Bükfürdő előtt mondták
2011-06-02
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
765300082
Napi oldal:
48885
Jelenleg:
1565
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

bukfurdo_elott_mondtak_1

Megkérdeztünk ismét néhány versenyzőt, hogyan állnak az első murvás verseny előtt a felkészüléssel. Volt akit ebéd közben, másokat a teszt közben sikerült megzavarnunk. Rögtön megállapíthattuk viszont azt is, hogy Spici villámgyors, mert egész nap sehogy sem sikerült őt utolérnünk, így őt majd csak a verseny végeztével faggatjuk!

Kazár Miki: "A pályabejárással jól állunk, a teszt is jól sikerült. Az autónál is megvannak a megfelelő beállítások, meg vagyok elégedve. Van mindenféle gumink, majd meglátjuk, hogy melyiket fogjuk felrakni, ami nagyban az időjárástól függ, de megígértem azt is, hogy Asira fogok hallgatni! Sokba került az a miskolci önfejűségem, hogy nem hallgattam Asira. Ezeket a pályákat nagyon szeretem, minden happy, annyi a negatívum, hogy most nem tudok hazamenni gyereket fürdetni, de így talán jobban rá tudok hangolódni a versenyzésre. Végre kipihenem magam éjjel is talán! :-) A végeredményt illetően az elejével lennék elégedett, ha az első ötben végeznénk."

Bútor Robi: "Nagyon jóízűre sikerült a teszt, az egri feelingek jöttek elő újra. Azt gondolom, hogy mindenki okult a miskolci esetből és sikerült ezeket a teszten bekövetkezett hibákat most kijavítani. Remélem, hogy a verseny vonatkozásában is majd ugyanezt mondhatom el. Egyelőre nagyon jól érzem magam az autóban, jónak érzem, 60 km-t teszteltem, jók a beállítások, kipróbáltunk többfélét és úgy gondolom, hogy a végére megtaláltuk a megfelelőt. Most mentem először murván S2000-essel, úgyhogy teljesen frissek az élmények és a nulláról kezdtük a felkészülést, hiszen semmi ilyen tapasztalatunk nem volt eddig. Az alapbeállításban a francia mérnökre hivatkoztam és onnan próbáltuk rám hangolni. Bízom benne, hogy sikerült megtalálni az ideálist… aztán, hogy az idők majd mit mutatnak, az már egy másik kérdés! :-) Új motor van az autóban, olyan, mint az egri versenyen is volt… érezhetően jobb, mint Miskolcon volt. Könnyedén ment most ez a teszt, jóízűen, görcsmentesen, így tényleg csak azt mondhatom, hogy egyelőre minden rendben van!"

Krózser Menya: "Abszolút pozitívan tekintek ismét a verseny elé! Az autó hozta azt, amit a murván elvárunk tőle. Sikerült jól beállítani, ez a tesztpálya megfelelő volt ehhez. Nagyon-nagyon várom ezt a versenyt! A pályákat illetően nagy csoda nincs, nagyon jók, a szokásosak. Az időjárás szerintem változékony lesz, így a gumival azért kicsit mellé lehet majd nyúlni, de én azt mondom, hogy ezek a pályák nem annyira érzékenyek, mint például az aszfalt, ahol felraksz egy slicket és ha leesik az eső, akkor nem tudsz menni. Nyilván a legoptimálisabb gumit itt sem egyszerű megtalálni, de rajta leszünk az ügyön, nem félek ettől a feladattól sem! Ha megfelelő gyorsan tudok menni, akkor szerintem nem lehet problémánk!"

Pethő István: "Nagyon örülünk az első murvás versenynek, a pályákat felírtuk, átnéztük, leporoltuk a régi itinereket. Sajnáljuk, hogy a régi pályák most sem szerepelnek a programban, de ezeket is szeretjük, főképp a második napi gyorsokat! Itt volt a mérnök, beállítottuk az autót, elég jól gyorsul a kocsi, szeretnénk egy előkelő helyezést elérni, de majd meglátjuk, hogy mit hoz az első nap vége. Köszönjük Sarek Rostivlavnak, a mérnöknek a segítséget és a jó beállítást, a támogatóinknak pedig, hogy itt lehetünk és újra versenyezhetünk!
Dr. Varga Attila: "Az autóval a mai teszten mentünk először murván, nagyon kellemes, jó benyomásokat keltett. Megpróbálunk új gumival menni, Michelin-re esett a választás, jónak tűnik. A pályák most nagyon-nagyon porosak, ha egy kis zápor esne rá, az talán még használna is nekik. Ha pedig nem esik, akkor ilyenek maradnak, valójában nincs ezzel semmi gond! Szerintem gyorsultak a pályák a tavalyihoz képest, mert most keményebbnek tűntek, ez pedig csak használni fog a látványosságnak. A körgyorsot illetően kíváncsiak vagyunk, hogy a körbe-körbe menésnél, ha nem lesz szél, akkor az milyen érdekes helyzetet teremt majd… de hát, akkor mindenkinek ugyanaz lesz!"

