Bútorék tréningeznek
a svájci IRC futamra
2007-10-23
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797703970
Napi oldal:
316923
Jelenleg:
1011
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Bútor Robi Tóth Imivel az oldalán a svájci hegyeket járja, hiszen az International Rallye du Valais tréningjén sikerült elérni a Super 1600-os Swifttel az IRC futamon induló magyar legénységet.
Robit kérdeztem a tréningről:

Mi volt az eddigi programotok?
Szombat este érkeztünk. Már aznap reggeltől lehetett volna tréningezni, de az első napot kihagytuk, mert így is elég hosszú időre kellett eljönnünk otthonról. Vasárnap reggel kezdtünk fél 8-kor és az első és második nap pályáit tudtuk felírni és szinte mindegyiken mentünk is háromszor.

Milyenek a gyorsasági szakaszok?
Nagyon zordak a pályák! Iszonyatosan keskeny hegyi utakon megyünk. Keskeny utak, hatalmas szakadékok, irgalmatlan nagy sziklák a belső íveken. Kemény verseny lesz…

Az útminőség?
Általában jó. De például a 37 kilométeres gyorsaságin van 15 kilométer murva. Letaposott, kő kemény murva.
Egysávos hegyi utak, hatalmas szakadékokkal. Meg vagyunk illetődve egy kicsit, de ettől függetlenül készülünk keményen és megpróbáljuk a legjobb itinert írni, bár ez nagyon nagy feladatnak tűnik.

Milyen az időjárás?
Mínusz kettő és plusz 10 fok között váltakozik a hőmérséklet. Szárazság van, nincs csapadék. A hegytetők havasak. A nap ugyan egész nap süt, de hideg van. Reggel mínusz 5 fok volt. A pályák 1300 és 1600 között vannak a tengerszínt felett.

Ma tréningeztük a harmadik nap pályáit, kedden pedig megpróbálunk menni mindegyiken még néhányszor.

Van limit, hogy egy pályán hányszor lehet menni?
Nincs. De ahogy az idő engedi, hiszen szombattól keddig lehet a pályákat bejárni, reggel 8-tól este hatig lehet tréningezni. Ugye mi a szombatot kihagytuk, de azt gondolom elég lesz így is a 3-4 bejárás. Ez a három nap egy normál tréningre elég lesz.

Milyenek az ellenfelek?
Összesen 8 Super1600-os autó van és ebből hat svájci. Tehát idegen nem nagyon van rajtunk kívül, ami nem túl megnyugtató, hiszen ezeken a pályákon a helyismeret nagy előnyt jelent, de nem akarok előre magyarázkodni. Próbáljuk felvenni velük a küzdelmet. Meglátjuk, hogy ez hogyan sikerül. Az biztos, hogy a legkisebb hiba is végzetes lehet. Nagyon észnél kell lenni…

Semmiképp sem gonoszkodó a kérdés, de mikor is törtél utoljára autót?
Az Antibes Rallye-n. De az már nagyon régen volt, 2003-ban. Nem szeretném, hogy ez a sorozat megtörjön, mert ha itt törik, az nagyon törik… Pontosan, precízen kell menni. Az itinert is úgy írjuk, hogy a biztonságra törekszünk. Még tréningautóval is kemény végigmenni a pályákon…

Milyen a hangulatotok?
Jól szervezett minden, minden a terv szerint halad, jó a kedvünk.

Mindenki kérdezte, hogy Imi hogy fogja bírni, hiszen a sajtóanyaguk szerint még nem teljesen egészséges…
Azt gondolom, hogy jól bírja a tréninget, ahhoz képest, hogy a farokcsontjával még vannak problémák. A gyorsaságik végén mindig megállunk, tornázik egyet és folytatjuk a tréninget. Nem egy sírós gyerek, de nyafogásra nem is lett volna ideje, hiszen folyamatosan mennünk kell. Szokás szerint nagyon koncentrált és nagyon precíz. Sokat segít, ahogy Angliában is tette...
Itt még pontosabb itinert kell írnunk, hiszen nincs javítási lehetőség a versenyen. Sokkal precízebben kell menni, mint murván. És ezért is még nagyobb hangsúlyt fektetünk a pontos itinerre.

Ez a hír most jelenik meg 5923. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k