Borsi Gergő
Miskolc előtt... további tervekkel
2006-04-28
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797551432
Napi oldal:
164385
Jelenleg:
1010
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Borsi Gergő
Csapatfőnök, pilóta, korábbi A8-as bajnok.
Idén a legnépesebb, N4-es mezőnyben terelget egy Mitsubishit...
A Champion Ring bemutatóján találkoztunk és kikérdeztem:


Hogyan értékeled a 2005-ös évet?
Megvetted év elején az exHerczig Norbi féle Saxot, de valahogy a célban sosem láttalak…
Valóban misztikus dologgá vált a céldobogó…
Nagyon jól autózható, ízig-vérig versenyautó volt a kiskocsi, sajnos anyagilag nem tudtunk felnőni a feladathoz és nem tudtuk a kellő technikai hátteret biztosítani hozzá.
Ennek ellenére mindig apróságok miatt estünk ki, nem mondhatom, hogy fődarabok álltak meg. Egy csavartörés, féltengelytörés, generátor állt meg… bosszantó hibák, ami az egész csapat kedvét szegte és motivációját csökkentette.
Sajnálom, hogy rossz szájízzel zártuk ezt a történetet, mert nekem nagyon tetszett volna egy ilyen autóval egy jó évet végigcsinálni.

Korábban voltál A8-as bajnok, most pedig N4-ben indulsz.
Visszalépés ez?
Azt gondolom, hogy egy versenyzőnél visszalépésről beszélni nagyon nehéz, amíg versenyezhet, annak örülni kell.  Nyilván mindenki törekszik arra, hogy minél nagyobb autókkal menjen és az abszolút értékelésben előrébb végezzen.
Nekem a Mitsubishi szívügyem és az egész csapat így van vele.
Szervizszempontból, menettulajdonságai alapján nagyon közel áll hozzánk. A mostani autó még nem áll olyan szinten, hogy felvegye a harcot a mezőny top autóival, ennek ellenére tudtunk jó időket menni Egerben, amíg mentünk. Most Miskolcon újra megpróbálhatjuk.
Az évet úgy terveztük, hogy biztos célbaérős versenyekkel ott tudunk lenni majd valahol az elején. Most majd kiderül…

Tervben van, hogy a gyorsasági szakágban is elindulok, hogy ezzel az autóval, vagy sem, azt még nem tudom.
Van egy Evo IX Mitsubishije is a csapatnak, ami már akár Miskolcra is kész lehetett volna, de nem akartuk kapkodósan összerakni az autót, és most három murvás verseny következik, ahol még nem szeretném az új autót sem használni, sem bérbeadni, úgyhogy valószínűleg Budapest Rallye-n debütál majd a kocsi.

Csapatvezetőként is funkcionálsz…
Mennyire van erre idő verseny alatt?
Rendkívül nehezen összeegyeztethető dolog és nagyon nehezen is tud kibújni az ember a bőréből akkor, mikor egész héten csapatvezetősködik és hétvégén pedig ő lenne a versenyző… Nagyon komoly szerepcserés történet. Nem is tud ez menni egy személyben…
Most úgy néz ki, hogy ez megoldódik és találtam valakit, aki el tudja látni a csapatvezetői feladatokat míg én versenyzem, illetve kiosztottuk a feladatokat és a titulusokat. Mindenki tudja, hogy mi a dolga és ha ez a rend megvan, akkor ez a dolog működik.

Kik alkotják a csapatot?
Nagyon jó hangulatú, nagyon klassz srácokból álló csapat a miénk.
Csáki István Endrődi Harri navigálásával egy 106-os Peugeot-val versenyez N2-ben. Fabinyi Béla és navigátora egy Suzuki Swifttel a második Rallye2 versenytől indul a másodvonalban. A másik Suzukival a Hajdú-Fabinyi páros indul. Nem mondtam rosszul, hisz a Fabinyi testvérek két külön kocsival riogatják az ellenfeleket.
Pehely Balázs Ambrózi Melindával egy 306-osal már tavaly is nagyon szép eredményeket ért el az akkor még Juniornak nevezett bajnokságban. Komoly reményeket fűztünk hozzá, hogy idén is elöl fognak végezni a nagyon erős másodosztályú mezőnyben.
Mi pedig az EvoVI-os Mitsubishivel indulunk N4-ben Baranyai Lacival.

Könnyebb partnereket találni egy ekkora csapat mellé, vagy mindenki a saját támogatói körből gazdálkodik?
Megoszlik a támogatói kör.
Vannak olyanok, akik az egész csapatot támogatják, illetve a versenyzőknek van természetesen saját partnerköre. Ezek abszolút összeegyeztethetők.
Vannak felületeink, amiket közösen használunk, például a szervizparkban és nyilván a ruhák, sapkák személyre szabottan kiajánlhatóak.

A ruhádat nézve, vannak új partnerek…
Nagyon nagy boldogásággal tölt el, hogy két új támogató lépett idén a segítségünkre, az egyik a Szegeden székelő ATIDEKOR Kft. ők a kereskedelmi központok színvonalas dekorálásával foglalkoznak, illetve a Technolit Kft, akik pedig szerszámokkal, műhelyberendezésekkel és mindenféle, műhelyben használatos kémiai anyagok forgalmazásával foglalkoznak, ők egy óriási hagyományokkal rendelkező német cég magyarországi vállalata. Mind a két új támogatót is szeretnénk maximálisan kiszolgálni és reméljük hogy a töretlen bizalom végigkíséri a kapcsolatunkat.
Új még a PrintMédia és Comorn Kft.
Természetesen a korábbi partnereink is mellettünk állnak. Fő támogatónk a Viadom Rt. továbbra is tolja a szekerünket illetve a szegedi Innovariant nyomda, akik jeles résztvevői a magyar nyomdaiparnak és a többi támogatónk is mellettünk áll: IGOL, Wieland, Jákósport, GepárdTeam futászolgálat, Vonalkód Kft., WorldGateGPS, BBO és a többiek.

Miskolc… Milyen lesz?
Nagyon szeretem ezeket a pályákat.
Olyan érzelmi töltése van az egész miskolci versenynek és olyan hazaérkezek fillingje van, mikor megérkezik oda a mezőny és a csapat és elkezdünk tréningezni, versenyezni, ami nagyon jó érzés.
Sajnos a klasszikus miskolci pályák nem képezik részét a versenynek, viszont ezek a korábbi zempléni szakaszok szintén izgalmas, sokoldalú mozgalmas pályák, ahol nagyon jókat lehet versenyezni.

Miskolcnak egy kis pikantériája, hogy mindig kibabrál a mezőnnyel az időjárás. Remélem, hogy idén is így lesz… Ha esik az eső, akkor még izgalmasabb és talán jobban is szoktunk szerepelni.

Mit vársz a versenytől?
Ezt sokan szokták kérdezni… De ez annyira ott dől el…
Inkább azt mondom, hogy mit szeretnék: Magamhoz képest hibátlanul és minél gyorsabban versenyezni. Az első 5-6 autó között menni már nagyon jó eredmény.
Sietni fogunk, amennyire tőlünk telik.

Ez a hír most jelenik meg 5584. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k