Évzáró LADA találkozó - 2024.október 13. - Mogyoród, Ring autós mozi
Bükfürdő előtt mondták
2011-06-02
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
733418100
Napi oldal:
82111
Jelenleg:
994
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

bukfurdo_elott_mondtak_1

Megkérdeztünk ismét néhány versenyzőt, hogyan állnak az első murvás verseny előtt a felkészüléssel. Volt akit ebéd közben, másokat a teszt közben sikerült megzavarnunk. Rögtön megállapíthattuk viszont azt is, hogy Spici villámgyors, mert egész nap sehogy sem sikerült őt utolérnünk, így őt majd csak a verseny végeztével faggatjuk!

Kazár Miki: "A pályabejárással jól állunk, a teszt is jól sikerült. Az autónál is megvannak a megfelelő beállítások, meg vagyok elégedve. Van mindenféle gumink, majd meglátjuk, hogy melyiket fogjuk felrakni, ami nagyban az időjárástól függ, de megígértem azt is, hogy Asira fogok hallgatni! Sokba került az a miskolci önfejűségem, hogy nem hallgattam Asira. Ezeket a pályákat nagyon szeretem, minden happy, annyi a negatívum, hogy most nem tudok hazamenni gyereket fürdetni, de így talán jobban rá tudok hangolódni a versenyzésre. Végre kipihenem magam éjjel is talán! :-) A végeredményt illetően az elejével lennék elégedett, ha az első ötben végeznénk."

Bútor Robi: "Nagyon jóízűre sikerült a teszt, az egri feelingek jöttek elő újra. Azt gondolom, hogy mindenki okult a miskolci esetből és sikerült ezeket a teszten bekövetkezett hibákat most kijavítani. Remélem, hogy a verseny vonatkozásában is majd ugyanezt mondhatom el. Egyelőre nagyon jól érzem magam az autóban, jónak érzem, 60 km-t teszteltem, jók a beállítások, kipróbáltunk többfélét és úgy gondolom, hogy a végére megtaláltuk a megfelelőt. Most mentem először murván S2000-essel, úgyhogy teljesen frissek az élmények és a nulláról kezdtük a felkészülést, hiszen semmi ilyen tapasztalatunk nem volt eddig. Az alapbeállításban a francia mérnökre hivatkoztam és onnan próbáltuk rám hangolni. Bízom benne, hogy sikerült megtalálni az ideálist… aztán, hogy az idők majd mit mutatnak, az már egy másik kérdés! :-) Új motor van az autóban, olyan, mint az egri versenyen is volt… érezhetően jobb, mint Miskolcon volt. Könnyedén ment most ez a teszt, jóízűen, görcsmentesen, így tényleg csak azt mondhatom, hogy egyelőre minden rendben van!"

Krózser Menya: "Abszolút pozitívan tekintek ismét a verseny elé! Az autó hozta azt, amit a murván elvárunk tőle. Sikerült jól beállítani, ez a tesztpálya megfelelő volt ehhez. Nagyon-nagyon várom ezt a versenyt! A pályákat illetően nagy csoda nincs, nagyon jók, a szokásosak. Az időjárás szerintem változékony lesz, így a gumival azért kicsit mellé lehet majd nyúlni, de én azt mondom, hogy ezek a pályák nem annyira érzékenyek, mint például az aszfalt, ahol felraksz egy slicket és ha leesik az eső, akkor nem tudsz menni. Nyilván a legoptimálisabb gumit itt sem egyszerű megtalálni, de rajta leszünk az ügyön, nem félek ettől a feladattól sem! Ha megfelelő gyorsan tudok menni, akkor szerintem nem lehet problémánk!"

Pethő István: "Nagyon örülünk az első murvás versenynek, a pályákat felírtuk, átnéztük, leporoltuk a régi itinereket. Sajnáljuk, hogy a régi pályák most sem szerepelnek a programban, de ezeket is szeretjük, főképp a második napi gyorsokat! Itt volt a mérnök, beállítottuk az autót, elég jól gyorsul a kocsi, szeretnénk egy előkelő helyezést elérni, de majd meglátjuk, hogy mit hoz az első nap vége. Köszönjük Sarek Rostivlavnak, a mérnöknek a segítséget és a jó beállítást, a támogatóinknak pedig, hogy itt lehetünk és újra versenyezhetünk!
Dr. Varga Attila: "Az autóval a mai teszten mentünk először murván, nagyon kellemes, jó benyomásokat keltett. Megpróbálunk új gumival menni, Michelin-re esett a választás, jónak tűnik. A pályák most nagyon-nagyon porosak, ha egy kis zápor esne rá, az talán még használna is nekik. Ha pedig nem esik, akkor ilyenek maradnak, valójában nincs ezzel semmi gond! Szerintem gyorsultak a pályák a tavalyihoz képest, mert most keményebbnek tűntek, ez pedig csak használni fog a látványosságnak. A körgyorsot illetően kíváncsiak vagyunk, hogy a körbe-körbe menésnél, ha nem lesz szél, akkor az milyen érdekes helyzetet teremt majd… de hát, akkor mindenkinek ugyanaz lesz!"

