Bükfürdő előtt mondták
2011-06-02
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
772664050
Napi oldal:
27773
Jelenleg:
871
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

bukfurdo_elott_mondtak_1

Megkérdeztünk ismét néhány versenyzőt, hogyan állnak az első murvás verseny előtt a felkészüléssel. Volt akit ebéd közben, másokat a teszt közben sikerült megzavarnunk. Rögtön megállapíthattuk viszont azt is, hogy Spici villámgyors, mert egész nap sehogy sem sikerült őt utolérnünk, így őt majd csak a verseny végeztével faggatjuk!

Kazár Miki: "A pályabejárással jól állunk, a teszt is jól sikerült. Az autónál is megvannak a megfelelő beállítások, meg vagyok elégedve. Van mindenféle gumink, majd meglátjuk, hogy melyiket fogjuk felrakni, ami nagyban az időjárástól függ, de megígértem azt is, hogy Asira fogok hallgatni! Sokba került az a miskolci önfejűségem, hogy nem hallgattam Asira. Ezeket a pályákat nagyon szeretem, minden happy, annyi a negatívum, hogy most nem tudok hazamenni gyereket fürdetni, de így talán jobban rá tudok hangolódni a versenyzésre. Végre kipihenem magam éjjel is talán! :-) A végeredményt illetően az elejével lennék elégedett, ha az első ötben végeznénk."

Bútor Robi: "Nagyon jóízűre sikerült a teszt, az egri feelingek jöttek elő újra. Azt gondolom, hogy mindenki okult a miskolci esetből és sikerült ezeket a teszten bekövetkezett hibákat most kijavítani. Remélem, hogy a verseny vonatkozásában is majd ugyanezt mondhatom el. Egyelőre nagyon jól érzem magam az autóban, jónak érzem, 60 km-t teszteltem, jók a beállítások, kipróbáltunk többfélét és úgy gondolom, hogy a végére megtaláltuk a megfelelőt. Most mentem először murván S2000-essel, úgyhogy teljesen frissek az élmények és a nulláról kezdtük a felkészülést, hiszen semmi ilyen tapasztalatunk nem volt eddig. Az alapbeállításban a francia mérnökre hivatkoztam és onnan próbáltuk rám hangolni. Bízom benne, hogy sikerült megtalálni az ideálist… aztán, hogy az idők majd mit mutatnak, az már egy másik kérdés! :-) Új motor van az autóban, olyan, mint az egri versenyen is volt… érezhetően jobb, mint Miskolcon volt. Könnyedén ment most ez a teszt, jóízűen, görcsmentesen, így tényleg csak azt mondhatom, hogy egyelőre minden rendben van!"

Krózser Menya: "Abszolút pozitívan tekintek ismét a verseny elé! Az autó hozta azt, amit a murván elvárunk tőle. Sikerült jól beállítani, ez a tesztpálya megfelelő volt ehhez. Nagyon-nagyon várom ezt a versenyt! A pályákat illetően nagy csoda nincs, nagyon jók, a szokásosak. Az időjárás szerintem változékony lesz, így a gumival azért kicsit mellé lehet majd nyúlni, de én azt mondom, hogy ezek a pályák nem annyira érzékenyek, mint például az aszfalt, ahol felraksz egy slicket és ha leesik az eső, akkor nem tudsz menni. Nyilván a legoptimálisabb gumit itt sem egyszerű megtalálni, de rajta leszünk az ügyön, nem félek ettől a feladattól sem! Ha megfelelő gyorsan tudok menni, akkor szerintem nem lehet problémánk!"

Pethő István: "Nagyon örülünk az első murvás versenynek, a pályákat felírtuk, átnéztük, leporoltuk a régi itinereket. Sajnáljuk, hogy a régi pályák most sem szerepelnek a programban, de ezeket is szeretjük, főképp a második napi gyorsokat! Itt volt a mérnök, beállítottuk az autót, elég jól gyorsul a kocsi, szeretnénk egy előkelő helyezést elérni, de majd meglátjuk, hogy mit hoz az első nap vége. Köszönjük Sarek Rostivlavnak, a mérnöknek a segítséget és a jó beállítást, a támogatóinknak pedig, hogy itt lehetünk és újra versenyezhetünk!
Dr. Varga Attila: "Az autóval a mai teszten mentünk először murván, nagyon kellemes, jó benyomásokat keltett. Megpróbálunk új gumival menni, Michelin-re esett a választás, jónak tűnik. A pályák most nagyon-nagyon porosak, ha egy kis zápor esne rá, az talán még használna is nekik. Ha pedig nem esik, akkor ilyenek maradnak, valójában nincs ezzel semmi gond! Szerintem gyorsultak a pályák a tavalyihoz képest, mert most keményebbnek tűntek, ez pedig csak használni fog a látványosságnak. A körgyorsot illetően kíváncsiak vagyunk, hogy a körbe-körbe menésnél, ha nem lesz szél, akkor az milyen érdekes helyzetet teremt majd… de hát, akkor mindenkinek ugyanaz lesz!"

