Bútor Robi ott lesz a Mecsekben!
Élvezi az autózást és most ezért megy Pécsre is
2015-10-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763470981
Napi oldal:
81831
Jelenleg:
908
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

butor_robi_ott_lesz_a_mecsekben_1

Bútor Robi nem vesz részt az idei évadban a bajnoki pontvadászatban, Mitsubishi Lancer Evo X-es versenyautójával csak a veszprémi futamon autózott. Most újra előkerült a fekete P csoportos autó és a tavalyi VFTS-es előfutás után a turbós versenyautóval áll rajthoz a pécsi futamon.

Robi, tetszett Neked a veszprémi verseny, ugye jól emlékszem?
Nagyon tetszett! Jó volt újra menni! Teljesen más volt így részt venni a versenyen, mint amikor a győzelemért és a bajnoki pontokért versenyeztem. Sokkal felszabadultabb, sokkal kényelmesebb, lazább verseny volt számomra. Gyakorlatilag erre vágytam, hogy így autózhassak. Száz százalékosan úgy sikerült, ahogy terveztem.

butor_robi_ott_lesz_a_mecsekben_2
 
Jó időket mentetek.
Eredmény szempontjából is jó volt! Ha nem kapjuk a defektet, ami negyven másodpercet hozzáadott az időnkhöz, akkor azt mondhatom, hogy a Mitsubishis éles versenyzéshez képest is a legjobb eredményünk születhetett volna.
Amikor az éles bajnokságban mentünk, már akkor is azt éreztem, hogy a nagy nyomás, az anyagi teher és a szponzoroknak való megfelelés terhe, nagymértékben hátráltatott. Ez most beigazolódott! Mindenféle kockázat és vicsorgás nélkül, minden könnyen működött úgy, hogy közben tényleg csak  kétszer-háromszor mentünk át a pályabejáráson a pályákon és nem vittük túlzásba az egyéb felkészülést sem. Ehhez képest meglepő volt, hogy ilyen jó eredmények születtek. Annak tükrében is, hogy az autó motorja közel sem volt olyan, amilyennek lennie kellett volna. Egy R4-es Mitsubishi szintjét sem érte el, nem hogy egy P csoportos autóét.

butor_robi_ott_lesz_a_mecsekben_3
 
Milyen most a motor?
Próbálkoztunk rendbe tenni, hogy valóban P csoportos motor legyen, amilyennek lennie kellene. Még mindig nem teljesen jó. Múlt héten programoztuk, de még mindig nem jönnek azok a számok, amiknek jönnie kellene. Még mindig egy átlagos R4-es szintjén van. Egy grammal sincsen jobb motorom, mint a többieknek. Nem az eredmény szempontjából vágyom arra, hogy jó motorom legyen, hanem mert a szabályok engednék ezt a lehetőséget és nagyobb élmény lenne vele autózni. Látványban és érzésben is többet adna, kicsit WRC feeling lenne, de ez nem akar sikerülni, pedig mindenki megtesz mindent érte, amit ezúton köszönök is!
Most kicsit feladtam a lóerők utáni sóvárgásomat, úgy vagyok vele, hogy ez van, megyek így és megpróbálok úgy menni, mint Veszprémben: jó is legyen és látványos is! Én is jól érezzem magam és lehetőleg a nézők is és persze az is, aki mellettem ül.
 
Tavaly a VFTS-el Frankó Janival mentél. Most kivel indulsz?
Tagai Robival megyünk, csak úgy váltogatom a navigátorokat! :) Mindig, aki ráér…
Szűk a választék, mert tényleg csak olyan emberrel szeretek menni, aki mellett jól érzem magam. Robival talán a legjobban. Örülök neki, hogy újra együtt mehetünk és remélem, hogy ezen a hosszú versenyen végig tudunk majd érni és bízom benne, hogy lesz folytatás is!
 
180 kilométer az össztáv.
Igen! És ez nekem nagyon tetszik. Egy hétvége alatt mehetek majdnem másfél átlagos magyar versenyt. Remélem az autó is így fogja gondolni és kibírja majd ezt a 180 kilométert, mert ennek minden méterét szeretném élvezettel végigautózni…
Szeretnék menni sötétben, a szűk pályákon, a hosszú gyorson… Minden pillanatban szeretnénk igazán jót autózni!
 
Ez a hír most jelenik meg 3440. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k