h i r d e t é s
Összes oldal:
776159949
Napi oldal:
98248
Jelenleg:
1076
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Ott Tanak |
|
162 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
161 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
138 |
5. |
Thierry Neuville |
|
114 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
8. |
Oliver Solberg |
|
52 |
9. |
Sami Pajari |
|
38 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Túl van az Észak-ír ERC futam első versenynapján a Botka Rally Team legénysége. Esős, csúszós pályákon, nehéz körülmények között versenyeztek Botka Dávidék. A pilóta nem elégedetlen, de tudja, hogy még sokat kell menni ezzel az autóval, hogy meg legyen a kellő tempó.
A csütörtök délelőtti programban a shakedown és a kvalifikáció szerepelt. Idén egy négy kilométerest szakaszt jelöltek ki. „Az első körben megnéztük, mekkora kihordások vannak. Második nekifutásra pont előttünk estek be, megállítottak, nem volt értékelhető az időnk.” - emlékezett vissza a pilóta - „A kvalifikáción próbáltunk kicsit tempósabban átmenni, de az utolsó előtti kanyarban becsúsztunk az árokba. Szerencsére nagyon kis sebességgel, így nem lett baja az autónknak, de így vége is lett a kvalinknak.”
Az esti rajtceremónia után pénteken végre elkezdődött a verseny: „Az első szakasz jól sikerült, bár volt még benne. 11. időt autóztunk, nem kaptunk sokat az elejétől, nagyon bizakodó voltam. Aztán jött egy mélyrepülés… Elkezdett esni az eső és próbáltam biztonságosan közlekedni. Ezt túlzásba vittem, az idők nagyon rosszak. Ennél többet kell vállalnom!”
Nem véletlen a biztonságra való törekedés, hiszen a pályák mellett rengeteg beesett autóval találkoznak a még versenyben lévők: - ”Volt olyan szakasz, ahol elrajtoltunk, tele önbizalommal, aztán pár kanyar után láttam két autót 30 méterre az úttól, egymáson, összetörve… Akkor el is ment minden kedvem tőle…”
Egy városi körgyorssal zárult a pénteki versenynap és a záró 8 gyorsasági előtt a versenyautók és a személyzetük is pihen és készül a szombatra : „Itt vagyunk, az a lényeg! A 14. helyen állunk, ezen még fogunk javítani szombaton. A holnapi négy szakaszból három ismerős. Ezeken a szakaszokon bízom benne, hogy fel tudunk zárkózni és a legjobb 10-be bekerülni. Ha holnap tempósan végig tudunk menni az ismert szakaszokon, akkor elégedettek leszünk”.

Nem véletlen a sok beesés. Az ír csúszós aszfalton vizes körülmények között autózni igazi kihívást jelent mindenkinek. „A tapadásra jellemző, hogy ezt a napot négy gumival teljesítettük. Majdnem 100 gyorsasági kilométer és 400 kilométer etap alatt nem fogyott belőle és még holnap is azzal fogunk menni, mert nincs miért felraknunk mást, hiszen nagyon gyenge tapadás van az úton. Például az utolsó, városi szakaszon éppen csak hozzányúltam a kézifékhez, megforogtunk 270 fokban… Meg kell szokni és sokat menni, mert akkor lesz jobb, ha van bennünk kilométer!”
Szombaton tehát nyolc gyorsasági szakasz, majd egy impozáns épület előtt felállított céldobogó vár a célba érkezőkre.
A verseny hivatalos honlapja: http://www.circuitofireland.net/
Kövesse a csapat naprakész információit facebook oldalunkon!
Ez a hír most jelenik meg 3040. alkalommal
Észak-Írország, Belfast • külföldi rally
European Rally Championship 2016
hírek • fotóalbumok • fórumok
|