h i r d e t é s
Összes oldal:
765698982
Napi oldal:
7930
Jelenleg:
870
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Bútor Robi és kis csapata már Belgiumban van, és lázasan készülnek az Ypes Rally-ra, de azért volt pár percünk, hogy elmesélje, hogy állnak…
- Mióta vagytok kint? - Hétfőn érkeztünk meg.
- Azóta mi minden történt? - Elfoglaltuk a szállásunkat, megérkezett a tréningautónk, túl vagyunk a verseny adminisztratív részén, és bejártuk a shakedown pályáját.
- Az hogy tetszett?
- Ez egy négy kilométeres pálya, az egyik gyorsasági egy része. Teljesen megegyezik a stílusa a szakaszokéval. Még nem mentünk rajta, csak a pályabejárás volt meg, a teszt maga, az holnap, vagyis csütörtökön lesz. Akkor derül majd ki az, hogy milyen is rajta versenyautóval menni.
- Hányan vagytok kint? - Négyen. Velem van Tóth Imi, a navigátorom, és Gerőfi Gábor a jégkém autónk pilótája, valamint az ő navigátora Demján Gábor. Ők végigmennek előttünk a pályákon, és a gumiválasztásban segítenek majd. Erre nagyon nagy szükség van, hisz errefelé nagyon változékony az időjárás, pillanatok alatt megváltozhat minden.
- Milyenek maguk a pályák? - Nagyon gyorsak, a legtöbb helyen 110 és 170 között lehet majd autózni, és a hosszú egyenesek végén nagyon erős derékszögű kanyarok vannak, ahová nagyon-nagyon meg kell majd állni, úgy 10-20 km/h körüli tempóra le kell lassulni.
- Egyébként hogy érzitek magatokat? Hogy fogadtak titeket? - Abszolút nagyon kellemes a fogadtatás. Szerintem a szervizparkban a legjobb helyen kaptunk szervizhelyet: a Fiat gyári csapattal szemben vagyunk. Meg is hívtak egy közönségtalálkozójukra, ami nagyon jól esett, hisz csak húsz kiemelt pilótát hívtak meg. Egyébként mi nagyon jól érezzük magunkat, nagyon nagy a nyugalom, hisz nagyon szervezettek vagyunk. Eddig minden úgy történt, ahogy terveztük: Nem késtünk el sehonnan, minden pályát fel tudtunk írni, és szerintem az itinereink is nagyon jók és pontosak lettek. Most már csak az kell, hogy a versenykörülmények is ilyen nyugodtak és pontosak legyenek.
- Mire számítasz ezen a hétvégén? Van kitűzött célod? - Persze, kitűztem egy célt, de nem tudom, mennyire lesz reális. Nagyon szeretnék az kétkerék hajtású autók között dobogón végezni. Nem tudom, hogy ez a sok helyi pilóta mennyire fog előnyt élvezni, vagy inkább mi mennyire tudunk három tréningből alkalmazkodni - majd a versenyen meglátjuk.
Ez a hír most jelenik meg 5988. alkalommal
|