Büki Ernő újra RSB tag
nagy szerepe lesz a munkánknak
2008-02-08
interjú • Pájer Ani - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
765670143
Napi oldal:
119034
Jelenleg:
1294
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Büki Ernő újra RSB tag.

- Egy év kihagyás után vállaltál részt az RSB munkájában. Eddig miért nem?
- Tavaly mikor a változások bekövetkeztek, már a versenyévad megkezdése előtt megkeresett Kassai András, szeretné, ha dolgoznék az új bizottságában. Megköszöntem a felkérést és biztosítottam arról, hogy sportszakmai munkát vállalok, de bizottsági tag nem akarok lenni. Akkor lelkileg egy kicsit összekuszálódtam, nem találtam a miérteket, nehéz volt elfogadni, hogy valami lezárult, régi kapcsolatok, barátságok távolodtak, szűntek meg. Magamban lezártam egy fejezetet. Úgy éreztem, hogy soha többet nem akarok bizottsági tag lenni.
Természetesen az autósportért szerettem volna tenni, dolgozni. A 2007-es versenyévadban a Rallye Bizottság felkérésére az egri, a fehérvári és a szombathelyi versenyen felügyelőként dolgoztam. A többi versenyen a rendezők felkérésére, vagy mint versenyigazgató, vagy versenyigazgató helyettesként dolgoztam. Tevékenyen részt vettem a rallye szakág versenyzőinek szabályismereti vizsgáztatásában.

- Akkor most miért?
- Évközben a versenyeken tevékenykedve, a hangulatot látva egyre jobban tapasztaltam a széthúzást, az eltávolodást, a gyűlölködést. Sokszor az volt az érzésem, hogy mindenki teszi a dolgát, hogy gond nélkül befejeződjön a verseny, ne legyen baj és akkor minden, rendben van. Úgy gondolom, ennél több kell. Sajnos itt is érezhető a társadalmi kettészakadás. Gyűlölöm a nagy politikát! Ami ott történik, az nagyon rossz hatással van a családokra, csoportokra, társaságokra. Az utóbbi hónapokban régi versenyzőtársak, csapatvezetők közül többen megkerestek, hogy valamit tenni kéne. Sokat beszélgettünk, vitatkoztunk a jövőt illetően. Szűk környezetemben élő versenyzők, sportvezetők kértek, hogy tegyek félre minden ítéletet és vállaljak bizottsági tagságot. Holczer Danival történt többszöri hosszas beszélgetés után döntöttem úgy, hogy igent mondok a bizottsági tagságra. Meggyőzött arról, hogy nincs értelme a fröcsögésnek, pocskondiázásnak. Dolgozni kell! Döntésemet nagyban befolyásolta továbbá még az a tény is, hogy Szántó László - akitől rengeteget tanultam – is igent mondott.

- Hogy tűnik számodra az első ülés után: jól fogtok tudni együtt dolgozni? Mit gondolsz a jelenlegi RSB-ről?
- Az alakuló ülésünk február hatodikán, 11-kor kezdődött, a telefonos felkérések és válaszok után ekkor találkoztunk először személyesen. Még el sem kezdtük a munkát, szemtől szemben szóban még senki nem jelentette ki, hogy vállalja, dolgozik, de már megjelent az első vélemény a leendő bizottságról:

„….az RSB összetétele nem garantálná versenyzőink, sportszakmai dolgozóink, versenyrendezőink számára a változást, a sportszakmailag korrekt működést,..”

Én ennek ellenére úgy gondolom, hogy ez az összeállítású bizottság képes arra, hogy felelősségteljes, korrekt működést biztosítson a rallyesportban. Ehhez szükséges a Tagság támogatása, bizalma. Kokó által irányított „régi” bizottsági tagok közül többen tagjai lettek az új bizottságnak is. Ez úgy gondolom, elismerése annak, hogy a régi emberek hasznos munkát végeztek a rallyesport területén. Szántó Lacival, Tóth Imivel, Lakatos Robival, Nattán Gyurival, Nagy Balázzsal, a kisföncivel, már éveket dolgoztunk együtt, rengeteg hosszúra nyúló vitát folytattunk. Szerintem ismerjük egymás erősségeit, gyengeségeit, hibáit, jól tudunk együtt dolgozni. Holczer Dani tele van energiával, talán neki lesz a legfontosabb szerepe a munkák elején a média kapcsolatok „felélesztése” és egy hatékony, hiteles és hihető külső-belső kommunikáció megteremtésével. Barna Gyuri régi motoros, a Historic-os versenyzők képviseletét látja el. Az a benyomásom, hogy munkás típus, sok-sok tartalmas vita elé nézünk. Végül, de nem utolsó sorban Kassai András akar és tesz is, és hogy még elismertebb szakág vezető legyen, abban a mi munkánknak is nagy szerepe lesz.

Ez a hír most jelenik meg 4785. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k