h i r d e t é s
Összes oldal:
765724542
Napi oldal:
33490
Jelenleg:
968
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Fisher Dani lemondott Belgiumról, hogy Bulgáriában állhasson rajthoz. A verseny maga nagyon jó volt, egészen az utolsó előtti gyorsaságiig…
- Mi történt?
- Nagyon gyorsak voltak a pályák, tele eltűnős kanyarokkal. Kétszer tudtunk rajtuk a verseny előtt tréningezni, úgyhogy már a verseny előtt sírt a szánk, hogy mi lesz ebből. Az első gyorson a helyi menők rendesen elvertek… Közünk nem volt az ő pályájukhoz, ők viszont kívülről tudták. Nyolcan voltunk a kategóriában, az első körben mentem egy ötödik időt. Én akkor néztem ki a fejemből, hogy mi történt, mert ugyan tudtam, hogy ők jobbak, és hogy hol hagytam bent időt, de ez a hely meglepett. Aztán ott mesélték, hogy kint az első három űridőket megy, mert olyan komoly N/3-as csapatok vannak, mintha WRC-s felkészülésről lenne szó… Minden alkatrészük, az utolsó csavarjuk is speciális, ami azért furcsa, mert N-es autókról van szó, de kint ezt elfogadják.
Lényeg, hogy felocsúdtunk az első körből, aztán elkezdtünk szépen menni felfelé: voltunk negyedikek, harmadikok. 300 gyorsasági kilométert mentünk, és már az EB hatodik helyén álltunk, az abszolút 18., és kategória 2. helyig küzdöttük fel magunkat az utolsó előtti gyorsaságiig. Akkor úgy döntöttünk, hogy most már mindegy, mert az utánunk következő 25 másodpercre volt, azt terveztük, hogy azon csak átgurulunk, mert ezt már úgysem hozzák be, de bent vagyunk a célban, és hurrá. Ehhez képest az utolsó előtti gyorson, három kilométerrel a vége előtt kitört a bal első kerekünk…
- Rámentetek valamire?
- Nem, de pont ezért bosszantó. Szerintem anyaghiba lehet, vagy nem tudom. A csonkállványban a kerékagy eltört, ez letörte a féltengely végét, eltörte a féktárcsát, és egyszerűen elgurult a bal első kerék. Én még ilyet nem is láttam… Pedig vadiúj volt benne minden, mint mindegyik verseny előtt. A csonkállvány is új volt - mehetett vagy 200 kilométert… De mindegy, hogy megint nem a mi hibánkból történt, a ralisport az erről szól… De nem vagyunk elkeseredve. Sőt, itt százszor annyit tanultunk, mint eddig bárhol máskor: sokkal keményebbek és hosszabbak voltak a szakaszok, minden gyorsra másképp kellett beállítani az autót - jó tapasztalatszerzés volt. Egyszer már csak beérik…
- Mi lesz a következő versenyetek?
- Augusztus végén a Barum Rally, most arra készülünk. Addig persze még van dolog, mert szétszedtük az autót, megint lecserélünk benne mindent. Ezen kívül meg van egy minimális karosszéria munka is vele, mert megérintettünk egy korlátot, mikor kiszakadt a kerekünk. Úgyhogy most várjuk az M-Sport-tól az alkatrészeket, mi addig pihenünk, és szerintem pont a Barumra fogunk elkészülni.
Ez a hír most jelenik meg 3285. alkalommal
|