LCH Tavaszi LADA találkozó
Bükfürdő előtt mondták
2011-06-02
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684808938
Napi oldal:
40904
Jelenleg:
1490
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

bukfurdo_elott_mondtak_1

Megkérdeztünk ismét néhány versenyzőt, hogyan állnak az első murvás verseny előtt a felkészüléssel. Volt akit ebéd közben, másokat a teszt közben sikerült megzavarnunk. Rögtön megállapíthattuk viszont azt is, hogy Spici villámgyors, mert egész nap sehogy sem sikerült őt utolérnünk, így őt majd csak a verseny végeztével faggatjuk!

Kazár Miki: "A pályabejárással jól állunk, a teszt is jól sikerült. Az autónál is megvannak a megfelelő beállítások, meg vagyok elégedve. Van mindenféle gumink, majd meglátjuk, hogy melyiket fogjuk felrakni, ami nagyban az időjárástól függ, de megígértem azt is, hogy Asira fogok hallgatni! Sokba került az a miskolci önfejűségem, hogy nem hallgattam Asira. Ezeket a pályákat nagyon szeretem, minden happy, annyi a negatívum, hogy most nem tudok hazamenni gyereket fürdetni, de így talán jobban rá tudok hangolódni a versenyzésre. Végre kipihenem magam éjjel is talán! :-) A végeredményt illetően az elejével lennék elégedett, ha az első ötben végeznénk."

Bútor Robi: "Nagyon jóízűre sikerült a teszt, az egri feelingek jöttek elő újra. Azt gondolom, hogy mindenki okult a miskolci esetből és sikerült ezeket a teszten bekövetkezett hibákat most kijavítani. Remélem, hogy a verseny vonatkozásában is majd ugyanezt mondhatom el. Egyelőre nagyon jól érzem magam az autóban, jónak érzem, 60 km-t teszteltem, jók a beállítások, kipróbáltunk többfélét és úgy gondolom, hogy a végére megtaláltuk a megfelelőt. Most mentem először murván S2000-essel, úgyhogy teljesen frissek az élmények és a nulláról kezdtük a felkészülést, hiszen semmi ilyen tapasztalatunk nem volt eddig. Az alapbeállításban a francia mérnökre hivatkoztam és onnan próbáltuk rám hangolni. Bízom benne, hogy sikerült megtalálni az ideálist… aztán, hogy az idők majd mit mutatnak, az már egy másik kérdés! :-) Új motor van az autóban, olyan, mint az egri versenyen is volt… érezhetően jobb, mint Miskolcon volt. Könnyedén ment most ez a teszt, jóízűen, görcsmentesen, így tényleg csak azt mondhatom, hogy egyelőre minden rendben van!"

Krózser Menya: "Abszolút pozitívan tekintek ismét a verseny elé! Az autó hozta azt, amit a murván elvárunk tőle. Sikerült jól beállítani, ez a tesztpálya megfelelő volt ehhez. Nagyon-nagyon várom ezt a versenyt! A pályákat illetően nagy csoda nincs, nagyon jók, a szokásosak. Az időjárás szerintem változékony lesz, így a gumival azért kicsit mellé lehet majd nyúlni, de én azt mondom, hogy ezek a pályák nem annyira érzékenyek, mint például az aszfalt, ahol felraksz egy slicket és ha leesik az eső, akkor nem tudsz menni. Nyilván a legoptimálisabb gumit itt sem egyszerű megtalálni, de rajta leszünk az ügyön, nem félek ettől a feladattól sem! Ha megfelelő gyorsan tudok menni, akkor szerintem nem lehet problémánk!"

Pethő István: "Nagyon örülünk az első murvás versenynek, a pályákat felírtuk, átnéztük, leporoltuk a régi itinereket. Sajnáljuk, hogy a régi pályák most sem szerepelnek a programban, de ezeket is szeretjük, főképp a második napi gyorsokat! Itt volt a mérnök, beállítottuk az autót, elég jól gyorsul a kocsi, szeretnénk egy előkelő helyezést elérni, de majd meglátjuk, hogy mit hoz az első nap vége. Köszönjük Sarek Rostivlavnak, a mérnöknek a segítséget és a jó beállítást, a támogatóinknak pedig, hogy itt lehetünk és újra versenyezhetünk!
Dr. Varga Attila: "Az autóval a mai teszten mentünk először murván, nagyon kellemes, jó benyomásokat keltett. Megpróbálunk új gumival menni, Michelin-re esett a választás, jónak tűnik. A pályák most nagyon-nagyon porosak, ha egy kis zápor esne rá, az talán még használna is nekik. Ha pedig nem esik, akkor ilyenek maradnak, valójában nincs ezzel semmi gond! Szerintem gyorsultak a pályák a tavalyihoz képest, mert most keményebbnek tűntek, ez pedig csak használni fog a látványosságnak. A körgyorsot illetően kíváncsiak vagyunk, hogy a körbe-körbe menésnél, ha nem lesz szél, akkor az milyen érdekes helyzetet teremt majd… de hát, akkor mindenkinek ugyanaz lesz!"

