RALLYCROSS CEZ/OB - 2025.09.06-07. - Nyirád Racing Center
Borsi Gergő
Miskolc előtt... további tervekkel
2006-04-28
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
783478439
Napi oldal:
136868
Jelenleg:
1099
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Borsi Gergő
Csapatfőnök, pilóta, korábbi A8-as bajnok.
Idén a legnépesebb, N4-es mezőnyben terelget egy Mitsubishit...
A Champion Ring bemutatóján találkoztunk és kikérdeztem:


Hogyan értékeled a 2005-ös évet?
Megvetted év elején az exHerczig Norbi féle Saxot, de valahogy a célban sosem láttalak…
Valóban misztikus dologgá vált a céldobogó…
Nagyon jól autózható, ízig-vérig versenyautó volt a kiskocsi, sajnos anyagilag nem tudtunk felnőni a feladathoz és nem tudtuk a kellő technikai hátteret biztosítani hozzá.
Ennek ellenére mindig apróságok miatt estünk ki, nem mondhatom, hogy fődarabok álltak meg. Egy csavartörés, féltengelytörés, generátor állt meg… bosszantó hibák, ami az egész csapat kedvét szegte és motivációját csökkentette.
Sajnálom, hogy rossz szájízzel zártuk ezt a történetet, mert nekem nagyon tetszett volna egy ilyen autóval egy jó évet végigcsinálni.

Korábban voltál A8-as bajnok, most pedig N4-ben indulsz.
Visszalépés ez?
Azt gondolom, hogy egy versenyzőnél visszalépésről beszélni nagyon nehéz, amíg versenyezhet, annak örülni kell.  Nyilván mindenki törekszik arra, hogy minél nagyobb autókkal menjen és az abszolút értékelésben előrébb végezzen.
Nekem a Mitsubishi szívügyem és az egész csapat így van vele.
Szervizszempontból, menettulajdonságai alapján nagyon közel áll hozzánk. A mostani autó még nem áll olyan szinten, hogy felvegye a harcot a mezőny top autóival, ennek ellenére tudtunk jó időket menni Egerben, amíg mentünk. Most Miskolcon újra megpróbálhatjuk.
Az évet úgy terveztük, hogy biztos célbaérős versenyekkel ott tudunk lenni majd valahol az elején. Most majd kiderül…

Tervben van, hogy a gyorsasági szakágban is elindulok, hogy ezzel az autóval, vagy sem, azt még nem tudom.
Van egy Evo IX Mitsubishije is a csapatnak, ami már akár Miskolcra is kész lehetett volna, de nem akartuk kapkodósan összerakni az autót, és most három murvás verseny következik, ahol még nem szeretném az új autót sem használni, sem bérbeadni, úgyhogy valószínűleg Budapest Rallye-n debütál majd a kocsi.

Csapatvezetőként is funkcionálsz…
Mennyire van erre idő verseny alatt?
Rendkívül nehezen összeegyeztethető dolog és nagyon nehezen is tud kibújni az ember a bőréből akkor, mikor egész héten csapatvezetősködik és hétvégén pedig ő lenne a versenyző… Nagyon komoly szerepcserés történet. Nem is tud ez menni egy személyben…
Most úgy néz ki, hogy ez megoldódik és találtam valakit, aki el tudja látni a csapatvezetői feladatokat míg én versenyzem, illetve kiosztottuk a feladatokat és a titulusokat. Mindenki tudja, hogy mi a dolga és ha ez a rend megvan, akkor ez a dolog működik.

Kik alkotják a csapatot?
Nagyon jó hangulatú, nagyon klassz srácokból álló csapat a miénk.
Csáki István Endrődi Harri navigálásával egy 106-os Peugeot-val versenyez N2-ben. Fabinyi Béla és navigátora egy Suzuki Swifttel a második Rallye2 versenytől indul a másodvonalban. A másik Suzukival a Hajdú-Fabinyi páros indul. Nem mondtam rosszul, hisz a Fabinyi testvérek két külön kocsival riogatják az ellenfeleket.
Pehely Balázs Ambrózi Melindával egy 306-osal már tavaly is nagyon szép eredményeket ért el az akkor még Juniornak nevezett bajnokságban. Komoly reményeket fűztünk hozzá, hogy idén is elöl fognak végezni a nagyon erős másodosztályú mezőnyben.
Mi pedig az EvoVI-os Mitsubishivel indulunk N4-ben Baranyai Lacival.

Könnyebb partnereket találni egy ekkora csapat mellé, vagy mindenki a saját támogatói körből gazdálkodik?
Megoszlik a támogatói kör.
Vannak olyanok, akik az egész csapatot támogatják, illetve a versenyzőknek van természetesen saját partnerköre. Ezek abszolút összeegyeztethetők.
Vannak felületeink, amiket közösen használunk, például a szervizparkban és nyilván a ruhák, sapkák személyre szabottan kiajánlhatóak.

A ruhádat nézve, vannak új partnerek…
Nagyon nagy boldogásággal tölt el, hogy két új támogató lépett idén a segítségünkre, az egyik a Szegeden székelő ATIDEKOR Kft. ők a kereskedelmi központok színvonalas dekorálásával foglalkoznak, illetve a Technolit Kft, akik pedig szerszámokkal, műhelyberendezésekkel és mindenféle, műhelyben használatos kémiai anyagok forgalmazásával foglalkoznak, ők egy óriási hagyományokkal rendelkező német cég magyarországi vállalata. Mind a két új támogatót is szeretnénk maximálisan kiszolgálni és reméljük hogy a töretlen bizalom végigkíséri a kapcsolatunkat.
Új még a PrintMédia és Comorn Kft.
Természetesen a korábbi partnereink is mellettünk állnak. Fő támogatónk a Viadom Rt. továbbra is tolja a szekerünket illetve a szegedi Innovariant nyomda, akik jeles résztvevői a magyar nyomdaiparnak és a többi támogatónk is mellettünk áll: IGOL, Wieland, Jákósport, GepárdTeam futászolgálat, Vonalkód Kft., WorldGateGPS, BBO és a többiek.

Miskolc… Milyen lesz?
Nagyon szeretem ezeket a pályákat.
Olyan érzelmi töltése van az egész miskolci versenynek és olyan hazaérkezek fillingje van, mikor megérkezik oda a mezőny és a csapat és elkezdünk tréningezni, versenyezni, ami nagyon jó érzés.
Sajnos a klasszikus miskolci pályák nem képezik részét a versenynek, viszont ezek a korábbi zempléni szakaszok szintén izgalmas, sokoldalú mozgalmas pályák, ahol nagyon jókat lehet versenyezni.

Miskolcnak egy kis pikantériája, hogy mindig kibabrál a mezőnnyel az időjárás. Remélem, hogy idén is így lesz… Ha esik az eső, akkor még izgalmasabb és talán jobban is szoktunk szerepelni.

Mit vársz a versenytől?
Ezt sokan szokták kérdezni… De ez annyira ott dől el…
Inkább azt mondom, hogy mit szeretnék: Magamhoz képest hibátlanul és minél gyorsabban versenyezni. Az első 5-6 autó között menni már nagyon jó eredmény.
Sietni fogunk, amennyire tőlünk telik.

Ez a hír most jelenik meg 5573. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
252627 28293031
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k