h i r d e t é s
Összes oldal:
773883922
Napi oldal:
54554
Jelenleg:
823
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Fisher Dani lemondott Belgiumról, hogy Bulgáriában állhasson rajthoz. A verseny maga nagyon jó volt, egészen az utolsó előtti gyorsaságiig…
- Mi történt?
- Nagyon gyorsak voltak a pályák, tele eltűnős kanyarokkal. Kétszer tudtunk rajtuk a verseny előtt tréningezni, úgyhogy már a verseny előtt sírt a szánk, hogy mi lesz ebből. Az első gyorson a helyi menők rendesen elvertek… Közünk nem volt az ő pályájukhoz, ők viszont kívülről tudták. Nyolcan voltunk a kategóriában, az első körben mentem egy ötödik időt. Én akkor néztem ki a fejemből, hogy mi történt, mert ugyan tudtam, hogy ők jobbak, és hogy hol hagytam bent időt, de ez a hely meglepett. Aztán ott mesélték, hogy kint az első három űridőket megy, mert olyan komoly N/3-as csapatok vannak, mintha WRC-s felkészülésről lenne szó… Minden alkatrészük, az utolsó csavarjuk is speciális, ami azért furcsa, mert N-es autókról van szó, de kint ezt elfogadják.
Lényeg, hogy felocsúdtunk az első körből, aztán elkezdtünk szépen menni felfelé: voltunk negyedikek, harmadikok. 300 gyorsasági kilométert mentünk, és már az EB hatodik helyén álltunk, az abszolút 18., és kategória 2. helyig küzdöttük fel magunkat az utolsó előtti gyorsaságiig. Akkor úgy döntöttünk, hogy most már mindegy, mert az utánunk következő 25 másodpercre volt, azt terveztük, hogy azon csak átgurulunk, mert ezt már úgysem hozzák be, de bent vagyunk a célban, és hurrá. Ehhez képest az utolsó előtti gyorson, három kilométerrel a vége előtt kitört a bal első kerekünk…
- Rámentetek valamire?
- Nem, de pont ezért bosszantó. Szerintem anyaghiba lehet, vagy nem tudom. A csonkállványban a kerékagy eltört, ez letörte a féltengely végét, eltörte a féktárcsát, és egyszerűen elgurult a bal első kerék. Én még ilyet nem is láttam… Pedig vadiúj volt benne minden, mint mindegyik verseny előtt. A csonkállvány is új volt - mehetett vagy 200 kilométert… De mindegy, hogy megint nem a mi hibánkból történt, a ralisport az erről szól… De nem vagyunk elkeseredve. Sőt, itt százszor annyit tanultunk, mint eddig bárhol máskor: sokkal keményebbek és hosszabbak voltak a szakaszok, minden gyorsra másképp kellett beállítani az autót - jó tapasztalatszerzés volt. Egyszer már csak beérik…
- Mi lesz a következő versenyetek?
- Augusztus végén a Barum Rally, most arra készülünk. Addig persze még van dolog, mert szétszedtük az autót, megint lecserélünk benne mindent. Ezen kívül meg van egy minimális karosszéria munka is vele, mert megérintettünk egy korlátot, mikor kiszakadt a kerekünk. Úgyhogy most várjuk az M-Sport-tól az alkatrészeket, mi addig pihenünk, és szerintem pont a Barumra fogunk elkészülni.
Ez a hír most jelenik meg 3292. alkalommal
|