Bútor és az Ignis
az első két futam után
2006-05-05
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765615675
Napi oldal:
64566
Jelenleg:
957
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Bútor Robi - Tóth Vili és a Suzuki Ignis S1600
Az első két futam után két győzelemmel állnak a kategória élén és abszolútban is az 5. helyet foglalják el.
Robival beszélgettem:


Hogy érzed? Jobb, mint remélted, vagy még van ami javulhatna?
Én javulhatok még!
Az autó határai még nincsenek kiautózva, még tudok javulni.
Ez erősen összefügg a megtett kilométerekkel. Úgy érzem, hogy annak ellenére, hogy most ültünk be ebbe a Suzukiba, vezetői és navigátori szempontból is jót teljesítettünk, nem hibáztunk.
Ez az autó , a véleményem szerint, még jóval többre képest, mint mi most kihoztunk belőle.

Miben más a Suzuki Ignis, mint a korábbi S1600 autóid?
Eszméletlenül megbízható!
Megtettünk vele egy 150 kilométeres tesztet, futottunk két versenyt majd 300 kilométeren át és az autóval semmilyen hiba nem történt.
Ez számomra meglepő és egyben nagyon megnyugtató érzés.
Egyáltalán nem kell az autóra figyelnem, nem kell rá vigyáznom.
Szabadon tudok vele menni, annyit balláb fékezek, amennyi jól esik, addig forgatom, úgy váltok ahogy jól esik. Nem kell az autóra koncentrálni, a saját stílusomban tudok menni.

Az első versenyen volt egy jó kis csatád a Béres Józsival, most a miskolci futamon kevésbé a kategóriatársakkal versenyeztél, inkább az abszolútra figyeltél, hiszen 5. helyen végeztél.
Az első nap szoros volt a verseny, egyáltalán nem mondható kényelmesnek.
Picit úgy éreztem, hogy nem tudunk kellőképpen koncentrálni, nagyon hosszúak voltak az etapok és rövidek a gyorsok. Mintha elaludtunk volna az etapokon és a gyorsasági rajtjára nem tudtunk maximálisan felébredni. Nem mondom, hogy lassan mentünk, de nem éreztem azt a tüzet, ami Egerben volt.
Talán ez kihatott az eredményekre is, nem tudtunk meglépni a kategóriától, sőt szoros is volt a nap vége.

Másnap kicsit pergősebb lett, már az első gyorson sikerült jót menni, felpörögtünk és ez a végére majdnem egy percet hozott.

Vezeted az A csoportot…
Jóval erősebb autók is mögöttetek vannak. Jelent ez valamit, vagy a murvákon ez az előny hamar elfogyhat?
Sokat nem jelent, hiszen 3 ütőképes ember is megy nagy autóval az A csoportban, Turán, Angyalfi és Botka. Ebből ketten technikai hibák miatt estek ki, Dávid hibázott. Reálisan nem tudom őket megverni, hiszen egy S1600-os autóval nem is lehet ilyen erős autók ellen küzdeni, főleg murván nem.
Az eredmény a megbízhatóságnak köszönhető. A csapat is megbízhatóan teljesít és az autó is nagyon megbízható.
Ezért vezetjük az A abszolútat és ennek köszönhető az abszolútban elfoglalt 5. helyezésünk is.

Számít az, hogy a Suzuki Sport Europe-al, akik az autódat szállítják, anyanyelvi szinten tudsz kommunikálni? :)
Hogyne számítana!
Nagyon hamar összebarátkoztunk, két verseny alatt egy hullámhosszra kerültünk. Rendkívül jó a hangulat a csapatban, emellett rendkívül jól szervezetten dolgoznak.
Teljesen profi csapatban versenyezem, nem lehet különbséget tenni a PH.Sport és a Suzuki Sport Europe között. Mindkét csapat maximálisan profin dolgozik. És a hozzáállásuk is maximális a versenyzésemhez. Nagyon jól érzem magam és remélem, hogy ez nem egy egy éves kapcsolat lesz…
Bízom benne, hogy ezt más is észreveszi, hogy ennyire együtt vagyunk és rendben van. Mind eredmény és mind együttműködés szempontjából… Jó lenne tovább folytatni…

A beharangozó sajtótájékoztatón azt mondtad, hogy még hiányoznak beígért aláírások, ami az autónak is meghatározó színt adhat…
Aztán ez elmaradt… Van még remény erre?
A remény hal meg utoljára. Egyelőre ez nagyon nehéz dolog, lassan már egy éve húzódik. Annak ellenére, hogy mi az első két versenyen letettük a névjegykártyánkat az asztalra és nem csak beszéltünk az eredményekről, és amit leírtunk azt teljesítettük. Ennek ellenére nem tartunk ott, hogy az a szerződés aláírás alatt lenne… Szerintem erre várnunk kell még egy kicsit… Reménykedünk…

A világbajnokságon való indulás reménye egyre közelebb van… Hajt ez is?
Mindenféleképpen!
Van egy dilemma, bár ez még talán korai, ha az abszolútban is ilyen jó helyen állnánk és el kellene dönteni, hogy mi a fontosabb, a VB-n való szereplés, vagy egy jobb helyezés, erre még nem tudom a pontos választ, ez még nem tisztázódott le bennem.
Bár ahogy hallom, a csapat többi tagjának egyértelmű erre a válasza, mindannyian a VB szereplés mellett voksolnak, hiszen a magyar abszolút helyezéssel nem jutunk előbbre, semmit nem tudunk vele elérni, ezt már az elmúlt évek tapasztalata után bizton állíthatjuk.
Én még kicsit hadilábon állok ezzel a témával, de remélem, hogy a következő két versenyen el tud dőlni, hogy irány Anglia, vagy irány Pécs…

Akkor most nem is tudom mit kívánjak…
Talán azt, hogy Turánék verjenek el jól a murvás futamokon és ne legyen számodra kérdés: irány Anglia!
:)
Szeretnék minél előrébb végezni. Ha nem is abszolútban, de a kategóriatársakhoz képest. Köztudott, hogy jobban szeretem a murvát, mint az aszfaltot, bátrabban merek közlekedni rajta és remélem, hogy a Suzuki pedig még gyorsabb, mint aszfalton és szeretném, ha élményteli, jó murvaversenyek várnának ránk. Amire megvan az esély, hiszen a fehérvári és a veszprémi pályák szenzációsak, imádom mindkettőt, szeretnék ott jól autózni és remélem ez lesz a RAC Rallyra a felkészülés…

Addig is, most hétvégén találkozhatnak Veled a rallyongóid…
Így van!
A Suzuki Pannónia Autócentrum szalonjában Szigetszentmiklóson lesz egy nyílt nap május 6-án, vagyis szombaton, ahol délelőtt 10 órától várunk minden kedves rally rajongót, aki kíváncsi rám. (Vili sajnos nem tud jönni, a fiának lesz a ballagása)
Autogramm osztás, ajándék plakátok, szabad beszélgetés, őszinte válasz minden kérdésre.
Szeretettel várunk mindenkit!

 

Ez a hír most jelenik meg 5562. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k