LCH Tavaszi LADA találkozó
A Bükfürdő Rallye visszatér!
azaz: itt a hazai Murva Bajnoki szezonnyitó!
2014-04-16
ajánló riport • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685083934
Napi oldal:
48087
Jelenleg:
1189
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

 Bukfurdo_Rallye_2014_1

>> versenykiírás <<


>> on-line nevezés <<

>> adatvédelmi nyilatkozat <<

>> gépátvételi lap <<

Egy év szünetet követően tér vissza a Bükfürdő Rallye, ami rögtön újdonsággal is szolgál, hiszen a vadonatúj Országos Murva Rallye Bajnokság szezonnyitója lesz a verseny. Erről és a verseny kínálta kondíciókról faggattam egy kicsit a verseny rendezőjét, Markó Tibort:

 

A kiírás megjelenésével egyértelművé vált, hogy lesz verseny. Hogy álltok a szervezéssel, előkészületekkel? Minden klappol úgy, ahogy szeretted volna?
A verseny léte, a szándékunk (nem csak az enyém) nem volt kérdéses! Egy év kényszerpihenőt követően tér vissza a Bükfürdő Rallye, és továbbra is olyannak szeretnénk látni, amilyen korábban is volt, amiért megszerették a versenyzők és a nézők. Magyarországon ez az  a murvás verseny, ahol ha élvezni is mered a versenyzést, a pályákat - azaz netán sietsz -, nem fogy el a versenyautód fél alja. A pályák minősége most is ilyen! Finnország! Ezeket az adottságokat szeretnénk kiegészíteni azokkal a szolgáltatásokkal, amit már megszokhattak az ide látogató versenyzők. Röviden: az a célunk, hogy itt a Versenyző a gyorsasági szakaszokon kívül is Versenyzőnek érezhesse magát! 

Értem. És az előkészületek?
Reálisan felmérve a helyzetünket, kb ott tartunk, ahol tartanunk kell. Az ORB, azaz OMRB mezőnyének csupán 20km-el lesz kevesebb a versenytávja (összesen 105km), mint egy ORB futamon, de a nevezési díja közel 30%-kal kevesebb, míg a Rallye2 esetében nincs változás: kőkemény bajnoki és Murva Kupa is egyben, 83km gyorsaságival. Újdonság, hogy az idén a Historicos versenyzőket is igyekszünk idecsalogatni, ez lesz a Historic Challenge. Természetesen a sógoroktól is érkeznek versenyzők. Mindezt egybevéve körvonalazódik, hogy kb ugyan az a mennyiségű feladat vár ránk, mint 2 évvel ezelőtt. A pályák már nem ismeretlenek, ebben nagy meglepetés nem lesz. Ezúttal sem maradnak el a kiegészítő "szolgáltatások". Idén is 10 féle, a szabályokban elő nem írt pluszt kínálunk a versenyzőknek, remélve, hogy ezúttal is elnyeri a tetszésüket. És ami a legfontosabb: a település továbbra is 100%-ban mellettünk a verseny mellett áll! 

Egy új bajnokság legelső versenyét rendezed. Más teher és/vagy felelősség ez? Van, amiben másként kell készülnötök? 
Nem gondolom, hogy bármilyen szempontból is különbséget kellene tennünk, így nem is teszünk különbséget. A Bükfürdő Rallye 2014 egy bajnoki verseny. Bajnoki az OMRB-nek, és bajnoki az R2-nek. Ugyan olyan versenye az idei bajnokságoknak, mint bármelyik másik a naptárban. És, hogy még se legyen ugyanolyan, hanem ha lehet picit szebb, jobb, komfortosabb, mint általában egy verseny, na ezért dolgozunk azokon a bizonyos kiegészítő szolgáltatásokon.

