Bútorék tréningeznek
a svájci IRC futamra
2007-10-23
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765592768
Napi oldal:
41659
Jelenleg:
1460
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Bútor Robi Tóth Imivel az oldalán a svájci hegyeket járja, hiszen az International Rallye du Valais tréningjén sikerült elérni a Super 1600-os Swifttel az IRC futamon induló magyar legénységet.
Robit kérdeztem a tréningről:

Mi volt az eddigi programotok?
Szombat este érkeztünk. Már aznap reggeltől lehetett volna tréningezni, de az első napot kihagytuk, mert így is elég hosszú időre kellett eljönnünk otthonról. Vasárnap reggel kezdtünk fél 8-kor és az első és második nap pályáit tudtuk felírni és szinte mindegyiken mentünk is háromszor.

Milyenek a gyorsasági szakaszok?
Nagyon zordak a pályák! Iszonyatosan keskeny hegyi utakon megyünk. Keskeny utak, hatalmas szakadékok, irgalmatlan nagy sziklák a belső íveken. Kemény verseny lesz…

Az útminőség?
Általában jó. De például a 37 kilométeres gyorsaságin van 15 kilométer murva. Letaposott, kő kemény murva.
Egysávos hegyi utak, hatalmas szakadékokkal. Meg vagyunk illetődve egy kicsit, de ettől függetlenül készülünk keményen és megpróbáljuk a legjobb itinert írni, bár ez nagyon nagy feladatnak tűnik.

Milyen az időjárás?
Mínusz kettő és plusz 10 fok között váltakozik a hőmérséklet. Szárazság van, nincs csapadék. A hegytetők havasak. A nap ugyan egész nap süt, de hideg van. Reggel mínusz 5 fok volt. A pályák 1300 és 1600 között vannak a tengerszínt felett.

Ma tréningeztük a harmadik nap pályáit, kedden pedig megpróbálunk menni mindegyiken még néhányszor.

Van limit, hogy egy pályán hányszor lehet menni?
Nincs. De ahogy az idő engedi, hiszen szombattól keddig lehet a pályákat bejárni, reggel 8-tól este hatig lehet tréningezni. Ugye mi a szombatot kihagytuk, de azt gondolom elég lesz így is a 3-4 bejárás. Ez a három nap egy normál tréningre elég lesz.

Milyenek az ellenfelek?
Összesen 8 Super1600-os autó van és ebből hat svájci. Tehát idegen nem nagyon van rajtunk kívül, ami nem túl megnyugtató, hiszen ezeken a pályákon a helyismeret nagy előnyt jelent, de nem akarok előre magyarázkodni. Próbáljuk felvenni velük a küzdelmet. Meglátjuk, hogy ez hogyan sikerül. Az biztos, hogy a legkisebb hiba is végzetes lehet. Nagyon észnél kell lenni…

Semmiképp sem gonoszkodó a kérdés, de mikor is törtél utoljára autót?
Az Antibes Rallye-n. De az már nagyon régen volt, 2003-ban. Nem szeretném, hogy ez a sorozat megtörjön, mert ha itt törik, az nagyon törik… Pontosan, precízen kell menni. Az itinert is úgy írjuk, hogy a biztonságra törekszünk. Még tréningautóval is kemény végigmenni a pályákon…

Milyen a hangulatotok?
Jól szervezett minden, minden a terv szerint halad, jó a kedvünk.

Mindenki kérdezte, hogy Imi hogy fogja bírni, hiszen a sajtóanyaguk szerint még nem teljesen egészséges…
Azt gondolom, hogy jól bírja a tréninget, ahhoz képest, hogy a farokcsontjával még vannak problémák. A gyorsaságik végén mindig megállunk, tornázik egyet és folytatjuk a tréninget. Nem egy sírós gyerek, de nyafogásra nem is lett volna ideje, hiszen folyamatosan mennünk kell. Szokás szerint nagyon koncentrált és nagyon precíz. Sokat segít, ahogy Angliában is tette...
Itt még pontosabb itinert kell írnunk, hiszen nincs javítási lehetőség a versenyen. Sokkal precízebben kell menni, mint murván. És ezért is még nagyobb hangsúlyt fektetünk a pontos itinerre.

Ez a hír most jelenik meg 5883. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k