h i r d e t é s
Összes oldal:
685713186
Napi oldal:
273226
Jelenleg:
1495
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
86 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
80 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
59 |
4. |
Ott Tanak |
|
53 |
5. |
Sebastian Ogier |
|
45 |
6. |
T. Katsuma |
|
45 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
31 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
9. |
A. Mikkelsen |
|
14 |
1. |
S. Tempestini |
|
33 |
2. |
M.Franceschi |
|
29 |
3. |
Csomós Mixi |
|
25 |
4. |
Hayden Paddon |
|
19 |
5. |
Erik Cais |
|
17 |
6. |
Miko Marczyk |
|
15 |
7. |
A.Mabellini |
|
15 |
8. |
Jon Armstrong |
|
12 |
9. |
Simon Wagner |
|
9 |
1. |
Csomós Miklós |
|
50 |
2. |
Turán Frigyes |
|
39 |
3. |
László Martin |
|
35,5 |
4. |
Klausz Kristóf |
|
30,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
25,5 |
6. |
Német Gábor |
|
22,5 |
7. |
László Zoltán |
|
19,5 |
8. |
Bertalan M. |
|
16,5 |
9. |
Kerék Balázs |
|
13,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
50 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
39 |
3. |
Nagy Gábor M. |
|
30,5 |
4. |
Szlovák Ferenc |
|
26,5 |
5. |
Balla Tamás |
|
19,8 |
6. |
Tárkányi Sándor |
|
11,3 |
1. |
Kerék Balázs |
|
18 |
2. |
Határ Attila |
|
14 |
3. |
Viszló Csaba |
|
12 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
4,75 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
15 |
2. |
Ruszó Krisztián |
|
12 |
3. |
Baksai László |
|
11 |
4. |
Tamás Gyula |
|
10 |
5. |
Simon György |
|
9 |
6. |
Huhák Csaba |
|
8 |
7. |
Tellér Antal |
|
7 |
8. |
Jóna Gábor |
|
6 |
9. |
Borza Balázs |
|
5 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Fisher Dani lemondott Belgiumról, hogy Bulgáriában állhasson rajthoz. A verseny maga nagyon jó volt, egészen az utolsó előtti gyorsaságiig…
- Mi történt? - Nagyon gyorsak voltak a pályák, tele eltűnős kanyarokkal. Kétszer tudtunk rajtuk a verseny előtt tréningezni, úgyhogy már a verseny előtt sírt a szánk, hogy mi lesz ebből. Az első gyorson a helyi menők rendesen elvertek… Közünk nem volt az ő pályájukhoz, ők viszont kívülről tudták. Nyolcan voltunk a kategóriában, az első körben mentem egy ötödik időt. Én akkor néztem ki a fejemből, hogy mi történt, mert ugyan tudtam, hogy ők jobbak, és hogy hol hagytam bent időt, de ez a hely meglepett. Aztán ott mesélték, hogy kint az első három űridőket megy, mert olyan komoly N/3-as csapatok vannak, mintha WRC-s felkészülésről lenne szó… Minden alkatrészük, az utolsó csavarjuk is speciális, ami azért furcsa, mert N-es autókról van szó, de kint ezt elfogadják.
Lényeg, hogy felocsúdtunk az első körből, aztán elkezdtünk szépen menni felfelé: voltunk negyedikek, harmadikok. 300 gyorsasági kilométert mentünk, és már az EB hatodik helyén álltunk, az abszolút 18., és kategória 2. helyig küzdöttük fel magunkat az utolsó előtti gyorsaságiig. Akkor úgy döntöttünk, hogy most már mindegy, mert az utánunk következő 25 másodpercre volt, azt terveztük, hogy azon csak átgurulunk, mert ezt már úgysem hozzák be, de bent vagyunk a célban, és hurrá. Ehhez képest az utolsó előtti gyorson, három kilométerrel a vége előtt kitört a bal első kerekünk…
- Rámentetek valamire? - Nem, de pont ezért bosszantó. Szerintem anyaghiba lehet, vagy nem tudom. A csonkállványban a kerékagy eltört, ez letörte a féltengely végét, eltörte a féktárcsát, és egyszerűen elgurult a bal első kerék. Én még ilyet nem is láttam… Pedig vadiúj volt benne minden, mint mindegyik verseny előtt. A csonkállvány is új volt - mehetett vagy 200 kilométert… De mindegy, hogy megint nem a mi hibánkból történt, a ralisport az erről szól… De nem vagyunk elkeseredve. Sőt, itt százszor annyit tanultunk, mint eddig bárhol máskor: sokkal keményebbek és hosszabbak voltak a szakaszok, minden gyorsra másképp kellett beállítani az autót - jó tapasztalatszerzés volt. Egyszer már csak beérik…
- Mi lesz a következő versenyetek? - Augusztus végén a Barum Rally, most arra készülünk. Addig persze még van dolog, mert szétszedtük az autót, megint lecserélünk benne mindent. Ezen kívül meg van egy minimális karosszéria munka is vele, mert megérintettünk egy korlátot, mikor kiszakadt a kerekünk. Úgyhogy most várjuk az M-Sport-tól az alkatrészeket, mi addig pihenünk, és szerintem pont a Barumra fogunk elkészülni.
Ez a hír most jelenik meg 3190. alkalommal
|