Lévai Ferenc: "Jól állunk, az autót ma reggel sikerült tesztelni, itt a lakhelyem környékén találtunk egy pályát, ami hasonló jellegű, mint ami a hétvégén is vár ránk. Az autó tökéletes, egy új beállítást próbáltunk most ki. Az autó sokkal kezelhetőbbé vált, mint amilyen tavaly volt, hiszen akkor egyik murván sem voltunk megelégedve az autó viselkedésével. A pályák a szokásosak, semmi újdonság. A prológra kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz! Nem vagyok egy prológmenő, de ha sokan lesznek, akkor azt is szoktam élvezni. Bízom benne, hogy nem fog esni az eső, vagy esetleg futó záporokkal megússzuk. A hétvégi eső azért ott hagyta a nyomát a pályákon, de az is látszik, hogy miután elállt az eső, pár óra múlva már újra porzik. A Hondával még száraz körülmények között nem is mentünk ezeken a pályákon, de nagyon bízunk benne, hogy ezúttal ezt is kipróbálhatjuk!

Pryma Zoltán - Kerekes József: "Nagyon jó időjárásra számítunk mindenképp. Egyrészt azért, mert ezt ígérik, másrészt pedig, mert tényleg annyira jó állapotúak a pályák, hogy kár lenne értük! Például ezen az Acsád-Szelestén én nem is emlékszem rá, hogy volt-e ennyire szép állapotú, helyenként olyan, mint egy idős, nem használt aszfalt. A felkészülésből még van hátra, most nagyjából a 70 %-ánál tartunk. Haladunk és nagyon jó minden egyelőre! Teszteltünk már egyet Káldon a tesztpályán, szaladtunk pár kört. Az autó a szokásos hibátlan, nem tudunk rá panaszkodni. Egyetlen apró hiba, hogy jön befelé a kocsiba a por, de hát ez egy poros verseny, ezért jöttünk, úgyhogy csak jöjjön! Az eredményt illetően újra a szokásos középmezőnybe várjuk magunkat.

Hideg Krisztián: "Nagyon-nagyon várom már a versenyt és hogy végre mehessek a kocsival! Itt állunk már a teszt előtt, az utolsó simítások vannak már vissza. Vasárnap dőlt el, hogy indulni tudunk, így hétfőn-kedden kellett megszerveznünk a kétheti munkát, így elég fáradt a csapat és mi is. 2 nap alatt: pályafelírás, tréning, teszt, holnap gépkönyvezés, adminisztratív átvétel, technikai átvétel, még tréning és még plusz a prológ… úgyhogy nem unatkozunk, az az igazság! Hogy mire számítok? Nem szeretek verseny előtt esélyt latolgatni, még egyelőre az autónak a hangját sem hallottam…"

Bujdos Miki: "Most készülődünk a tesztre, megpróbáljuk beállítani az autót, hogy nagyon-nagyon gyorsak legyünk! A pályák nagyon tetszenek, végre murva! Próbálunk gyorsak lenni, hogy behozzuk a lemaradásunkat, kicsit hátra csúsztunk, de majd most! Majd most virítunk! A mai időjárással kiegyeznék a hétvégére is, ilyen épphogy csak süt a nap, ez nagyon jó lenne. Az esőt jó lenne megúszni, főképp mert mi gumival is úgy készültünk, hogy száraz idő lesz, így mindenképp az lenne az ideális! Nagyon sok nézőt várunk és reméljük, hogy szurkolnak nekünk! A prológ? Mostanában azért már jól teljesítünk, rendben lesz az! 

Herczig Norbert: "Breaking news :-) Nagyon finom a pizza, épp ebédelünk a srácokkal. Nemzetközi kis csapat jött össze, hiszen az autó cseh, a mérnök belga, a szerelők olaszok, és itt vagyunk mi magyarok. De az olaszoknak is ízlik a pizza! Reggel korán kezdtük a tesztet, megcsináltuk a beállításokat, rengeteg félét kipróbáltunk. Jó volt, hogy ugyanaz volt a tesztpálya, mint a tavalyi évben is, így volt viszonyítási alapunk. Készen állunk a versenyre! Hogy mit remélek? Hogy eggyel előrébb végezzünk, mint tavaly! Az időjárást tekintve nekem most tényleg mindegy, hogy mi lesz. Szárazra és esőre egyaránt felkészültünk, tapasztalatunk is van mindkét időjárásra…"

Matics Misi: "A pályák talán most vannak a legjobb állapotban, szerintem a múlt hétvégi - pályabejárás előtti - esőzés jót is tett nekik, jól meg lettek tömörítve. A pályák minősége tökéletes! Tesztelésre most sem jutott időnk, majd próbálunk még egy féktávot és ennyi! Mindig igyekszünk tökéletesen felkészített autóval rajthoz állni, reméljük most is így lesz, a kocsi jónak tűnik, aztán a versenyen majd kiderül. Bízom benne, hogy nem lesz eső, száraz pályákat és nem túl meleg versenyt remélek. Nem szeretnék sárban dagonyázni, mert utána nehéz lemosni az autót! :-)

 

Ez a hír most jelenik meg 4059. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k