ŐSZI LADA TALÁLKOZÓ - 2025.10.19. - Mogyoród, Autós Mozi
Bútor Robi jósdája
Mosolygós, de nehéz futamot várt a Mecsek Rallye-tól
2013-11-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
790987996
Napi oldal:
135969
Jelenleg:
1612
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

butor_robi_josdaja_2

Nehéz futamot, mosolygós nehéz futamot várt az évzárótól Bútor Robi. A negyedik helyen álltak a bajnokságban és ennek a megőrzését tartotta reális elvárásnak a gödöllői pilóta.

Jósdát kellene nyitnod... Azt mondtad a pécsi futam előtt, hogy nehéz lesz és hogy szeretnél örülni a végén...

Igen. Azt gondoltam és azt terveztem a verseny előtt, hogy abszolút negyedikek leszünk a bajnokságban.
A versenyre is a negyedik helyre vártam magunkat, mert azzal nem számoltam, hogy Menya újra támad és egy versenyképes autóval áll oda a rajthoz. A versenyen ötödikek lettünk, de különben minden bejött amire gondoltam.
 
Hogy mentél haza a verseny után?
Továbbra is szereted a pécsi pályákat?
A verseny teljesen rendben volt. Szineztem végig, jól esett menni és felszabadultak voltunk. Sok másodpercet hagytunk benn a látvány miatt, de ez most nagyon kellett és a végén jó szájízzel mentünk haza! 
A pályák ugyanazok voltak, mint az elmúlt sok sok évben. De azt azért tegyük hozzá, hogy ezek nagyon jó pályák, nehéz pályák. Nincs okunk szidni a szakaszokat. Persze jó lenne, ha lennének új gyorsaságik és az is jó lenne, ha minden pálya ilyen hosszú lenne, legalább 20 kilométer fölötti. Egy versenyzőnek ezek az igazán nagy élmények, amikor folyamatosan tud gyorsan menni és hosszan kell koncentrálni. A rövid, sisak fel, sisak le pályákon már nem olyan nagy élvezet versenyezni. A Mecsek pályái azonban országos szinten is nagyon jó gyorsaságik.

Az utolsó szakasz esőben, száraz gumival, azonban tényleg rossz volt, de ott sem a pálya tehetett róla! Sajnos nem tudtuk az eső gumikat feltenni. 

butor_robi_josdaja_3

Küzdelmes volt?

Ahogy mondod! Óriási küzdelem volt.
Ráadásul ezen a szakaszon van a legtöbb aszfaltváltás. A 28 kilométeren nagyon sokszor változik a tapadás. Fejből nem tudjuk és igazából nincs is lepróbálva, hogy esőben melyik rész mennyire tapad. Elindultunk egy jó tempóval. Volt ahol ez a tempó nagyon lassú volt, mert nagy volt a tapadás, volt ahol túl sok volt, alig lehetett az autót az úton tartani.
Ijesztgetőssé vált az egész. Volt ahol megijedtem, mert olyan volt, mintha kirántották volna alólunk az utat, volt ahol sok volt a tapadás, mintha száraz lett volna, mert ott az aszfalt úgy viselkedett. Így végigautózni 28 kilométert... Olyan volt, mint egy örökkévalóság. Azt hittem, sosem lesz vége.
 
De vége lett és a bajnokságnak is.
Abszolút negyedik helyen zártatok és a kategória második helyén fejeztétek be a 2013-as esztendőt.

Gondolkoztál már arról, hogy hogyan tovább?

Persze, de ezt még nem szeretném most elmondani...

butor_robi_josdaja_6

:) Akkor erről majd legközelebb beszélünk.
Azt tudhatjuk, hogy a Mikulás, vagy a Szilveszter Rallye szerepel e a naptáradban?
A Mikulás Rallye-n gondolkozok. Egy jó barátomnak tettem anno egy ígéretet, hogy vinni fogom Őt a versenyen. De ehhez még nagyon jól kell teljesítenie. Ha ez összejön, akkor elindulunk. De ha ez így lesz, akkor ezt a Mitsubishivel fogjuk megtenni.
Azt tudni kell, hogy árulom az autót. És ha sikerül eladni, akkor ez a program törölve lesz. Őszintén szólva én nagyon bízok benne, hogy vevőre talál az R4-es autó és akkor emiatt nem indulok.
 
Szívesen látnálak a Szilveszter Rallye-n is, és szerintem mások is.
Szállást nem kellene intézned...
Szívesen mennék a VFTS-el, főleg, ha lenne egy kis (vagy nagy) hó. Vannak nagyon jó szöges gumijaim, amiket kipróbálnék és a Ladával még nem versenyeztem havas aszfalton. Biztos nagyon nagy élmény lenne. Ráadásul tényleg itt van nem messze tőlünk és ismerem is a pályát. Szuper lenne!
Viszont már most befizettem a Karácsony utáni síelést, úgyhogy tuti, hogy nem leszek itthon. A kis családommal fogok síelni, úgyhogy a Szilveszter Rally már biztosan kimarad!
 
Szépen csőbe húztál. Szépen elhúztad a mézesmadzagot...

Akkor még beszélünk a jövőről, addig is nézzük meg a pécsi összefoglalótokat:

 

Ez a hír most jelenik meg 3175. alkalommal
címkék: Bútor Robi, TBR, Pécs
Share |
2013-11-07
Pécs • rally ob
2013.11.08-09.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
47. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
060708 09 101112
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k