h i r d e t é s
Összes oldal:
774022690
Napi oldal:
73350
Jelenleg:
735
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Alig több mint egy hónapja, hogy legutóbb beszámoltunk a Tenkes Rallye SE igazi ralis mérföldkőnek számító újdonságáról, miszerint a siklósi műhelyben már formálódik az a hat vérbeli raliautó, amelyekkel majdani bérlői a hazai bajnoki futamokon, a Suzuki Swift-kupában vitézkedhetnek. Nos, az autók elkészültek, lefutották első tesztköreiket, alig várják, hogy az Eger-rallye-n élesben is feldüböröghessenek a motorjaik...
Négyük, a tárgyalások mai állása szerint, már el is kelt, mondja Keller Péter, a Tenkes Rallye SE elnöke, úgyhogy már csak két pilótának, illetve párosnak maradt esélye arra, hogy ezekkel az igazi kis mérges, ízig-vérig versenygépekkel állhasson oda akár az évadnyitó rajtdobogójára.
Amint arról a korábbiakban is szóltunk, a csapat az autókat szerződéses üzemeltetés keretében adná bérbe a rallye OB I- osztályú futamaira, méghozzá nemcsak a műszaki felkészítést, szervizelést, hanem a versenyzéssel-üzemeltetéssel járó valamennyi adminisztrációt-gondot levéve a pilóták válláról.
Úgy tűnik, Keller Péter, illetve a nevével fémjelzett siklósi csapat, a projektben még részt vevő Magyar Suzuki ZRt.-vel, az MNASZ-szel és a Castrum Ferreum Kft.-vel együttesen olyan ötlettel rukkolt elő, amely találkozott a rallye mezőny igényeivel, hiszen jószerivel még ki sem hűltek az autók elkészülte után először föltúráztatott motorok, négy autó máris új "gazdára" talált.
Magukról az autókról most, hogy elkészültek, még a menet közben is nagyobb lelkesedéssel beszél Keller Péter. - Nem akarok túlzásokba esni saját "újszülöttünkkel" kapcsolatban, de azt hiszem, a végeredmény még annál is jobb lett, mint amire számítottunk.
Az első menetpróbák, tesztek alapján a motort és a futóművet kell kiemelnem, mint az eredeti tervektől is eltérő fejlesztést: előbbi terén egy friss vezérlő-elektronika révén léptünk még előbbre ( most 136 lóerőt tud az autó, és 8,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra ). Egészen új fejlesztésű a futómű is, amely így még jobban tud alkalmazkodni a rallye-futamok eltérő terepviszonyaihoz.
Mostani híradásunk kapcsán nem is azt hangsúlyozta a klubvezető, hogy a még "gazdátlan" másik két autó sorsát félti, sokkal inkább a pilóták oldaláról "sürgeti" a további érdeklődőket. Az Eger rallye-n az autóknak ugyan csak április elején kell "szolgálatba állniuk", ám a futam nevezési zárlata március 9-ére esik...
Elérhetőség: Web: www.tenkesrallye.hu ; www.suzuki-motorsport.hu E-mail: kellerpeter@fibermail.hu Telefon: 06-30-997-9440
Ez a hír most jelenik meg 7925. alkalommal
|