KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Bulgária, második helyről...
Fischer Dani
2008-07-23
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
685713186
Napi oldal:
273226
Jelenleg:
1495
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Fisher Dani lemondott Belgiumról, hogy Bulgáriában állhasson rajthoz. A verseny maga nagyon jó volt, egészen az utolsó előtti gyorsaságiig…

- Mi történt?
- Nagyon gyorsak voltak a pályák, tele eltűnős kanyarokkal. Kétszer tudtunk rajtuk a verseny előtt tréningezni, úgyhogy már a verseny előtt sírt a szánk, hogy mi lesz ebből. Az első gyorson a helyi menők rendesen elvertek… Közünk nem volt az ő pályájukhoz, ők viszont kívülről tudták. Nyolcan voltunk a kategóriában, az első körben mentem egy ötödik időt. Én akkor néztem ki a fejemből, hogy mi történt, mert ugyan tudtam, hogy ők jobbak, és hogy hol hagytam bent időt, de ez a hely meglepett. Aztán ott mesélték, hogy kint az első három űridőket megy, mert olyan komoly N/3-as csapatok vannak, mintha WRC-s felkészülésről lenne szó… Minden alkatrészük, az utolsó csavarjuk is speciális, ami azért furcsa, mert N-es autókról van szó, de kint ezt elfogadják.

Lényeg, hogy felocsúdtunk az első körből, aztán elkezdtünk szépen menni felfelé: voltunk negyedikek, harmadikok. 300 gyorsasági kilométert mentünk, és már az EB hatodik helyén álltunk, az abszolút 18., és kategória 2. helyig küzdöttük fel magunkat az utolsó előtti gyorsaságiig. Akkor úgy döntöttünk, hogy most már mindegy, mert az utánunk következő 25 másodpercre volt, azt terveztük, hogy azon csak átgurulunk, mert ezt már úgysem hozzák be, de bent vagyunk a célban, és hurrá. Ehhez képest az utolsó előtti gyorson, három kilométerrel a vége előtt kitört a bal első kerekünk…

- Rámentetek valamire?
- Nem, de pont ezért bosszantó. Szerintem anyaghiba lehet, vagy nem tudom. A csonkállványban a kerékagy eltört, ez letörte a féltengely végét, eltörte a féktárcsát, és egyszerűen elgurult a bal első kerék. Én még ilyet nem is láttam… Pedig vadiúj volt benne minden, mint mindegyik verseny előtt. A csonkállvány is új volt - mehetett vagy 200 kilométert… De mindegy, hogy megint nem a mi hibánkból történt, a ralisport az erről szól… De nem vagyunk elkeseredve. Sőt, itt százszor annyit tanultunk, mint eddig bárhol máskor: sokkal keményebbek és hosszabbak voltak a szakaszok, minden gyorsra másképp kellett beállítani az autót - jó tapasztalatszerzés volt. Egyszer már csak beérik…

- Mi lesz a következő versenyetek?
- Augusztus végén a Barum Rally, most arra készülünk. Addig persze még van dolog, mert szétszedtük az autót, megint lecserélünk benne mindent. Ezen kívül meg van egy minimális karosszéria munka is vele, mert megérintettünk egy korlátot, mikor kiszakadt a kerekünk. Úgyhogy most várjuk az M-Sport-tól az alkatrészeket, mi addig pihenünk, és szerintem pont a Barumra fogunk elkészülni.


 

Ez a hír most jelenik meg 3190. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k