|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Bútor Robit versenyezni legutóbb Mikulás Rallye-n láthattuk. A gödöllői pilóta megnyerte a Veszprém melletti futamot és amikor legutóbb egy teszten találkoztunk, akkor azt mondta, újra indulni szeretne ORB futamon is ezeken a Veszprém melletti pályákon… Itt volt az idő, hogy erről újra beszéljünk: Mi újság Veled, Robi?
Minden rendben van! Élem a földi halandók egyszerű életét. Dolgozom és családozom. Ez a két fő tevékenységem van. Amikor van egy kis időm, akkor bemegyek a műhelybe és ránézek a VFTS-re meg a Mitsubishire, hogy minden rendben van-e velük.
És minden rendben van az autóiddal?
A VFTS-el tavaly Pécsen mentem utoljára, az előfutás után úgy raktuk el, hogy felkészítettük a következő versenyre. Azóta ott áll letakarva és várja, hogy valamikor menjek vele újra.
A Mitsubishivel Gerő barátom nagyon sokat dolgozott az elmúlt három hónapban, amit ezúton is szeretnék megköszönni neki, hiszen nagyon megszenvedett vele, a Mikulás Rallye sarát kapargatta le róla. Gyakorlatilag még a tetőlemez is saras volt, most ért a végére. Porrá szedte az autót az utolsó csavarig és újra építette. Én csak a legvégén csatlakoztam be segíteni neki egy kicsit, főleg csak a végső összeszerelésnél.
Kapott fejlesztést az Evo X-es?
A fődarabokat kicseréltük, mert ki kellett. A váltót Várda Laci barátom felújította, az osztóművet és a difit a sár megette, ki kellett cserélni. A GL szemek, féktárcsák, betétek is újak.
Fejlesztés gyanánt a motor kompresszió viszonyán emeltünk egy kicsit, de sajnos az ORB P csoportos szabályoknak csak a 34-es szűkítő felel meg, így azt vissza kellett rakni bele. Ez nagy negatívum a számomra, sok lóerőt veszítettünk ezzel, az élvezeti értéke is csökkent így kicsit az autónak. Ettől függetlenül azt gondolom, hogy jó lesz ez így is…
És irány Veszprém, ugye?
Úgy néz ki, hogy megyünk! :)
Jövő héten fogunk tesztelni és ha minden rendben lesz az autóval, minden alkatrész úgy gondolja és én sem hibázok, akkor ott leszünk a 22. Veszprém Rallye-n. Csak hobbistaként, hiszen a P csoportban indulunk, a P15-ös kategóriában és hátulról figyeljük az eseményeket. Megpróbálunk maximálisan felszabadultan és örömteljesen versenyezni, ahogy ezt tettük a Mikulás Rallye-n is. Nagyon pozitív élményekkel jöttünk haza decemberben és ezt szeretném átültetni most erre a futamra is. Semmiféle elvárás és nyomás nincs rajtam, csak szeretnék egy jót autózni és a régi csapatommal eltölteni egy kellemes hétvégét!
A navigátor? Ahogy a Mikuláson, most is Holczer Dani. Balogh Janival nagyon komolyan küzdenek a bajnokságban, jó helyen állnak. Már év elején átbeszéltük, átbeszélték ezt a kis kitérőt.
Jó kis névsor gyűlik össze Veszprémbe… B betűsökből több lesz, mint a legutóbbi futamon... :)
Igen! Hála Istennek!
Olvastam Benik Balázs interjúját és láttam a teszten készült videódat.
Nagyon örülök, hogy megy „pár” versenyt. Kíváncsi vagyok, hogy újra kezdi-e a profi versenyzést, vagy Ő is csak alkalmanként csatlakozik be.
Tényleg nagyon jó dolog, hogy ilyen kaliberű emberkék újra előkerülnek és újra versenyeznek.
Jánosunk is jól felgyorsult, hozza a régi formáját, Norbi pedig extra kemény! Komoly lett a felhozatal.
Én sajnos nem ilyen komoly szinten fogok felvonulni, csak hobbistaként veszek részt a történetben, de az hozzátartozik az igazsághoz, hogy nagyon gondolkoztam rajta, hogy erre az egy versenyre egy R5-ös autót kibéreljek, szívesen kipróbálnám. Kértünk is több helyről árajánlatot, eléggé belebonyolódtunk, tényleg szerettem volna ezt az évi egy szereplést egy profi, versenyképes autóval végigcsinálni. Sajnos a számok ráébresztettek arra, hogy olyan bérleti díj és olyan összköltség alakul ki a végére, hogy ennyit nem ér nekem ez az egy verseny. Egy hosszabb gondolkodási idő után úgy döntöttem, hogy jó nekem ez a Mitsubishis történet.
Mondtad, hogy a VFTS rajtrakész… Vele mikor, hol?
Kaptam Markó Tibitől meghívást a Baranya Kupára, ami jól esett. Tetszenek a pályák, jó a verseny, de sajnos pont aznap jövünk haza a nyaralásból, így ezt dobnom kellett. Jana barátom is nagyon készült, Ő megy is, de jó lett volna két Ladával előfutni. De a nyaralás mindennél fontosabb, így majd egy kicsit későbbi időpontban, szeptember-október környékére kicsit több időm lesz, lefut a nyár és akkor majd betervezek egy versenyt a Ladával. Talán egy pécsi előfutás a tavalyihoz hasonlóan. Még nem tudom, de nézegetem a versenynaptárat.
Most a veszprémi futamot már tisztán látom, működhet, ott leszünk! Minden új az autóban, bízom benne, hogy semmi nem fog közbeszólni és semmi sem akadályoz meg abban, hogy nyugodtan elindulhassak Veszprémben és élvezzem a versenyzést az első perctől egészen a célig!
Ez a hír most jelenik meg 5995. alkalommal
címkék: Bútor Robi, Holczer Dani
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.11.01-05.
részletes infóink 2024.11.02-03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |