HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Bútor Robi ott lesz a Mecsekben!
Élvezi az autózást és most ezért megy Pécsre is
2015-10-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681085174
Napi oldal:
106769
Jelenleg:
1749
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

butor_robi_ott_lesz_a_mecsekben_1

Bútor Robi nem vesz részt az idei évadban a bajnoki pontvadászatban, Mitsubishi Lancer Evo X-es versenyautójával csak a veszprémi futamon autózott. Most újra előkerült a fekete P csoportos autó és a tavalyi VFTS-es előfutás után a turbós versenyautóval áll rajthoz a pécsi futamon.

Robi, tetszett Neked a veszprémi verseny, ugye jól emlékszem?
Nagyon tetszett! Jó volt újra menni! Teljesen más volt így részt venni a versenyen, mint amikor a győzelemért és a bajnoki pontokért versenyeztem. Sokkal felszabadultabb, sokkal kényelmesebb, lazább verseny volt számomra. Gyakorlatilag erre vágytam, hogy így autózhassak. Száz százalékosan úgy sikerült, ahogy terveztem.

butor_robi_ott_lesz_a_mecsekben_2
 
Jó időket mentetek.
Eredmény szempontjából is jó volt! Ha nem kapjuk a defektet, ami negyven másodpercet hozzáadott az időnkhöz, akkor azt mondhatom, hogy a Mitsubishis éles versenyzéshez képest is a legjobb eredményünk születhetett volna.
Amikor az éles bajnokságban mentünk, már akkor is azt éreztem, hogy a nagy nyomás, az anyagi teher és a szponzoroknak való megfelelés terhe, nagymértékben hátráltatott. Ez most beigazolódott! Mindenféle kockázat és vicsorgás nélkül, minden könnyen működött úgy, hogy közben tényleg csak  kétszer-háromszor mentünk át a pályabejáráson a pályákon és nem vittük túlzásba az egyéb felkészülést sem. Ehhez képest meglepő volt, hogy ilyen jó eredmények születtek. Annak tükrében is, hogy az autó motorja közel sem volt olyan, amilyennek lennie kellett volna. Egy R4-es Mitsubishi szintjét sem érte el, nem hogy egy P csoportos autóét.

butor_robi_ott_lesz_a_mecsekben_3
 
Milyen most a motor?
Próbálkoztunk rendbe tenni, hogy valóban P csoportos motor legyen, amilyennek lennie kellene. Még mindig nem teljesen jó. Múlt héten programoztuk, de még mindig nem jönnek azok a számok, amiknek jönnie kellene. Még mindig egy átlagos R4-es szintjén van. Egy grammal sincsen jobb motorom, mint a többieknek. Nem az eredmény szempontjából vágyom arra, hogy jó motorom legyen, hanem mert a szabályok engednék ezt a lehetőséget és nagyobb élmény lenne vele autózni. Látványban és érzésben is többet adna, kicsit WRC feeling lenne, de ez nem akar sikerülni, pedig mindenki megtesz mindent érte, amit ezúton köszönök is!
Most kicsit feladtam a lóerők utáni sóvárgásomat, úgy vagyok vele, hogy ez van, megyek így és megpróbálok úgy menni, mint Veszprémben: jó is legyen és látványos is! Én is jól érezzem magam és lehetőleg a nézők is és persze az is, aki mellettem ül.
 
Tavaly a VFTS-el Frankó Janival mentél. Most kivel indulsz?
Tagai Robival megyünk, csak úgy váltogatom a navigátorokat! :) Mindig, aki ráér…
Szűk a választék, mert tényleg csak olyan emberrel szeretek menni, aki mellett jól érzem magam. Robival talán a legjobban. Örülök neki, hogy újra együtt mehetünk és remélem, hogy ezen a hosszú versenyen végig tudunk majd érni és bízom benne, hogy lesz folytatás is!
 
180 kilométer az össztáv.
Igen! És ez nekem nagyon tetszik. Egy hétvége alatt mehetek majdnem másfél átlagos magyar versenyt. Remélem az autó is így fogja gondolni és kibírja majd ezt a 180 kilométert, mert ennek minden méterét szeretném élvezettel végigautózni…
Szeretnék menni sötétben, a szűk pályákon, a hosszú gyorson… Minden pillanatban szeretnénk igazán jót autózni!
 
Ez a hír most jelenik meg 3318. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k