:
774089393
Napi oldal:
10307
Jelenleg:
978
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
 Benik Balázs és Turi Tamás Ford Focus WRC és Skoda Fabia WRC A bajnoki értékelés szerint a pécsi verseny előtt Turinak 104, Beniknek 95 pontja van, és az év végén a 6 legjobb futam eredménye számít az év végi összeadásnál. Tehát szoros a küzdelem... Feltettünk 11 kérdést mindkét versenyzőnek a 40.Allianz Rallye előtt... Íme a kérdések és a válaszok:
Öt verseny után hogyan értékeled a bajnoki szereplésed?
|
BB: Jónak értékelem. Nem maximális, mert akkor meg kellett volna nyernünk az összes futamot. Ötbõl 4 versenyen értünk célba, ebbõl a négy versenybõl három gyõzelem és egy második helyezés, ezt mindenképpen jónak értékelem. Remélem a folytatás is hasonlóan jó lesz… |
TT: Azt gondolom, hogy a bajnokságban elég jól állunk. A technikánk tavalyhoz képest jobb lett, igaz voltak problémák, de még egyszer sem állt meg. A technikai gondok ugyan vettek el pontokat, de bevitt eddig mindig a célba az autó. Bízom az aszfaltos futamokban és remélem, hogy itt szorosabb idõket, vagy jobbakat tudunk menni, mint a Balázs. Mindent megteszünk, hogy a legjobb eredményt tudjuk elérni. |
Melyik verseny volt a legnehezebb?
|
BB: Talán a legnehezebb, ami az autót is nagyon rongálja. Függetlenül attól, hogy most mennyire nyertünk, vagy megálltunk, de mindenképp a fehérvári és a veszprémi verseny volt a legautógyilkosabb, legnehezebb. Talán a Fehérvár Rallye-t nevezném legnehezebbnek, hiszen pont a gyilkosan kemény pálya miatt kényszerültünk a defekt miatt kiállni… |
TT:Talán a Veszprém, ebben a nagy melegben és nem is csak a meleg miatt. Voltak nehézségeink, mint ahogy Miskolcon is. Veszprémben is az utolsó gyorson majdnem nekünk kellett a célba betolni az autót, AC problémákkal küzdöttünk. |
Volt másfél hónap pihenõ… Mivel töltötted?
|
BB: Sikerült kõ kemény 4-5 napos pihenésre mennem a családommal. Ez volt az úgymond igazi pihenõ, és abszolút nem foglalkoztam versennyel, a versenyzéssel augusztusban. Teljes erõbedobással a munkámra koncentráltam és a családdal töltöttem az idõmet. |
TT:
A családdal elmentünk nyaralni, a versenyzéssel nem igazán törõdtünk. Most volt a hétvégén a tréning, innentõl kezdve száz százalékosan a versenyre koncentrálunk. |
Változott valamit az autó, kapott valami vérfrissítést?
|
BB: Semmi változtatás nincs az autón. A murvás futómû kikerült és megkapta az aszfaltos felszerelést. Természetesen a kopó alkatrészek, amiknek lejárt az idejük, azok ki lettek cserélve. A hajtás, váltó, differenciálmûvek revíziója megtörtént. A BRTH a pihenõ alatt is természetesen folyamatosan dolgozott az autón. |
TT: Nem tudok róla. Voltam kint a múlt héten Csehországban tesztelni, bízom benne, hogy minden rendben lesz vele. |
Lesz hosszabb teszt a verseny elõtt?
|
BB: Csak a megszokott normál teszt, amiket a versenyek elõtt megejtünk. 20-40 kilométert kocsizunk, ez függ az idõtõl, a helyszíntõl. |
TT: Természetesen a verseny elõtt is lesz egy kis teszt, apró beállításokat ott véglegesítünk. |
Mennyire fekszenek Neked a pécsi pályák?
