|
h i r d e t é s
Összes oldal:
797976483
Napi oldal:
59532
Jelenleg:
811
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1324 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Rási László |
|
1003 |
| 4. |
Csáki Ottó |
|
969 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
884 |
| 6. |
Varga Zalán |
|
874 |
| 7. |
Halmai Péter |
|
868 |
| 8. |
Kárai Károly |
|
864 |
| 9. |
Misik Attila |
|
860 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
Simone Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Alig több mint egy hónapja, hogy legutóbb beszámoltunk a Tenkes Rallye SE igazi ralis mérföldkőnek számító újdonságáról, miszerint a siklósi műhelyben már formálódik az a hat vérbeli raliautó, amelyekkel majdani bérlői a hazai bajnoki futamokon, a Suzuki Swift-kupában vitézkedhetnek. Nos, az autók elkészültek, lefutották első tesztköreiket, alig várják, hogy az Eger-rallye-n élesben is feldüböröghessenek a motorjaik...
Négyük, a tárgyalások mai állása szerint, már el is kelt, mondja Keller Péter, a Tenkes Rallye SE elnöke, úgyhogy már csak két pilótának, illetve párosnak maradt esélye arra, hogy ezekkel az igazi kis mérges, ízig-vérig versenygépekkel állhasson oda akár az évadnyitó rajtdobogójára.
Amint arról a korábbiakban is szóltunk, a csapat az autókat szerződéses üzemeltetés keretében adná bérbe a rallye OB I- osztályú futamaira, méghozzá nemcsak a műszaki felkészítést, szervizelést, hanem a versenyzéssel-üzemeltetéssel járó valamennyi adminisztrációt-gondot levéve a pilóták válláról.
Úgy tűnik, Keller Péter, illetve a nevével fémjelzett siklósi csapat, a projektben még részt vevő Magyar Suzuki ZRt.-vel, az MNASZ-szel és a Castrum Ferreum Kft.-vel együttesen olyan ötlettel rukkolt elő, amely találkozott a rallye mezőny igényeivel, hiszen jószerivel még ki sem hűltek az autók elkészülte után először föltúráztatott motorok, négy autó máris új "gazdára" talált.
Magukról az autókról most, hogy elkészültek, még a menet közben is nagyobb lelkesedéssel beszél Keller Péter. - Nem akarok túlzásokba esni saját "újszülöttünkkel" kapcsolatban, de azt hiszem, a végeredmény még annál is jobb lett, mint amire számítottunk.
Az első menetpróbák, tesztek alapján a motort és a futóművet kell kiemelnem, mint az eredeti tervektől is eltérő fejlesztést: előbbi terén egy friss vezérlő-elektronika révén léptünk még előbbre ( most 136 lóerőt tud az autó, és 8,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra ). Egészen új fejlesztésű a futómű is, amely így még jobban tud alkalmazkodni a rallye-futamok eltérő terepviszonyaihoz.
Mostani híradásunk kapcsán nem is azt hangsúlyozta a klubvezető, hogy a még "gazdátlan" másik két autó sorsát félti, sokkal inkább a pilóták oldaláról "sürgeti" a további érdeklődőket. Az Eger rallye-n az autóknak ugyan csak április elején kell "szolgálatba állniuk", ám a futam nevezési zárlata március 9-ére esik...
Elérhetőség: Web: www.tenkesrallye.hu ; www.suzuki-motorsport.hu E-mail: kellerpeter@fibermail.hu Telefon: 06-30-997-9440
Ez a hír most jelenik meg 7938. alkalommal
|