Lévai Ferenc: "Jól állunk, az autót ma reggel sikerült tesztelni, itt a lakhelyem környékén találtunk egy pályát, ami hasonló jellegű, mint ami a hétvégén is vár ránk. Az autó tökéletes, egy új beállítást próbáltunk most ki. Az autó sokkal kezelhetőbbé vált, mint amilyen tavaly volt, hiszen akkor egyik murván sem voltunk megelégedve az autó viselkedésével. A pályák a szokásosak, semmi újdonság. A prológra kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz! Nem vagyok egy prológmenő, de ha sokan lesznek, akkor azt is szoktam élvezni. Bízom benne, hogy nem fog esni az eső, vagy esetleg futó záporokkal megússzuk. A hétvégi eső azért ott hagyta a nyomát a pályákon, de az is látszik, hogy miután elállt az eső, pár óra múlva már újra porzik. A Hondával még száraz körülmények között nem is mentünk ezeken a pályákon, de nagyon bízunk benne, hogy ezúttal ezt is kipróbálhatjuk!

Pryma Zoltán - Kerekes József: "Nagyon jó időjárásra számítunk mindenképp. Egyrészt azért, mert ezt ígérik, másrészt pedig, mert tényleg annyira jó állapotúak a pályák, hogy kár lenne értük! Például ezen az Acsád-Szelestén én nem is emlékszem rá, hogy volt-e ennyire szép állapotú, helyenként olyan, mint egy idős, nem használt aszfalt. A felkészülésből még van hátra, most nagyjából a 70 %-ánál tartunk. Haladunk és nagyon jó minden egyelőre! Teszteltünk már egyet Káldon a tesztpályán, szaladtunk pár kört. Az autó a szokásos hibátlan, nem tudunk rá panaszkodni. Egyetlen apró hiba, hogy jön befelé a kocsiba a por, de hát ez egy poros verseny, ezért jöttünk, úgyhogy csak jöjjön! Az eredményt illetően újra a szokásos középmezőnybe várjuk magunkat.

Hideg Krisztián: "Nagyon-nagyon várom már a versenyt és hogy végre mehessek a kocsival! Itt állunk már a teszt előtt, az utolsó simítások vannak már vissza. Vasárnap dőlt el, hogy indulni tudunk, így hétfőn-kedden kellett megszerveznünk a kétheti munkát, így elég fáradt a csapat és mi is. 2 nap alatt: pályafelírás, tréning, teszt, holnap gépkönyvezés, adminisztratív átvétel, technikai átvétel, még tréning és még plusz a prológ… úgyhogy nem unatkozunk, az az igazság! Hogy mire számítok? Nem szeretek verseny előtt esélyt latolgatni, még egyelőre az autónak a hangját sem hallottam…"

Bujdos Miki: "Most készülődünk a tesztre, megpróbáljuk beállítani az autót, hogy nagyon-nagyon gyorsak legyünk! A pályák nagyon tetszenek, végre murva! Próbálunk gyorsak lenni, hogy behozzuk a lemaradásunkat, kicsit hátra csúsztunk, de majd most! Majd most virítunk! A mai időjárással kiegyeznék a hétvégére is, ilyen épphogy csak süt a nap, ez nagyon jó lenne. Az esőt jó lenne megúszni, főképp mert mi gumival is úgy készültünk, hogy száraz idő lesz, így mindenképp az lenne az ideális! Nagyon sok nézőt várunk és reméljük, hogy szurkolnak nekünk! A prológ? Mostanában azért már jól teljesítünk, rendben lesz az! 

Herczig Norbert: "Breaking news :-) Nagyon finom a pizza, épp ebédelünk a srácokkal. Nemzetközi kis csapat jött össze, hiszen az autó cseh, a mérnök belga, a szerelők olaszok, és itt vagyunk mi magyarok. De az olaszoknak is ízlik a pizza! Reggel korán kezdtük a tesztet, megcsináltuk a beállításokat, rengeteg félét kipróbáltunk. Jó volt, hogy ugyanaz volt a tesztpálya, mint a tavalyi évben is, így volt viszonyítási alapunk. Készen állunk a versenyre! Hogy mit remélek? Hogy eggyel előrébb végezzünk, mint tavaly! Az időjárást tekintve nekem most tényleg mindegy, hogy mi lesz. Szárazra és esőre egyaránt felkészültünk, tapasztalatunk is van mindkét időjárásra…"

Matics Misi: "A pályák talán most vannak a legjobb állapotban, szerintem a múlt hétvégi - pályabejárás előtti - esőzés jót is tett nekik, jól meg lettek tömörítve. A pályák minősége tökéletes! Tesztelésre most sem jutott időnk, majd próbálunk még egy féktávot és ennyi! Mindig igyekszünk tökéletesen felkészített autóval rajthoz állni, reméljük most is így lesz, a kocsi jónak tűnik, aztán a versenyen majd kiderül. Bízom benne, hogy nem lesz eső, száraz pályákat és nem túl meleg versenyt remélek. Nem szeretnék sárban dagonyázni, mert utána nehéz lemosni az autót! :-)

 

Ez a hír most jelenik meg 3942. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k