Bútor és az Ignis
az első két futam után
2006-05-05
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797511415
Napi oldal:
124368
Jelenleg:
1284
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Bútor Robi - Tóth Vili és a Suzuki Ignis S1600
Az első két futam után két győzelemmel állnak a kategória élén és abszolútban is az 5. helyet foglalják el.
Robival beszélgettem:


Hogy érzed? Jobb, mint remélted, vagy még van ami javulhatna?
Én javulhatok még!
Az autó határai még nincsenek kiautózva, még tudok javulni.
Ez erősen összefügg a megtett kilométerekkel. Úgy érzem, hogy annak ellenére, hogy most ültünk be ebbe a Suzukiba, vezetői és navigátori szempontból is jót teljesítettünk, nem hibáztunk.
Ez az autó , a véleményem szerint, még jóval többre képest, mint mi most kihoztunk belőle.

Miben más a Suzuki Ignis, mint a korábbi S1600 autóid?
Eszméletlenül megbízható!
Megtettünk vele egy 150 kilométeres tesztet, futottunk két versenyt majd 300 kilométeren át és az autóval semmilyen hiba nem történt.
Ez számomra meglepő és egyben nagyon megnyugtató érzés.
Egyáltalán nem kell az autóra figyelnem, nem kell rá vigyáznom.
Szabadon tudok vele menni, annyit balláb fékezek, amennyi jól esik, addig forgatom, úgy váltok ahogy jól esik. Nem kell az autóra koncentrálni, a saját stílusomban tudok menni.

Az első versenyen volt egy jó kis csatád a Béres Józsival, most a miskolci futamon kevésbé a kategóriatársakkal versenyeztél, inkább az abszolútra figyeltél, hiszen 5. helyen végeztél.
Az első nap szoros volt a verseny, egyáltalán nem mondható kényelmesnek.
Picit úgy éreztem, hogy nem tudunk kellőképpen koncentrálni, nagyon hosszúak voltak az etapok és rövidek a gyorsok. Mintha elaludtunk volna az etapokon és a gyorsasági rajtjára nem tudtunk maximálisan felébredni. Nem mondom, hogy lassan mentünk, de nem éreztem azt a tüzet, ami Egerben volt.
Talán ez kihatott az eredményekre is, nem tudtunk meglépni a kategóriától, sőt szoros is volt a nap vége.

Másnap kicsit pergősebb lett, már az első gyorson sikerült jót menni, felpörögtünk és ez a végére majdnem egy percet hozott.

Vezeted az A csoportot…
Jóval erősebb autók is mögöttetek vannak. Jelent ez valamit, vagy a murvákon ez az előny hamar elfogyhat?
Sokat nem jelent, hiszen 3 ütőképes ember is megy nagy autóval az A csoportban, Turán, Angyalfi és Botka. Ebből ketten technikai hibák miatt estek ki, Dávid hibázott. Reálisan nem tudom őket megverni, hiszen egy S1600-os autóval nem is lehet ilyen erős autók ellen küzdeni, főleg murván nem.
Az eredmény a megbízhatóságnak köszönhető. A csapat is megbízhatóan teljesít és az autó is nagyon megbízható.
Ezért vezetjük az A abszolútat és ennek köszönhető az abszolútban elfoglalt 5. helyezésünk is.

Számít az, hogy a Suzuki Sport Europe-al, akik az autódat szállítják, anyanyelvi szinten tudsz kommunikálni? :)
Hogyne számítana!
Nagyon hamar összebarátkoztunk, két verseny alatt egy hullámhosszra kerültünk. Rendkívül jó a hangulat a csapatban, emellett rendkívül jól szervezetten dolgoznak.
Teljesen profi csapatban versenyezem, nem lehet különbséget tenni a PH.Sport és a Suzuki Sport Europe között. Mindkét csapat maximálisan profin dolgozik. És a hozzáállásuk is maximális a versenyzésemhez. Nagyon jól érzem magam és remélem, hogy ez nem egy egy éves kapcsolat lesz…
Bízom benne, hogy ezt más is észreveszi, hogy ennyire együtt vagyunk és rendben van. Mind eredmény és mind együttműködés szempontjából… Jó lenne tovább folytatni…

A beharangozó sajtótájékoztatón azt mondtad, hogy még hiányoznak beígért aláírások, ami az autónak is meghatározó színt adhat…
Aztán ez elmaradt… Van még remény erre?
A remény hal meg utoljára. Egyelőre ez nagyon nehéz dolog, lassan már egy éve húzódik. Annak ellenére, hogy mi az első két versenyen letettük a névjegykártyánkat az asztalra és nem csak beszéltünk az eredményekről, és amit leírtunk azt teljesítettük. Ennek ellenére nem tartunk ott, hogy az a szerződés aláírás alatt lenne… Szerintem erre várnunk kell még egy kicsit… Reménykedünk…

A világbajnokságon való indulás reménye egyre közelebb van… Hajt ez is?
Mindenféleképpen!
Van egy dilemma, bár ez még talán korai, ha az abszolútban is ilyen jó helyen állnánk és el kellene dönteni, hogy mi a fontosabb, a VB-n való szereplés, vagy egy jobb helyezés, erre még nem tudom a pontos választ, ez még nem tisztázódott le bennem.
Bár ahogy hallom, a csapat többi tagjának egyértelmű erre a válasza, mindannyian a VB szereplés mellett voksolnak, hiszen a magyar abszolút helyezéssel nem jutunk előbbre, semmit nem tudunk vele elérni, ezt már az elmúlt évek tapasztalata után bizton állíthatjuk.
Én még kicsit hadilábon állok ezzel a témával, de remélem, hogy a következő két versenyen el tud dőlni, hogy irány Anglia, vagy irány Pécs…

Akkor most nem is tudom mit kívánjak…
Talán azt, hogy Turánék verjenek el jól a murvás futamokon és ne legyen számodra kérdés: irány Anglia!
:)
Szeretnék minél előrébb végezni. Ha nem is abszolútban, de a kategóriatársakhoz képest. Köztudott, hogy jobban szeretem a murvát, mint az aszfaltot, bátrabban merek közlekedni rajta és remélem, hogy a Suzuki pedig még gyorsabb, mint aszfalton és szeretném, ha élményteli, jó murvaversenyek várnának ránk. Amire megvan az esély, hiszen a fehérvári és a veszprémi pályák szenzációsak, imádom mindkettőt, szeretnék ott jól autózni és remélem ez lesz a RAC Rallyra a felkészülés…

Addig is, most hétvégén találkozhatnak Veled a rallyongóid…
Így van!
A Suzuki Pannónia Autócentrum szalonjában Szigetszentmiklóson lesz egy nyílt nap május 6-án, vagyis szombaton, ahol délelőtt 10 órától várunk minden kedves rally rajongót, aki kíváncsi rám. (Vili sajnos nem tud jönni, a fiának lesz a ballagása)
Autogramm osztás, ajándék plakátok, szabad beszélgetés, őszinte válasz minden kérdésre.
Szeretettel várunk mindenkit!

 

Ez a hír most jelenik meg 5635. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k