Bútor Robi ott lesz a Mecsekben!
Élvezi az autózást és most ezért megy Pécsre is
2015-10-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
610597507
Napi oldal:
73382
Jelenleg:
667
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
az 5.futam után
1. Martin Márkó
980
2. Gál Krisztián
816
3. Martinák Balázs
772
4. Szücs Benedek
682
4.
Fónagy Kristóf
682
6. Teglovics Kornél
678
7. Péntek Ádám
674
8. Markó Zoltán
625
9. Nagy Máté
610
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 7. futam,
a Rally Estonia után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
175
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
92
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
79
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
77
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
73
6. Craig Breen
Ford Puma Rally1
60
7. Sebastian Loeb
Ford Puma Rally1
35
8. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
34
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship
az 5. futam,
a Liepaja Rally után
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
116
2. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
70
3. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
64
4. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
57
5. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
55
6. Ken Torn
Ford Fiesta Rally2
50
7. Armindo Araujo
SKODA Fabia R5 Evo
45
8. Martins Sesks
SKODA Fabia R5 Evo
42
9. Simone Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
31
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
165,4
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
164,5
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
149,5
4. Német Gábor
Skoda Fabia R5
85,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
79,7
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
7. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
64,1
8. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
56,9
9. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
54
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
119
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
105,2
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
104,6
4. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
83,5
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
60,6
6. Veréb Zoltán
Lada VFTS
54
7. Helembai Zsolt
Lada VFTS
50,2
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
42
9.
Határ Attila
Peugeot 306
39,6
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
43
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
38,4
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
18
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
11,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
5
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a negyedik futam,
a Veszprém Rally után
1. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
77
2. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
70
3. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
64
4. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
5. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
7. Ruszkai Attila
Lada 2101
37,4
8. Krehlik Nándor
Lada VFTS
33
9. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
31
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a harmadik futam,
a WATZ Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
96,6
2. Geng Bence
Honda Civic
72,6
3. Takács István
BMW E36
61,2
4. Békési Richárd
BMW 320
51,2
5. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
37,6
6. Spéder Bence
BMW E36
30,0
7. Bíró Gergő
Opel Astra
29,0
8. Géczi László
Lada 2107
24,0
9. Téczely Tamás
Honda Civic
22,8
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
a 3.futam után
1. Kárai Tamás
Audi S1
74
2. Benyó Máté
Ford Focus
59
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
59
4. Antal István
Mitsubishi Colt
50
5. Vass Csaba
Skoda Fabia
25
6. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
24
7. Vass Zoltán
Audi A1
19
8. Ales Fucik
Volkswagen Polo
15
9. Ifj.Kiss László
Peugeot 208 RX
13
teljes táblázat

butor_robi_ott_lesz_a_mecsekben_1

Bútor Robi nem vesz részt az idei évadban a bajnoki pontvadászatban, Mitsubishi Lancer Evo X-es versenyautójával csak a veszprémi futamon autózott. Most újra előkerült a fekete P csoportos autó és a tavalyi VFTS-es előfutás után a turbós versenyautóval áll rajthoz a pécsi futamon.

Robi, tetszett Neked a veszprémi verseny, ugye jól emlékszem?
Nagyon tetszett! Jó volt újra menni! Teljesen más volt így részt venni a versenyen, mint amikor a győzelemért és a bajnoki pontokért versenyeztem. Sokkal felszabadultabb, sokkal kényelmesebb, lazább verseny volt számomra. Gyakorlatilag erre vágytam, hogy így autózhassak. Száz százalékosan úgy sikerült, ahogy terveztem.

butor_robi_ott_lesz_a_mecsekben_2
 
Jó időket mentetek.
Eredmény szempontjából is jó volt! Ha nem kapjuk a defektet, ami negyven másodpercet hozzáadott az időnkhöz, akkor azt mondhatom, hogy a Mitsubishis éles versenyzéshez képest is a legjobb eredményünk születhetett volna.
Amikor az éles bajnokságban mentünk, már akkor is azt éreztem, hogy a nagy nyomás, az anyagi teher és a szponzoroknak való megfelelés terhe, nagymértékben hátráltatott. Ez most beigazolódott! Mindenféle kockázat és vicsorgás nélkül, minden könnyen működött úgy, hogy közben tényleg csak  kétszer-háromszor mentünk át a pályabejáráson a pályákon és nem vittük túlzásba az egyéb felkészülést sem. Ehhez képest meglepő volt, hogy ilyen jó eredmények születtek. Annak tükrében is, hogy az autó motorja közel sem volt olyan, amilyennek lennie kellett volna. Egy R4-es Mitsubishi szintjét sem érte el, nem hogy egy P csoportos autóét.

butor_robi_ott_lesz_a_mecsekben_3
 
Milyen most a motor?
Próbálkoztunk rendbe tenni, hogy valóban P csoportos motor legyen, amilyennek lennie kellene. Még mindig nem teljesen jó. Múlt héten programoztuk, de még mindig nem jönnek azok a számok, amiknek jönnie kellene. Még mindig egy átlagos R4-es szintjén van. Egy grammal sincsen jobb motorom, mint a többieknek. Nem az eredmény szempontjából vágyom arra, hogy jó motorom legyen, hanem mert a szabályok engednék ezt a lehetőséget és nagyobb élmény lenne vele autózni. Látványban és érzésben is többet adna, kicsit WRC feeling lenne, de ez nem akar sikerülni, pedig mindenki megtesz mindent érte, amit ezúton köszönök is!
Most kicsit feladtam a lóerők utáni sóvárgásomat, úgy vagyok vele, hogy ez van, megyek így és megpróbálok úgy menni, mint Veszprémben: jó is legyen és látványos is! Én is jól érezzem magam és lehetőleg a nézők is és persze az is, aki mellettem ül.
 
Tavaly a VFTS-el Frankó Janival mentél. Most kivel indulsz?
Tagai Robival megyünk, csak úgy váltogatom a navigátorokat! :) Mindig, aki ráér…
Szűk a választék, mert tényleg csak olyan emberrel szeretek menni, aki mellett jól érzem magam. Robival talán a legjobban. Örülök neki, hogy újra együtt mehetünk és remélem, hogy ezen a hosszú versenyen végig tudunk majd érni és bízom benne, hogy lesz folytatás is!
 
180 kilométer az össztáv.
Igen! És ez nekem nagyon tetszik. Egy hétvége alatt mehetek majdnem másfél átlagos magyar versenyt. Remélem az autó is így fogja gondolni és kibírja majd ezt a 180 kilométert, mert ennek minden méterét szeretném élvezettel végigautózni…
Szeretnék menni sötétben, a szűk pályákon, a hosszú gyorson… Minden pillanatban szeretnénk igazán jót autózni!
 
Ez a hír most jelenik meg 3048. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0102 03 04050607
0809 10 11 121314
1516 17 18 19 2021
22 23 24 25 262728
29 30 31 01 020304
2022.08.12-15.

részletes infóink

2022.08.13-14.

részletes infóink

2022.08.13-14.

részletes infóink

2022.08.14.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2022
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k