h i r d e t é s
Összes oldal:
749597537
Napi oldal:
81104
Jelenleg:
1369
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Kádár Attilával, az SRTeam vezetőjével beszélgettünk a már Magyarországon is elérhető Brian James trélerekről:
Mi is az a Brian James???
A Brian James Trailers egy tradicionális, angol tréler-gyártó manufaktúra, mely 1979-óta gyárt szállító eszközöket Anglia szívében, a Silverston-i pályától alig néhány mérföldre.
Miben más egy ilyen tréler, mint a többi?
Mint azt említettem,a Silverston-i pálya szomszédságában van a gyár, ezért, – lévén Anglia a motorsportok fellegvára - kezdetben kifejezetten az autósport kiszolgálása volt a cég fő szempontja, azonban mára már a szállítás szinte minden területére kiterjesztette a választékát. Elég csak arra gondolni, hogy egy pálya- illetve formula-autó hasmagassága igen alacsony. Ez viszont akár a legkisebb Brian James tréler esetében sem akadály, hiszen az alacsony rakodómagasság révén gond nélkül szállíthatók ezek a járművek is. Aztán ahogy tovább nézzük a termék-palettát, előkerül a zárt felépítménnyel rendelkező Race Shuttle, illetve Race Transporter, melyek gyakorlatilag tökéletes védelmet nyújtanak a sok esetben több tíz milliós versenyautóknak.
Ahogy elnézem ezt a katalógust, az eurós árakkal, hát nem olcsó. Race Shuttle3 10.150 EUR. Ér egy ilyen ennyit???
Ha van egy 4 milliós órád, azt éjjeli szekrényen tartod,vagy veszel egy igényes, praktikus és nem utolsó sorban értékálló tárolót neki???
Viccet félre téve, nem olcsó valóban, de egy Ferrari, Königsegg, Porsche, egy R5-ös autó vagy WRC-sem olcsó. Ha például egy Jänner Rally-ra kell kivinni egy autót, nem mindegy hogy ablak magasságig , havas és só-leves kocsival állsz le a szervizparkban, vagy egy por-száraz és tiszta versenyautóval.
Az értékállóságra pedig egy példa.: néhány éve a Marussia F1 team kiárusította az eszközeit. Köztük volt egy Brian James Race Transporter, ami listaáron került értékesítésre, pedig egy használt termék volt. Hozzáteszem ez már inkább egy kisebb szervizbusz, amiben nemcsak a versenyautó fér el, hanem a szerszámok és akár a gumik is. Ez tehát egy kimondottan jó példa arra, hogy a tréler nemcsak egy használt eszköz, hanem egy értékálló tulajdon.
Milyen kivitelben érhetőek el a trélerek?
A legkisebb kategóriát a C2 képviseli egy-tengelyes kivitelben 11 -féle méretben,és terhelhetőséggel. Ezt követi az A2, mely szintén egy-tengelyes, de már inkább mindennapos felhasználásra is alkalmas tréler. A következő kategóriák képviselői a két-tengelyes C4 illetve A4 , majd a fent már említett RaceShuttle2, RaceShuttle3, és a „jéghegy csúcsa” a RaceTransporter. Külön meg kell, hogy említsem az „igáslovat” a TT-cargo szériát, mely 3 tengelyes kivitelben és kifejezetten ipari felhasználásra készül, akár 6m-es hosszal.
Ha valaki ilyet szeretne vásárolni, hol és hogyan tudja megtenni?
Aktuális raktárkészletünkről, rövid átadási határidővel is ki tudjuk szolgálni vevőinket, ha pedig egyedi igények merülnek fel, akkor azt a gyártásba adva a lehető legkisebb várakozási idővel megrendeljük.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk a XI. ker. Kondorosi út 2/A –szám alatt, az SRTeam bemutatótermében, ahol szaktanácsadással, egyedi árkalkulációval és mintadarabok bemutatásával állunk leendő vásárlóink rendelkezésére.
További elérhetőségeink:
Tel: 0620/924-9570
E-mail: info@srteam.eu
Honlap: www.brianjamestrailers.hu
Ez a hír most jelenik meg 4103. alkalommal
|