Bútor Robi jósdája
Mosolygós, de nehéz futamot várt a Mecsek Rallye-tól
2013-11-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
801526927
Napi oldal:
166752
Jelenleg:
1423
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

butor_robi_josdaja_2

Nehéz futamot, mosolygós nehéz futamot várt az évzárótól Bútor Robi. A negyedik helyen álltak a bajnokságban és ennek a megőrzését tartotta reális elvárásnak a gödöllői pilóta.

Jósdát kellene nyitnod... Azt mondtad a pécsi futam előtt, hogy nehéz lesz és hogy szeretnél örülni a végén...

Igen. Azt gondoltam és azt terveztem a verseny előtt, hogy abszolút negyedikek leszünk a bajnokságban.
A versenyre is a negyedik helyre vártam magunkat, mert azzal nem számoltam, hogy Menya újra támad és egy versenyképes autóval áll oda a rajthoz. A versenyen ötödikek lettünk, de különben minden bejött amire gondoltam.
 
Hogy mentél haza a verseny után?
Továbbra is szereted a pécsi pályákat?
A verseny teljesen rendben volt. Szineztem végig, jól esett menni és felszabadultak voltunk. Sok másodpercet hagytunk benn a látvány miatt, de ez most nagyon kellett és a végén jó szájízzel mentünk haza! 
A pályák ugyanazok voltak, mint az elmúlt sok sok évben. De azt azért tegyük hozzá, hogy ezek nagyon jó pályák, nehéz pályák. Nincs okunk szidni a szakaszokat. Persze jó lenne, ha lennének új gyorsaságik és az is jó lenne, ha minden pálya ilyen hosszú lenne, legalább 20 kilométer fölötti. Egy versenyzőnek ezek az igazán nagy élmények, amikor folyamatosan tud gyorsan menni és hosszan kell koncentrálni. A rövid, sisak fel, sisak le pályákon már nem olyan nagy élvezet versenyezni. A Mecsek pályái azonban országos szinten is nagyon jó gyorsaságik.

Az utolsó szakasz esőben, száraz gumival, azonban tényleg rossz volt, de ott sem a pálya tehetett róla! Sajnos nem tudtuk az eső gumikat feltenni. 

butor_robi_josdaja_3

Küzdelmes volt?

Ahogy mondod! Óriási küzdelem volt.
Ráadásul ezen a szakaszon van a legtöbb aszfaltváltás. A 28 kilométeren nagyon sokszor változik a tapadás. Fejből nem tudjuk és igazából nincs is lepróbálva, hogy esőben melyik rész mennyire tapad. Elindultunk egy jó tempóval. Volt ahol ez a tempó nagyon lassú volt, mert nagy volt a tapadás, volt ahol túl sok volt, alig lehetett az autót az úton tartani.
Ijesztgetőssé vált az egész. Volt ahol megijedtem, mert olyan volt, mintha kirántották volna alólunk az utat, volt ahol sok volt a tapadás, mintha száraz lett volna, mert ott az aszfalt úgy viselkedett. Így végigautózni 28 kilométert... Olyan volt, mint egy örökkévalóság. Azt hittem, sosem lesz vége.
 
De vége lett és a bajnokságnak is.
Abszolút negyedik helyen zártatok és a kategória második helyén fejeztétek be a 2013-as esztendőt.

Gondolkoztál már arról, hogy hogyan tovább?

Persze, de ezt még nem szeretném most elmondani...

butor_robi_josdaja_6

:) Akkor erről majd legközelebb beszélünk.
Azt tudhatjuk, hogy a Mikulás, vagy a Szilveszter Rallye szerepel e a naptáradban?
A Mikulás Rallye-n gondolkozok. Egy jó barátomnak tettem anno egy ígéretet, hogy vinni fogom Őt a versenyen. De ehhez még nagyon jól kell teljesítenie. Ha ez összejön, akkor elindulunk. De ha ez így lesz, akkor ezt a Mitsubishivel fogjuk megtenni.
Azt tudni kell, hogy árulom az autót. És ha sikerül eladni, akkor ez a program törölve lesz. Őszintén szólva én nagyon bízok benne, hogy vevőre talál az R4-es autó és akkor emiatt nem indulok.
 
Szívesen látnálak a Szilveszter Rallye-n is, és szerintem mások is.
Szállást nem kellene intézned...
Szívesen mennék a VFTS-el, főleg, ha lenne egy kis (vagy nagy) hó. Vannak nagyon jó szöges gumijaim, amiket kipróbálnék és a Ladával még nem versenyeztem havas aszfalton. Biztos nagyon nagy élmény lenne. Ráadásul tényleg itt van nem messze tőlünk és ismerem is a pályát. Szuper lenne!
Viszont már most befizettem a Karácsony utáni síelést, úgyhogy tuti, hogy nem leszek itthon. A kis családommal fogok síelni, úgyhogy a Szilveszter Rally már biztosan kimarad!
 
Szépen csőbe húztál. Szépen elhúztad a mézesmadzagot...

Akkor még beszélünk a jövőről, addig is nézzük meg a pécsi összefoglalótokat:

 

Ez a hír most jelenik meg 3190. alkalommal
címkék: Bútor Robi, TBR, Pécs
Share |
2013-11-07
Pécs • rally ob
2013.11.08-09.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
47. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
080910 11 121314
151617 18 192021
2025.11.27-30.

részletes infóink

2025.12.05-09.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k