Benik hétvégi versenyajánlója
OMV Waldviertel Rallye 2006 előtt
2006-10-25
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797551040
Napi oldal:
163993
Jelenleg:
1028
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Benik Balázs már kint van az OMV Rallye Waldviertel pályabejárásán a Horn környéki pályákat írják fel Bunkóczi Lacival. A reggeli telefonbeszélgetésből kiderül, hogy mit vár a versenytől és mit nem tud még a jövő évről...

Volt már olyan, hogy magyar bajnok indult ezen a futamon 1-es rajtszámmal…
Megtisztelő ez számodra is?
Feltétlenül. És az is nagyon meghatott, mikor a múlt heti sajtótájékoztatón kiderült számomra, hogy a hivatalos műsorfüzet elején is mi vagyunk.
Nagyon jó hangulatú sajtótájékoztató volt, ahol lehetőségünk nyílott arra, hogy az újonnan épült rallycross pályán tudtunk menni párat két darab Evo III-as Mitsubishivel.
A Stohl, a Stefan Vojtech, Harrach és én mentünk az autókkal. Nagyon jó kis kocsikázás volt. Volt már ez korábban is, mikor 2004-ben mentünk kint, akkor is a verseny része, de most újjáépítették, van egy híd, így most szinkronpályaként fog tudni működni. Nagyon látványos lesz. Volt egy kis feladatunk is, hiszen be kellett állítani egy nagyságrendi köridőt, hogy az időtervben tudjanak ehhez igazodni.

Ahogy említetted, indultál már korábban is ezen a versenyen. Milyenek az emlékeid?
Mindig is szerettem ezt a versenyt.
Azt hozzá kell tennem, hogy idén mások lesznek a pályák, pontosabban már tavalyis mások voltak, mint amikor legutóbb mentünk. Nagy része új és mivel murvás versenyként van megnevezve, ez nekem új lesz.
Viszont valahol ez is volt az egyik apropója, hogy szerettünk volna elindulni, hiszen idén szerettem volna még murvás versenyen indulni. Persze szívesen mentünk volna a főtámogatónk miatt itt akkor is, ha aszfaltos, de így ez még egy pluszt ad az egészhez.
Egy tesztnek szánjuk.

Bunkóczi Lacival neveztél erre a futamra…
Laci év elejétől a csapatunk aktív tagja. A külföldi versenyeket rá alapoztuk és kíváncsian várom hogyan fogunk majd tudni együtt dolgozni az OMV Rallye-n.
Varga Pistivel úgy állapodtunk meg, ha Pistinek az ideje nem engedi, akkor egy vagy két bajnoki futamon is a Lacival indulok. Ha esetleg külföldi futam jön, akkor ott ne egyből a mélyvízbe ugorjunk egy esetleges közös első szerepléssel. Mivel a Pisti időbeosztása szerencsésen alakult és a magyar bajnokság is nagyon kiélezett volt és hála Istennek egész évben mellettem tudott ülni. Nagyon jó ember és nagyon tapasztalt, nagyon profi navigátor.
Lacival a versenyeken kívül rengeteget dolgozunk együtt a versenyzéssel kapcsolatban és egyéb más dolgokban is. Nagyon jelentős szerepe van a csapat és tulajdonképpen az Ő munkájának az eredménye is az, hogy el tudunk indulni az OMV Waldviertel Rallye-n.

És itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem a lehetőséget az OMV-nek, hiszen Tőlük kaptuk az esélyt, hogy ezen a versenyen el tudjunk indulni!

Mindenféle pletykákat hallok, hogy milyen autóval fogtok indulni…
Tehát: milyen autóval fogtok indulni?
Szeretem a pletykákat, ezek éltetnek :)
Ebben az évben még nem jutottam el odáig, hogy a jövő évet elkezdjük építeni és értek itt az alatt, hogy nem tudjuk, hogy milyen autóval indulunk jövőre.
Sajnos voltak olyan dolgok most a közelmúltban, ami miatt nem is lett volna időm ezzel foglalkozni.

Megfordítanám a kérdést…
Nem az a lényeg, hogy mi milyen autóval szeretnénk menni… hanem elsődlegesen az, hogy mit akar a Nemzeti Autósport Szövetség. Milyen szinten lesznek a WRC-k szankcionálva akár már jövőre, akár 2008-ban.
Én remélem, hogy 2007-ben is menni WRC-vel fogunk menni, de ez sem biztos.
Ha csökken a WRC-k létszáma (amit kétlek és bízom benne, hogy növekedni fog), tehát ha csökken és ha a magyar bajnokság nem tud olyan erős lenni a WRC-k szempontjából, mint amilyen volt az az elmúlt években, akkor át kell értékelni, hogy milyen autót érdemes idehozni. De ugyanez a helyzet akkor is ha erősödik a WRC garmada, hisz mérlegelni kell, hogy milyen szintű autót tudunk idehozni, ami ütőképes tud lenni.
Benne vagyunk a körhintába és sajnos úgy érzem majd valaholnovember végén fog ez kikristályosodni.
Ugye december elején lesznek a tisztújító választások…

Ami még mindig nagy kérdés, amit szintén nem lehet tudni, hogy hány verseny lesz a jövő éves bajnoki szezonban. Mert ez sem mindegy! Nem mindegy, hogy 6-7-8… Itt súlyos pénzekről beszélünk versenyenként és pont emiatt ennek függvénye, hogy milyen autót tudunk idehozni.

Jelen pillanatban még nem jutottunk el az autóig…

És most a hétvégi futamon??
Azért azt már csak tudod, hogy ott mivel rajtolsz? : )
Egy 2001-es fejlesztésű Ford Focus WRC-vel fogunk rajthoz állni.
Ezzel az autóval már láthattak minket a nézők 2002-ben, 2003-ban is…

Mi a program?
Kedden délután jöttünk ki.
Ma és csütörtökön van a pályabejárás.
Minden szakaszon 3 alkalommal lehet végigmenni. Nekünk teljesen új szakaszok lesznek.
Csütörtökön lesz az adminisztratív átvétel is, pénteken délelőtt a technikai és a shakedown. Elég szoros a péntek délelőtt, mert fél 1kor már rajtol is a verseny.
Nagyon profin kell megszerveznünk, hogy mindenre odaérjünk időben és az autót is ki tudjuk próbálni, ugyanis nem lesz más lehetőségünk tesztelni.

Sok magyar nézőre számítasz?
Bízom benne, hogy sok magyar zászlót láthatunk majd a pályák mellett…
Évek óta ez a verseny már hagyományosan olyan, ahol sok a magyar szó. Nincs messze, vége a magyar bajnokságnak, kell egy kis levezetés… :
Ahogy néztük az időjárás-jelentéseket, jó időt mondanak!

Örömautózás lesz? De ugye számít az eredmény is?
Abszolút! Ez lett volna a következő mondatom… :)
Azt mondjuk talán butaság mondani, hogy egy WRC-vel örömautózik az ember.
Egy nagyon komoly tesztnek szánom! Ezek a pályák a maguk egyszerűségével nehezek is! És nem szabad elfelejteni, hogy a helyi versenyzők az A8-as és N csoportos autóikkal már nem először versenyeznek ott, hatalmas előnyük van emiatt.
Szeretnénk egy olyan autózást produkálni, ami mindenki számára élvezetet nyújt és közben szeretnénk tapasztalatokat gyűjteni. Ez a legfontosabb és nem az eredmény!


 

Ez a hír most jelenik meg 5998. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k