Büki Ernő újra RSB tag
nagy szerepe lesz a munkánknak
2008-02-08
interjú • Pájer Ani - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
797976434
Napi oldal:
59483
Jelenleg:
810
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Büki Ernő újra RSB tag.

- Egy év kihagyás után vállaltál részt az RSB munkájában. Eddig miért nem?
- Tavaly mikor a változások bekövetkeztek, már a versenyévad megkezdése előtt megkeresett Kassai András, szeretné, ha dolgoznék az új bizottságában. Megköszöntem a felkérést és biztosítottam arról, hogy sportszakmai munkát vállalok, de bizottsági tag nem akarok lenni. Akkor lelkileg egy kicsit összekuszálódtam, nem találtam a miérteket, nehéz volt elfogadni, hogy valami lezárult, régi kapcsolatok, barátságok távolodtak, szűntek meg. Magamban lezártam egy fejezetet. Úgy éreztem, hogy soha többet nem akarok bizottsági tag lenni.
Természetesen az autósportért szerettem volna tenni, dolgozni. A 2007-es versenyévadban a Rallye Bizottság felkérésére az egri, a fehérvári és a szombathelyi versenyen felügyelőként dolgoztam. A többi versenyen a rendezők felkérésére, vagy mint versenyigazgató, vagy versenyigazgató helyettesként dolgoztam. Tevékenyen részt vettem a rallye szakág versenyzőinek szabályismereti vizsgáztatásában.

- Akkor most miért?
- Évközben a versenyeken tevékenykedve, a hangulatot látva egyre jobban tapasztaltam a széthúzást, az eltávolodást, a gyűlölködést. Sokszor az volt az érzésem, hogy mindenki teszi a dolgát, hogy gond nélkül befejeződjön a verseny, ne legyen baj és akkor minden, rendben van. Úgy gondolom, ennél több kell. Sajnos itt is érezhető a társadalmi kettészakadás. Gyűlölöm a nagy politikát! Ami ott történik, az nagyon rossz hatással van a családokra, csoportokra, társaságokra. Az utóbbi hónapokban régi versenyzőtársak, csapatvezetők közül többen megkerestek, hogy valamit tenni kéne. Sokat beszélgettünk, vitatkoztunk a jövőt illetően. Szűk környezetemben élő versenyzők, sportvezetők kértek, hogy tegyek félre minden ítéletet és vállaljak bizottsági tagságot. Holczer Danival történt többszöri hosszas beszélgetés után döntöttem úgy, hogy igent mondok a bizottsági tagságra. Meggyőzött arról, hogy nincs értelme a fröcsögésnek, pocskondiázásnak. Dolgozni kell! Döntésemet nagyban befolyásolta továbbá még az a tény is, hogy Szántó László - akitől rengeteget tanultam – is igent mondott.

- Hogy tűnik számodra az első ülés után: jól fogtok tudni együtt dolgozni? Mit gondolsz a jelenlegi RSB-ről?
- Az alakuló ülésünk február hatodikán, 11-kor kezdődött, a telefonos felkérések és válaszok után ekkor találkoztunk először személyesen. Még el sem kezdtük a munkát, szemtől szemben szóban még senki nem jelentette ki, hogy vállalja, dolgozik, de már megjelent az első vélemény a leendő bizottságról:

„….az RSB összetétele nem garantálná versenyzőink, sportszakmai dolgozóink, versenyrendezőink számára a változást, a sportszakmailag korrekt működést,..”

Én ennek ellenére úgy gondolom, hogy ez az összeállítású bizottság képes arra, hogy felelősségteljes, korrekt működést biztosítson a rallyesportban. Ehhez szükséges a Tagság támogatása, bizalma. Kokó által irányított „régi” bizottsági tagok közül többen tagjai lettek az új bizottságnak is. Ez úgy gondolom, elismerése annak, hogy a régi emberek hasznos munkát végeztek a rallyesport területén. Szántó Lacival, Tóth Imivel, Lakatos Robival, Nattán Gyurival, Nagy Balázzsal, a kisföncivel, már éveket dolgoztunk együtt, rengeteg hosszúra nyúló vitát folytattunk. Szerintem ismerjük egymás erősségeit, gyengeségeit, hibáit, jól tudunk együtt dolgozni. Holczer Dani tele van energiával, talán neki lesz a legfontosabb szerepe a munkák elején a média kapcsolatok „felélesztése” és egy hatékony, hiteles és hihető külső-belső kommunikáció megteremtésével. Barna Gyuri régi motoros, a Historic-os versenyzők képviseletét látja el. Az a benyomásom, hogy munkás típus, sok-sok tartalmas vita elé nézünk. Végül, de nem utolsó sorban Kassai András akar és tesz is, és hogy még elismertebb szakág vezető legyen, abban a mi munkánknak is nagy szerepe lesz.

Ez a hír most jelenik meg 4799. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k