h i r d e t é s
Összes oldal:
773901344
Napi oldal:
71976
Jelenleg:
967
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Bútor Robi és kis csapata már Belgiumban van, és lázasan készülnek az Ypes Rally-ra, de azért volt pár percünk, hogy elmesélje, hogy állnak…
- Mióta vagytok kint? - Hétfőn érkeztünk meg.
- Azóta mi minden történt? - Elfoglaltuk a szállásunkat, megérkezett a tréningautónk, túl vagyunk a verseny adminisztratív részén, és bejártuk a shakedown pályáját.
- Az hogy tetszett?
- Ez egy négy kilométeres pálya, az egyik gyorsasági egy része. Teljesen megegyezik a stílusa a szakaszokéval. Még nem mentünk rajta, csak a pályabejárás volt meg, a teszt maga, az holnap, vagyis csütörtökön lesz. Akkor derül majd ki az, hogy milyen is rajta versenyautóval menni.
- Hányan vagytok kint? - Négyen. Velem van Tóth Imi, a navigátorom, és Gerőfi Gábor a jégkém autónk pilótája, valamint az ő navigátora Demján Gábor. Ők végigmennek előttünk a pályákon, és a gumiválasztásban segítenek majd. Erre nagyon nagy szükség van, hisz errefelé nagyon változékony az időjárás, pillanatok alatt megváltozhat minden.
- Milyenek maguk a pályák? - Nagyon gyorsak, a legtöbb helyen 110 és 170 között lehet majd autózni, és a hosszú egyenesek végén nagyon erős derékszögű kanyarok vannak, ahová nagyon-nagyon meg kell majd állni, úgy 10-20 km/h körüli tempóra le kell lassulni.
- Egyébként hogy érzitek magatokat? Hogy fogadtak titeket? - Abszolút nagyon kellemes a fogadtatás. Szerintem a szervizparkban a legjobb helyen kaptunk szervizhelyet: a Fiat gyári csapattal szemben vagyunk. Meg is hívtak egy közönségtalálkozójukra, ami nagyon jól esett, hisz csak húsz kiemelt pilótát hívtak meg. Egyébként mi nagyon jól érezzük magunkat, nagyon nagy a nyugalom, hisz nagyon szervezettek vagyunk. Eddig minden úgy történt, ahogy terveztük: Nem késtünk el sehonnan, minden pályát fel tudtunk írni, és szerintem az itinereink is nagyon jók és pontosak lettek. Most már csak az kell, hogy a versenykörülmények is ilyen nyugodtak és pontosak legyenek.
- Mire számítasz ezen a hétvégén? Van kitűzött célod? - Persze, kitűztem egy célt, de nem tudom, mennyire lesz reális. Nagyon szeretnék az kétkerék hajtású autók között dobogón végezni. Nem tudom, hogy ez a sok helyi pilóta mennyire fog előnyt élvezni, vagy inkább mi mennyire tudunk három tréningből alkalmazkodni - majd a versenyen meglátjuk.
Ez a hír most jelenik meg 5992. alkalommal
|