LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Bertalan Marci is a Peugeot Kupát választotta
Gyári versenyautóval egy komoly mezőnyben
2023-03-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770302634
Napi oldal:
81314
Jelenleg:
824
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

bertalan_marci_is_a_peugeot_kupat_valasztotta_1

Bertalan Marci - nagyon régóta ismerem, örültem, mikor elkezdett ralizni. Egyre komolyabb autókban, egyre komolyabb sikerekkel. És közben amatőr versenyeket rendez 22 évesen. Idén pedig valami, számára új dologba vágja a fejszéjét.

Mesélj egy kicsit magadról; mióta érzed azt, hogy életed része az autóversenyzés, és mióta vagy Te pilóta? 
Édesapám autóversenyző volt, és versenyeket is szervezett, így miatta, az ő révén kerültem ebbe bele. A raliban 2014 óta vagyok benne, amikor megkaptam az első versenyautómat, ami egy A-s Zsiguli volt. Én nagyon nagy Lada szerelmes vagyok, úgyhogy nekem az egy borzasztó nagy dolog volt. Ezzel mentem 2019.-ig, öt évig nyúztuk azt a kocsit. A Lada után érkezett egy KIA, ami még mindig meg van, de ezzel kevés versenyt mentünk. 

Tulajdonképpen 2021.-ben jött a fordulópont, amikor a Veszprém Rallye-n Hevesi Pisti Evo VI.-os Mitsubishijével elindultunk a meghívásos kategóriában, és innentől kezdve gondolnám azt, hogy tevékenyen részt veszek a rali szakágban. 

Sikeresnek érzed az elmúlt éveket? 
Számunkra igen, de nyilván kinek, mi a siker? Én annak érzem, mert nagyobb esésem még nem volt, és nekem ez a legfontosabb, azaz a rossz oldalt még nem tapasztaltam meg. 

Nem volt még nagy perec, de közben meg jöttek az eredmények, hiszen majdnem bajnoki címed lett az ORC-ben 
Így van! Tavaly az utolsó verseny, utolsó körének az első gyorsaságiján dőlt el a mi sorsunk. Egész addig úgy álltunk, hogy azt érezhettük, hogy mi leszünk a bajnokok, de két-három gyorsaságival a vége előtt ez a remény sajnos szerte foszlott. Tavalyi évünk technikai hibákkal teletűzdelt volt, hét versenyből négyszer estünk ki. A 2022. egy balszerencsés év volt, de mellette voltak jó részeredményeink, amik azért örömöt okoztak. 

Reméljük, idén csak örömöd lesz, hiszen a Peugeot Kupát választottad!
Bízom benne, igaz az a mondás, hogy amit a sors egyszer elvett, azt visszaadja. 

Idén a Peugeot Kupát választjuk, amiről azt gondolom, hogy egy előre lépés lesz számunkra, még ha egy erősebb autóból ülünk is vissza egy kétkerék meghajtású, kisebb köbcentis, 210 lóerős kocsiba. Mindenképpen előre lépésnek gondolom, hogy gyári versenyautóval fogunk menni, egy nagyon komoly mezőnyben. Mindenkinek fel kell kötnie majd a gatyát, aki eredményt akar elérni. 

Egyforma autókkal mentek, ez mennyire inspirál téged a jobb eredmény elérésében? 
Azt gondolom, én a tavalyi év után teljes mértékben erre vágytam, hogy szinte azonosak legyenek a technikai feltételek. Tulajdonképpen nincs két egyforma Mitsubishi, itt viszont mivel az a autó és a gumimárka is meghatározott, tulajdonképpen csak a keverékekkel lehet játszani. Itt tényleg az fog kijönni, hogy ki hogyan tud vezetni, ki mennyire ügyes, ha lehet így fogalmazni. 

Mivel lennél elégedett az év végén? 
Amivel elégedett lennék, ha ugyanolyan balesetmentes évet tudnánk produkálni, mint tavaly, számomra ez a legfontosabb. Ugyanúgy szinte karcmentesen tudjuk az autót év végén begurítani Takács Attila garázsába, hiszen tőle fogjuk bérelni a szezonra. 

És persze menjen is végig, ennek örülnénk a legjobban. Nyilván azért úgy vagyunk vele, hogy aki ilyen bajnokságban elindul, és ennyi pénzt rászán egy ilyen kupára, az már nem csak csupán jókedvből megy, hanem szeretne eredményt is elérni. Nem mondanék kifejezetten helyezést, vagy pozíciót, amivel elégedettek lennénk, de szeretnénk minél előrébb végezni. Vannak a mezőnyben olyan pilóták, akik most lettek „első áldozók” a rali terén, itt nincs papírforma, nagyon izgalmas egy év lesz. Nem tudjuk, hogy mire számítsunk a többiektől, első körben szeretnénk a saját tempónkat autózni, és meglátjuk ez hova lesz elég. 

Kivel fogsz menni idén? 
Paizs Robi lesz a navigátorom. Robi egy rutinos navigátor, Maricsek Miki mellett ment pár évet. Ő már ment a Peugeot kupában, mikor még a szívó Peugeot-k kora volt, szóval neki már több rutinja van ebben a Peugeot Kupás történetben, mint nekem. 

 

nagy_matyi_is_a_peugeot_kupat_valaszotta_3>> Peugeot Sport Hungary a facebookon <<

Ez a hír most jelenik meg 1746. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k