Lévai Ferenc: "Jól állunk, az autót ma reggel sikerült tesztelni, itt a lakhelyem környékén találtunk egy pályát, ami hasonló jellegű, mint ami a hétvégén is vár ránk. Az autó tökéletes, egy új beállítást próbáltunk most ki. Az autó sokkal kezelhetőbbé vált, mint amilyen tavaly volt, hiszen akkor egyik murván sem voltunk megelégedve az autó viselkedésével. A pályák a szokásosak, semmi újdonság. A prológra kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz! Nem vagyok egy prológmenő, de ha sokan lesznek, akkor azt is szoktam élvezni. Bízom benne, hogy nem fog esni az eső, vagy esetleg futó záporokkal megússzuk. A hétvégi eső azért ott hagyta a nyomát a pályákon, de az is látszik, hogy miután elállt az eső, pár óra múlva már újra porzik. A Hondával még száraz körülmények között nem is mentünk ezeken a pályákon, de nagyon bízunk benne, hogy ezúttal ezt is kipróbálhatjuk!

Pryma Zoltán - Kerekes József: "Nagyon jó időjárásra számítunk mindenképp. Egyrészt azért, mert ezt ígérik, másrészt pedig, mert tényleg annyira jó állapotúak a pályák, hogy kár lenne értük! Például ezen az Acsád-Szelestén én nem is emlékszem rá, hogy volt-e ennyire szép állapotú, helyenként olyan, mint egy idős, nem használt aszfalt. A felkészülésből még van hátra, most nagyjából a 70 %-ánál tartunk. Haladunk és nagyon jó minden egyelőre! Teszteltünk már egyet Káldon a tesztpályán, szaladtunk pár kört. Az autó a szokásos hibátlan, nem tudunk rá panaszkodni. Egyetlen apró hiba, hogy jön befelé a kocsiba a por, de hát ez egy poros verseny, ezért jöttünk, úgyhogy csak jöjjön! Az eredményt illetően újra a szokásos középmezőnybe várjuk magunkat.

Hideg Krisztián: "Nagyon-nagyon várom már a versenyt és hogy végre mehessek a kocsival! Itt állunk már a teszt előtt, az utolsó simítások vannak már vissza. Vasárnap dőlt el, hogy indulni tudunk, így hétfőn-kedden kellett megszerveznünk a kétheti munkát, így elég fáradt a csapat és mi is. 2 nap alatt: pályafelírás, tréning, teszt, holnap gépkönyvezés, adminisztratív átvétel, technikai átvétel, még tréning és még plusz a prológ… úgyhogy nem unatkozunk, az az igazság! Hogy mire számítok? Nem szeretek verseny előtt esélyt latolgatni, még egyelőre az autónak a hangját sem hallottam…"

Bujdos Miki: "Most készülődünk a tesztre, megpróbáljuk beállítani az autót, hogy nagyon-nagyon gyorsak legyünk! A pályák nagyon tetszenek, végre murva! Próbálunk gyorsak lenni, hogy behozzuk a lemaradásunkat, kicsit hátra csúsztunk, de majd most! Majd most virítunk! A mai időjárással kiegyeznék a hétvégére is, ilyen épphogy csak süt a nap, ez nagyon jó lenne. Az esőt jó lenne megúszni, főképp mert mi gumival is úgy készültünk, hogy száraz idő lesz, így mindenképp az lenne az ideális! Nagyon sok nézőt várunk és reméljük, hogy szurkolnak nekünk! A prológ? Mostanában azért már jól teljesítünk, rendben lesz az! 

Herczig Norbert: "Breaking news :-) Nagyon finom a pizza, épp ebédelünk a srácokkal. Nemzetközi kis csapat jött össze, hiszen az autó cseh, a mérnök belga, a szerelők olaszok, és itt vagyunk mi magyarok. De az olaszoknak is ízlik a pizza! Reggel korán kezdtük a tesztet, megcsináltuk a beállításokat, rengeteg félét kipróbáltunk. Jó volt, hogy ugyanaz volt a tesztpálya, mint a tavalyi évben is, így volt viszonyítási alapunk. Készen állunk a versenyre! Hogy mit remélek? Hogy eggyel előrébb végezzünk, mint tavaly! Az időjárást tekintve nekem most tényleg mindegy, hogy mi lesz. Szárazra és esőre egyaránt felkészültünk, tapasztalatunk is van mindkét időjárásra…"

Matics Misi: "A pályák talán most vannak a legjobb állapotban, szerintem a múlt hétvégi - pályabejárás előtti - esőzés jót is tett nekik, jól meg lettek tömörítve. A pályák minősége tökéletes! Tesztelésre most sem jutott időnk, majd próbálunk még egy féktávot és ennyi! Mindig igyekszünk tökéletesen felkészített autóval rajthoz állni, reméljük most is így lesz, a kocsi jónak tűnik, aztán a versenyen majd kiderül. Bízom benne, hogy nem lesz eső, száraz pályákat és nem túl meleg versenyt remélek. Nem szeretnék sárban dagonyázni, mert utána nehéz lemosni az autót! :-)

 

Ez a hír most jelenik meg 4048. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425
262728 29303101

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k