Ha már ennyit emlegeted, mondd el mik ezek a plusszok!
"Diszkont árú" murvás TESZT, fakultatív adminisztratív, fakultatív technikai (éljen az új ATB! …és köszönöm nekik!), autómosás a versenyen, Prológ és Szuperspeciál külön-külön díjazással, kedvezményes szállások, kedvezményes étkezés, reggelizési lehetőség, kedvezményes fürdő belépő, központi ünnepély a verseny végén, és persze idén is lesz meglepetés. Kb ennyi.

Nem kevés. …azért lesz még verseny is ugye?
:)

Ha tényleg lesz, beszéljünk a programról! 
Csütörtökön: itiner átvétel, pályabejárás, teszt, fakultatív átvételek (technikai is!), és gépkönyvezés

Pénteken: itiner átvétel, pályabejárás, admin. és technikai átvételek, prológ

Szombaton: szó szerint reggeltől estig verseny, majd a célceremónia után a Központi Ünnepély (Rallye Party)

Vasárnap: bulizás, alvás, a véralkoholszint csökkentésére tett értelmetlen evés-ivás, hazautazás  

Hogyan alakul majd a mezőny? Ki mennyit megy? Hogyan állhat rajthoz?
Az OMRB mezőnye a következő sort autózza végig: Prológ + 10 gyorsasági + Szuperspeciál,összesen 105km-t, az ORB nevezési díj 70%-ért! Az OMRB-ben ugyan azok a kategóriák találhatóak, mint az ORB-ben, így nem lesz nehéz nevezni.
A Rallye2 mezőnyének feladata: Prológ + 9 gyorsasági szakasz, összesen: 83km gyorsasági távval. Mivel a Rallye2-nek is bajnoki forduló a Bükfürdő Rallye 2014, így itt is ugyan azok a kategóriák, ill. a nevezési feltételek.
Fontos! ÚJRA MŰKÖDIK A NAPI LICENCE INTÉZMÉNYE! RTE-sek, Sprintesek! Itt a lehetőség, hogy kipróbáld magad murván! A kiírásban összefoglaltuk a Napi Licence működésének lényegét. Hangsúlyozom: ez a murva, nem az a murva! Kis túlzással aszfalt futóművel is lehet itt közlekedni, mert annyira jó minőségű az utak felülete! A Historic Challenge az OMRB-vel vonatozva teljesíti a 105km-t, részükre 3 kategóriát írtunk ki. 

Akinek bármilyen kérdése merülne fel, első körben próbáljon tájékozódni a www.bukfurdorallye.hu-n, ha még mindig nem kapott választ a kérdésére, írjon ide: bukfurdorallye@gmail.com és segítünk!

bukfurdo_rallye_2014_1Látom, értem, hogy a szokásos kiegészítő szolgáltatásokkal együtt ugyan azt kapják a versenyzők, amit eddig is megszokhattak. De mi ez a "Központi ünnepély"? 
A "majdnem legfontosabb"! Szeretnék ebből is hagyományt nevelni! A külföldi nagyobb versenyeken a benzingőzös rész után a szervezők gondoskodnak egy kis lazítási lehetőségről. Az én célom is csupán ennyi és semmi több: a megfeszített tempójú, agyon tesztoszteronozott és adrenalinozott 3 nap után eresszük ki a gőzt együtt egy buliban! Erről szól a Hivatalos Rallye Party! A versenyirodának is helyet adó Villa Rosato-ban készülünk komoly hang és fény cuccal, italakciókkal, nyüzsgő terasszal és DJ Pepe-vel! A Buli mindenki számára ingyenes! Várjuk a versenyzőket, csapattagokat, nézőket, sportbírókat! 

És az utolsó kérdés: belépő? Lesz?
Ez nem az a verseny! :)

 

bukfurdo_rallye_2014_2
>> csatlakozz az eseményhez a facebook-on <<

Ez a hír most jelenik meg 6844. alkalommal
Share |
2014.05.09-11.
Országos Rallye2 Bajnokság 2014
Bükfürdő Rallye 2014
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k