Lévai Ferenc: "Jól állunk, az autót ma reggel sikerült tesztelni, itt a lakhelyem környékén találtunk egy pályát, ami hasonló jellegű, mint ami a hétvégén is vár ránk. Az autó tökéletes, egy új beállítást próbáltunk most ki. Az autó sokkal kezelhetőbbé vált, mint amilyen tavaly volt, hiszen akkor egyik murván sem voltunk megelégedve az autó viselkedésével. A pályák a szokásosak, semmi újdonság. A prológra kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz! Nem vagyok egy prológmenő, de ha sokan lesznek, akkor azt is szoktam élvezni. Bízom benne, hogy nem fog esni az eső, vagy esetleg futó záporokkal megússzuk. A hétvégi eső azért ott hagyta a nyomát a pályákon, de az is látszik, hogy miután elállt az eső, pár óra múlva már újra porzik. A Hondával még száraz körülmények között nem is mentünk ezeken a pályákon, de nagyon bízunk benne, hogy ezúttal ezt is kipróbálhatjuk!

Pryma Zoltán - Kerekes József: "Nagyon jó időjárásra számítunk mindenképp. Egyrészt azért, mert ezt ígérik, másrészt pedig, mert tényleg annyira jó állapotúak a pályák, hogy kár lenne értük! Például ezen az Acsád-Szelestén én nem is emlékszem rá, hogy volt-e ennyire szép állapotú, helyenként olyan, mint egy idős, nem használt aszfalt. A felkészülésből még van hátra, most nagyjából a 70 %-ánál tartunk. Haladunk és nagyon jó minden egyelőre! Teszteltünk már egyet Káldon a tesztpályán, szaladtunk pár kört. Az autó a szokásos hibátlan, nem tudunk rá panaszkodni. Egyetlen apró hiba, hogy jön befelé a kocsiba a por, de hát ez egy poros verseny, ezért jöttünk, úgyhogy csak jöjjön! Az eredményt illetően újra a szokásos középmezőnybe várjuk magunkat.

Hideg Krisztián: "Nagyon-nagyon várom már a versenyt és hogy végre mehessek a kocsival! Itt állunk már a teszt előtt, az utolsó simítások vannak már vissza. Vasárnap dőlt el, hogy indulni tudunk, így hétfőn-kedden kellett megszerveznünk a kétheti munkát, így elég fáradt a csapat és mi is. 2 nap alatt: pályafelírás, tréning, teszt, holnap gépkönyvezés, adminisztratív átvétel, technikai átvétel, még tréning és még plusz a prológ… úgyhogy nem unatkozunk, az az igazság! Hogy mire számítok? Nem szeretek verseny előtt esélyt latolgatni, még egyelőre az autónak a hangját sem hallottam…"

Bujdos Miki: "Most készülődünk a tesztre, megpróbáljuk beállítani az autót, hogy nagyon-nagyon gyorsak legyünk! A pályák nagyon tetszenek, végre murva! Próbálunk gyorsak lenni, hogy behozzuk a lemaradásunkat, kicsit hátra csúsztunk, de majd most! Majd most virítunk! A mai időjárással kiegyeznék a hétvégére is, ilyen épphogy csak süt a nap, ez nagyon jó lenne. Az esőt jó lenne megúszni, főképp mert mi gumival is úgy készültünk, hogy száraz idő lesz, így mindenképp az lenne az ideális! Nagyon sok nézőt várunk és reméljük, hogy szurkolnak nekünk! A prológ? Mostanában azért már jól teljesítünk, rendben lesz az! 

Herczig Norbert: "Breaking news :-) Nagyon finom a pizza, épp ebédelünk a srácokkal. Nemzetközi kis csapat jött össze, hiszen az autó cseh, a mérnök belga, a szerelők olaszok, és itt vagyunk mi magyarok. De az olaszoknak is ízlik a pizza! Reggel korán kezdtük a tesztet, megcsináltuk a beállításokat, rengeteg félét kipróbáltunk. Jó volt, hogy ugyanaz volt a tesztpálya, mint a tavalyi évben is, így volt viszonyítási alapunk. Készen állunk a versenyre! Hogy mit remélek? Hogy eggyel előrébb végezzünk, mint tavaly! Az időjárást tekintve nekem most tényleg mindegy, hogy mi lesz. Szárazra és esőre egyaránt felkészültünk, tapasztalatunk is van mindkét időjárásra…"

Matics Misi: "A pályák talán most vannak a legjobb állapotban, szerintem a múlt hétvégi - pályabejárás előtti - esőzés jót is tett nekik, jól meg lettek tömörítve. A pályák minősége tökéletes! Tesztelésre most sem jutott időnk, majd próbálunk még egy féktávot és ennyi! Mindig igyekszünk tökéletesen felkészített autóval rajthoz állni, reméljük most is így lesz, a kocsi jónak tűnik, aztán a versenyen majd kiderül. Bízom benne, hogy nem lesz eső, száraz pályákat és nem túl meleg versenyt remélek. Nem szeretnék sárban dagonyázni, mert utána nehéz lemosni az autót! :-)

 

Ez a hír most jelenik meg 3990. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.13.

részletes infóink

2024.10.10-13.

részletes infóink

2024.10.12-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k