|
BB: Szeretem a pécsi pályákat. Több-kevesebb sikerünk volt már itt. Tavaly megnyertük a versenyt és ezzel a bajnokságot is, volt már mikor ki kellett állnunk. Nagyon szép környezetben versenyzünk és nagyon várom már ezt a versenyt. Hétvégén megvolt a pályabejárás, ahol megint csak kiderült, hogy az egyik legszínvonalasabb versenynek nézünk elébe. |
TT: Azt gondolom jók ezek a pályák nekünk. Tavaly jó esélyünk volt a gyõzelemre, de sajnos a tavalyi autónk sokszor cserbenhagyott, és így tette ezt Pécsen is. Az utolsó elõtti gyorson végleg megállt úgy, hogy végig vezettünk. Gond volt a rajtprogrammal, 3szor nekünk kellett betolni az autót. Bízom benne, hogy most minden jó lesz. |
Esõben, vagy száraz pályán szeretnél versenyezni?
|
BB: Mindegy. Ha száraz, akkor legyen teljesen száraz, ha vizes, akkor legyen teljesen vizes. Na ez az, ami itt nagyon nehezen megoldható, hiszen folyamatosan mások a körülmények az egy körön belül lévõ gyorsokon. Komoly taktikai csata várható, ha változékony lesz az idõ… A nézõk miatt jó lenne a száraz verseny és talán magunk miatt is, nem biztos, hogy el akarunk ázni. Igazából tényleg mindegy, hiszen bármilyen idõ is lesz, egy feladatot állít a versenyzõ elé, amit meg kell oldania. |
TT: Az teljesen mindegy, hogy én min szeretnék versenyezni. Az esõben nagyobb a rizikó. Ha esik, akkor azon kell gyorsan menni, ha száraz lesz, akkor ott kell bizonyítani, nem tudjuk meghatározni milyen idõjárás legyen. Sok dõl el a helyes gumiválasztáson. |
A prológon számít az idõeredmény, vagy a nézõknek nyújtott látvány a fontos?
|
BB: Csak a nézõk számítanak. Azért megpróbálunk gyorsan is menni… |
TT: Nem számít az idõ. Eddig úgysem nagyon jöttek össze a prológok az idén, nem is erõltetem. Természetesen úgy szeretnék azért menni, hogy aki kilátogat a prológra, az jól érezze magát. |
Te miben vagy jobb és miben vagy gyengébb, mint ellenfeled?
|
BB: Nehéz ezt így megmondani. Õt már kérdezted? Nem tudnám megmondani, hogy mivel vagyok jobb és mivel rosszabb és szerintem erre nincs is jó válasz. Maradjunk annyiban, hogy a következõ hétvégén szeretnék én jobb lenni… |
TT:
Nem tudom. A technikák között elég nagy különbség van. Balázs murván nagyon gyors, nagyon jó, azt meg majd meglátjuk, hogy aszfalton mit tudunk csinálni. |
Mi lesz a pécsi futam végeredménye?
|
BB: Nem tudom és nem is szeretnék jósolni. Nincs tippem, de szeretnénk a legjobb helyért harcolni. |
TT: Majd vasárnap délután megtudjuk… Szeretnénk minél jobb eredményt elérni… |
Ha most levonunk két eredményt, akkor megváltozik a sorrend… Te hogy számolsz az évvégével?
|
BB: Sorsdöntõ lesz a Mecsek és a Tapolca, de még most a verseny elõtt szerintem felesleges számolgatni. Még három verseny elõtt vagyunk, nem tudhatjuk, hogy alakul. Nem csak kettõnkrõl szólnak a versenyek, lehetnek keresztbeverések. Beleszólhat más WRC-s páros is egy-egy verseny megnyerésébe. Mûszaki hiba is közbeszólhat. |
TT: Minél jobb teljesítményt kell elérni, még nem foglalkoztat az év vége. Felesleges még számolgatni. |
 Köszönjük és mindenkinek jó versenyt kívánunk a 40.Allianz Hungária Rallye-n!
Ez a hír most jelenik meg 8179. alkalommal
|